Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 902 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4, 5 ... 14 ... 24  Urmatorul
AutorMesaj
seby1998



Numarul mesajelor : 81
Varsta : 18
Localizare : Giurgiu
Reputatie : 2082
Data de inscriere : 01/07/2011

MesajSubiect: M 902 Giurgiu - Gradistea   Vin 01 Iul 2011, 14:41

De la 1 mai 2011 au fost bagate automotoare tip DESIRO(Sageata Albastra) si orarul lor este acelasi ca mersul trenurilor vechi. Nu inteleg de ce pe o linie asa de mica au bagat astfel de trenuri. Daca s-ar fi reparat podul de la Gradistea atunci ar fi putut baga trenuri DESIRO pana la Progresu dar asa merg degeaba ca si asa se urca numai navetisti din sate care merg la piata din Giurgiu. Si asa o sa ajunga sagetile ca trenurile precedente. :AA14:
Sus In jos
ATM



Numarul mesajelor : 1358
Varsta : 36
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3718
Data de inscriere : 10/07/2010

MesajSubiect: Re: 902 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu   Vin 15 Iul 2011, 02:19

Teoretic Sageata e in elementul ei aici, fix pentru astfel de trase a fost ea conceputa de producator. Tren-pendul suburban, acolo unde un tren normal merge gol.
A, ca noi romanii, inca nu ne-am dezvatat sa ne stergem mucii pe tapiteria scaunului, corect si asta.
Atunci... scoatem de la naftalina seria 78/79?
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7723
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 10222
Data de inscriere : 05/01/2011

MesajSubiect: Re: 902 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu   Vin 15 Iul 2011, 11:56

Domnle la ce intaltime e proiectat podul nou mai mult ca sigur pilele podului nou sunt la o adancime de 4,5 metrii sub CTN a malului.Si eu sunt structurist de meserie dar la cai de comunicatii am invatat ca este o regula de baza a CFDP ca pila sa fie sub nivelul de curgere al raului Smile.Deci in pozele respective da ai impresia ca sunt instabile,dar iti garantez ca pilele nu reazama pe un strat de pamant instabil cum e prezent in albia raului Smile ... ele sunt "infipte" intr un strat care sustine Gp+Sarcina convoi ... sau sunt construite peste niste piloni de fundare(cea mai folosita metoda) ... sau ultima metoda folosirea greutatii proprii in crearea un baze de fundare late pt a distribuii presiunea(incarcarea fortei) rezultate din Gp + Sarcina convoi.Evindent ca eu nu am considerat incarcarile date de fortele seismice si cele periodice rare,dar mai mult ca sigur proiectantii le-au luat.

Parerea mea e ca acolo s-au folosit piloni de fundare in noroi bentonic pentru ca albia majora a raului e mare si asta acel sol e foarte "instabil" din punct de vedere geologic.Acum sincer .. acele costuri gigant nu stiu de unde provin ca nu am vazut si poze cu racordurile.

CTN = cota naturala a terenului
CFDP = cai ferate drumuri si poduri
Gp = greutate proprie
Sarcina convoi = o formula complicata care implica efectele unei forte distribuite alternante (cel mai rau caz pt reazeme/pile) se calculeaza efectiv in f de deschidrea(lumina) intre reazeme a podului si altti termeni.
Fortele seismice = prea multe prostii care nu are rost sa le explic si care sincer se reduc la niste ecuatii dinamice
Forte ocazionale rare = diferite forte care au loc odata la 10/50/100/1000 de ani si pot fii vanturi puternice,ape cu cote de nivel foarte ridicate,etc.
Sus In jos
vanchorusebulgaria
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 318
Reputatie : 2504
Data de inscriere : 09/01/2011

MesajSubiect: Re: 902 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu   Vin 15 Iul 2011, 15:54

seby1998 a scris:
De la 1 mai 2011 au fost bagate automotoare tip DESIRO(Sageata Albastra) si orarul lor este acelasi ca mersul trenurilor vechi. Nu inteleg de ce pe o linie asa de mica au bagat astfel de trenuri. Daca s-ar fi reparat podul de la Gradistea atunci ar fi putut baga trenuri DESIRO pana la Progresu dar asa merg degeaba ca si asa se urca numai navetisti din sate care merg la piata din Giurgiu. Si asa o sa ajunga sagetile ca trenurile precedente. :AA14:
Did you said that the old and extremely dirty and demolished cars with home depot Giurgiu were changed to Automotor Desiro between Giurgiu nord and Gradistea :shock:
Sus In jos
seby1998



Numarul mesajelor : 81
Varsta : 18
Localizare : Giurgiu
Reputatie : 2082
Data de inscriere : 01/07/2011

MesajSubiect: M 902 Giurgiu - Gradistea   Sam 16 Iul 2011, 09:35

Exactly.
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12504
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15672
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: 902 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu   Dum 30 Oct 2011, 23:51

Am fost astazi la Giurgiu si in gara Giurgiu Nord un vagon 39-50 pe care era o placuta Giurgiu-Ruse-Giurgiu , ok dar unde aflu care este orarul de circulatie al acestui tren (vagon) , stiu ca acum cativa ani era trecut in mers un astfel de tren dar acum nu apare nicaieri desi el circula cei drept gol , oare pentru ce mai circula ?

