Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 905 : Golesti - Campulung - Argesel

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 10 ... 17, 18, 19, 20, 21  Urmatorul
AutorMesaj
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12472
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15637
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: 905 : Golesti - Campulung - Argesel   Lun 04 Ian 2016, 11:43

Dr2005 a scris:
Dacă nu îți convine, poți merge cu mașina personală. Și prin afară sunt vechituri destule (măcar Malaxele noastre, dpdv tehnic, sunt la nivelul anului 2008 - 2009), de la aeroportul din Bruxelles iei o ramă electrică veche de 30 de ani și nemodernizată de atunci, cu banchete în format 3 + 2, pentru care plătești nesimțitul preț de 11 euro pentru 12 km. Sau poți să mergi cu autobuzul, 4,5 euro + încă 2,5 euro o călătorie prin oraș (sau 7,5 euro abonament o zi, care acoperă și autobuzul de aeroport) dacă vrei să ajungi în centru (trenul te duce direct)... autobuzul e Citaro C2, an fabricație 2015, cu scaune din piele (comandă specială STIB). Alegerea e a ta, dacă timpul nu costă bani, mergi cu autobuzul, însă vei merge înghesuit, cu bagajul în brațe și poți să faci și o oră jumate pe drum dacă prinzi blocaj pe autostradă. Iar cu 25 - 30 euro poți lua un taxi. Deci ai alternative pentru toate gusturile, mofturile și buzunarele. Eu am mers cu trenul de fiecare dată, pentru că timpul meu costă.

Așa și la noi, dacă nu-ți convine cu Malaxa 900, te duci la dubă. Dar după aia să nu te plângi că mergi în picioare, cu fundul în geam, că te costă mult și că nu primești bilet fiscalizat să îl poți deconta ori că mașina nu pleacă decât când se umple și nu ia decât călători care merg până la capăt. După aia, să nu te plângi că pe Iuliu Maniu faci juma' de oră de la centură până la prima stație de metrou (analog pentru Șos. Chitilei dacă vii de pe DN7). Ți s-au pus la dispoziție suficiente alternative, e 100% alegerea ta cu ce mergi.

Nu mai incerca sa convingi tu lumea ca in 2016 sa traiasca ca in 1940 pe vremea razboiului. Lumea din ziua de azi are nevoie de conditii, lumea a evoluat, nu a ramas blocata in timp ca altii.
Daca nu oferi conditii nu ai nici calatori, nu poti sa ai calatori cu orice jeg, zdreanta de pe timpuri. Sunt depasite, moral, fizic, au numai minusuri aceste 900.
Efectiv nu mai au ce sa caute in circulatia zilnica, gata, trebuie inlocuite.
Trenul trebuie sa satisfaca nevoia populatiei, a oameniklor, a comunitatiilor pe unde trece acel tren si trebuie sa ofere conditii decente de calatorie nu sa satisfaca nebuniile a 2-3 oameni uitati in timp, iubitori de vechituri. Pentru acesti oameni exista muzee, acolo se pastreaza vechiturile, in circulatia zilnica se introduce ce e mai nou si mai bun ca doara sa atragi calatorii.

In ce tara din UE exista in circulatie material rulant din 1940? Doar in Romania mai sunt malaxe si atat ca restul tarilor se modernizeaza noi am ramas pe loc cu malaxa.

Iar se fac 100 de pagini din cauza malaxei nebune ca o pupa x si y unde nu trebuie! Mad

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
lifetec



Numarul mesajelor : 289
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 1787
Data de inscriere : 01/11/2012

MesajSubiect: Re: 905 : Golesti - Campulung - Argesel   Lun 04 Ian 2016, 11:54

Am mers si eu pe cateva sectii cu celebrele Malaxe, nu mi s-au parut chiar cazaturi si nu am vazut calatori nemultumiti.
Ce mi se pare tare printre forumisti este faptul ca multi dintre ei vor automotoare si trenuri de ultima generatie dar niciunul nu e de acord sa plateasca mai mult pentru ele Smile
Sus In jos
Katalyn



Numarul mesajelor : 4720
Varsta : 26
Localizare : Ploiesti Vest
Reputatie : 5616
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: 905 : Golesti - Campulung - Argesel   Lun 04 Ian 2016, 12:03

Fiecare cu parerea lui eu pe PL.Sud-Urziceni am avzut oameni care injurau de toti sfinti aceste automotoare, alti mai certati cu legea isi varsau nervi direct pe nasi, pe Urziceni-Ploiesti nu am putut sa vorbesc la telefon din cauza trepidatilor si a zgomotului iar ca sa dau un sms persoanelor care ma sunau si nu puteam sa vorbesc cu ele mi-a trebuit 10 minute ca facea malaxorul ca toti dracii, pe Slatina-Craiova la fel a trebuit sa dau respins.

