Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 C.F.R. vs Regiotrans

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : 1, 2  Urmatorul
AutorMesaj
SULZERUL 0733



Numarul mesajelor : 318
Varsta : 29
Localizare : Hm. Frunzanesti, linia 801
Reputatie : 2748
Data de inscriere : 02/07/2010

MesajSubiect: Re: C.F.R. vs Regiotrans   Dum 11 Iul 2010, 22:39

Cu riscul de a-mi pune tot forumul asta in cap, va intreb daca stiti ce se intampla cu adevarat in aceasta companie pe care o laudati atata, de parca ar fi Dumnezeul trenurilor. Eu unul va spun ca sunt 100% impotriva acestei companii capusa care are in dotare niste rable de automotoare si niste conditii infecte de calatorie. La Regiotrans siguranta calatorilor este considerata un lux, nu un drept al calatorului. La un control recent al celor de la AFER s-au descoperit nereguli foarte grave in exploatarea acestor automotoare, cum ar fi lipsa vitezometrelor, a bandei de inregistrare a vitezei, precum si masluirea vitezografelor, acolo unde acestea exista. Expertii AFER au dovedit faptul ca la automotoarele Regiotrans viteza reala de deplasare a acestora e de fapt cu 20 km/h mai mare decat cea afisata vitezometru. Nu as avea nimic impotriva acestei companii daca ar fi intrat pe piata cu niste vehicule performante, dar in conditiile astea eu unul sunt impotriva acestor rebuturi infecte. Totusi, nu neg faptul ca si CFR Calatori are bubele lui, acesta fiind cazul automotoarelor tip "Malaxa" sau "LVT", dar la CFR sunt cazuri izolate. Asta e parerea mea
Sus In jos
http://www.facebook.com/sulzerul0733
stinky



Numarul mesajelor : 252
Varsta : 29
Localizare : Jimbolia,Timis
Reputatie : 2963
Data de inscriere : 25/08/2009

MesajSubiect: Re: C.F.R. vs Regiotrans   Dum 11 Iul 2010, 23:41

SULZERUL 0733 a scris:
Cu riscul de a-mi pune tot forumul asta in cap, va intreb daca stiti ce se intampla cu adevarat in aceasta companie pe care o laudati atata, de parca ar fi Dumnezeul trenurilor. Eu unul va spun ca sunt 100% impotriva acestei companii capusa care are in dotare niste rable de automotoare si niste conditii infecte de calatorie. La Regiotrans siguranta calatorilor este considerata un lux, nu un drept al calatorului. La un control recent al celor de la AFER s-au descoperit nereguli foarte grave in exploatarea acestor automotoare, cum ar fi lipsa vitezometrelor, a bandei de inregistrare a vitezei, precum si masluirea vitezografelor, acolo unde acestea exista. Expertii AFER au dovedit faptul ca la automotoarele Regiotrans viteza reala de deplasare a acestora e de fapt cu 20 km/h mai mare decat cea afisata vitezometru. Nu as avea nimic impotriva acestei companii daca ar fi intrat pe piata cu niste vehicule performante, dar in conditiile astea eu unul sunt impotriva acestor rebuturi infecte. Totusi, nu neg faptul ca si CFR Calatori are bubele lui, acesta fiind cazul automotoarelor tip "Malaxa" sau "LVT", dar la CFR sunt cazuri izolate. Asta e parerea mea
Eu unul impart cu tine aceeasi parere.Acest fel de companii care au aparut ca si capusile au adus transportul feroviar de stat in situatia in care este,cu complicitatea ministrilor si a directorilor numiti politic,care habar nu au avut cu ce se ''mananca'' transportul feroviar.Intreb iubitorii companiilor private,oare daca nu apareau,CFR Marfa mai intra in faliment?De ce au trebuit sa sufere atatia angajati,sa fie dati afara de la CFR(oricare din ele) pentru ca unii sa-si satisfaca setea de bani publici?Oare stiu ca aceste companii private primesc subventie de la stat pe numarul de kilometri parcursi,pe cand CFR Calatori primeste subventia la numarul de calatori transportati?Unde duce discriminarea asta?Catre FALIMENT....falimentul a ceea ce era odata a doua armata,o iubire a multor copii si adulti.....a ceea ce unii sustin sus si tare ca iubesc,dar sustin pe ascuns falimentarea acestei mandrii a noastre:Transportul Feroviar de Stat sau ceea ce s-a numit odata CFR(pana sa il sparga Prea Iubitul Presedinte in 3 companii pentru a deschide mult mai bine robinetul banilor publici).
Sus In jos
cristi CFR
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 3258
Varsta : 27
Localizare : Timișoara
Reputatie : 6376
Data de inscriere : 02/11/2008