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12065
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14103
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: 902 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu   Lun 31 Oct 2011, 02:06

Aia e naveta pentru schimbat IDM și manevranții români din Ruse. Nu e pentru toată lumea (deși cred că se poate rezolva cu câțiva lei)... oricum, față de comisionul cerut de CFR (care e cam cât biletul București - Giurgiu) cred că poți ieși mai ieftin cu trenul ăsta, problema e că are niște ore cam nepotrivite, de exemplu pleacă din Giurgiu în jur de 18:30 spre Ruse să schimbe echipa... teoretic, ar trebui să mai fie o cursă pe la 6:30 dimineața.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: 902 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu   Lun 31 Oct 2011, 10:06

Poate intreb o prostie, dar ce fac echipele CFR in Ruse? in Romania vin echipe de la alte administratii?
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12065
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14103
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: 902 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu   Mar 01 Noi 2011, 04:13

E convenție cu bulgarii să fie și o echipă românească acolo (au și birouri în clădirea stației, ,,Movement bureau - Romanian Cariages"). Echipa aia trebuie să comunice cu mecanicii români care aduc trenurile până în Ruse (trenuri care trec întâi prin Ruse Razpradel-nu-știu-cum, care e ditai stația cu triaj și n-șpe macaze) și să lege/dezlege locomotiva românească la/de la vagoane. Cum bulgarii nu au semnale repetitoare și nici INDUSI, e esențial ca mecanicii să poată fi dirijați corespunzător, iar ordinele de circulație să fie scrise într-o limbă pe care s-o înțeleagă.

Probabil dacă bulgarii veneau cu locomotivele lor până în Giurgiu, ar fi avut și ei punct de lucru la noi. Cât despre alte granițe, bănuiesc că la Curtici are și MAVul partidă de manevră și IDM, că doar locomotiva de MAV se pune de acolo. Prin alte frontiere feroviare nu am trecut, nu știu.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: 902 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu   Mar 01 Noi 2011, 12:05

Bine, cind eu am fost in 2007 la Atena era invers, unu de la BDZ a legat Ludmila in Giurgiu Nord, dar nu era IDM bulgar. In Curtici nu am vazut IDM ungur. Si nici in Salonta.

Acuma din ce spui tu rezulta ca partida asta de manevra trebuie sa stie limba bulgara sa fie autorizata de echivalentul bulgaresc al AFER?

Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9219
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11858
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: 902 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu   Mar 01 Noi 2011, 12:14

dan tm a scris:
Bine, cind eu am fost in 2007 la Atena era invers, unu de la BDZ a legat Ludmila in Giurgiu Nord, dar nu era IDM bulgar. In Curtici nu am vazut IDM ungur. Si nici in Salonta.

Acuma din ce spui tu rezulta ca partida asta de manevra trebuie sa stie limba bulgara sa fie autorizata de echivalentul bulgaresc al AFER?

Din cate am auzit eu la Curtici erau 4 impegati din care unu obligatoriu trebuie sa vorbeasca limba maghiara la fel si mecanicii de la CFR Marfa care merg in Ungaria
Sus In jos
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: 902 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu   Mar 01 Noi 2011, 13:16

Probabil ca putem vorbi mult aici despre ce si cum, dar fara sa stim reglementarile concrete intre administratiile feroviare.

De exemplu am vazut Zarandul plecind din Curtici dar nu am remarcat cine a legat locomotiva sau cine a dat liber, cert este ca nu a fluierat la plecare, conform regulii din Ungaria.

Am vazut LVT -ul JZ in Jimbolia, am fost in el dar mecanicul nu stia romaneste, nu am vazut partida de manevra ( Twisted Evil nici nu e nevoie ca nu cred sa mai fie marfa) idem in Salonta nu exista IDM de la MAV. Se poate citi raportul incidentului de la Salonta unde nu se face referire la IDM ungur.
Sus In jos
cristi ar



Numarul mesajelor : 467
Varsta : 38
Localizare : Arad
Reputatie : 3248
Data de inscriere : 28/05/2009

MesajSubiect: Re: 902 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu   Mar 01 Noi 2011, 14:31

In Curtici locomotiva o leaga cfr-istii si plecarea o da IDM cfr. Exista un tren cu un vagon ce vine cu angajatii MAV de la Lokoszhaza, dimineata la 7 si seara la 7.In mersulm din curtici apare ca motor serv.
Sus In jos
Vitosa



Numarul mesajelor : 4700
Reputatie : 7192
Data de inscriere : 08/01/2011

MesajSubiect: Re: 902 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu   Mar 01 Noi 2011, 20:25

La Ruse ajung mecanicii de Giurgiu inca din anii 90, pana la revolutie si putin dupa ieseau cei de Bucuresti.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12065
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14103
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: 902 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu   Mier 02 Noi 2011, 00:07

Și acum merg mecanicii de București până la Ruse. Doar ajutorul e din Giurgiu.

Oricum, mecanicii respectivi tot de la Depoul BC sunt, la Giurgiu există doar o remiză și aia e a CFR Marfă.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: 902 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu   Astazi la 22:17

Sus In jos
 

902 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» 902 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu
» LINIA FERATA BUCURESTI NORD-BUCURESTI COTROCENI-BUCURESTI FILARET-BUCURESTI PROGRESU
» 903 : Videle - Giurgiu Nord - Ruse
» 28th January trip Giurgiu Nord - Bucuresti Basarab - Pitesti
» M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia
Pagina 4 din 24Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4, 5 ... 14 ... 24  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 900-