Vad ca sunt multi pe aici care tin cu prostia se vede efectul nepotismelor si aici in schimb daca le ceri probe ( poze ) a pai stai ca eu nu am aparat foto, nu am telefon mobil cu camera foto etc...

Tineti-le in brate caci ne meritam soarta cu aceste malaxoare. Am pus o nenorocita de intrebare de 3 ori la topicul respectiv, Dr2005 s-a facut ca nu o vede de fiecare data dar eu sunt ferm convins ca cei din MT si CFR nu au pus piciorul in vreun tren de la CFR in afara de cateva evenimente sau doar pe rutele de baza Buc-Brasov si Buc-CT. Sefi de la CFR si MT nu stiu ce circula pe calea ferata din Romania daca ar merge cu malaxa unul cu mintea deschisa a doua zi ar face memoriu sa gaseasca de urgenta solutie de inlocuire si casare a acestor automotoare care nu au ce cauta pe calea ferata in anul 2016, dar vad ca se tine cu dinti de ele vor sa prinda centenarul sa ne laudam cu ceva de care ar trebui sa ne fie rusine in vreme ce alti se lauda cu tehnologie de ultima generatie : viteza, trenuri noi, lini modernizate, internet etc...noi o sa ne laudam cu ce e mai rau.

Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12472
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15637
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: 905 : Golesti - Campulung - Argesel   Lun 04 Ian 2016, 12:06

Katalyn a scris:

Vad ca sunt multi pe aici care tin cu prostia se vede efectul nepotismelor si aici in schimb daca le ceri probe ( poze ) a pai stai ca eu nu am aparat foto, nu am telefon mobil cu camera foto etc...

Romanul are o vorba foarte adevarata, "unde nu este, nici Dumnezeu nu cere" Wink

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
alex.alexus.tm



Numarul mesajelor : 1065
Varsta : 27
Localizare : Pisa - Italia
Reputatie : 3945
Data de inscriere : 28/03/2009

MesajSubiect: Re: 905 : Golesti - Campulung - Argesel   Lun 04 Ian 2016, 12:43

lifetec a scris:
Ce mi se pare tare printre forumisti este faptul ca multi dintre ei vor automotoare si trenuri de  ultima generatie dar niciunul nu e de acord sa plateasca mai mult pentru ele Smile

Cred ca poti sa elimini ``mai mult`` din propozitie si sa lasi doar ``sa plateasca``. Adica ideea principala este : ``De unde bani?`` Hai, cine ne raspunde ?
Ce investitii sa faca o companie care este oricum pe minus sau profitul este infim ? De unde sustinere financiara pentru aceasta achizitie ?
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 3645
Reputatie : 4632
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: 905 : Golesti - Campulung - Argesel   Lun 04 Ian 2016, 12:55

Parerile despre malaxe sint impartite.

In multe locuri daca nu ar fi ar fi sectia inchisa dar exista si reversul medaliei adica fiind malaxe nu vine lumea la tren.

totusi trebuie sa admitem faptul ca sint trenuri care nu justifica mai mult de o malaxa.
Acuma CFR s-a pricopsit cu ele, din varii motive s-a pricopsit si cu LVT deci e obligata sa faca ceva cu ele desi si-au cam trait traiul.

Am mai spus-o de multe ori: se pare ca sudul nu e obisnuit deloc cu malaxele astea si cel mai bine ar trebui retrase in zonele lor de bastina, motoarele au fost introduse de MAV si apoi asimilate de MAlaxa.

daca CFR Infrastructura ar face liniile pentru 70 km/h sint convins ca oamenii din Graniceri, Giera si alte linii locale de pe aici nu ar comenta daca ar fi malaxele aduse din sud, la fel si Dornisoara, Rodna Veche.

dar asa nici tren nici linie buna.