MesajSubiect: Re: C.F.R. vs Regiotrans   Lun 12 Iul 2010, 00:47

Stimabile SULZERUL 0733, tin sa iti atrag atentia ca automotoarele malaxa au o conditie tehnica foarte buna ma refer la structura sa , motoarele obosite montate in anii 60/70 sunt schimbate cu motoare performante de la firma volvo, in anii 90 s-au produs automotoare care au fost retrase in nici 10 ani si casate, asta spune multe despre calitatea executiei astora noi.
Doi la mana depoul timisoara e plin de automotoare ultimu racnet pe care le slaviti toti in persoana reumitei "Sageti Albastre" o adevarata jignire adusa numelui celebrului tren construit de uzinele 23 August Folstele Malaxa, aceste Desiro pe langa ca au costat o groaza de bani acum stau si ruginesc in depou pentru ca au niste osii mai speciale scumpe ca dracu.
Voi aveti idee cat costa un parbriz de Desiro si cat costa un parbriz pentru un automotor seria 1000 ?
Studiati aceasta problema si uite ca automotoarele Malaxa circula si acum, deci care e mai bun mai economic si mai fiabil ?
Anii la un vehicul nu conteaza.
Cat despre "mobilierul modern" facut in 2003 sa ii spanzurati pe aia de la Bucuresti ca ei au zis sa bagam bani putini , si au si dreptate pentru ca romanu taie distruge si fura.

Revenind la mult hulitii privati.
Domnu stinky merg cu trenu de cand ma stiu si ma trag din CFR-isti cu traditie, dar te rog deschide ochii :
Trenurile CFR Calatori sunt full de blatisti, trenurile private sunt full de calatori cu bilete.
Trenurile CFR Calatori sunt puse la ore care nu avantajeaza calatori daca vrei exemple iti dau destule si inca pe Regionala Timisoara, trenurile private sunt puse la ore la care cer calatorii nu la ore la care vor muschii sefilor.
Te rog sa imi arati dumneata un act legal unde apare discriminarea aia de care vorbesti, eu am toata legislatia in comp.
Subventiile sunt acordate la fel la toata lumea pe baza unui contract de servicii publice semnat intre operatori si Ministerul Transporturilor, il gasesti pe site-ul Ministerului sau pe http://www.legestart.ro/Hotararea-1668-2008-aprobarea-contractelor-servicii-publice-transportul-feroviar-calatori-perioada-2008-2011-(MzIzMTcy).htm
Nu mai credeti toate zvonurile astea lansate de diverse persoane ca sa para victime.
CFR Calatori e dusa de sine insasi la faliment nu de altcineva.

Voi da un exemplu sectia Ciumeghiu - Holod - Vascau.
Inainte de privatizare circulau 3 perechi de trenuri la ore aiurea de la Oradea la Vascau si sambata una singura , dupa ce au fost anulate trenuri foarte utilizate cum ar fi Arad - Vascau pe motiv ca nu sunt calatori dar era asa de plin ca abia gaseai loc IN PICIOARE, acum mersul este facut pentru navetisti ca sa ajunga la locul de munca, si avem un tren plin cu calatori cu bilete si abonamente, pe vremea CFR se mergea cu nasu la greu plus o alta indeletnicire ce se practica si acum pe multe sectii din care multi au facut averi colosale...
De ce au suspendat traficul pe Oradea - Baile Felix , Ha?
Iti spun eu pentru ca se mergea cu blatu, dar la CFR nu se merge pe rentabilizare se merge inchidem ca lumea prefera autobuzu.

