Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiți | 
 

 905 : Golesti - Campulung - Argesel

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 10 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22  Urmatorul
AutorMesaj
Adrian78
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 10128
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13026
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: 905 : Golesti - Campulung - Argesel   Lun 04 Ian 2016, 14:00

Da pentru imbunatatirea financiara CFR ar putea opta pentru automotoare second BZmoturi pentru Duewaguri DB sau automotoare 1047 de la Obb
Am inteles ca la Arad se va casa rama 58 nemodernizats sper sa inceapa sa valorifice materialul rulant neutilizat si partea a doua sa eficientizeze turnusul garniturilor sa nu mai stea aiureavin depouri si remize cu manevre inutile
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 13605
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 15901
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: 905 : Golesti - Campulung - Argesel   Lun 04 Ian 2016, 14:31

Durata de amortizare pentru automotoare este de 18 ani. Dacă au considerat RK-ul cu modernizare ca reconstrucție, atunci e automotor nou și se supune legislației actuale.

,,2. Investițiile efectuate la mijloacele fixe sub forma cheltuielilor ulterioare trebuie să aibă ca efect îmbunătățirea parametrilor tehnici inițiali ai acestora și să conducă la obținerea de beneficii economice viitoare.
[...]
Amortizarea acestor investiții se face fie pe durata normală de utilizare rămasă, fie prin majorarea duratei normale de utilizare cu până la 10% sau în cazul instituțiilor publice până la 20%. Dacă cheltuielile ulterioare se fac după expirarea duratei normale, se va stabili o nouă durată normală de către o comisie tehnică sau expert tehnic independent. "

Cum AM900 erau deja amortizate la momentul modernizării, s-a stabilit o nouă durată normală de funcționare, probabil e precizată în caietul de sarcini (adică s-a cerut clar să se realizeze un produs care să mai poată funcționa x ani). Dacă îl găsim pe undeva, putem afla exact câți ani mai au de circulat, la care se poate adăuga o cotă de 20% dacă mai aduc vreo îmbunătățire între timp.

Legislația aplicabilă este Catalogul privind clasificarea și duratele normale de funcționare a mijloacelor fixe, aprobat prin HG. nr. 2139/2004 pentru aprobarea Catalogului privind clasificarea și duratele normale de funcționare a mijloacelor fixe, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 46/13.01.2005, modificat de HG. nr. 1496/2008 privind modificarea anexei la Hotărârea Guvernului nr. 2.139/2004 pentru aprobarea Catalogului privind clasificarea și duratele normale de funcționare a mijloacelor fixe, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea 1, nr. 852/18.12.2008.



_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 4593
Reputatie : 5846
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: 905 : Golesti - Campulung - Argesel   Lun 04 Ian 2016, 14:32

Asta ar insemna sa mai ramina partizi de manevra de prin gari fara prestatii
Sus In jos
kristi kkk
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 1585
Varsta : 38
Localizare : Alexandria
Reputatie : 4892
Data de inscriere : 25/08/2008

MesajSubiect: Re: 905 : Golesti - Campulung - Argesel   Lun 04 Ian 2016, 14:56

Acum o săptămână am făcut o excursie de o zi în Curtea de Argeș, evident cu mașina-nu aveam cum să merg direct cu trenul de la Roșiori până la Costești și să mă întorc și seara la Alexandria, pentru ca băiatul meu să vadă zona și monumentele istorice din zonă, inclusiv ruina cetății medievale de la Ciofrângeni, după unii istorici adevăratul fort al lui Vlad Dracu'! I-am introdus în itinerar și gara din Curtea de Argeș. Acolo șeful stației m-a abordat când m-a auzit că dădeam informații corecte despre clădire din pdv arhitectural și al istoriei familiei regale legată de această gară. Când a auzit că sunt teleormănean și rudă cu fostul său șef direct din regionala Craiova și-a dat drumul la gură și mi-a zis multe neajunsuri legate de CFR Călători. Unul din subiecte a fost despre Malaxe. A zis omul că au fost regretate de călători când a fost pauza intre ieșirea CFR C și intrarea Regiotrans, precum și lipsa alternativei după plecarea Regiotrans. A fost destul de obiectiv, a zis că nu crede că vor reveni localnicii la tren nici dacă vor fi garnituri TGV. La Malaxe nu mai vor, mai ales că au văzut cum e cu Desiro. Mi-a mai zis că el nu a văzut nici măcar duminica la plecarea spre București mai mult de jumătate plin un automotor. Alternativa rutieră e mai convenabilă ca timp, pretul e sensibil egal, oamenii sunt lăsați în centrul satului, curse dese și sigure în contrast cu cele feroviare care azi sunt iar mâine nu! Evident Malaxa a fost chiar și pentru un CFr-ist de vârf varianta pe care nu ar mai dori să o vadă pe acolo!
Sus In jos
didinul



