Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 902 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 5, 6, 7 ... 15 ... 24  Urmatorul
AutorMesaj
AndiCFR
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 3597
Localizare : Brașov
Reputatie : 5767
Data de inscriere : 10/06/2011

MesajSubiect: Re: 902 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu   Dum 01 Ian 2012, 17:39

seby1998 a scris:
S-a terminat.... Sad De la 1 ianuarie 2011 trenurile 9313, 9314, 9135, 9316 se anuleaza pe toata distanta.


Societatea de stat de transport feroviar de calatori SNTFC CFR Calatori SA se pregateste sa mai anuleze patru trenuri incepand de la 1 noiembrie 2011, fapt ce a starnit furia sindicatelor care doresc relansarea activitatii si nu lichidarea ei.
Potrivit sindicatelor, conducerea societatii nu ia in calcul calatorii care au abonamente, ci doar aspecte care sa dea bine in contabilitate.
,,Analizand de exemplu suspendarea circulatiei trenurilor de calatori 9313, 9314, 9315 si 9316 pe sectia Giurgiu-Gradistea incepand cu 01.11.2011, constatam ca, decat sa se repare podul de la Gradistea care la inundatiile din anul 2005 a fost afectat de ape, s-a ajuns la concluzia ca este mai bine sa se suspende circulatia trenurilor de calatori de pe sectia Giurgiu-Gradistea”, arata presedintele FSTFR Maxim Rodrigo.
Practic, sindicalistii spun ca in spatele acestor decizii stau lipsa de vagoane, lipsa perspectivei de reparare a vagoanelor si lipsa de bani pentru reviziile la automotoarele DESIRO care tind toate spre un milion de kilometri parcursi.
Pe de alta parte, viteza mica de circulatie a trenurilor de calatori cauzata de starea infrastructurii feroviare romane si problema calatori neplatitori fac ca unele trenuri de calatori sa fie cu un aparent grad mic de ocupare.
,,Federatia Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din Romania a luat la cunostinta de actele SNTFC CFR Calatori SA ... si constata ca strategul Mersului de Tren al SNTFC CFR Calatori SA - domnul director Exploatare Valentin Dorobantu - s-a pus din nou pe suspendari ale circulatiei trenurilor de calatori de stat pe anumite sectii de circulatie”, explica reprezentantii FSTFR.




Nu am inteles nimic. Cum adica ''de la 1 ianuarie 2011''? Poate 1 Ianuarie 2012. Macar trenurile de pe aceasta sectie au calatori? Nu cred ca trebuie sa inchizi o sectie doar pentru ca un pod de nici 200 de metri este dezafectat. Mai bine sa inchizi 59 de kilometrii de cale ferata decat sa repari un amarat de pod de nici 200 de metrii Mad . Ce bine gandesc si oamenii astia..
Sus In jos
eu
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 408
Reputatie : 2822
Data de inscriere : 05/05/2010

MesajSubiect: gata   Lun 02 Ian 2012, 11:04

Sa traiasca dubele, si hotii care vor lua in custodie calea ferata. Iata ca au trecut la fapte si incep sa inchida sectiile.
Sus In jos
seby1998



Numarul mesajelor : 81
Varsta : 18
Localizare : Giurgiu
Reputatie : 2082
Data de inscriere : 01/07/2011

MesajSubiect: Re: 902 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu   Lun 02 Ian 2012, 11:07

Toader a scris:
seby1998 a scris:
S-a terminat.... Sad De la 1 ianuarie 2011 trenurile 9313, 9314, 9135, 9316 se anuleaza pe toata distanta.


