Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 905 : Golesti - Campulung - Argesel

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 11 ... 18, 19, 20, 21  Urmatorul
AutorMesaj
Vitosa



Numarul mesajelor : 4700
Reputatie : 7192
Data de inscriere : 08/01/2011

MesajSubiect: Re: 905 : Golesti - Campulung - Argesel   Mier 06 Ian 2016, 15:51

Dr2005 a scris:
Vitosa a scris:
Din start ți-ai pierdut călătorii daca le pui malaxa. Ieșiți fraților din birouri si nu mai stati cu ochii in monitor ori hartii ca sunteti rupti de realitate asa, mergeți la fata locului, mergeți cu trenurile actuale, întrebați lumea, faceți sondaje de opinie sa vedeți ce prefera intre un desiro si o malaxa si-apoi mai vorbim.
Nu, călătorii i-ai pierdut pentru că le-ai pus... nimic. Am mers destul de mult în 2015 și cu AM700 și cu AM900 și nu mi s-au părut nici pe departe atât de groaznice cum încearcă 2 - 3 oameni de pe forumul ăsta să ne facă să credem. Și am mers și în ianuarie, când era frig afară... înăuntru era clad și bine, chiar dacă ușile de acces necesitau ceva forță pentru a fi închise corespunzător  (AM900). 700 chiar era mai stabil decât Desiro pe Medgidia - Tulcea.

Vitosa a scris:
Cat despre dusul vreunui desiro la Pitești si lăsat acolo 24 de ore sa penduleze pe ruta 905 sau 906 se poate face ca nu toate trenurile liniei 901 pleacă din București cu cate 3 automotoare. Cu excepția trenurilor 1781, 1783, 1893 si 1897, restul au cate 1 si 2 automotoare in compunere.
Așa se făcea pe Giurgiu - Grădiștea. Când s-a făcut socoteala, tot profitul pe care îl scotea Desiro-ul mergând pe acolo se pierdea pe transportul automotorului la și de la București, prin urmare s-a considerat nerentabil și s-a anulat.
1. Si, ma rog, cine le-a pus (oferit mai bine spus) acel nimic ? Cum se face ca atunci s-au retras pe motiv de nerentabilitate iar acum se bucura cat de cat de succes ? Evident ca mare parte din vina o are si politicul care a dictat dupa propriile interese !
2. Ce înseamnă la tine ca ai mers de multe ori cu malaxa si de unde pana unde ? Or fi ele bune dpdv economic dar pentru 2016 in era tehnologiei...nietz... Mai mare rusinea. Suntem ultimii din Europa... Eu unul prefer la duba decât cu așa ceva.
3. Automotorul pentru linia 902 il bagau in program atașat la cel(e) de ajungeau la Giurgiu pe 903. Cat despre renunțarea la el alta a fost problema in realitate, lipsa calatori pe secție, trenuri puse aiurea si mai încurcau si turnusul mecanicilor bucureșteni. Calatorii i-ai pierdut in 2005 cand a cazut podul de la Gradistea, ca multi faceau naveta la Bucuresti si s-au orientat catre auto cand n-au mai avut tren, ca doar n-or sa ocoleasca pe la Videle cei de la Comana.  
Si uite ca au trecut 11 ani si n-au reusit sa finalizeze mostenirea lasata de regimul...


Ultima editare efectuata de catre Vitosa in Mier 06 Ian 2016, 16:03, editata de 1 ori
Sus In jos
seby1998



Numarul mesajelor : 81
Varsta : 18
Localizare : Giurgiu
Reputatie : 2082
Data de inscriere : 01/07/2011

MesajSubiect: M 905 Golesti - Campulung - Argesel   Mier 06 Ian 2016, 16:01

Trenurile Regio de pe 903 sunt toate facute cu un singur automotor Desiro, nu cu 2.
Pana in 2013, 9340 si 9347, cele care mergeau la Bucuresti erau facute cu 2 automotoare, dar s-a renuntat si a ramas cu unul.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9219
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11858
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: 905 : Golesti - Campulung - Argesel   Mier 06 Ian 2016, 16:51

