Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 912 : Craiova - Golenti - (Calafat) - Vidin

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4 ... 18 ... 33  Urmatorul
AutorMesaj
de zwerver



Numarul mesajelor : 6
Reputatie : 2370
Data de inscriere : 19/06/2010

MesajSubiect: Modernizarea liniei CFR Craiova - Calafat: între 400 și 660 de milioane de euro   Lun 19 Iul 2010, 02:51

oare se misca ceva sau e doar o furtuna intr-un pahar cu apa?
Oricum Coridorul IV presupune investiti uriaseipe restul tronsonului de la Craiova la Timisoara si mai departe spre granita cu Ungaria. Cred ca dublarea liniei intre Strehaia si Timisoara si cresterea vitezei la 160km/h e un vis imposibil.

"CFR are la dispoziție patru variante pentru modernizarea liniei de cale ferată și a creșterii vitezei de deplasare la 160 km/h. Banii ar urma să provină din alocațiile europene pe POS Transport în perioada 2014 - 2020.

Electrificarea și modernizarea liniei de cale ferată Craiova - Calafat poate costa între 400 și 660 de milioane de euro, a informat CFR SA. Tronsonul de cale ferată face parte din Coridorul IV de transport european, care va lega țara noastră de Bulgaria, prin Podul Vidin - Calafat, estimat să fie finalizat în 2012.
Modernizarea rutei presupune eliminarea defectelor infrastructurii, modificarea geometriei, prin creșterea razelor curbelor, precum și modificări de traseu în anumite zone și realizarea de tunele sau viaducte, în funcție de alternativa aleasă. Lungimea traseului poate varia între 107 și 125 de kilometri, iar costurile sunt estimate la 400 - 660 de milioane de euro, în funcție de varianta aleasă. Lucrările prevăzute să fie efectuate constau în reabilitarea liniilor actuale și consolidarea terasamentelor, precum și sistematizarea și modernizarea gărilor și a peroanelor. De asemenea, linia va fi electrificată.

Au propus electrificarea liniei

În urma acestor lucrări, viteza maximă de circulație a trenurilor va fi de 160 km/h - pentru trenurile de călători și 120 km/h - pentru cele de marfă. În prima variantă, lungimea traseului este de 107 km, iar distanța pe care se poate circula cu viteza maximă de 160 km/h este de 52 km. Costurile s-ar ridica la aproape 412 milioane de euro. În a doua variantă, lungimea traseului este mai mică - 106,4 km, dar distanța la care se poate circula la viteza maximă crește la 84,7 km. Cheltuielile sunt și ele puțin mai mari - 430 de milioane de euro. A treia variantă include cel mai scurt traseu - 104,7, însă cea mai mare parte a lui (94,9 km). Valoarea investiției crește simțitor, la 543 de milioane de euro. În fine, cel mai lung traseu (125,5 km) poate costa 664,3 milioane de euro, iar distanța de maximă viteză este și ea cea mai mare - 117,3 km. Modernizările trebuie să fie finalizate până în 2017, banii urmând să fie asigurați din POS de transport 2014 - 2020.
CFR precizează că firma angajată ca și consultant lucrează la „revizuirea“ studiului de fezabilitate. Anul trecut, consultanții italieni de la Italfer Spa au fost la un pas să declanșeze un imens scandal, după ce printre măsurile propuse pentru creșterea vitezei de circulație au inclus și modernizările la rețeaua electrică. Asta, deși toată lumea știa că ruta Craiova - Calafat este neelectrificată."


link
http://www.gds.ro/Economie/2010-07-19/Modernizarea+liniei+CFR+Craiova+-+Calafat%3A+intre+400+si+660+de+milioane+de+euro
Sus In jos
MariusM
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 1859
Varsta : 28
Localizare : Pitesti
Reputatie : 5068
Data de inscriere : 27/08/2008

MesajSubiect: Re: 912 : Craiova - Golenti - (Calafat) - Vidin   Dum 19 Sept 2010, 17:19

Linia "Craiova - Calafat" în 1995-1996:



Sus In jos
http://mionulescu.blogspot.com
bogdan srl



Numarul mesajelor : 620
Varsta : 28
Localizare : Brasov
Reputatie : 3286
Data de inscriere : 16/11/2009

MesajSubiect: Re: 912 : Craiova - Golenti - (Calafat) - Vidin   Mar 09 Noi 2010, 18:20

La intrare in Calafat

Sus In jos
Vitosa



Numarul mesajelor : 4700
Reputatie : 7193
Data de inscriere : 08/01/2011

MesajSubiect: Re: 912: Craiova-Calafat   Joi 03 Feb 2011, 21:23

Am vazut un mers anterior in care am observat o diferenta de timpi de mers fata de actualul mers tren de 60 minute oare cu ce viteza circula trenurile pe aceasta sectie? multumesc
Sus In jos
cont dezactivat .