Societatea de stat de transport feroviar de calatori SNTFC CFR Calatori SA se pregateste sa mai anuleze patru trenuri incepand de la 1 noiembrie 2011, fapt ce a starnit furia sindicatelor care doresc relansarea activitatii si nu lichidarea ei.
Potrivit sindicatelor, conducerea societatii nu ia in calcul calatorii care au abonamente, ci doar aspecte care sa dea bine in contabilitate.
,,Analizand de exemplu suspendarea circulatiei trenurilor de calatori 9313, 9314, 9315 si 9316 pe sectia Giurgiu-Gradistea incepand cu 01.11.2011, constatam ca, decat sa se repare podul de la Gradistea care la inundatiile din anul 2005 a fost afectat de ape, s-a ajuns la concluzia ca este mai bine sa se suspende circulatia trenurilor de calatori de pe sectia Giurgiu-Gradistea”, arata presedintele FSTFR Maxim Rodrigo.
Practic, sindicalistii spun ca in spatele acestor decizii stau lipsa de vagoane, lipsa perspectivei de reparare a vagoanelor si lipsa de bani pentru reviziile la automotoarele DESIRO care tind toate spre un milion de kilometri parcursi.
Pe de alta parte, viteza mica de circulatie a trenurilor de calatori cauzata de starea infrastructurii feroviare romane si problema calatori neplatitori fac ca unele trenuri de calatori sa fie cu un aparent grad mic de ocupare.
,,Federatia Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din Romania a luat la cunostinta de actele SNTFC CFR Calatori SA ... si constata ca strategul Mersului de Tren al SNTFC CFR Calatori SA - domnul director Exploatare Valentin Dorobantu - s-a pus din nou pe suspendari ale circulatiei trenurilor de calatori de stat pe anumite sectii de circulatie”, explica reprezentantii FSTFR.




Nu am inteles nimic. Cum adica ''de la 1 ianuarie 2011''? Poate 1 Ianuarie 2012. Macar trenurile de pe aceasta sectie au calatori? Nu cred ca trebuie sa inchizi o sectie doar pentru ca un pod de nici 200 de metri este dezafectat. Mai bine sa inchizi 59 de kilometrii de cale ferata decat sa repari un amarat de pod de nici 200 de metrii Mad . Ce bine gandesc si oamenii astia..



Calatori sunt, sau au fost pana la inchiderea liniei. In data de 20.12.2011, trenul 9316 a fost plin pana la Gradistea.
Sus In jos
AndiCFR
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 3597
Localizare : Brașov
Reputatie : 5767
Data de inscriere : 10/06/2011

MesajSubiect: Re: 902 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu   Lun 02 Ian 2012, 11:23

Pana la urma,linia s-a inchis ieri? Nu avea cum sa se inchida pe 1.1.2011 deoarece in MT 2011-2012 sunt trecute trenurile de pe Linia 902 deci nu avea rost sa treaca niste trenuri care nici macar nu circula .
Sus In jos
seby1998



Numarul mesajelor : 81
Varsta : 18
Localizare : Giurgiu
Reputatie : 2082
Data de inscriere : 01/07/2011

MesajSubiect: inchidere 902   Lun 02 Ian 2012, 11:25

Toader a scris:
Pana la urma,linia s-a inchis ieri? Nu avea cum sa se inchida pe 1.1.2011 deoarece in MT 2011-2012 sunt trecute trenurile de pe Linia 902 deci nu avea rost sa treaca niste trenuri care nici macar nu circula .

Pe site-ul infofer trenurile sunt trecute dar la restrictii daca te uiti spune ,,Nu circula''. Da, de ieri nu mai circula niciun tren pe aceasta sectie.
Sus In jos
costi_dumitru



Numarul mesajelor : 116
Varsta : 26
Localizare : Giurgiu
Reputatie : 2083
Data de inscriere : 18/07/2011

MesajSubiect: Re: 902 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu   Lun 02 Ian 2012, 11:33

E oficial, toate trenurile de pe ruta Giurgiu - Grădiștea au fost anulate.
Ieri am trecut prin gara Giurgiu si era un afiș care confirma asta. De altfel nici pe infofer nu mai este afișat niciun tren.

Zvonuri existau încă de prin noiembrie, dar se pare ca au pus în practica abia acum.
Sus In jos
http://www.fotografdeocazie.blogspot.com
AndiCFR
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 3597
Localizare : Brașov
Reputatie : 5767
Data de inscriere : 10/06/2011

MesajSubiect: Re: 902 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu   Lun 02 Ian 2012, 11:53

200 de metrii contra 59 km. Pai daca s-ar rupe un podet de pe M1000 (care are tot 59 km) toate trenurile ar fi anulate si ar circula doar pana la Pl.Vest respectiv Sud. Plus ca aceasta linie face parte din Coridorul IX PanEuropean.