Vorba e ce se pune in loc in sud?
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12472
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15637
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: 905 : Golesti - Campulung - Argesel   Lun 04 Ian 2016, 12:58

alex.alexus.tm a scris:
lifetec a scris:
Ce mi se pare tare printre forumisti este faptul ca multi dintre ei vor automotoare si trenuri de  ultima generatie dar niciunul nu e de acord sa plateasca mai mult pentru ele Smile

Cred ca poti sa elimini ``mai mult`` din propozitie si sa lasi doar ``sa plateasca``. Adica ideea principala este : ``De unde bani?`` Hai, cine ne raspunde ?
Ce investitii sa faca o companie care este oricum pe minus sau profitul este infim ? De unde sustinere financiara pentru aceasta achizitie ?

Credit, cumperi material rulant decent(nu neaparat nou dar sa fie decent nu cazatura gen lvt sau malaxor) si din profit platesti creditul. Simplu!
Solutii ar fi, conteaza sa se vrea a progresa nu ramane pe loc!

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
alex.alexus.tm



Numarul mesajelor : 1065
Varsta : 27
Localizare : Pisa - Italia
Reputatie : 3945
Data de inscriere : 28/03/2009

MesajSubiect: Re: 905 : Golesti - Campulung - Argesel   Lun 04 Ian 2016, 13:34

Ei abia au bani sa faca revizia la vagoane, nu stiu de unde ar plati creditul.

Mie personal imi plac foarte mult BZMot-urile modernizate de la ZSSK si CD (cele albastre). Au capacitate redusa si ar fii ideale pentru CFR, dar nici slovacii, nici cehii nu le vand si nici de produs nu se mai produc.

http://www.vagonweb.cz/fotogalerie/CZ/CD_810.php
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12472
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15637
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: 905 : Golesti - Campulung - Argesel   Lun 04 Ian 2016, 13:56

Fac un credit da, toate malaxele 900 atat cele active cat si cele explodate/epave/ruginite din dopuri le taie frumusel bucatele si le vinde la fier vechi, de aici se fac rost de niste banuti, se plateste o parte din credit cu fierul vechi din malaxa, apoi, mergi in reviziile de vagoane si cauti ca sunt destule epave, carcase de vagoane care nu vor mai fi modernizate in vecii vecilor, la fel le tai si le vinzi la fier vechi, ai mai facut rost de niste banuti si achiti creditul iar diferenta ce mai ramane de platit o achiti treptat in cursul a x ani.

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423


Ultima editare efectuata de catre Karpaty in Lun 04 Ian 2016, 14:03, editata de 1 ori
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9195
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11831
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: 905 : Golesti - Campulung - Argesel   Lun 04 Ian 2016, 14:00

Da pentru imbunatatirea financiara CFR ar putea opta pentru automotoare second BZmoturi pentru Duewaguri DB sau automotoare 1047 de la Obb
Am inteles ca la Arad se va casa rama 58 nemodernizats sper sa inceapa sa valorifice materialul rulant neutilizat si partea a doua sa eficientizeze turnusul garniturilor sa nu mai stea aiureavin depouri si remize cu manevre inutile
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12033
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14068
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: 905 : Golesti - Campulung - Argesel   Lun 04 Ian 2016, 14:31

Durata de amortizare pentru automotoare este de 18 ani. Dacă au considerat RK-ul cu modernizare ca reconstrucție, atunci e automotor nou și se supune legislației actuale.

,,2. Investițiile efectuate la mijloacele fixe sub forma cheltuielilor ulterioare trebuie să aibă ca efect îmbunătățirea parametrilor tehnici inițiali ai acestora și să conducă la obținerea de beneficii economice viitoare.
[...]
Amortizarea acestor investiții se face fie pe durata normală de utilizare rămasă, fie prin majorarea duratei normale de utilizare cu până la 10% sau în cazul instituțiilor publice până la 20%. Dacă cheltuielile ulterioare se fac după expirarea duratei normale, se va stabili o nouă durată normală de către o comisie tehnică sau expert tehnic independent. "

Cum AM900 erau deja amortizate la momentul modernizării, s-a stabilit o nouă durată normală de funcționare, probabil e precizată în caietul de sarcini (adică s-a cerut clar să se realizeze un produs care să mai poată funcționa x ani). Dacă îl găsim pe undeva, putem afla exact câți ani mai au de circulat, la care se poate adăuga o cotă de 20% dacă mai aduc vreo îmbunătățire între timp.

