Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine aşi venit pe Forumul pasionaşilor de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veşi gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 902 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4 ... 13 ... 24  Urmatorul
AutorMesaj
decward
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2565
Varsta : 19
Localizare : Bükreº
Reputatie : 5065
Data de inscriere : 15/08/2010

MesajSubiect: Re: 902 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu   Joi 03 Feb 2011, 23:09

maryus74 a scris:
Stie cineva viteza trenurilor pe aceasta sectie?
Pai ; tinand cont ca 42 de km sunt facuti in 1 h si 16' cred ca viteza este undeva pe la 40-50 km/h. Smile
Sus In jos
cont dezactivat .



Numarul mesajelor : 3053
Reputatie : 5500
Data de inscriere : 03/09/2010

MesajSubiect: Re: 902 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu   Vin 04 Feb 2011, 06:47

Mai precis cu 50km/h
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12505
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15673
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: 902 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu   Dum 13 Feb 2011, 00:14

Astazi (12.02.2011) pentru ca a fost frumos am zis sa incerc sa ajung la Gradistea si de acolo cu trenu la Giurgiu . Nu stiam daca exista sau nu microbuze din Progresu spre Gradistea dar am plecat , cand ajung la Progresu vad un microbuz pe care scria Bucuresti-Gradistea-Comana , merg spre el deschid usa si ce vad :shock: toate locurile ocupate plus in picioare 5 persoane , intreb daca ajunge in Gradistea si cat e biletul (6 lei) zic ok in gandul meu si ma sui asta e . Era ceasul 15 iar microbuzul pleca la 15:30 pana a plecat au mai venit oameni si uite asa a plecat cu 15 persoane in picioare plus toate locurile ocupate Mad Mad Mad . Dupa 40 de minute de mers in picioare am fost in Gradistea 16:10 , de unde am coborot si pana la gara a trebuit sa merg pe jos cam 1 km . Pe drum apare podul peste Arges in zare Smile



Cladirea garii vazuta de pe Sosea



Trecerea la nivel



Merg pe sina spre pod



Vedere spre Giurgiu



Ma apropii de pod





Surpriza , bucata de pod cazuta nu mai era si nici cea de pe partea cealalta dispre Bucuresti a ramas doar mijlocul podului ( sa fie oare un gand pentru reparatia podului ???? )









Podul nou















Culeea Giurgiu (pod vechi)



Gata cu podul ma intorc in gara





Vedere spre Giurgiu



Ma gandeam oare de aici se pot lua bilete ? si merg in gara unde Impiegatul e si vanzator de bilete Smile , iau biletul pana la Giurgiu si ies afara sa astept trenul .



In fata Garii se afla un viaduct ne terminat ce ar urma sa faca legatura cu noul pod , acesta este necesar deoarece noul pod este destul de inalt si panta din gara pana la intrarea spre pod ar fi mult prea mare , deasta e necesar acest viaduct care daca ar fi terminat racordarea la linia curenta ar fi dupa ce se iese din Gradistea in prezent , fapt ce ar insemna ca gara Gradistea in cazul in care se termina podul va fi abandonata .



Cu 4 minute mai devreme trenul apare dinspre Giurgiu

















Comana







Din Comana pana in Mihai Bravu linia este dubla dar nu se mai foloseste , in multe locuri traversele de lemn sunt disparute.Scuzati calitatea pozelor dar trenul chiar avea o viteza considerabila , poate chiar 80-90 . Smile







Vlad Tepes







Mihai Bravu



Vedere spre Giurgiu



Vedere spre Bucuresti







Mihai Bravu - Baneasa Giurgiu linie simpla , viteza la fel destul de buna .

Baneasa Giurgiu , deja se facea noapte .





Baneasa Giurgiu - Daia linie dubla , viteza buna dar cu unele restrictii , mai ales inainte de Daia unde este acea alunecare .

Tabanu



De aici nu am mai facut poze pentru ca era deja noapte .

Daia - Fratesti linie simpla viteza mare cred ca a avut 90 sigur .

Fratesti - Giurgiu Nord linie dubla viteza buna .