Numarul mesajelor : 823
Reputatie : 3771
Data de inscriere : 31/08/2009

MesajSubiect: Re: 905 : Golesti - Campulung - Argesel   Lun 04 Ian 2016, 16:11

Am discutat noi despre malaxe și vom mai discuta probabil. Eu nu cred că era necesară dezmembrarea , ci modernizarea lor la alte standarde. Soluții fiabile s-au propus dar beneficiarul nu le-a agreat.

http://www.forumtrenuri.com/t189p390-automotoare-clasa-77-malaxa (ultima postare de pe pagină)

După părerea mea, modernizarea trebuia să urmeze proiectul mai avansat, cu transformarea lor în cuplu permanent format din vagon motor + remorcă cu post de conducere (asta presupunând transformarea a jumătate din automotoare în remorci). În felul acesta se puteau compensa din costurile mai mari pentru modernizare și rezultau garnituri mai atrăgătoare pentru călători și apte să transporte aprox 80 persoane/tren, cu îmbunătățirea calității transportului.
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 14009
Localizare : Бухарест
Reputatie : 17454
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: 905 : Golesti - Campulung - Argesel   Lun 04 Ian 2016, 22:22

1874 azi a fost anulat, Desiro defect.

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

595423
Sus In jos
Vitosa



Numarul mesajelor : 5004
Reputatie : 7757
Data de inscriere : 08/01/2011

MesajSubiect: Re: 905 : Golesti - Campulung - Argesel   Mier 06 Ian 2016, 15:51

Dr2005 a scris:
Vitosa a scris:
Din start ți-ai pierdut călătorii daca le pui malaxa. Ieșiți fraților din birouri si nu mai stati cu ochii in monitor ori hartii ca sunteti rupti de realitate asa, mergeți la fata locului, mergeți cu trenurile actuale, întrebați lumea, faceți sondaje de opinie sa vedeți ce prefera intre un desiro si o malaxa si-apoi mai vorbim.
Nu, călătorii i-ai pierdut pentru că le-ai pus... nimic. Am mers destul de mult în 2015 și cu AM700 și cu AM900 și nu mi s-au părut nici pe departe atât de groaznice cum încearcă 2 - 3 oameni de pe forumul ăsta să ne facă să credem. Și am mers și în ianuarie, când era frig afară... înăuntru era clad și bine, chiar dacă ușile de acces necesitau ceva forță pentru a fi închise corespunzător  (AM900). 700 chiar era mai stabil decât Desiro pe Medgidia - Tulcea.

Vitosa a scris:
Cat despre dusul vreunui desiro la Pitești si lăsat acolo 24 de ore sa penduleze pe ruta 905 sau 906 se poate face ca nu toate trenurile liniei 901 pleacă din București cu cate 3 automotoare. Cu excepția trenurilor 1781, 1783, 1893 si 1897, restul au cate 1 si 2 automotoare in compunere.
Așa se făcea pe Giurgiu - Grădiștea. Când s-a făcut socoteala, tot profitul pe care îl scotea Desiro-ul mergând pe acolo se pierdea pe transportul automotorului la și de la București, prin urmare s-a considerat nerentabil și s-a anulat.
1. Si, ma rog, cine le-a pus (oferit mai bine spus) acel nimic ? Cum se face ca atunci s-au retras pe motiv de nerentabilitate iar acum se bucura cat de cat de succes ? Evident ca mare parte din vina o are si politicul care a dictat dupa propriile interese !
2. Ce înseamnă la tine ca ai mers de multe ori cu malaxa si de unde pana unde ? Or fi ele bune dpdv economic dar pentru 2016 in era tehnologiei...nietz... Mai mare rusinea. Suntem ultimii din Europa... Eu unul prefer la duba decât cu așa ceva.
3. Automotorul pentru linia 902 il bagau in program atașat la cel(e) de ajungeau la Giurgiu pe 903. Cat despre renunțarea la el alta a fost problema in realitate, lipsa calatori pe secție, trenuri puse aiurea si mai încurcau si turnusul mecanicilor bucureșteni. Calatorii i-ai pierdut in 2005 cand a cazut podul de la Gradistea, ca multi faceau naveta la Bucuresti si s-au orientat catre auto cand n-au mai avut tren, ca doar n-or sa ocoleasca pe la Videle cei de la Comana.  
Si uite ca au trecut 11 ani si n-au reusit sa finalizeze mostenirea lasata de regimul...