CFR Calatori nu face altceva decat sa dea in privati unde pot.
Am cerut sa modifice cu cateva minute ultimul tren Stamora - Timisoara pentru a avea legatura la trenul Resita - Voiteni .
Stii ce a raspuns ?
Ca nu e treaba lor, sa modifice privatul mersul, da ar modifica dar atunci se pierd legaturile de la Anina / Iam si Oravita, concluzia ?
Regiotrans a limitat trenul la Gataia si in zilele de sambata s-a anulat, iar autobuzul Oravita - Timisoara are caltori Twisted Evil
Acum 2 ani aveau tren Oradea - Ciumeghiu, pus mai tarziu fata de fostul tren Oradea - Vascau in asa fel incat sa ajunga dupa plecarea trenului Via Terra la Holod, daca ar fi modificat mersul dupa CFR nu ar mai fi avut legatura la trenul Holod - Vascau.
Consulta mersul tiparit apare si acum trasat.
Sunt multe lucruri pe care nu le stiti asa ca ar fi mai bine sa va tineti gura cateodata.

Am sa rog un admin sau moderator sa dea DELETE la aceste 3 mesaje.
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
cortexedge
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 3112
Reputatie : 6483
Data de inscriere : 20/08/2008

MesajSubiect: Re: C.F.R. vs Regiotrans   Lun 12 Iul 2010, 00:57

Citat :
[...] pe motiv ca nu sunt calatori dar era asa de plin ca abia gaseai loc IN PICIOARE, acum mersul este facut pentru navetisti ca sa ajunga la locul de munca, si avem un tren plin cu calatori cu bilete si abonamente[...]
Exact la fel e si pe linia 406, Ludus-Magherus Sieu. Inainte de privatizare, circula CFR-ul, cu un LDH si 3 vagoane... dar se pare ca nu era rentabil. Acum, Regiotransul are automotorul plin, cu oameni stand in picioare... plus ca circula si mai des... si mai repede decat CFR-ul, ca nu respecta limitarile de pe linie si poduri Laughing
Sus In jos
cristi CFR
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 3258
Varsta : 27
Localizare : Timișoara
Reputatie : 6376
Data de inscriere : 02/11/2008

MesajSubiect: Re: C.F.R. vs Regiotrans   Lun 12 Iul 2010, 01:07

Ba da se respecta, modificarile se aproba si de catre cei de la CFR, una e sa cari un tren de 250 de tone si alta e sa mergi cu un automotor.
Uite iti dau un exemplu pe sectia Ciumeghiu - Vascau au fost mariti timpii de mers, astfel ca daca mergi cu vitea din livret de 50 km/ h ajungi la destinatie cu aproximativ 25 de minute timpuriu.
De asemenea ii invit pe toti la o calatorie cu un automotor al companiei Regional parte a grupului Via Terra unde e curat si poti intra in WC si unde se gaseste apa, sapun si hartie.
Prefer un Caravelle decat un 20-57 , sau 20-47 jegos cu scaune rupte geamuri blocate sau stricate si un WC pe langa care daca ai ghinionul sa treci iti sunt intoarse matele...
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
cortexedge
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 3112
Reputatie : 6483
Data de inscriere : 20/08/2008

MesajSubiect: Re: C.F.R. vs Regiotrans   Lun 12 Iul 2010, 01:48

Nu se respecta, crede-ma... linia 406 era limitata pe alocuri la 10km/h, dar nu avea nici pe departe viteza asta... dupa Saratel, inainte de Bistrita, este un pod limitat la 20km/h... Regio a trecut cu minim 50, la intoarcere, CFR-ul a respectat... la fel si la Bogata de Mures... nici intrarea in abatute nu o fac incetisor.
Sus In jos
cristi CFR
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 3258
Varsta : 27
Localizare : Timișoara
Reputatie : 6376
Data de inscriere : 02/11/2008

MesajSubiect: Re: C.F.R. vs Regiotrans   Lun 12 Iul 2010, 01:57

Cei care fac asa ceva o fac pe pielea lor.

