Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 M 900 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara Nord

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 5, 6, 7 ... 36 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Codrut1985
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 413
Varsta : 31
Localizare : Oradea
Reputatie : 3311
Data de inscriere : 21/05/2009

MesajSubiect: Re: M 900 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara Nord   Mier 17 Noi 2010, 10:46

Nu e coloana de manevra, ci un dulap asemanator cu coloana de manevra, in care se gasea un telefon care era in legatura cu IDM Caransebes. Nu garantez ca se mai gaseste telefonul...
Sus In jos
http://ghioane007.blogspot.com
luciangeo77



Numarul mesajelor : 51
Varsta : 39
Localizare : PLOIESTI
Reputatie : 2266
Data de inscriere : 22/11/2010

MesajSubiect: Propunere traseu Strehaia-Șimian   Lun 22 Noi 2010, 02:45

Salut. Există o porțiune pe acestă magistrală destul de importantă pe care aș numi-o destul de ...păcătoasă și nu e singura.Însă mie mi-a trezit interes este vb de secția Prunișor-Balota-Șimian, destul de afectată de procesele de eroziune, pluviodenudație și alunecări care distrug terasamentul liniei pe anumite sectoare. Am venit cu o propunere de a construit un tunel până in Prunișor și Drobeta Marfă, lung de 11,5 km (dacă acesta s-ar construi cu siguranță ar fi cel mai lung tunel din Europa într-o zonă de podiș. Priviți și comentați.Culoarea roșie-propunere traseu nou, culoarea verde- linie reabilitată și dublată, linie neagră-traseu existent

http://img502.imageshack.us/img502/2967/varianttraseucfstrehaia.jpg
Sus In jos
Amiralul



Numarul mesajelor : 720
Reputatie : 3492
Data de inscriere : 12/06/2009

MesajSubiect: Re: M 900 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara Nord   Lun 22 Noi 2010, 09:52

Cam greu sa se faca un tunel nou de 11 km in vremurile astea.Se inchid linii,magistrale stau intrerupte cu anii pentru un picior de pod ...Ideea nu e rea in sine dar nu cred ca se justifica din punct de vedere material,traficul e in scadere ... Cfr e condus spre faliment.
Sus In jos
EA1clony106



Numarul mesajelor : 438
Reputatie : 2886
Data de inscriere : 20/05/2010

MesajSubiect: Re: M 900 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara Nord   Lun 22 Noi 2010, 15:31

Amiralul a scris:
Cam greu sa se faca un tunel nou de 11 km in vremurile astea.Se inchid linii,magistrale stau intrerupte cu anii pentru un picior de pod ...Ideea nu e rea in sine dar nu cred ca se justifica din punct de vedere material,traficul e in scadere ... Cfr e condus spre faliment.

Da ai foarte mare dreptate . Ideea nu este rea , dar iti dai seama 11 km de tunel ,in romania sar face in 10-15 ani .sau ar fi abandonata la mijlocul constructie ca toate celelalte, Daca o portiune mica de 50 m acolo langa balota a fost reabilitata abea in 3-4 luni . cum zicea amiralul cfr e condus spre faliment Sad pacat
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9219
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11858
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: M 900 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara Nord   Lun 22 Noi 2010, 16:05

Poate daca am fi in China Germania sau Elvetia s-ar face dar asa...
Sus In jos
cont dezactivat .



Numarul mesajelor : 3053
Reputatie : 5500
Data de inscriere : 03/09/2010

MesajSubiect: Re: M 900 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara Nord   Lun 22 Noi 2010, 17:31

nu cred ca se face tunel la ses mai ales in vreme de criza
Sus In jos
luciangeo77



Numarul mesajelor : 51
Varsta : 39
Localizare : PLOIESTI
Reputatie : 2266
Data de inscriere : 22/11/2010

MesajSubiect: Re: M 900 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara Nord   Lun 22 Noi 2010, 20:52

E un lux să faci tunele mai ales pe vremea asta, însă mă gândeam cum de elvetienii au cel mai lung tunel de 34 km-lotschberg base, în care trenurile circulă cu 200km/h.Dacă vă uitați aici veți vedea cele mai lungi
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_longest_tunnels_in_the_world

numai bine
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/e/eb/Inside_seikan_tunnel.JPG
Sus In jos
luciangeo77



Numarul mesajelor : 51
Varsta : 39
Localizare : PLOIESTI
Reputatie : 2266
Data de inscriere : 22/11/2010

MesajSubiect: Re: M 900 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara Nord   Mar 23 Noi 2010, 01:43

Iată de ce consider important să se construiască un asemenea tunel



Sus In jos
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: M 900 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara Nord   Mier 24 Noi 2010, 14:21

Nimeni nu va construi un asemenea tunel.
Linia Balota este un alt exemplu tipic despre cum s-au construit liniile in Regat.
Pentru scaderea costurilor nu s-a executat de la inceput un tunel(nu pe traseul propus aici) astfel incit de la inaugurare linia a generat probleme.