Ultima editare efectuata de catre Vitosa in Mier 06 Ian 2016, 16:03, editata de 1 ori
Sus In jos
seby1998



Numarul mesajelor : 87
Varsta : 19
Localizare : Giurgiu
Reputatie : 2345
Data de inscriere : 01/07/2011

MesajSubiect: M 905 Golesti - Campulung - Argesel   Mier 06 Ian 2016, 16:01

Trenurile Regio de pe 903 sunt toate facute cu un singur automotor Desiro, nu cu 2.
Pana in 2013, 9340 si 9347, cele care mergeau la Bucuresti erau facute cu 2 automotoare, dar s-a renuntat si a ramas cu unul.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 10128
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13026
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: 905 : Golesti - Campulung - Argesel   Mier 06 Ian 2016, 16:51

Vitosa a scris:
Dr2005 a scris:
Vitosa a scris:
Din start ți-ai pierdut călătorii daca le pui malaxa. Ieșiți fraților din birouri si nu mai stati cu ochii in monitor ori hartii ca sunteti rupti de realitate asa, mergeți la fata locului, mergeți cu trenurile actuale, întrebați lumea, faceți sondaje de opinie sa vedeți ce prefera intre un desiro si o malaxa si-apoi mai vorbim.
Nu, călătorii i-ai pierdut pentru că le-ai pus... nimic. Am mers destul de mult în 2015 și cu AM700 și cu AM900 și nu mi s-au părut nici pe departe atât de groaznice cum încearcă 2 - 3 oameni de pe forumul ăsta să ne facă să credem. Și am mers și în ianuarie, când era frig afară... înăuntru era clad și bine, chiar dacă ușile de acces necesitau ceva forță pentru a fi închise corespunzător  (AM900). 700 chiar era mai stabil decât Desiro pe Medgidia - Tulcea.

Vitosa a scris:
Cat despre dusul vreunui desiro la Pitești si lăsat acolo 24 de ore sa penduleze pe ruta 905 sau 906 se poate face ca nu toate trenurile liniei 901 pleacă din București cu cate 3 automotoare. Cu excepția trenurilor 1781, 1783, 1893 si 1897, restul au cate 1 si 2 automotoare in compunere.
Așa se făcea pe Giurgiu - Grădiștea. Când s-a făcut socoteala, tot profitul pe care îl scotea Desiro-ul mergând pe acolo se pierdea pe transportul automotorului la și de la București, prin urmare s-a considerat nerentabil și s-a anulat.
1. Si, ma rog, cine le-a pus (oferit mai bine spus) acel nimic ? Cum se face ca atunci s-au retras pe motiv de nerentabilitate iar acum se bucura cat de cat de succes ? Evident ca mare parte din vina o are si politicul care a dictat dupa propriile interese !
2. Ce înseamnă la tine ca ai mers de multe ori cu malaxa si de unde pana unde ? Or fi ele bune dpdv economic dar pentru 2016 in era tehnologiei...nietz... Mai mare rusinea. Suntem ultimii din Europa... Eu unul prefer la duba decât cu așa ceva.
3. Automotorul pentru linia 902 il bagau in program atașat la cel(e) de ajungeau la Giurgiu pe 903. Cat despre renunțarea la el alta a fost problema in realitate, lipsa calatori pe secție, trenuri puse aiurea si mai încurcau si turnusul mecanicilor bucureșteni. Calatorii i-ai pierdut in 2005 cand a cazut podul de la Gradistea, ca multi faceau naveta la Bucuresti si s-au orientat catre auto cand n-au mai avut tren, ca doar n-or sa ocoleasca pe la Videle cei de la Comana.  
Si uite ca au trecut 11 ani si n-au reusit sa finalizeze mostenirea lasata de regimul...