Vitosa a scris:
Dr2005 a scris:
Vitosa a scris:
Din start ți-ai pierdut călătorii daca le pui malaxa. Ieșiți fraților din birouri si nu mai stati cu ochii in monitor ori hartii ca sunteti rupti de realitate asa, mergeți la fata locului, mergeți cu trenurile actuale, întrebați lumea, faceți sondaje de opinie sa vedeți ce prefera intre un desiro si o malaxa si-apoi mai vorbim.
Nu, călătorii i-ai pierdut pentru că le-ai pus... nimic. Am mers destul de mult în 2015 și cu AM700 și cu AM900 și nu mi s-au părut nici pe departe atât de groaznice cum încearcă 2 - 3 oameni de pe forumul ăsta să ne facă să credem. Și am mers și în ianuarie, când era frig afară... înăuntru era clad și bine, chiar dacă ușile de acces necesitau ceva forță pentru a fi închise corespunzător  (AM900). 700 chiar era mai stabil decât Desiro pe Medgidia - Tulcea.

Vitosa a scris:
Cat despre dusul vreunui desiro la Pitești si lăsat acolo 24 de ore sa penduleze pe ruta 905 sau 906 se poate face ca nu toate trenurile liniei 901 pleacă din București cu cate 3 automotoare. Cu excepția trenurilor 1781, 1783, 1893 si 1897, restul au cate 1 si 2 automotoare in compunere.
Așa se făcea pe Giurgiu - Grădiștea. Când s-a făcut socoteala, tot profitul pe care îl scotea Desiro-ul mergând pe acolo se pierdea pe transportul automotorului la și de la București, prin urmare s-a considerat nerentabil și s-a anulat.
1. Si, ma rog, cine le-a pus (oferit mai bine spus) acel nimic ? Cum se face ca atunci s-au retras pe motiv de nerentabilitate iar acum se bucura cat de cat de succes ? Evident ca mare parte din vina o are si politicul care a dictat dupa propriile interese !
2. Ce înseamnă la tine ca ai mers de multe ori cu malaxa si de unde pana unde ? Or fi ele bune dpdv economic dar pentru 2016 in era tehnologiei...nietz... Mai mare rusinea. Suntem ultimii din Europa... Eu unul prefer la duba decât cu așa ceva.
3. Automotorul pentru linia 902 il bagau in program atașat la cel(e) de ajungeau la Giurgiu pe 903. Cat despre renunțarea la el alta a fost problema in realitate, lipsa calatori pe secție, trenuri puse aiurea si mai încurcau si turnusul mecanicilor bucureșteni. Calatorii i-ai pierdut in 2005 cand a cazut podul de la Gradistea, ca multi faceau naveta la Bucuresti si s-au orientat catre auto cand n-au mai avut tren, ca doar n-or sa ocoleasca pe la Videle cei de la Comana.  
Si uite ca au trecut 11 ani si n-au reusit sa finalizeze mostenirea lasata de regimul...

Pentru mine e destul Curtici-Arad cu malaxa sper sa bage o rama 58 pe viitor
Sus In jos
cristy79



Numarul mesajelor : 1250
Varsta : 36
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 2672
Data de inscriere : 27/02/2013

MesajSubiect: Re: 905 : Golesti - Campulung - Argesel   Dum 10 Ian 2016, 08:20

Afland ca in curand inca un Desiro va iesi de la reparatii si va fi predat depoului BC - bineinteles ca prima idee a fost ca trebuie bagat pt a treia pereche pe Campulung. What a Face Oamenii au nevoie acolo de un tren de seara spre Capitala.

Problema e ca mi-am batut capul vazand orele de plecare -sosire din Golesti si nu prea vad cum s-ar putea rezolva... Ca si plecare s-ar putea atasa la trenul IR 1893 pl Buc N la 13.30 (si probabil va circula gol pana la Campulung... What a Face dar la cate circula goale nu o fi gaura in cer cu asta) dar pt retur e o problema. Nu are cum sa se intoarca cu IR 1792 din cauza orei (e prea devreme) decat cu IR 1896 pl Golesti 19.10 sos Buc N 20.35. Acesta insa nu este tarifat Regio Smile ))). Altfel nu vad cum se poate intoarce, doar daca ar veni de unul singur plecare in jur de 17.00 din Campulung 18.10 Golesti in jur de 19.40 Bucuresti. Dar nu cred ca vor plati ei trasa separata pt un tren care nu e sigur cati calatori le va aduce. Sunt cheltuieli prea mari. Ramane doar varianta ca automotorul sa fie atasat la 1896 tarifat Regio chiar daca restul trenului va ramane tarifat IR.

