Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 ALTE TIPURI DE AUTOMOTOARE

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4, 5  Urmatorul
AutorMesaj
COSTACHE MIHAIL
ADMINISTRATOR GENERAL
ADMINISTRATOR GENERAL


Numarul mesajelor : 7919
Varsta : 44
Localizare : BUCURESTI, sector 2 in apropiere de Gara Obor
Reputatie : 12523
Data de inscriere : 06/03/2009

MesajSubiect: Re: ALTE TIPURI DE AUTOMOTOARE   Mier 30 Mai 2012, 20:31

Kriszti219 a scris:
Interesant automotorul, pacat ca nu mai circula in ziua de azi Sad





Automotor care cei de la CFR au fost cam nehotarati in privinta seriei. A fost la inceput catalogat in clasa 96 adica 96-0001-6. Apoi 93-0001-3 iar in prezent 91-0001-1. Alte poze aici:
http://autoloco.forum777.com/t1390-automotorul-seria-91-0001-1-fost-93-0001-3-si-96-0001-6. Acesta este cu transmisie mecanica. Celalalt cu transmisie hidraulica http://autoloco.forum777.com/t1391-automotorul-seria-99-0o01-o-fost-95-0001-8 se afla in prezent la Campina Petroutilaj si are mari sanse sa fie modernizat. Si acesta a avut seria schimbata mai intai 99-0001-0 iar in prezent 95-0001-8.

_________________
Catalog feroviar: click pe iconita

Va invitam sa vizitati un forum turistic: http://calatorii.myfreeforum.ro
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 3698
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5870
Data de inscriere : 09/01/2011

MesajSubiect: Re: ALTE TIPURI DE AUTOMOTOARE   Mier 30 Mai 2012, 21:44

Cate au fost fabricate? Par mai bune decat Malaxa77, par mai mari, au suspensie...
Am gasit...2 bucati Sad .
Nu putem sa-l intrebam pe dandee de soarta automotorului, el ar trebui sa stie ce se va intampla cu automotorul.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12021
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14054
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: ALTE TIPURI DE AUTOMOTOARE   Mier 30 Mai 2012, 22:05

Păi normal că sunt mai bune (sau ar fi trebuit să fie), sunt produse prin 199x.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
cristi CFR
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 3254
Varsta : 27
Localizare : Timișoara
Reputatie : 6368
Data de inscriere : 02/11/2008

MesajSubiect: Re: ALTE TIPURI DE AUTOMOTOARE   Mier 30 Mai 2012, 23:38

Numai acestea 2 s-au produs.
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: ALTE TIPURI DE AUTOMOTOARE   Joi 31 Mai 2012, 08:17

Eu inteleg ca nu cel din Timisoara nu este la Cimpina ci celalalt.

Este produs in 1993.

Sus In jos
COSTACHE MIHAIL
ADMINISTRATOR GENERAL
ADMINISTRATOR GENERAL


Numarul mesajelor : 7919
Varsta : 44
Localizare : BUCURESTI, sector 2 in apropiere de Gara Obor
Reputatie : 12523
Data de inscriere : 06/03/2009

MesajSubiect: Re: ALTE TIPURI DE AUTOMOTOARE   Joi 31 Mai 2012, 09:01

Dan, cel pozat de tine este cel cu transmisie mecanica, si se afla la Timisoara.
Celalalt cu transmisie hidraulica se afla in curtea Petroutilaj Campina.
Pana aici problema pare a fi rezolvata! Insa ne lovim din nou de o confuzie: Din cate vad, pe placuta automotorului de la Timisoara anul fabricatiei apare ca fiind 1993, pe cand aici http://www.trennet.ro/products/gallery/file96.pdf (Revista Tren Magazin) scrie ca anul fabricatiei este 1995!

_________________
Catalog feroviar: click pe iconita

Va invitam sa vizitati un forum turistic: http://calatorii.myfreeforum.ro


Ultima editare efectuata de catre COSTACHE MIHAIL in Joi 31 Mai 2012, 09:52, editata de 1 ori
Sus In jos
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: ALTE TIPURI DE AUTOMOTOARE   Joi 31 Mai 2012, 09:49

Da vad acolo ca a fost construit unul in 1995 si altul in 1997.Ciudat.

Ambele insa au circulat un timp pe liniile banatene impreuna cu remorcile MEVA.
Eram odata intr-un tren si ne-am incrucisat in Sinandrei cu trenul de Arad si pe cealalta linie un tren spre Periam compus din cele doua Maruburi impreuna cu doua remorci MEVA.
Pe vremea aia nici nu cred ca aveam aparat sau nu eram atit de interesat.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9191
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11825
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: ALTE TIPURI DE AUTOMOTOARE   Vin 01 Iun 2012, 14:39

Oare de ce nu s-au construit mai multe sau nu au mai circulat lipsa fiabilitatii sau au vrut sa inceapa importul mai mare de DueWag?
Intereant automotorul cu transmisie electrica cu 4 vagoane oare pe unde o zace sau a ajuns otel?


Ultima editare efectuata de catre adrian78 in Vin 01 Iun 2012, 18:43, editata de 1 ori
Sus In jos
cristi CFR
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 3254
Varsta : 27
Localizare : Timișoara
Reputatie : 6368
Data de inscriere : 02/11/2008

MesajSubiect: Re: ALTE TIPURI DE AUTOMOTOARE   Vin 01 Iun 2012, 17:13

Cele 2 automotoare AM 282 M si AM 282 H sunt ale depoului Timisoara.