Pentru mine e destul Curtici-Arad cu malaxa sper sa bage o rama 58 pe viitor
Sus In jos
cristy79

avatar

Numarul mesajelor : 1366
Varsta : 37
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3045
Data de inscriere : 27/02/2013

MesajSubiect: Re: 905 : Golesti - Campulung - Argesel   Dum 10 Ian 2016, 08:20

Afland ca in curand inca un Desiro va iesi de la reparatii si va fi predat depoului BC - bineinteles ca prima idee a fost ca trebuie bagat pt a treia pereche pe Campulung. What a Face Oamenii au nevoie acolo de un tren de seara spre Capitala.

Problema e ca mi-am batut capul vazand orele de plecare -sosire din Golesti si nu prea vad cum s-ar putea rezolva... Ca si plecare s-ar putea atasa la trenul IR 1893 pl Buc N la 13.30 (si probabil va circula gol pana la Campulung... What a Face dar la cate circula goale nu o fi gaura in cer cu asta) dar pt retur e o problema. Nu are cum sa se intoarca cu IR 1792 din cauza orei (e prea devreme) decat cu IR 1896 pl Golesti 19.10 sos Buc N 20.35. Acesta insa nu este tarifat Regio Smile ))). Altfel nu vad cum se poate intoarce, doar daca ar veni de unul singur plecare in jur de 17.00 din Campulung 18.10 Golesti in jur de 19.40 Bucuresti. Dar nu cred ca vor plati ei trasa separata pt un tren care nu e sigur cati calatori le va aduce. Sunt cheltuieli prea mari. Ramane doar varianta ca automotorul sa fie atasat la 1896 tarifat Regio chiar daca restul trenului va ramane tarifat IR.

Voi aveti alte idei? Smile

Trenul de seara Campulung-Buc N sigur va avea musterii, insa cel de pranz din Bucuresti nu stiu ce sa zic... Totusi motorul trebuie adus cumva la C-lung...

Astept propuneri si de la colegii de forum Smile
Sus In jos
Luca tgv



Numarul mesajelor : 237
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 1413
Data de inscriere : 06/06/2014

MesajSubiect: Re: 905 : Golesti - Campulung - Argesel   Dum 10 Ian 2016, 09:06

Cele doua perechi de Câmpulung sunt acum destule zic.... Cel mai bine o Malaxa 700 sa penduleze Pitești-C.Lung cu opriri in toate stațiile si legături la Desiro de București. Legăturile sa fie afișate in Câmpulung.
Sus In jos
Katalyn

avatar

Numarul mesajelor : 5721
Varsta : 27
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 6881
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: 905 : Golesti - Campulung - Argesel   Dum 10 Ian 2016, 09:33

Iese unul de la reparat intra altul si tot asa, mai e mult pana cand vor ajunge toate automotoarele Desiro sa fie din nou functionale.

Sunt rute in continuare fara trenuri, altele cu 2 perechi pe zi mers facut in bataie de joc in niciun caz nu ajuta navetisti, elevi sau cei care merg la oras cu treburi si voi vreti trenuri suplimentare pe o ruta unde circula cu cateva opriri, tren direct basca si oferta Regio. Eu zic sa nu va intindeti mai mult decat va tine plapuma.

Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 14009
Localizare : Бухарест
Reputatie : 17454
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: 905 : Golesti - Campulung - Argesel   Dum 10 Ian 2016, 15:16

cristy79 a scris:

Voi aveti alte idei? Smile

Trenul de seara Campulung-Buc N sigur va avea musterii, insa cel de pranz din Bucuresti nu stiu ce sa zic... Totusi motorul trebuie adus cumva la C-lung...

Astept propuneri si de la colegii de forum Smile

As zice asa:

Bucuresti plecare la 7:30 ; 13:30 ; 18:30
Campulung plecare la 5:56 ; 12:56 ; 17:56

Chiar daca 1896 nu e tarifat R, ii bagi doar oferta Campulung-Bucuresti la motorul de la Campulung.

