Forumul pasionatilor de trenuri din Romānia
Bine aži venit pe Forumul pasionažilor de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veži gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din Romānia

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Reparažii la infrastructura. Prioritati

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
AutorMesaj
didinul



Numarul mesajelor : 770
Reputatie : 3461
Data de inscriere : 31/08/2009

MesajSubiect: Reparažii la infrastructura. Prioritati   Mier 14 Iul 2010, 16:35

Primul meu topic deschis pe acest forum se va referi la acele portiuni de linie, lucrari de arta si alte elemente ale liniilor, care au nevoie urgenta de reparatii. Stiu ca multi vor spune, pe drept cuvant, ca intraga retea CFR ar trebui sa intre in RK. Dar cum acest lucru nu se poate, ar fi util sa identificam noi acele zone care reduc inacceptabil vitezele trenurilor, macar ca sa avem noi habar de ele daca pe responsabili nu-i intereseaza.

Ca sa incep eu: Prima zona (care-mi vine acum in minte) care ar trebui bagata rapid in reparatie, se gaseste pe M 400 intre statiile Baile Tusnad si Biscadul Oltului unde se circula cu 30 Km/h pe o distanta de 6 km. Viteza stabilita ar trebui sa fie 70 km/h. Acum vreo 4 ani s-a reparat linia intre Tusnad sat si Baile Tusnad si a fost readusa la viteza stabilita de 70 km/h.

PS- Partile din M 300 si M200 care vor intra in Culoarul IV n-are rost sa le amintim aici deoarece acolo se va reface (candva) linia total.
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 3906
Reputatie : 6806
Data de inscriere : 09/07/2009

MesajSubiect: Re: Reparažii la infrastructura. Prioritati   Mier 14 Iul 2010, 18:26

Reparatie capitala si la linia Buzau - Faurei (40 km) linie dubla electrificata pe care se circula acum cu viteza maxima de 50 km/h plus restrictiile foarte multe. Astfel cei 40 km, sunt parcursi in 55 de minute, fata de 30 minute cat se facea in anii 80.
Sus In jos
Ionutz
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 1449
Localizare : Baia Mare
Reputatie : 4981
Data de inscriere : 16/04/2009

MesajSubiect: Re: Reparažii la infrastructura. Prioritati   Mier 14 Iul 2010, 18:47

Pe Faurei - Buzau media e 40 km/h rar se ating 50 km/h.... iata la ce tronsoane m-am gandit si eu:

- Baia Mare - Satu Mare (60 km) Magistrala 400 - 45 din acesti km sunt limitati la 50 km/h, si sunt presarati pe alocuri cu restrictii de 20-30 km/h
- Deda - Toplita (44 km) Magistrala 400 - Linia in mod normal e proiecatata cam pentru 60-70 km/h, dar in prezent se merge cu 40 km/h aproximativ jumate si 30 km/h cealalta jumatate din traseu
- Buzau - Faurei (40 km)
- Lunca de Sus - Onesti (85 km) Linia 501. Aproape toate podurile au restrictii de 15-20 km/h, plus multe alte portiuni cu restrictii de 30 km/h

Fireste, mai sunt si altele, dar aceste linii le cunosc destul de bine, am circulat destul de mult pe ele...

_________________
Sus In jos
didinul



Numarul mesajelor : 770
Reputatie : 3461
Data de inscriere : 31/08/2009

MesajSubiect: Re: Reparažii la infrastructura. Prioritati   Mier 14 Iul 2010, 19:05

Mai adaug eu o zona: Pe M 200, in afara de celebrul pod de la Carta, mai e portiunea Valea Homorod - Persani , 12 km, viteze de 50 si 30 km/h (partea de 30 se tot mareste), plus o zona foarte periculoasa, limitata la 15, unde sunt alunecari de teren. Daca nu se stabilizeaza terenul, nu vor mai circula trenuri de marfa pe-acolo.

Pe Buzau - Faurei sunt ambele fire varza, pe toata distanta, nu-i asa?

Legat de Baia Mare - Satu Mare: restul de 15 km cu cat se circula? In livrete e Satu Mare - Apa cu 100 .
Sus In jos
Ionutz
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 1449
Localizare : Baia Mare
Reputatie : 4981
Data de inscriere : 16/04/2009

MesajSubiect: Re: Reparažii la infrastructura. Prioritati   Mier 14 Iul 2010, 20:05

Nu e pana la Apa. Intre Apa si Odoreu se ajunge pe alocuri la 60, apoi dupa Odoreu, este cam 90. Am fost de nenumarate ori pe acolo...Legat de Buzau - Faurei, DA amandoua firele sunt varza.

_________________
Sus In jos
cont inactiv



Numarul mesajelor : 1571
Reputatie : 4126
Data de inscriere : 25/04/2010

MesajSubiect: Re: Reparažii la infrastructura. Prioritati   Mier 14 Iul 2010, 23:22

pe M500,relatia Bacau-Adjud,firul ! a fost inlocuit intre Adjud si Valea-seaca de vreo 2-3 ani si acum se circula cu viteza melcului,30km/h pe o magistrala cu linie dubla electrificata si hazul,o linie inlocuita.pe o distanta de 700 metri e moarte.plus ca acum se circula intre valea seaca si bacau doar pe o linie,cealalta e schimbata in continuare intre bacau si Valea seaca,teoretic am vazut ca mai are nevoie de piatra intre traverse completare,dar restrictia ar fi nevoie sa o scoata prin efectuarea lucrarilor.sunt 700 de metri.e o pacaleala,o linie intr-o saptamana,una in urmatoarea si gata.poate vreo cativa zeci de mdetri de cale ar necesita inlocuirea,am gasit un cupon de cale gaurit ,nu cunosc cauza,poze ii voi face in scurt timp,cand ajung si eu
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Reparažii la infrastructura. Prioritati   Astazi la 16:25

Sus In jos
 

Reparažii la infrastructura. Prioritati

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Reparažii la infrastructura. Prioritati
» Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu
» Productia de elemente de infrastructura feroviara in Romania
» Utilaje CFR
» Organizare la CFR
Pagina 1 din 1

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din Romānia :: INFORMATII GENERALE-