Hai sa dau o faza foarte tare.
Viteza maxima a sectiei este de 120 km / h in livret, dar la trenul x are tecut 100 si se foloseste un mijloc de tractiune care are V maxima 120 km/h.
La CFR daca esti in intarziere si ai facut 101 intr-o panta usoara desi linia e de 120 iti taie salarul, e normal ?
Multe astfel de chestii sunt facute ca sa iti taie salarul.
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12491
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15658
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: C.F.R. vs Regiotrans   Lun 12 Iul 2010, 04:03

cortexedge a scris:
Citat :
[...] pe motiv ca nu sunt calatori dar era asa de plin ca abia gaseai loc IN PICIOARE, acum mersul este facut pentru navetisti ca sa ajunga la locul de munca, si avem un tren plin cu calatori cu bilete si abonamente[...]
Exact la fel e si pe linia 406, Ludus-Magherus Sieu. Inainte de privatizare, circula CFR-ul, cu un LDH si 3 vagoane... dar se pare ca nu era rentabil. Acum, Regiotransul are automotorul plin, cu oameni stand in picioare... plus ca circula si mai des... si mai repede decat CFR-ul, ca nu respecta limitarile de pe linie si poduri Laughing

Corect , toate sectiile care au trecut in administrare privata acum o duc mai bine fata de cum erau pe vremea cand opera CFR puteti face comparatie cu mersul de tren unde era CFR si actual exemple de cateva linii 210 unde erau 2 trenuri pe zi acum sunt 5 , pe 308 unde erau 3 acum sunt 5 , 307 bucata Tarnaveni-Praid ajungeau 2 trenuri pe zi acum sunt 4 sa nu mai vorbim de 203 unde erau 5 si acum au ajuns din ora in ora aproape si multe altele 404 , 403 , 404 , 406 , 417 chiar si in moldova sectia 608 Iasi-Dorohoi erau 3 trenuri si acum 5 sau 607 , 605 , 512 unde au crescut numaruld e trenuri pe zi deci concluzia la privat se taie bilet pecand la CFR se baga in buzunarul nasului deasta nu era rentabil .
Sus In jos
cristi CFR
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 3258
Varsta : 27
Localizare : Timișoara
Reputatie : 6376
Data de inscriere : 02/11/2008

MesajSubiect: Re: C.F.R. vs Regiotrans   Mar 13 Iul 2010, 02:30

Ma bucur ca sunt si exista pasionati de vagoane infecte si hulesc automotoarele privatilor, ia spuneti ati vazut asa ceva intr-un Caravelle ?

http://videonews.ro/action/viewvideo/52117/Soricei-in-trenurile-din-Romania/
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
alex.alexus.tm



Numarul mesajelor : 1066
Varsta : 27
Localizare : Pisa - Italia
Reputatie : 3948
Data de inscriere : 28/03/2009

MesajSubiect: Re: C.F.R. vs Regiotrans   Mar 13 Iul 2010, 08:47

3 soareci Laughing Poate erau intr-un vagon dezafectat care nu mai era folosit la transportul de calatori, pentru ca nu se vede daca trenul este in miscare sau nu.
Sus In jos
SULZERUL 0733



Numarul mesajelor : 318
Varsta : 29
Localizare : Hm. Frunzanesti, linia 801
Reputatie : 2748
Data de inscriere : 02/07/2010