Numarul mesajelor : 3053
Reputatie : 5501
Data de inscriere : 03/09/2010

MesajSubiect: Re: 912 : Craiova - Golenti - (Calafat) - Vidin   Vin 04 Feb 2011, 06:46

De la Craiova la Segarcea este cu 60km/h
Si de la Segarcea la Calafat cu 40 km/h
Sus In jos
Cosmin5



Numarul mesajelor : 49
Reputatie : 2088
Data de inscriere : 10/05/2011

MesajSubiect: Re: 912 : Craiova - Golenti - (Calafat) - Vidin   Mar 10 Mai 2011, 17:25

Salut! Va urmaresc de foarte multa vreme forumul, dar abia azi m-am hotarat sa ma inregistrez.
Linia Craiova-Calafat pot spune ca este dezastruoasa. Calatoria ce se face in mai bine de 3 ore cu trenul, o fac intr-o ora si jumatate microbuzele si autobuzele. Una dintre cauze o constituie "ocolul" pe care calea ferata il face, aceasta masurand 107 km, cu 24 de km mai mult decat sunt pe sosea. Binteinteles problema cea mai mare ramane acea restrictie la 30 sau 40 km/h care tine de la Segarcea (aprox. km 30 fata de Craiova) si pana la Calafat. Linia este foarte veche, iar trenul se balanseaza foarte tare. Dupa statia Bailesti, nu mai ramanea aproape nimeni in tren, timpii fiind prea mari.
Spun "ramanea" deoarece acum trenul este limitat pana in "Motatei", de aici calatoria efectuandu-se cu microbuzul. Motivul transbordarii este ca se lucreaza la calea ferata. Nu stiu ce anume, probabil mici reparatii care sa mai creasca cat de cat viteza de circulatie, lucrari ce fac parte probabil din "Podul Calafat-Vidin". La lucrari de reabilitare respectiv inlocuire sine nici nu ma pot gandi. Nu mai spun de electrificare, care este un vis pe cat de frumos pe atat de putin realizabil. Are cineva fotografii sau macar informatii despre stadiul lucrarilor de pe segmentul Motatei-Calafat?
Sus In jos
andreiutzu



Numarul mesajelor : 158
Reputatie : 2203
Data de inscriere : 05/05/2011

MesajSubiect: Re: 912 : Craiova - Golenti - (Calafat) - Vidin   Joi 26 Mai 2011, 20:23

din cate am inteles eu se lucreaza la racordul pentru calea ferata ce o sa traverseze podul peste Dunare si se lucreaza la gara Golenti pentru modernizare sau ceva de genul asta. am mai auzit ca pe viitor nu se va mai merge pana in gara Calafat aceasta urmand a fi desfiintata, probabil se va construi o noua gara langa pod.
Sus In jos
mihaiuc



Numarul mesajelor : 267
Reputatie : 2613
Data de inscriere : 14/07/2010

MesajSubiect: Re: 912 : Craiova - Golenti - (Calafat) - Vidin   Vin 27 Mai 2011, 12:16

andreiutzu a scris:
din cate am inteles eu se lucreaza la racordul pentru calea ferata ce o sa traverseze podul peste Dunare si se lucreaza la gara Golenti pentru modernizare sau ceva de genul asta. am mai auzit ca pe viitor nu se va mai merge pana in gara Calafat aceasta urmand a fi desfiintata, probabil se va construi o noua gara langa pod.

Se racordeaza linia la calea ferata Vidin - Calafat si se reconstruieste (si din cate am inteles centralizeaza) gara Golenti. Linia va fi reabilitata ca parte a Coridorului IV pan-european, in ciclul de finantare UE 2013-2019 (probabil spre finalul acestei perioade). Linia va fi, cel mai probabil simpla electrificata, cu v.max. 160, banii urmand sa vina de la UE.
Lucrarile la partea romaneasca sunt finalizate 95% (mai trebuie pus stratul de uzura pe rampa si viaductul de acces, respectiv montate sinele pe viaduct). La partea bulgareasca (podul propriu-zis), se misca totul ca melcul, si probabil nu vor termina inainte de sfarsitul lui 2012. Asta daca nu se supara UE si le taie finantarea (podul trebuia terminat in... 2010).
Sus In jos
andreiutzu



Numarul mesajelor : 158
Reputatie : 2203
Data de inscriere : 05/05/2011

MesajSubiect: Re: 912 : Craiova - Golenti - (Calafat) - Vidin   Vin 27 Mai 2011, 13:44

stii cumva daca o sa fie dublata linia de cale ferata? si se va merge in continuare pana in oras la vechea gara?
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7723
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 10223
Data de inscriere : 05/01/2011