Din Giurgiu am venit prin Videle , Asta a fost iesirea mea de astazi 12.02.2011 Smile












_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423


Ultima editare efectuata de catre karpaty in Dum 13 Feb 2011, 12:59, editata de 1 ori
Sus In jos
bondarel



Numarul mesajelor : 50
Varsta : 49
Localizare : Halta Anghelesti,judetul Giurgiu
Reputatie : 2193
Data de inscriere : 23/01/2011

MesajSubiect: Re: 902 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu   Dum 13 Feb 2011, 08:50

Salut Karpaty !

Mi-a facut placere sa urmaresc imaginile postate de tine. pe acolo am 'umblat'' vreo trei-patru ani(poate mai mult?!?)

Deci, bucata de pod cazuta in apa a disparut ! Poate au facut curatenie pentru podul cel nou - pod facut pe timpul lui Ceausescu ...Drumul cu microbuzul e groaznic , ai trecut prin mai multe sate , unde oamenii se ocupa cu agricultura . Primavara cele mai bune capsuni se cumpara de la oameni de la poarta.
Gradistea am descoperit-o neschimbata in imaginile tale. Dar si trenul , cu vagoanele aratand jalnic ...la fel... :shock:

Ai pierdut ce era mai interesant ! Intre Tabanu si Daia , in curbele alea sinuoase puteai sa vezi niste terasament ''lipsa la apel'' , sinele in aer , iar dedesubt haul... a25 a29
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9219
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11858
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: 902 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu   Dum 13 Feb 2011, 09:16

Azi maine nu o sa mai avem pe unde circula din cauza infrastructurii dar noi modernizam gari..Cel mai uimit sunt de preturile astronomice care se vehiculau pentru reabilitarea podului nefinalizat de aproximativ 150 milioane de euro cand la vecinii nostri sarbi construiesc poduri noi de 400 de metri lungime cu 13 mil de euro..In ce tara traim Sad
Sus In jos
marius_catalin84
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 462
Varsta : 32
Localizare : ramnicu sarat
Reputatie : 3171
Data de inscriere : 23/08/2009

MesajSubiect: Re: 902 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu   Dum 13 Feb 2011, 12:55

in tara tuturor posibilitatilor,unde hotia este ridicata in rang de mare arta

Sus In jos
Razvan Tudor
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 644
Varsta : 25
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 2988
Data de inscriere : 10/01/2011

MesajSubiect: Re: 902 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu   Dum 13 Feb 2011, 13:55

Din cate vad si podul nou este destul de afectat, fundatia unui pilon fiind deasupra nivelului apei! In ritmul asta peste cativa ani ne vom trezi ca nici podul cel nou nu va mai fi bun de nimic.... Mad Totusi sper sa nu fie asa si sa ne trezim si noi macar in al 12 lea ceas...
Sus In jos
ATM



Numarul mesajelor : 1358
Varsta : 36
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3718
Data de inscriere : 10/07/2010

MesajSubiect: Re: 902 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu   Dum 13 Feb 2011, 15:56

Poi daca fundatia sta deja in aer, dupa mine as zice ca al 12-lea ceas a cam trecut...ce-i drept, din poze nu imi pot imagina exact cum arata raul cand au pus pilonul - pentru ca dupa umila mea parere, pentru ca fundatia aia sa nu mai stea cu stalpisorii in aer ci in apa (sau pamant), ar mai trebui ridicat cu cativa metri buni nivelul solului. Chiar asa mult a sapat/spalat apa? presupun ca totusi nu asta e modul constructiv prin care podul a fost gandit, adica stalpisorii aia de sub fundatie trebuie sa stea totusi implantati in pamant, nu?
Stie cineva de cand nu se mai foloseste firul 2 Comana-Mihai Bravu, de cand cu inundatiile sau mai demult?
Last but not least, vagoanele de Giurgiu pastreaza traditia si arata in continuare ca din Republica Bananiera Malawi. Bag seama ca la ei n-au ajuns inca 20-55.
Si ultima parere, daca nu dau drumul cat de curand la sectie, se duce si asta de rapa asa cum s-a dus Deva-Brad, cum a disparut in neant linia de Dobresti, cum a plecat la vale Saveniul, cum am pierdut linia de cremaliera...bag mana-n foc ca de cand cu inundatiile s-a lasat balta si intretinerea normala a caii pe Progresu-Gradistea. Ceea ce inseamna ca o sa fim nevoiti sa reconstruim jumatate din linie doar ca sa inlocuim tirfoane, sine, traverse etc neconforme (sau furate).
Sus In jos
kristi kkk
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 1482
Varsta : 37
Localizare : Alexandria
Reputatie : 4532
Data de inscriere : 25/08/2008