Uite o stire care a mai fost postata aici:

http://www.adevarul.ro/locale/giurgiu/Unda_verde-_pentru_podul_de_la_Gradistea-_Lucrarile_incep_anul_viitor_0_589141285.html

Macar la primavara sa se apuce de el.
Sus In jos
vanchorusebulgaria
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 318
Reputatie : 2504
Data de inscriere : 09/01/2011

MesajSubiect: Re: 902 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu   Lun 02 Ian 2012, 15:21

That's great news Smile Hope the works really start this year... And at 2013 the trains to travel through Grasitea-Progresu... Is it possible Bucuresti-Ruse approximately 1 h 30 min ?
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2311
Varsta : 34
Localizare : Bucharest, Romania
Reputatie : 4412
Data de inscriere : 26/05/2011

MesajSubiect: Re: 902 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu   Lun 02 Ian 2012, 15:23

Toader a scris:
200 de metrii contra 59 km. Pai daca s-ar rupe un podet de pe M1000 (care are tot 59 km) toate trenurile ar fi anulate si ar circula doar pana la Pl.Vest respectiv Sud. Plus ca aceasta linie face parte din Coridorul IX PanEuropean.

Uite o stire care a mai fost postata aici:

http://www.adevarul.ro/locale/giurgiu/Unda_verde-_pentru_podul_de_la_Gradistea-_Lucrarile_incep_anul_viitor_0_589141285.html

Macar la primavara sa se apuce de el.

Asa se intampla cand oamenii cu banii din tara nu folosesc trenul decat foarte rar sau niciodata.

Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12065
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14103
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: 902 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu   Lun 02 Ian 2012, 16:40

vanchorusebulgaria a scris:
And at 2013 the trains to travel through Grasitea-Progresu.
There is a good chance that the remaining line will be stolen untill 2013 Sad

----
Dacă s-ar rupe un podeț pe M1000, ar devia totul prin Târgoviște sau Urziceni, că tot plătitorii de bilet suportă ocolul.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
vanchorusebulgaria
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 318
Reputatie : 2504
Data de inscriere : 09/01/2011

MesajSubiect: Re: 902 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu   Lun 02 Ian 2012, 17:15

It seems as if the aim of closing the line to Gradistea is for it to be stolen ... What's going on with the remaining line to Progresu ? Is it full of weed or parts of it are stolen ? It's really strange when the bridge will be repaired the line to be closed. I have watched some clips from Comana in YouTube of a train to Gradistea and they just doesn't seem to be an empty ones ... Mad There could be many passangers to ''deal with the conductor''. Bulgarians and Romanians do this in international trains, so what remains to internal scheduled trains ... We are Balkans, and we are all the same unfortunately Sad The train Giurgiu-Videle-Bucuresti nord is a really crowded one. Now with two Desiros they hardly suit all the passangers... Before the closure of the line near Gradistea were there trains to Bucuresti through Videle, or these ones which circulate now are that who have a different track due to the closure of the bridge ?
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12065
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14103
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: 902 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu   Lun 02 Ian 2012, 17:44

The Regio (well... it was Personal then) train București - Giurgiu was going through București Basarab - Chiajna - București Vest - Bariera Domnești h. - Vârteju - Jilava (part of the "belt line" that goes arround Bucharest) untill some years ago. Then, all tre train București - Giurgiu have the starting point in București Progresu, just de international trains were going from București Nord to the "belt line" to Jilava and then they entered line 902 to Giurgiu.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
vanchorusebulgaria
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 318
Reputatie : 2504
Data de inscriere : 09/01/2011

MesajSubiect: Re: 902 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu   Lun 02 Ian 2012, 19:50

Well then on the line Videle-Giurgiu were circulating trains to Bucuresti nord, Basarab ?
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12065
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14103
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: 902 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu   Lun 02 Ian 2012, 20:32

Probably not. In the 2004-2005 timetable there is no dirrect train from București to Giurgiu via Videle.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
iDorin



Numarul mesajelor : 44
Varsta : 40
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 2271
Data de inscriere : 05/11/2010

MesajSubiect: Re: 902 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu   Mar 03 Ian 2012, 16:37

seby1998 a scris:
S-a terminat.... Sad De la 1 ianuarie 2012 trenurile 9313, 9314, 9135, 9316 se anuleaza pe toata distanta.
Si care e explicatia ? Cum se explica faptul ca una dintre cele mai vechi linii de cale ferata din Romania este data uitarii si nepasarii ? Sad
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: 902 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu   Astazi la 22:16

Sus In jos
 

902 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» 902 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu
» LINIA FERATA BUCURESTI NORD-BUCURESTI COTROCENI-BUCURESTI FILARET-BUCURESTI PROGRESU
» 903 : Videle - Giurgiu Nord - Ruse
» 28th January trip Giurgiu Nord - Bucuresti Basarab - Pitesti
» M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia
Pagina 6 din 24Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 5, 6, 7 ... 15 ... 24  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 900-