MesajSubiect: Re: C.F.R. vs Regiotrans   Mar 13 Iul 2010, 13:40

Eu va cred si pe voi, cei care sustineti Regiotomberonul (asa ii spun eu acestei companii), dar la siguranta pasagerilor nu va ganditi deloc???? Sau nu va pasa ca in orice moment acele automotoare pot provoca adevarate tragedii? Vreau sa va mai atrag atentia asupra unui singur lucru, lucru foarte grav dovedit de expertii AFER: La automotoarele Regiotrans viteza REALA de deplasare este cu 20% MAI MARE decat cea inregistrata, acolo unde EXISTA vitezometru, caci sunt multe automotoare care NU au asa ceva in dotare. Ce parere va faceti voi din asta? Cei de la Regiotrans masluiesc aparatele de bord in asa fel incat, in caz de accident, sa nu apara nici o neregula in functionarea automotorului, desi tocmai acesta e cauza accidentului. Eu unul stiu sigur ca NU O SA CIRCUL IN VECI CU REGIOTRANSUL, atat timp cat acestia nu-si respecta calatorii
Sus In jos
http://www.facebook.com/sulzerul0733
stegaru



Numarul mesajelor : 225
Varsta : 30
Localizare : Brasov
Reputatie : 2924
Data de inscriere : 20/09/2009

MesajSubiect: Re: C.F.R. vs Regiotrans   Mar 13 Iul 2010, 15:47

Bine, sa nu circuli in veci cu Regiotransul.
Sus In jos
orestte
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 364
Varsta : 42
Localizare : Timisoara
Reputatie : 3357
Data de inscriere : 28/10/2008

MesajSubiect: Re: C.F.R. vs Regiotrans   Mar 13 Iul 2010, 15:58

SULZERUL 0733,
Daca sustii atat de tare raportul acela al AFER am dori sa-l postezi aici ca sa il vedem si noi , ca spui ca este dovedit de expertii AFER.... daca era asa nu circulau automotoarele pe calea ferata deoarece AFER este autoritatea care omologheaza si autorizeaza circulatia materialului rulant pe calea ferata, locomotive, automotoare, vagoane, utilaje e.t.c.
Sunt un simplu mecanic de locomotiva la Regiotrans pe zona Timisoara si mai pot spune ca toate limitarile de viteza se respecta, ca toate automotoarele au vitezometre si banda, nu dupa cum cred unii, ca nu suntem in codru iar viteza SE RESPECTA , depasirile de viteza sunt tratate dispciplinar si nimanui nui convine sa-i ia din salariu pe vremurile astea.
Vis a vis de CFR si de mafia de acolo , dupa terminarea scolii de mecanic sa cerut spaga grasa ptr un loc de munca la ei, iar colegii mei care au facut scoala ptr CFR au ajuns sa munceasca tot la Regiotrans.
Nu cred ca operatorul care circula pe o anumita sectie conteaza ci mai degraba infrastructura, asta asa ca fapt divers de siguranta calatorului, marfurilor transportate si a personalului care deserveste acel tren.



Ultima editare efectuata de catre orestte in Mar 13 Iul 2010, 17:08, editata de 1 ori
Sus In jos
cortexedge
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 3112
Reputatie : 6483
Data de inscriere : 20/08/2008

MesajSubiect: Re: C.F.R. vs Regiotrans   Mar 13 Iul 2010, 15:59

Citat :
Bine, sa nu circuli in veci cu Regiotransul.
What a Face
Sus In jos
orestte
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 364
Varsta : 42
Localizare : Timisoara
Reputatie : 3357
Data de inscriere : 28/10/2008

MesajSubiect: Re: C.F.R. vs Regiotrans   Mar 13 Iul 2010, 17:04

Pai oricum nu circula Regio pe 801 si nici nu cred ca va avea vreodata intentia:)))
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: C.F.R. vs Regiotrans   Astazi la 21:50

Sus In jos
 

C.F.R. vs Regiotrans

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Automotoare RegioTrans (2)
» Locomotive Regiotrans
» VAGOANE REGIOTRANS
» Impresii de calatorie cu Regiotrans
» Automotoare RegioTrans (1)
Pagina 1 din 2Mergi la pagina : 1, 2  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: DIVERSE :: DISCUTII LIBERE-