MesajSubiect: Re: 902 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu   Lun 14 Feb 2011, 10:39

Nu inteleg compunerea asta ciudata de pe Giurgiu-Comana si Giurgiu-Videle, intotdeauna pt. 2-3 vagoane se pune la tractiune GM. Asta vara cand GM-urile erau detasate pe litoral aparusera sulzerele clasice. Parerea mea este ca e inoportun sa pui Gm-ul sa traga 2-3 vagoane pe personal.
Sus In jos
vanchorusebulgaria
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 318
Reputatie : 2504
Data de inscriere : 09/01/2011

MesajSubiect: Re: 902 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu   Lun 14 Feb 2011, 13:59

Interesting photos. Thank you. Is it clear when the reconstruction will be done and trains will circulate there? An exact deadline or something else ? By the way, how many years ago was the flood and from when do the trains go through Videle ?
Sus In jos
bondarel



Numarul mesajelor : 50
Varsta : 49
Localizare : Halta Anghelesti,judetul Giurgiu
Reputatie : 2193
Data de inscriere : 23/01/2011

MesajSubiect: Re: 902 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu   Lun 14 Feb 2011, 18:21

Razvan Tudor a scris:
Din cate vad si podul nou este destul de afectat, fundatia unui pilon fiind deasupra nivelului apei! In ritmul asta peste cativa ani ne vom trezi ca nici podul cel nou nu va mai fi bun de nimic.... Mad Totusi sper sa nu fie asa si sa ne trezim si noi macar in al 12 lea ceas...

Pilonul ala se vede, pentru ca raul Arges era scazut .
Podul vechi e in amonte, la o distanta foarte mica de cel ''nou'' ...nici nu-mi vine sa-i zic nou, in '89 se lucra intens acolo dar s-a distrus totul , a fost lasat in paragina.

Mai sus de podul vechi se afla o balastiera - da, in amonte, poate parea strigator la cer, dar caderea podului a fost calculata la maximum, ruta Giurgiu-Bucuresti Progresu era una dintre rutele foarte bune, multi navetisti.Televiziunile sosite atunci in zona (dupa caderea segmentului de pod ) au scos in evidenta prezenta balastierei, dar, atunci nu era un Dan Diaconescu (imi cer scuze , dar asta e ! Ar fi batut apa-n piua, pana ar mai fi auzit si cine trebuie !) care sa faca un serial precum ''Elodia'''
Vorbe-n vant ...E dureros ! Mii de oameni au ramas acasa, renuntand la transportul cu autobuzele ce ramaneau in pana , ca era ploaie sau zapada, bietii oameni o luau pe jos.

Stiu si dati cand a fost retinut trenul pana au ajuns oamenii, sarmanii la gara...


Ultima editare efectuata de catre bondarel in Lun 14 Feb 2011, 18:37, editata de 1 ori
Sus In jos
mihaiuc



Numarul mesajelor : 267
Reputatie : 2612
Data de inscriere : 14/07/2010

MesajSubiect: Re: 902 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu   Lun 14 Feb 2011, 18:36

adrian78hd a scris:
Cel mai uimit sunt de preturile astronomice care se vehiculau pentru reabilitarea podului nefinalizat de aproximativ 150 milioane de euro