In schimb Imperiul a construit de la inceput liniile cu un cost mai ridicat pe alte amplasamente astfel incit sa rezulte o economie in exploatare prin reducerea reparatiilor.
exemplu? tunelele de la Iablanita. Contraexemplu de linie cunoscator construita? Ploiesti-Predeal care a dat si da mari probleme in exploatare spre deosebire de Predeal -Brasov construita de altii.

In lucrarea ,,constructii pentru transporturi in Romania" gasim mai multe exemple, de linii construite bagubos pentru un interes material imediat.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9219
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11858
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: M 900 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara Nord   Mier 24 Noi 2010, 14:30

dan tm a scris:
Nimeni nu va construi un asemenea tunel.
Linia Balota este un alt exemplu tipic despre cum s-au construit liniile in Regat.
Pentru scaderea costurilor nu s-a executat de la inceput un tunel(nu pe traseul propus aici) astfel incit de la inaugurare linia a generat probleme.

In schimb Imperiul a construit de la inceput liniile cu un cost mai ridicat pe alte amplasamente astfel incit sa rezulte o economie in exploatare prin reducerea reparatiilor.
exemplu? tunelele de la Iablanita. Contraexemplu de linie cunoscator construita? Ploiesti-Predeal care a dat si da mari probleme in exploatare spre deosebire de Predeal -Brasov construita de altii.

In lucrarea ,,constructii pentru transporturi in Romania" gasim mai multe exemple, de linii construite bagubos pentru un interes material imediat.

Si cu ce e mai economica o linie construita in curbe tinand cont ca acolo e ca mai mare a uzura si trebuie si echipamente de ungere?
Ce probleme au fost pe Predeal-Ploiesti?
Sus In jos
cont dezactivat .



Numarul mesajelor : 3053
Reputatie : 5500
Data de inscriere : 03/09/2010

MesajSubiect: Re: M 900 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara Nord   Mier 24 Noi 2010, 14:36

pe balota tot timpul au fost probleme
Sus In jos
EA1clony106



Numarul mesajelor : 438
Reputatie : 2886
Data de inscriere : 20/05/2010

MesajSubiect: Re: M 900 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara Nord   Mier 24 Noi 2010, 14:43

adrian78hd a scris:
dan tm a scris:
Nimeni nu va construi un asemenea tunel.
Linia Balota este un alt exemplu tipic despre cum s-au construit liniile in Regat.
Pentru scaderea costurilor nu s-a executat de la inceput un tunel(nu pe traseul propus aici) astfel incit de la inaugurare linia a generat probleme.

In schimb Imperiul a construit de la inceput liniile cu un cost mai ridicat pe alte amplasamente astfel incit sa rezulte o economie in exploatare prin reducerea reparatiilor.
exemplu? tunelele de la Iablanita. Contraexemplu de linie cunoscator construita? Ploiesti-Predeal care a dat si da mari probleme in exploatare spre deosebire de Predeal -Brasov construita de altii.

In lucrarea ,,constructii pentru transporturi in Romania" gasim mai multe exemple, de linii construite bagubos pentru un interes material imediat.

Si cu ce e mai economica o linie construita in curbe tinand cont ca acolo e ca mai mare a uzura si trebuie si echipamente de ungere?
Ce probleme au fost pe Predeal-Ploiesti?

aici tin sa-ti dau dreptate . este mult mai mare uzura in astfel de curbe ..iar Balota fiind una din cele mai grele dintre panti ..chiar mai mare de cat ceea de pe predeal , dar un astfel de tunel pe vremea asta in Romania nu se poate ,si cum am mai zis ,ar trece multi ani la construirea unu astfel de tunel ...aaa si era sa uit o alta problema .. Balota a fost o gara importanta pe parcursul trenurilor,si azi inca se pastreaza toate trenurile oprind in Balota ,nu face exceptie nici unu . deci aici iar s-ar pune problema asta ,cam imposibil sa se construiasca .
Sus In jos
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: M 900 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara Nord   Mier 24 Noi 2010, 14:57

In momentul constructiei liniei, a fost mult mai ieftin sa o construiasca,,la suprafata" printr-o succesiune de curbe, decit sa investeasca intr-un tunel.
Astfel economia facuta la executie s-a transformat in cheltuiala in exploatare, asta am incercat sa va spun. Un tunel s-a luat in calcul si atunci dar era prea scump.Tipic pentru romani au executat linia fara tunel.Pentru contraargument am spus de tunelele abandonate de la Iablanita. Desi executia a fost mai grea si mai scumpa linia nu a urmat firul apei cum face acum(de la electrificare) si a inaintat aproape drept prin tunele rezultatul fiind o scadere a costurilor cu exploatarea si reparatiile frecvente ale liniei.

Nu prea cred ca exista panti nici macar la Balota, iar faptul ca toate trenurile opresc acolo nu inseamna ca e o gara importanta si din acest motiv linia nu ar putea fi reprofilata sau nu ar putea fi executat un tunel pentru eliminarea gradientului mare.