Acestea fac parte din perioada zbuciumata si confuza a anilor '90, in acei ani uzinele Faur incercau sa scoata noi automotoare.
In 1991 se lansase o licitatie pentru 70 de automotoare in compunera VM + VR + VC (vagon motor, vagon remorca, vagon cu comanda) alcatuind asa numita varianta de baza plus inca 10 vagoane motor denumite varianta secundara. Asadar, numarul total de unitati era: 80 vagoane motor, 70 vagoane remorca si 70 vagoane cu comanda. Licitatia a fost castigata de Faur.
Marubul a incercat si el sa vina cu aceste 2 prototipuri.
Sub deviza inoim parcul si casam pe cel vechi victime au cazut automotoarele seria 1000 , 750, automotorul cu transmisie electrica si automotorul ADH "Sageata Albastra". Toate aceste automotoare in perioada respectiva faceau trenuri accelerate.

Dupa cum stiti industria noastra trebuia falimentata si vanduta, prin urmare s-au blocat aceste proiecte interne si s-a apelat la importuri. Rezultatul a fost ca s-au casat automotoare de o calitate si confort foarte bun si s-au adus cele doua DueWag impreuna cu o gramada de LVT-uri cu un confort de cotet, remorca fara WC si suspensie de caruta.

Sus In jos
http://tren.transira.ro/
M.I.C.I.



Numarul mesajelor : 537
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 2402
Data de inscriere : 18/11/2011

MesajSubiect: Re: ALTE TIPURI DE AUTOMOTOARE   Vin 01 Iun 2012, 18:29

Deci sa inteleg ca Ade Sageata Albastra a fost doar unul singur casat in anul 1991?
Sau doua? Si cate vagoane avea un astfel de automotor?
Sus In jos
MariusM
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 1854
Varsta : 28
Localizare : Pitesti
Reputatie : 5057
Data de inscriere : 27/08/2008

MesajSubiect: Re: ALTE TIPURI DE AUTOMOTOARE   Vin 01 Iun 2012, 20:38

@M.I.C.I.:

Au fost două rame-automotor alcătuite din două capete motoare și patru vagoane-remorcă cu capetele numerotate Ade 001-004 concepute pentru a aduce turști străini de la Viena pe litoralul românesc. Din păcate, n-a fost să fie chiar așa, acestea circulând chiar în anul fabricației(1959) ca trenuri Auto-expres 85-88(?!) pe ruta București Nord - Constanța - Vasile Roaită(Eforie Sud).

@ Cristi:

Automotoarele Faur despre care vorbești sunt din anii '80, nu din anii '90! Cele despre care vorbești, în compunerea VM-VR-VC reprezintă seria 79(AD 20) fabricată în 1984 cu pretextul de a înlocui "automotoare vechi care prezintă pericol în exploatare"(FALS ORDINAR!!... La mijloc era în realitate un motiv politic, automotoarele 77 și 78 fiind fabricate înainte de regimul comunist.).
Astfel, cinci ani mai târziu, aveau să fie fabricate și cele patru automotoare ale seriei 97.
Sus In jos
http://mionulescu.blogspot.com
cristi CFR
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 3254
Varsta : 27
Localizare : Timișoara
Reputatie : 6368
Data de inscriere : 02/11/2008

MesajSubiect: Re: ALTE TIPURI DE AUTOMOTOARE   Sam 02 Iun 2012, 03:12

Nu marius, e vorba de altceva in 1990/1991 s-a lansat dupa cum spuneam "LICITAȚIA COMPETITIVĂ INTERNAȚIONALĂ nr.114 1711/1990 pentru livrarea de TRENURI DIESEL AUTOMOTOARE" in compunera VM + VR + VC.
Numai ca dupa castigarea licitatiei CFR nu a mai dat comanda de executie deci automotoarele nu s-au mai realizat.

Era vorba de automotoare cu urmatoarele specificatii tehnice :
Putere instalată varianta de bază = 1 motor Diesel pe VM --- 600-700 CP
varianta secundară = 2 motoare Diesel pe VM --- 2x350 CP
Transmisie hidraulica.
Viteză maximă constructivă 160 km/h
Viteză maximă circulație 120 km/h
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
nokia2010



Numarul mesajelor : 361
Varsta : 33
Localizare : București, Republica Hoțitoare România
Reputatie : 2623
Data de inscriere : 28/10/2010

MesajSubiect: Re: ALTE TIPURI DE AUTOMOTOARE   Mar 10 Iul 2012, 13:51

Dar care dintre automotoarele produse în anii '80-'90 au fost fiabile și care dezastru?
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12021
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14054
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: ALTE TIPURI DE AUTOMOTOARE   Mar 10 Iul 2012, 19:56

Au fost dezastru toate, că altfel nu mai vedeam Malaxe acum.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 3698
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5870
Data de inscriere : 09/01/2011

MesajSubiect: Re: ALTE TIPURI DE AUTOMOTOARE   Mar 10 Iul 2012, 20:52

Si malaxele erau bune daca aveau scaune ca si Desiro chiar si alea de 120 de locuri, fata de plasticele de pe ele erau mult mai bune.
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: ALTE TIPURI DE AUTOMOTOARE   Astazi la 00:21

Sus In jos
 

ALTE TIPURI DE AUTOMOTOARE

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» ALTE TIPURI DE AUTOMOTOARE
» Alte tipuri de vagoane
» Automotoare DESIRO
» Automotoare EN-57
» Locomotive românești în alte țări
Pagina 3 din 5Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4, 5  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MATERIAL RULANT :: AUTOMOTOARE SI RAME ELECTRICE-