Am vorbit (la pauza de cafea) despre chestia asta cu seful meu (vorbeam de infrastructura din Romania, o comparam cu cea din Suedia si Norvegia). E inginer de structuri la baza, si s-a aratat foarte interesat (mai ales ca i-am spus ca e parte din coridor pan-european). I-am aratat pozele de pe forum, si mi-a spus cateva lucruri destul de triste - mi-a spus ca in primul rand el nu ar semna apt de circulatie pe niciunul din cele doua poduri orice s-ar face cu ambele poduri. La podul nou, pilele de pod de la malurile stang si drept par a fi fost afectate de alunecari substantiale de teren, si probabil au deplasari semnificative fata de stresurile din design (sper ca spun corect, nu am pregatirea necesara, si discutia am purtat-o intr-un amestec de suedeza si engleza). De pila centrala (cea pozata cu cruce), mi-a spus ca nu doar fundatia pare a fi la vedere (ceea ce este un defect structural fundamental, pilonii aia aproape sigur, daca nu s-a ales vreo solutie extrem de dubioasa tehnic, trebuiau sa fie adanc infipti in pamant), turnarea betonului arata cel putin defectuos, parand plina de crapaturi, mai ales la nivelul fundatiei - asta indicand posibile coroziuni importante la fierul-beton. Mi-a spus ca pila aia cel mai probabil ofera maxim 5% din sustinerea (load-bearing a folosit, poate exista un termen mai bun) pentru care ar fi fost proiectata. In plus, supra-structura pare corodata, dar asta ar fi ultima grija, la cum arata pilele. Mi-a spus ca, surprinzator, i se pare ca ramasitele podului vechi arata, in opinia lui, structural si dpdv al designului mai solid decat podul nou.

Mi-a mai spus ca i se pare ceva foarte ciudat - ce s-a intamplat cu nivelul raului - cum s-a putut ca in 20 de ani sa scada nivelul atat de mult (mi-a spus ca, din poze, pare a fi peste 5 metri diferenta), si ca niciodata nu a vazut asa ceva. E vorba de un baraj construit cunoscator, pentru ca el nu crede ca oricate materiale de constructie s-ar scoate din rau, asa ceva nu s-ar intampla?

Mi-a spus ca acolo e MULT de munca, adica daramarea completa a ambelor poduri (sau constructia unui al treilea in paralel), dar numai dupa stabilizarea completa a albiei (la costuri uriase - mi-a spus ca malurile alea par a vrea sa se prabuseasca la orice clipa). Sau varianta preferata a lui, un pod hobanat asimetric cu pilonii mult pe tarm in cel mai stabil loc dpdv geologic). Mi-a spus ca e posibil sa fie mai ieftina reconstructia caii ferate pe mai multi km, mai ales daca terenul e ieftin, si constructia de pod in amonte sau aval de locul asta, unde exista ceva stabilitate geologica. Si mi-a spus ca, desi din 5 poze nu poti face prea mari estimari, cost sub 500 milioane (kronor, adica vreo 50 milioane euro), nu vede cum s-ar putea gasi.

Si m-a mai intrebat ceva, si nu am stiut sa-i raspund - poate ma puteti ajuta - de ce podul nou a fost construit atat de inalt. Lui i se pare o cheltuiala inutila de material - daca podul vechi trebuia inlocuit, se putea face cu unul la fel de inalt dar mai lung, eliminand problemele cu pilonii.

@vanchorusebulgaria - Unfortunately, the reconstruction effort is somewhat in limbo. The Government of Romania has, until now, approved of a set of cost-estimates as well as of the basic design principles of the work through a Government Ordinance. This happened in 2009, if I'm not mistaken. The cost has been determined, however, to be huge, at approximately 100 million euro. Because neither the Government nor CFR SA (the infrastructure owner) had the kind of money to put in this project, in either 2009 or 2010, no contracting of works has been done, even at the level of architectural or engineering plans. Reconstruction may be forthcoming after 2013, when Corridor IX MAY become eligible for EU funding. However, don't bet to much or put too many hopes on EU support, as Corridor IX is not considered a high priority, as it is thought Corridors II, III, V, IX North and IXc+ferry are adequate to serve as the main Russia/Ukraine to EU links. Corridor IX is thought mainly as marginal, and not serving much more than Bulgaria and Romania - thus even up to now, little money were disbursed for it (eg. Romania was denied funding to make its section of the E85 road wider than a one-lane roads with large shoulders in the late 90s and early 2000s, and was only approved funding for the Bucharest - Giurgiu section at higher standards).