La Balota pina cu ceva vreme in urma se executa revizia frinelor atit la urcare cit si la coborire, precum si atasarea/detasarea locomotivei de dubla tractiune la calatori a locomotivelor de dubla tractiune, impingatoare si intercalata la trenurile de marfa.
In prezent nu stiu daca CFR Marfa mai are post de revizie in zona, proba frinei la trenurile de persoane nu se mai executa, nu se mai ataseaza/detaseaza locomotiva de dubla tractiune(nu stiu insa daca 696 mai are dubla)
Trenurile de persoane opresc fara exceptie pentru ca seful de tren sa urce/coboare din locomotiva, pe distanta Drobeta Turnu Severin-Balota este obligatorie prezenta sefului de tren alaturi de mecanicul trenului.(a fost o vreme in care in Drobeta mecanicul primea ajutor pina la Balota, apoi s-a renuntat)
Exista si alte zone in care seful de tren este pe locomotiva, personal am intilnit aceasta situatie la viaductul Caracau.(acolo acceleratele opresc in creierul muntilor in Livezi Ciuc tocmai pentru acest motiv, cumpana apelor este in tunelul Ciumani)
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9219
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11858
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: M 900 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara Nord   Mier 24 Noi 2010, 15:14

dan tm a scris:
In momentul constructiei liniei, a fost mult mai ieftin sa o construiasca,,la suprafata" printr-o succesiune de curbe, decit sa investeasca intr-un tunel.
Astfel economia facuta la executie s-a transformat in cheltuiala in exploatare, asta am incercat sa va spun. Un tunel s-a luat in calcul si atunci dar era prea scump.Tipic pentru romani au executat linia fara tunel.Pentru contraargument am spus de tunelele abandonate de la Iablanita. Desi executia a fost mai grea si mai scumpa linia nu a urmat firul apei cum face acum(de la electrificare) si a inaintat aproape drept prin tunele rezultatul fiind o scadere a costurilor cu exploatarea si reparatiile frecvente ale liniei.

Nu prea cred ca exista panti nici macar la Balota, iar faptul ca toate trenurile opresc acolo nu inseamna ca e o gara importanta si din acest motiv linia nu ar putea fi reprofilata sau nu ar putea fi executat un tunel pentru eliminarea gradientului mare.

La Balota pina cu ceva vreme in urma se executa revizia frinelor atit la urcare cit si la coborire, precum si atasarea/detasarea locomotivei de dubla tractiune la calatori a locomotivelor de dubla tractiune, impingatoare si intercalata la trenurile de marfa.
In prezent nu stiu daca CFR Marfa mai are post de revizie in zona, proba frinei la trenurile de persoane nu se mai executa, nu se mai ataseaza/detaseaza locomotiva de dubla tractiune(nu stiu insa daca 696 mai are dubla)
Trenurile de persoane opresc fara exceptie pentru ca seful de tren sa urce/coboare din locomotiva, pe distanta Drobeta Turnu Severin-Balota este obligatorie prezenta sefului de tren alaturi de mecanicul trenului.(a fost o vreme in care in Drobeta mecanicul primea ajutor pina la Balota, apoi s-a renuntat)
Exista si alte zone in care seful de tren este pe locomotiva, personal am intilnit aceasta situatie la viaductul Caracau.(acolo acceleratele opresc in creierul muntilor in Livezi Ciuc tocmai pentru acest motiv, cumpana apelor este in tunelul Ciumani)

La cate vagoane mai au acum in compunere 4-5-6-7 vagoane nu se mai merita sa pui dubla tractiune sau mpingatoare..
Se pare ca trendul este ca din cei doi: seful de tren sa fie numa sef de tren (acuma nu stiu ce implica asta daca sa stea numai pe locomotica)si celalalt sa ramana controlor
Totusi sunt bani multi pentru infrastructura alocati atat de UE BM dar na nu se pot fura si relieful e mai bland decat pe defileul Jiului
Sus In jos
jionutz



Numarul mesajelor : 614
Varsta : 34
Localizare : Sat Calacea judetul Timis
Reputatie : 3085
Data de inscriere : 28/04/2010

MesajSubiect: bucuresti - timisoara   Mier 24 Noi 2010, 15:17

se pune inca o locomotiva la tren ce are tonaj mai mare (nu mai stiu exact cat )de la drobeta pana la balota
asta din spusele mecanicului nostru de la simc
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: M 900 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara Nord   Astazi la 22:17

Sus In jos
 

M 900 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara Nord

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» M 900 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara Nord
» 217 : Timisoara Nord - Periam - Lovrin - Nerau
» Prin Timisoara Nord
» Sosiri / Plecari din TIMISOARA NORD
» 926 : Timisoara Nord - Cruceni hcv.
Pagina 6 din 67Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 5, 6, 7 ... 36 ... 67  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 900-