Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiți | 
 

 M 900 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara Nord

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 37 ... 70, 71, 72
AutorMesaj
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 3021
Varsta : 35
Localizare : Husi
Reputatie : 5645
Data de inscriere : 03/11/2010

MesajSubiect: Re: M 900 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara Nord   Vin 11 Aug 2017, 09:49

S-a adus in discutie situatia statiei Bucuresti-Baneasa! Si ar fi de spus despre aceasta cateva lucruri (daca administratorii forumului considera pot muta la topicul dedicat statiei Bucuresti-Baneasa cele ce le voi mentiona mai jos):

1. Faptul ca statia Bucuresti-Baneasa nu poate oferi legaturi la alte trenuri este adevarat, deoarece prin pozitionarea ei pot trece pe acolo numai trenuri de calatori (existente sau eventuale) Timisoara- Craiova- Bucuresti- Constanta


2. Insa statia Bucuresti-Baneasa ofera un avantaj indiscutabil: este situata in apropierea celei mai importante zone verzi din Bucuresti (parcul Herastrau), dar si in apropierea celor considerate ca fiind cele mai bune cartiere de blocuri construite inainte de 1989 din Bucuresti- cartierele Baneasa-noua si Aviatiei.
De asemenea, dpdv al linistii si ordinii publice, statia Bucuresti-Baneasa are avantajul ca este situata in zona considerata cea mai sigura si linistita din Bucuresti, dpdv al infractionalitatii stradale (talharii, crime, violuri, etc)
Cred ca un calator (care ar locui in Bucuresti, in unul din cartierele Baneasa-noua-blocuri, Baneasa-veche-case sau Aviatiei-blocuri, s-ar simti mai in siguranta sa coboare (chiar noaptea) in gara Baneasa, si sa se indrepte spre domiciliul.


3.Insa principala problema-datorita pozitionarii- a statiei Bucuresti-Baneasa este legatura ei cu liniile de transport urban in comun din Bucuresti! Sa analizam pe rand:

-Cu metroul: deocamdata cea mai apropiata statie de metrou ar fi Aurel Vlaicu, dar este destul de dificil de ajuns din statia CFR Bucuresti-Baneasa la statia de metrou Aurel Vlaicu.
Problema aceasta va fi definitiv rezolvata dupa constructia M6 a metroului, care va aveea o statie si in apropierea garii Baneasa.

-Cu tramvaiul: din cate stiu nu a existat , nici in trecut, vreo linie de tramvai care sa ajunga la gara Baneasa! Cel mai apropiat tramvai care ajunge ar fi 5, insa capatul acestuia (in trecut la aeroportul Baneasa, astazi la piata Baneasa) este destul de departe de gara Baneasa.

-Cu troleibuzul: aici ar trebui reconstruita aceea axa nord-sud de troleibuze, care strabatea Bucurestiul inainte de demolarile din anii 80 (pe traseul: Piata Unirii- prin pasajul Unirii, Bdul. Ion C Bratianu, Piata Universitatii, Bdul. Nicolae Balcescu, Bdul. General Gheorghe Magheru, Piata Romana, Bdul. Lascar Catargiu/Bdul. Ana Ipatescu, Piata Victoriei, Soseaua Kiseleff, Piata Presei Libere, DN1, Aeroportul Baneasa, cu o bucla de intoarcere pentru troleibuze la gara Baneasa.
Astfel, s-ar putea introduce doua linii de troleibuze: Gara Baneasa- Gara De Nord si Gara Baneasa- Piata Unirii.
Tinand cont ca zona cuprinsa intre Piata Victoriei si Piata Presei Libere este o zona destul de verde, cu parcurile Kiseleff si Herastrau, cu unele case vechi, de mare valoare istorica si arhitecturala (cartierul Kiseleff), troleibuzul se preteaza foarte bine in aceasta zona, ca mijloc de transport silentios, ecologic, nepoluant.
Bineinteles ca ar trebui rezervata o banda pe sens pentru troleibuze, pe intreaga distanta dintre Piata Unirii si Aeroportul Baneasa, pentru a asigura troleibuzelor o viteza de deplasare decenta (ca tot zicea Gabrila-Vranceanu-Firea ca vrea sa creeze benzi speciale, rezervate mijloacelor de transport urban in comun, o idee foarte buna de altfel, mai ales la traficul din Bucuresti)

-Cu autobuzul: in prezent liniile de autobuze a RATB care trec prin apropierea garii Baneasa sunt 131, 205, 261, 304 , 335 si liniile exprese 780, 783.