@bondarel - DDD si postul lui de televiziune exista in 2005! Caderea podului nu a fost premeditata, pentru ca inundatii de genul ala nu se pot premedita! Balastiera aia scotea balast acolo inca din anii '90, la fel era o balastiera si in amonte de podul rutier. Pod rutier care s-a aflat in reabilitare in perioada respectiva (in 2005 s-a inceput expansiunea drumului Ad. Copaceni - Giurgiu la standard de 4 benzi cu separatie mediana si iesiri ori pe sens giratoriu ori denivelate, in 2006 incepandu-se lucrul la ocolitoarea Ad. Copaceni, terminata in 2009).


Ultima editare efectuata de catre mihaiuc in Lun 14 Feb 2011, 18:43, editata de 1 ori
Sus In jos
bondarel



Numarul mesajelor : 50
Varsta : 49
Localizare : Halta Anghelesti,judetul Giurgiu
Reputatie : 2193
Data de inscriere : 23/01/2011

MesajSubiect: Re: 902 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu   Lun 14 Feb 2011, 18:42

Salut, Mihaiuc ! Smile

Constructia podului ''nou'' a fost facut de capete luminate. Pe acolo trebuiau sa treaca vapoare, Argesul ar fi devenit un rau navigabilcu deschidere la Dunare , un canal ce ar fi facut legatura Bucuresti -Dunare.

Am inteles de pe la tv ca se iau iar in calcul asemenea idei. Iar la Adunatii-Copaceni va aparea un aeroport .
Sus In jos
ATM



Numarul mesajelor : 1358
Varsta : 36
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3718
Data de inscriere : 10/07/2010

MesajSubiect: Re: 902 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu   Mar 15 Feb 2011, 18:44

Oho, mai avem de asteptat pana sa vedem asta si in realitate.... nici senal navigabil, nici aeroport nu prea cred ca o sa gustam noi in curand. Mai ales canalul e finalizat cam in 80 % (?) de pe vremea impuscatului, insa lipsesc banii pentru fineturile de finalizare - si bineinteles pentru a repara ce s-a degradat in 20 de ani de nepasare.
Numa' ca din cand in cand, mai scoate vreun parlamentar sau ministru proiectele de la naftalina si se lauda ca a reinventat roata. Dar atat si nimic mai mult. Eventual, proiectul de aeroport e bun ca sa mai ridice usor preturile terenurilor, pentru cine are loturi pe-acolo.
Cat despre pod, triste concluzii a scris mihaiuc. Bine, si noi, ca ne-specialisti, ne uitam cu ochii strambi la el, dar cand zice si un om avizat ca asa...si asa...si asa...nashpa turizm, cum ziceau cei de la Catavencu. Probabil ca daca ii mai aratam inginerului respectiv si podul de la Mogosoaia, si cel de langa Fagaras, eventual si cel de la Jirlau, nu mai pune piciorul pe tren romanesc in vecii vecilor.
Sus In jos
David Marius



Numarul mesajelor : 37
Localizare : Cristur, HD / Alba Iulia, AB
Reputatie : 2176
Data de inscriere : 30/01/2011

MesajSubiect: Re: 902 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu   Sam 19 Mar 2011, 19:14

E bine ca vedem un semn cum ca s-ar apuca de podul de la Gradistea, in fond podul nu aveau cum sa-l ia "coloratii".
Probabil va fi ceva in genul podului de la Carta, niste piloni de stabilizare provizorii, totusi, la Carta podul are ~40 de m lungime, aici e peste 100 si e si mult mai vechi... Alta chestie, la Carta s-a lucrat si la albia paraului, la urma urmei fiind un parau, pe cand aici e ditamai raul Arges
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: 902 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu   Astazi la 22:19

Sus In jos
 

902 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» 902 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu
» LINIA FERATA BUCURESTI NORD-BUCURESTI COTROCENI-BUCURESTI FILARET-BUCURESTI PROGRESU
» 903 : Videle - Giurgiu Nord - Ruse
» 28th January trip Giurgiu Nord - Bucuresti Basarab - Pitesti
» M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia
Pagina 3 din 24Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4 ... 13 ... 24  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 900-