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

595423
Sus In jos
NIKU24



Numarul mesajelor : 155
Varsta : 30
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 1706
Data de inscriere : 27/05/2013

MesajSubiect: Re: 905 : Golesti - Campulung - Argesel   Dum 10 Ian 2016, 23:39

Iar se va iesi discutii ca de facut nu mai face inca o pereche la tarif de regio si va fi cum a fost cu cele de dimineata tarif de regio de la Stefanesti si din Golesti de interregio.
Sus In jos
Vitosa



Numarul mesajelor : 5004
Reputatie : 7757
Data de inscriere : 08/01/2011

MesajSubiect: Re: 905 : Golesti - Campulung - Argesel   Mier 13 Ian 2016, 07:45

cristy79 a scris:
Afland ca in curand inca un Desiro va iesi de la reparatii si va fi predat depoului BC - bineinteles ca prima idee a fost ca trebuie bagat pt a treia pereche pe Campulung. What a Face Oamenii au nevoie acolo de un tren de seara spre Capitala.

Problema e ca mi-am batut capul vazand orele de plecare -sosire din Golesti si nu prea vad cum s-ar putea rezolva... Ca si plecare s-ar putea atasa la trenul IR 1893 pl Buc N la 13.30 (si probabil va circula gol pana la Campulung... What a Face dar la cate circula goale nu o fi gaura in cer cu asta) dar pt retur e o problema. Nu are cum sa se intoarca cu IR 1792 din cauza orei (e prea devreme) decat cu IR 1896 pl Golesti 19.10 sos Buc N 20.35. Acesta insa nu este tarifat Regio Smile ))). Altfel nu vad cum se poate intoarce, doar daca ar veni de unul singur plecare in jur de 17.00 din Campulung 18.10 Golesti in jur de 19.40 Bucuresti. Dar nu cred ca vor plati ei trasa separata pt un tren care nu e sigur cati calatori le va aduce. Sunt cheltuieli prea mari. Ramane doar varianta ca automotorul sa fie atasat la 1896 tarifat Regio chiar daca restul trenului va ramane tarifat IR.

Voi aveti alte idei? Smile

Trenul de seara Campulung-Buc N sigur va avea musterii, insa cel de pranz din Bucuresti nu stiu ce sa zic... Totusi motorul trebuie adus cumva la C-lung...

Astept propuneri si de la colegii de forum Smile
Mai reiau odată aceasta problema. Înainte sa apăra Regiotrans pe aceasta secție CFR Călători trimitea automotor desiro spre Câmpulung la trenul de 13 din București. Apoi s-au retras si au reorganizat turnusul automotoarelor, unul destul de strâns, si a rezultat ce e acum:
IR 1893
-automotorul nr 1 Bucuresti -Pitești
-automotorul nr 2 Buc-Craiova
-automotor nr 3 Buc-Titu-Targoviste
Cel cu nr 1 sta 30 minute in Pitești iar la 16 pleacă înapoi spre București cu IR 1790.
IR 1785 Bucuresti-Pitesti, un singur automotor desiro. Si acesta tot 30 min sta in Pitești apoi la 17 pleaca inapoi spre Bucuresti cu IR 1792.
In atare conditii ca sa nu se strice turnusurile automotoarelor, repet unul destul de strans, implicit si al personalului de tren, mai ramane solutia ca spre Campulung-Parc Kretulescu sa se trimita automotor desiro atașat la IR 1785, eu as zice inca unul si spre Curtea de Argeș sau eventual o malaxa de Pitești sa continue după sosirea lui 1785. Deci ar sosi in Parc Kretulescu ar sta cateva minute, gen IR 1521/1522 la Pausa, apoi ar face cale intoarsa si s-ar atasa in Golesti la automotorul trenului IR 1896 ce circula singur pe intreaga distanta.  Macar experimental o perioada sa încerce CFR Calatori dar eu sunt convins ca vor avea spor aceste trase. Si daca mai sunt tarifate si regio ar fi si mai mare sporul. Repet ar fi unica soluție sa mai apăra si aceasta pereche de trenuri absolut necesara.
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: 905 : Golesti - Campulung - Argesel   

Sus In jos
 

905 : Golesti - Campulung - Argesel

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» 905 : Golesti - Campulung - Argesel
» EXPO C.A.C Campulung
» Automotoare DESIRO
» Campulung Est - Gura Humorului
» 908 : Rosiori Nord - Turnu Magurele
Pagina 18 din 22Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 10 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 900-