Legislația aplicabilă este Catalogul privind clasificarea și duratele normale de funcționare a mijloacelor fixe, aprobat prin HG. nr. 2139/2004 pentru aprobarea Catalogului privind clasificarea și duratele normale de funcționare a mijloacelor fixe, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 46/13.01.2005, modificat de HG. nr. 1496/2008 privind modificarea anexei la Hotărârea Guvernului nr. 2.139/2004 pentru aprobarea Catalogului privind clasificarea și duratele normale de funcționare a mijloacelor fixe, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea 1, nr. 852/18.12.2008.



_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 3645
Reputatie : 4632
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: 905 : Golesti - Campulung - Argesel   Lun 04 Ian 2016, 14:32

Asta ar insemna sa mai ramina partizi de manevra de prin gari fara prestatii
Sus In jos
kristi kkk
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 1481
Varsta : 37
Localizare : Alexandria
Reputatie : 4528
Data de inscriere : 25/08/2008

MesajSubiect: Re: 905 : Golesti - Campulung - Argesel   Lun 04 Ian 2016, 14:56

Acum o săptămână am făcut o excursie de o zi în Curtea de Argeș, evident cu mașina-nu aveam cum să merg direct cu trenul de la Roșiori până la Costești și să mă întorc și seara la Alexandria, pentru ca băiatul meu să vadă zona și monumentele istorice din zonă, inclusiv ruina cetății medievale de la Ciofrângeni, după unii istorici adevăratul fort al lui Vlad Dracu'! I-am introdus în itinerar și gara din Curtea de Argeș. Acolo șeful stației m-a abordat când m-a auzit că dădeam informații corecte despre clădire din pdv arhitectural și al istoriei familiei regale legată de această gară. Când a auzit că sunt teleormănean și rudă cu fostul său șef direct din regionala Craiova și-a dat drumul la gură și mi-a zis multe neajunsuri legate de CFR Călători. Unul din subiecte a fost despre Malaxe. A zis omul că au fost regretate de călători când a fost pauza intre ieșirea CFR C și intrarea Regiotrans, precum și lipsa alternativei după plecarea Regiotrans. A fost destul de obiectiv, a zis că nu crede că vor reveni localnicii la tren nici dacă vor fi garnituri TGV. La Malaxe nu mai vor, mai ales că au văzut cum e cu Desiro. Mi-a mai zis că el nu a văzut nici măcar duminica la plecarea spre București mai mult de jumătate plin un automotor. Alternativa rutieră e mai convenabilă ca timp, pretul e sensibil egal, oamenii sunt lăsați în centrul satului, curse dese și sigure în contrast cu cele feroviare care azi sunt iar mâine nu! Evident Malaxa a fost chiar și pentru un CFr-ist de vârf varianta pe care nu ar mai dori să o vadă pe acolo!
Sus In jos
didinul



Numarul mesajelor : 770
Reputatie : 3458
Data de inscriere : 31/08/2009

MesajSubiect: Re: 905 : Golesti - Campulung - Argesel   Lun 04 Ian 2016, 16:11

Am discutat noi despre malaxe și vom mai discuta probabil. Eu nu cred că era necesară dezmembrarea , ci modernizarea lor la alte standarde. Soluții fiabile s-au propus dar beneficiarul nu le-a agreat.

http://www.forumtrenuri.com/t189p390-automotoare-clasa-77-malaxa (ultima postare de pe pagină)

După părerea mea, modernizarea trebuia să urmeze proiectul mai avansat, cu transformarea lor în cuplu permanent format din vagon motor + remorcă cu post de conducere (asta presupunând transformarea a jumătate din automotoare în remorci). În felul acesta se puteau compensa din costurile mai mari pentru modernizare și rezultau garnituri mai atrăgătoare pentru călători și apte să transporte aprox 80 persoane/tren, cu îmbunătățirea calității transportului.
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12472
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15637
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: 905 : Golesti - Campulung - Argesel   Lun 04 Ian 2016, 22:22

1874 azi a fost anulat, Desiro defect.

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: 905 : Golesti - Campulung - Argesel   Astazi la 03:59

Sus In jos
 

905 : Golesti - Campulung - Argesel

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» 905 : Golesti - Campulung - Argesel
» Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016
» EXPO C.A.C Campulung
» Automotoare DESIRO
» Campulung Est - Gura Humorului
Pagina 18 din 21Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 10 ... 17, 18, 19, 20, 21  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 900-