Voi aveti alte idei? Smile

Trenul de seara Campulung-Buc N sigur va avea musterii, insa cel de pranz din Bucuresti nu stiu ce sa zic... Totusi motorul trebuie adus cumva la C-lung...

Astept propuneri si de la colegii de forum Smile
Sus In jos
Luca tgv



Numarul mesajelor : 234
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 1153
Data de inscriere : 06/06/2014

MesajSubiect: Re: 905 : Golesti - Campulung - Argesel   Dum 10 Ian 2016, 09:06

Cele doua perechi de Câmpulung sunt acum destule zic.... Cel mai bine o Malaxa 700 sa penduleze Pitești-C.Lung cu opriri in toate stațiile si legături la Desiro de București. Legăturile sa fie afișate in Câmpulung.
Sus In jos
Katalyn



Numarul mesajelor : 4746
Varsta : 26
Localizare : Ploiesti Vest
Reputatie : 5645
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: 905 : Golesti - Campulung - Argesel   Dum 10 Ian 2016, 09:33

Iese unul de la reparat intra altul si tot asa, mai e mult pana cand vor ajunge toate automotoarele Desiro sa fie din nou functionale.

Sunt rute in continuare fara trenuri, altele cu 2 perechi pe zi mers facut in bataie de joc in niciun caz nu ajuta navetisti, elevi sau cei care merg la oras cu treburi si voi vreti trenuri suplimentare pe o ruta unde circula cu cateva opriri, tren direct basca si oferta Regio. Eu zic sa nu va intindeti mai mult decat va tine plapuma.

Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12504
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15672
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: 905 : Golesti - Campulung - Argesel   Dum 10 Ian 2016, 15:16

cristy79 a scris:

Voi aveti alte idei? Smile

Trenul de seara Campulung-Buc N sigur va avea musterii, insa cel de pranz din Bucuresti nu stiu ce sa zic... Totusi motorul trebuie adus cumva la C-lung...

Astept propuneri si de la colegii de forum Smile

As zice asa:

Bucuresti plecare la 7:30 ; 13:30 ; 18:30
Campulung plecare la 5:56 ; 12:56 ; 17:56

Chiar daca 1896 nu e tarifat R, ii bagi doar oferta Campulung-Bucuresti la motorul de la Campulung.

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
NIKU24



Numarul mesajelor : 137
Varsta : 29
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 1429
Data de inscriere : 27/05/2013

MesajSubiect: Re: 905 : Golesti - Campulung - Argesel   Dum 10 Ian 2016, 23:39

Iar se va iesi discutii ca de facut nu mai face inca o pereche la tarif de regio si va fi cum a fost cu cele de dimineata tarif de regio de la Stefanesti si din Golesti de interregio.
Sus In jos
Vitosa



Numarul mesajelor : 4700
Reputatie : 7192
Data de inscriere : 08/01/2011

MesajSubiect: Re: 905 : Golesti - Campulung - Argesel   Mier 13 Ian 2016, 07:45

cristy79 a scris:
Afland ca in curand inca un Desiro va iesi de la reparatii si va fi predat depoului BC - bineinteles ca prima idee a fost ca trebuie bagat pt a treia pereche pe Campulung. What a Face Oamenii au nevoie acolo de un tren de seara spre Capitala.

Problema e ca mi-am batut capul vazand orele de plecare -sosire din Golesti si nu prea vad cum s-ar putea rezolva... Ca si plecare s-ar putea atasa la trenul IR 1893 pl Buc N la 13.30 (si probabil va circula gol pana la Campulung... What a Face dar la cate circula goale nu o fi gaura in cer cu asta) dar pt retur e o problema. Nu are cum sa se intoarca cu IR 1792 din cauza orei (e prea devreme) decat cu IR 1896 pl Golesti 19.10 sos Buc N 20.35. Acesta insa nu este tarifat Regio Smile ))). Altfel nu vad cum se poate intoarce, doar daca ar veni de unul singur plecare in jur de 17.00 din Campulung 18.10 Golesti in jur de 19.40 Bucuresti. Dar nu cred ca vor plati ei trasa separata pt un tren care nu e sigur cati calatori le va aduce. Sunt cheltuieli prea mari. Ramane doar varianta ca automotorul sa fie atasat la 1896 tarifat Regio chiar daca restul trenului va ramane tarifat IR.