In concluzie, legarea garii Baneasa cu reteaua de transport urban in comun din Bucuresti poate sau ar putea a fi asigurata cu: metrou (dupa constructia M6), troleibuze si autobuze.


4. Lipsa in incinta statie Bucuresti-Baneasa a unor chioscuri sau fast-food. Este adevarat din pacate, dar acest aspect poate fi remediat, in incinta statiei Baneasa existând suficient spatiu (care astazi sta nefolosit) pentru infiintarea unor asemenea facilitati de alimentatie publica.
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 3021
Varsta : 35
Localizare : Husi
Reputatie : 5645
Data de inscriere : 03/11/2010

MesajSubiect: Re: M 900 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara Nord   Vin 11 Aug 2017, 10:06

Pentru asigurarea unei legaturi pietonale mai directe si facile intre statia Bucuresti-Baneasa si cartierul Aviatiei-blocuri, ar trebui : realizata o alee pietonala din dreptul garii Baneasa , spre est, paralel cu calea ferata, apoi o pasarela pietonala peste DN1 (paralel cu pasajul feroviar), apoi o alee pietonala prin parcul Herastrau, paralela cu calea ferata si la sud de aceasta (prin zona asa-numitului Clubul Diplomatilor), apoi o pasarela pietonala peste lacul Herastrau, paralel cu podul feroviar (in acest fel s-ar elimina si situatiile periculoase generate de traversarea de catre pietoni, biciclisti, etc a lacului Herastrau pe podul feroviar), apoi o alee pietonala care sa iasa din parcul Herastrau la intersectia strazilor Sosea Nordului si Grigore Gafencu. Apoi, prin strada Grigore Gafencu, care iese in strada Nicolae Caranfil (fosta Scoala Herastrau) s-ar asigura legatura cu cartierul Aviatiei-blocuri.

Distanta pe acest traseu , intre gara Baneasa si cartierul Aviatiei-blocuri, ar fi de cca 1,5 km. O distanta nu foarte mare de mers pe jos, si care ar strabate o zona considerata sigura dpdv al infractionalitatii stradale.
Sus In jos
neluadi

avatar

Numarul mesajelor : 369
Localizare : Timisoara
Reputatie : 868
Data de inscriere : 12/04/2016

MesajSubiect: Re: M 900 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara Nord   Vin 11 Aug 2017, 13:49

București Băneasa este ușor accesibilă și dinspre Chitila.

Adică permite traficul de tranzit și dinspre linia 901 și M1000. Nu este deloc strict alternativă estivală pentru traficul de călători generat de M900 spre Litoral sau Deltă.

Așa că avem două linii de racord care ajung în Băneasa. Cea dinspre Bucureștii Noi (fost 16 Februarie) și cea dinspre Chitila. De aici apar mai multe posibilități - nu doar o pereche de trenuri - 3 luni în circulație.
Sus In jos
aris86



Numarul mesajelor : 117
Varsta : 30
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 602
Data de inscriere : 26/04/2016

MesajSubiect: Re: M 900 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara Nord   Lun 14 Aug 2017, 13:07

Între Coțofeni și Ișalnița se circula doar pe firul 1, se lucrează la un podeț.
Sus In jos
aris86



Numarul mesajelor : 117
Varsta : 30
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 602
Data de inscriere : 26/04/2016

MesajSubiect: Re: M 900 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara Nord   Lun 14 Aug 2017, 16:23

Între Grădinari și Domnesti, podețe au fost reparate pe firul 2, oare când au de gând sa monteze sinele? Se circula greu, trenurile au întârzieri mari, de ordinul orelor. Au crescut copacii pe magistrala.
Sus In jos
Andrey_tm
Moderator si Regizorul anului
Moderator si Regizorul anului
avatar

Numarul mesajelor : 5706
Reputatie : 8852
Data de inscriere : 08/09/2011

MesajSubiect: Re: M 900 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara Nord   Dum 20 Aug 2017, 17:20

Trenuri în Băile Herculane

Sus In jos
http://www.youtube.com/AndreyCFR
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: M 900 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara Nord   

Sus In jos
 

M 900 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara Nord

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» M 900 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara Nord
» 217 : Timisoara Nord - Periam - Lovrin - Nerau
» Prin Timisoara Nord
» Sosiri / Plecari din TIMISOARA NORD
» 213 : Radna - Timisoara Nord
Pagina 72 din 72Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 37 ... 70, 71, 72

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 900-