MesajSubiect: Re: 912 : Craiova - Golenti - (Calafat) - Vidin   Vin 27 Mai 2011, 15:32

andreiutzu a scris:
stii cumva daca o sa fie dublata linia de cale ferata? si se va merge in continuare pana in oras la vechea gara?
Unchiul meu a creat(Inginer-sef la Prebet Aiud S.A) bretelele de intrare pentru podul de la Calafat si a zis ca este facut pt linie simpla.
Sus In jos
Cosmin5



Numarul mesajelor : 49
Reputatie : 2088
Data de inscriere : 10/05/2011

MesajSubiect: Re: 912 : Craiova - Golenti - (Calafat) - Vidin   Dum 29 Mai 2011, 00:23

@andreiutzu banuiesc ca intrebarea ta se refera la gara din Calafat. Din pacate gara veche, monument arhitectural deosebit nu va mai fi folosita. Se va construi o noua statie de calatori in partea opusa orasului, pe unde va intra trenul in oras de pe pod dinspre Vidin.
Sus In jos
andreiutzu



Numarul mesajelor : 158
Reputatie : 2203
Data de inscriere : 05/05/2011

MesajSubiect: Re: 912 : Craiova - Golenti - (Calafat) - Vidin   Dum 29 Mai 2011, 00:28

da intrebarea se referea la gara veche. imi confirmi zvonurile ce se aud prin zona. sper ca prin modernizarea infrastructurii sa se revigoreze circulatia pe aceasta sectie. in afara garilor cred ca in nicio halta nu se mai vand bilete.
Sus In jos
Cosmin5



Numarul mesajelor : 49
Reputatie : 2088
Data de inscriere : 10/05/2011

MesajSubiect: Re: 912 : Craiova - Golenti - (Calafat) - Vidin   Dum 29 Mai 2011, 23:40

andreiutzu a scris:
da intrebarea se referea la gara veche. imi confirmi zvonurile ce se aud prin zona. sper ca prin modernizarea infrastructurii sa se revigoreze circulatia pe aceasta sectie. in afara garilor cred ca in nicio halta nu se mai vand bilete.
Se mai vand bilete si in Boureni si in Podari...cea mai mare problema a acestei sectii fiind restrictia la 40 km/h de dupa orasul Segarcea ...ceea ce face ca timpii de parcurs sa fie foarte mari si, inevitabil din ce in ce mai multi calatori aleg transportul rutier in locul celui feroviar mai ales ca unele gari (de ex Golenti) sunt la o distanta considerabila de comuna,oamenii preferand sa stea inghesuiti dar sa ajunga de doua ori mai repede in Craiova sau inapoi acasa, ca sa nu mai zic de avantajul ca microbuzele si autocarele opresc, ilegal bineinteles si in statiile RAT de pe arterele importante ale orasului.
Sus In jos
andreiutzu



Numarul mesajelor : 158
Reputatie : 2203
Data de inscriere : 05/05/2011

MesajSubiect: Re: 912 : Craiova - Golenti - (Calafat) - Vidin   Dum 29 Mai 2011, 23:57

pai Boureni e halta Podariul fiind gara. stiu foarte bine ca distanta intre linia de cale ferata si sate este destul de mare. Golentiul e la vreo 10 km de calea ferata, Maglavitul la vreo 4km , Motateiul cred ca la 12 km. cam asa stau lucrurile in majoritatea statiilor de pe sectie. referitor la limitarea de viteza...aceasta exista cam de prin 98 asa dupa Segarcea spre Calafat.
Sus In jos
sorinucu



Numarul mesajelor : 315
Localizare : Baia Mare
Reputatie : 2905
Data de inscriere : 26/01/2010

MesajSubiect: Re: 912 : Craiova - Golenti - (Calafat) - Vidin   Lun 30 Mai 2011, 16:10

Mai andreiutzu tu te auzi ce tampenii scoti? Golentiul e la 3 km de gara (nu la 10 km cum ai spus), Maglavit la 2,5 km (nu la 4 km cum ai spus), iar in Motatei statia se afla chair in sat !!! Nu la 12 km departare!

Mai dute baiete in clasa a 4-a si invata masuratorile ABAT
Sus In jos
http://www.youtube.com/user/sorinucu
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: 912 : Craiova - Golenti - (Calafat) - Vidin   Astazi la 01:59

Sus In jos
 

912 : Craiova - Golenti - (Calafat) - Vidin

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» 912 : Craiova - Golenti - (Calafat) - Vidin
» București - Craiova - Timișoara - Budapest
» 901 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova
» M 900 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara Nord
» Regionala CRAIOVA
Pagina 3 din 33Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4 ... 18 ... 33  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 900-