Voi aveti alte idei? Smile

Trenul de seara Campulung-Buc N sigur va avea musterii, insa cel de pranz din Bucuresti nu stiu ce sa zic... Totusi motorul trebuie adus cumva la C-lung...

Astept propuneri si de la colegii de forum Smile
Mai reiau odată aceasta problema. Înainte sa apăra Regiotrans pe aceasta secție CFR Călători trimitea automotor desiro spre Câmpulung la trenul de 13 din București. Apoi s-au retras si au reorganizat turnusul automotoarelor, unul destul de strâns, si a rezultat ce e acum:
IR 1893
-automotorul nr 1 Bucuresti -Pitești
-automotorul nr 2 Buc-Craiova
-automotor nr 3 Buc-Titu-Targoviste
Cel cu nr 1 sta 30 minute in Pitești iar la 16 pleacă înapoi spre București cu IR 1790.
IR 1785 Bucuresti-Pitesti, un singur automotor desiro. Si acesta tot 30 min sta in Pitești apoi la 17 pleaca inapoi spre Bucuresti cu IR 1792.
In atare conditii ca sa nu se strice turnusurile automotoarelor, repet unul destul de strans, implicit si al personalului de tren, mai ramane solutia ca spre Campulung-Parc Kretulescu sa se trimita automotor desiro atașat la IR 1785, eu as zice inca unul si spre Curtea de Argeș sau eventual o malaxa de Pitești sa continue după sosirea lui 1785. Deci ar sosi in Parc Kretulescu ar sta cateva minute, gen IR 1521/1522 la Pausa, apoi ar face cale intoarsa si s-ar atasa in Golesti la automotorul trenului IR 1896 ce circula singur pe intreaga distanta.  Macar experimental o perioada sa încerce CFR Calatori dar eu sunt convins ca vor avea spor aceste trase. Si daca mai sunt tarifate si regio ar fi si mai mare sporul. Repet ar fi unica soluție sa mai apăra si aceasta pereche de trenuri absolut necesara.
Sus In jos
AeroX



Numarul mesajelor : 237
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 1926
Data de inscriere : 25/05/2012

MesajSubiect: Re: 905 : Golesti - Campulung - Argesel   Mier 13 Ian 2016, 09:25

Eu zic ca oricum nu merge chiar ok cum e situatia actuala. Mai trebuie umblat la mers, evident!

Asadar, simt necesara mutarea lui 1893 de la ora 13:30 la ora 11:30 cum era inainte sa plece CFR Calatori de pe sectiile 905 si 906. Iar actualul 1785 sa fie mutat la ora 13:30 si sa aiba compunere pentru Curtea de Arges si Campulung. Inainte de aia se putea mai bine!

Iar 1792 de la 17:00 din Pitesti poate fi facut cu automotorul care revine de la Curtea de Arges pana la ora aia. Eventual sa plece la 17:15, nu fix la 17:00 din Pitesti, poate sunt timpii prea stransi. Apoi pe la 17:25 ar putea ajunge si AM de la Campulung in Golesti. Se face atasare la 1792 si aia e, poate sa mai bage si la Titu grupa de Tirgoviste. Si e tot trenul tarifat Regio by default, fara discriminari aiurea intre automotoare. Fiindca nu e normal asa ceva indiferent de cate alte trenuri au tarifare Regio, insa nu e corect oricum ca intr-un tren sa fie discriminari.

In fine, variante sunt cate vreti! Varianta mea a mai si existat inainte oarecum. Numai ca incetati odata cu Malaxele alea!
Sus In jos
https://www.youtube.com/channel/UCeOVLRNcR9-4qHrh8nfWilA/videos
cristy79



Numarul mesajelor : 1250
Varsta : 36
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 2672
Data de inscriere : 27/02/2013

MesajSubiect: Re: 905 : Golesti - Campulung - Argesel   Mier 13 Ian 2016, 19:16

Nici mie nu mi se pare corect ca acelasi tren sa fie tarifat Regio un automotor si IR celalalt. Solutia asta a fost doar ceva temporar si oarecum ciudat inca de la inceput, plus ca a dat nastere la tot felul de discutii si scandal - de aceea de la noul mers nu mai exista asa ceva, tot trenul respectiv primind tarifare Regio pe intreaga distanta, nu doar "pt calatorii care urca/coboara din statiile ..."

Daca cel de 13.30 are deja 3 automotoare... atunci din pacate nu stiu ce sa mai zic... Al 4-lea nu se mai poate atasa. Cel de 14.30 nu e tarifat Regio, iar o alta solutie ar putea implica mult prea multe schimbari de turnus automotoare si de personal si nu cred sa se complice ei atat. Iar sa bagi tarife IR nici nu se pune problema, nu pe ruta asta in orice caz.

Raspunsul lor a fost ca se analizeaza problema si dupa ce vor face rost de Desiro se va solutiona. Sa trecem mai intai iarna (ca ati vazut cum pica Desiro ca mustele) si mai discutam la primavara.

De acord ca mersul actual nu e perfect, dar e totusi destul de bun. Nici nu se compara cu cel de pe alte rute unde au revenit. Dar nici fluxul de calatori nu se compara. Aici chiar au musterii, locuitorii orasului chiar asteptau trenul si are succes. De fiecare data cand am mers - la plecare automotorul era peste 50% iar la intoarcere tindea spre 100% ocupare. Tot orasul vorbea de tren si la cateva zile de la reluarea circulatiei deja stiau toti despre asta. Si autoritatile locale s-au implicat serios in readucerea trenului aici. Deci nu puteam compara cu alte rute cu mers facut evident aiurea si in bataie de joc. Aici exista potential pt a treia pereche si deja oamenii cer un tren care sa plece mai tarziu dupa-amiaza spre Bucuresti.



Sus In jos
AndreiCFRBucuresti
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 535
Varsta : 19
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 2680
Data de inscriere : 14/02/2011

MesajSubiect: Re: 905 : Golesti - Campulung - Argesel   Lun 01 Feb 2016, 20:18

Sus In jos
mielutu zburator



Numarul mesajelor : 2420
Varsta : 21
Reputatie : 3317
Data de inscriere : 07/09/2014

MesajSubiect: Re: 905 : Golesti - Campulung - Argesel   Vin 19 Feb 2016, 16:01

Care din statiile in care opresc 1872 si 1874 au vanzator de bilete?
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
NIKU24



Numarul mesajelor : 137
Varsta : 29
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 1429
Data de inscriere : 27/05/2013

MesajSubiect: Re: 905 : Golesti - Campulung - Argesel   Sam 20 Feb 2016, 01:59

mielutu zburator a scris:
Care din statiile in care opresc 1872 si 1874 au vanzator de bilete?

Cred ca niciuna,asa era acum o luna si ceva,nici macar in Campulung.
Sus In jos
cristy79



Numarul mesajelor : 1250
Varsta : 36
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 2672
Data de inscriere : 27/02/2013

MesajSubiect: Re: 905 : Golesti - Campulung - Argesel   Sam 20 Feb 2016, 07:35

Da, asa este. Sad Nu va spun cum arata garile pe aceasta ruta... este expresia halului de decadere in care am ajuns. Vegetatia este pe alocuri cat statul de om, pomii si tufisurile ajung uneori aproape cat sageata de mari, uneori se aude cum zgarie geamurile... Totusi cand ajung in Gara Campulung si vad peronul plin de calatori parca imi mai vine inima la loc. Very Happy

Nu stiu daca in Golesti exista casa de bilete... Dar aproape nimeni nu am vazut sa urce de acolo. O singura data parca un politzai Smile Oricum nashul face scurta la mana la cate bilete trebuie sa scrie de mana la plecarea din Campulung. E bina insa ca 99% merg la Bucuresti si deja a invatat tarifele.

Poate sa indraznim sa speram la deschiderea unei case de bilete in Gara Campulung Muscel odata cu a treia pereche de trenuri de la/catre Capitala. What a Face
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: 905 : Golesti - Campulung - Argesel   Astazi la 22:18

Sus In jos
 

905 : Golesti - Campulung - Argesel

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» 905 : Golesti - Campulung - Argesel
» Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016
» EXPO C.A.C Campulung
» Automotoare DESIRO
» Campulung Est - Gura Humorului
Pagina 19 din 21Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 11 ... 18, 19, 20, 21  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 900-