Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Vagoane seria 10-70

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4, 5  Urmatorul
AutorMesaj
DUAL
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7723
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 10224
Data de inscriere : 05/01/2011

MesajSubiect: Re: Vagoane seria 10-70   Lun 07 Iul 2014, 10:07

Pacat de conservele gri ..Mergeau pe M800 la 160 vara asta ...
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12082
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14122
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Vagoane seria 10-70   Lun 07 Iul 2014, 13:00

Nu satisfac procentul de frânare... pentru a te opri în 1200m ai nevoie de frână electromagnetică, de aia e doar un vagon fără patină în trenurile de 160 km/h.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
DUAL
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7723
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 10224
Data de inscriere : 05/01/2011

MesajSubiect: Re: Vagoane seria 10-70   Mar 08 Iul 2014, 01:11

Dr2005 a scris:
Nu satisfac procentul de frânare... pentru a te opri în 1200m ai nevoie de frână electromagnetică, de aia e doar un vagon fără patină în trenurile de 160 km/h.
Stim .. dar se poate monta foarte usor,ca are prinderile si dispozitivele aferente prevazute ....
 aregulament de pe site'ul tau  tongue 



Cate locomotive care pot controla patina EM, avem in Romania ? 477-urile,Phoenixurile,Transbanana,302'ul, si 45'urile .. Altele gen clasa 41??
Sus In jos
Dutzu
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 1576
Varsta : 20
Localizare : Iasi
Reputatie : 3102
Data de inscriere : 29/12/2012

MesajSubiect: Re: Vagoane seria 10-70   Mier 09 Iul 2014, 16:26

10-70 006 venit cu IR 1667 si asteapta plecare catre Bucuresti cu IR 1664
Acest vagon are statia de domiciliu Craiova si revizia efectuata ieri 08.07.14
Sus In jos
http://www.flickr.com/photos/96968659@N07/
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12082
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14122
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Vagoane seria 10-70   Mier 09 Iul 2014, 22:03

DUAL a scris:
Stim .. dar se poate monta foarte usor,ca are prinderile si dispozitivele aferente prevazute
Are numai prinderile. Instalația în sine e mult mai complexă și costă ceva. Când se va circula cu ETCS se vor putea impune drumuri de frânare mai lungi, ceea ce va permite utilizarea vagoanelor fără patină și a locomotivelor EA-1.

DUAL a scris:
Cate locomotive care pot controla patina EM, avem in Romania ? 477-urile,Phoenixurile,Transbanana,302'ul, si 45'urile .. Altele gen clasa 41??
Phoenixurile, Transmontana (probabil și surioarele ei de marfă), Siemensurile de la CTV, Taurusurile de la OBB și cam atât. 302-ul e cât de clasic se poate, echipat cu tehnologia anilor '60. EA-urile nu au fost prevăzute cu posibilitatea comandării frânei electromagnetice, din simplul fapt că nu exista așa ceva la noi în 1965. 477-urile au tot robinet KD-2, deci mă îndoiesc că pot comanda frânele electromagnetice.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9224
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11865
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Vagoane seria 10-70   Mier 09 Iul 2014, 22:12

Parca mai sunt si clasa 45 tot cu FHD4 in loc de KD2


Ultima editare efectuata de catre adrian78 in Mier 09 Iul 2014, 23:10, editata de 1 ori
Sus In jos
Trole



Numarul mesajelor : 7
Reputatie : 1663
Data de inscriere : 28/05/2012

MesajSubiect: Re: Vagoane seria 10-70   Mier 09 Iul 2014, 23:29

Regret sa dezamagesc, dar orice locomotiva apta sa tracteze un tren cu peste 60 de km/h poate "comanda" frana electromagnetica.

Conditiile de baza pentru intrarea in actiune sunt: pozitia schimbatorului de regim de franare, ~10 bar in conducta principala, franare totala/urgenta, un set de acumulatori bun, viteza mai mare de 60 km/h (daca retin corect).
Intrarea in actiune a patinei este comandata doar de depresiunea produsa in conducta generala de frana. Si la un tren tras de o locomotiva cu aburi, frana electromagnetica poate functiona (daca avem 10 bar si acumulatori ok).

Nu confundati cu frana electropneumatica, unde comanda se transmite electric.
Functioneaza cu brio la ramele z si la garniturile push-pull de la Regiotrans, de exemplu.
Sus In jos
Trole



Numarul mesajelor : 7
Reputatie : 1663
Data de inscriere : 28/05/2012

MesajSubiect: Re: Vagoane seria 10-70   Mier 09 Iul 2014, 23:36

Dr2005 a scris:
Nu satisfac procentul de frânare... pentru a te opri în 1200m ai nevoie de frână electromagnetică, de aia e doar un vagon fără patină în trenurile de 160 km/h.

Cu alte cuvinte, conditiile impuse pentru 160 km/h sunt cele de la 200 km/h... Only in Romania...
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12082
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14122
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Vagoane seria 10-70   Joi 10 Iul 2014, 00:37

Trole a scris:
~10 bar in conducta principala, franare totala/urgenta, un set de acumulatori bun, viteza mai mare de 60 km/h (daca retin corect).
Intrarea in actiune a patinei este comandata doar de depresiunea produsa in conducta generala de frana. Si la un tren tras de o locomotiva cu aburi, frana electromagnetica poate funcționa (daca avem 10 bar si acumulatori ok).
10 bar în conducta generală înseamnă supraalimentare... pentru că aceasta are presiunea de regim de 5 bar. Nu cumva e vorba de conducta de 10 bar? Atunci rezultă întrebarea: cum comand depresiunea conductei de 10 bar? Mă gândesc că un sitem computerizat ar putea face treaba asta (când presiunea în CG ajunge la 3,8 bar, comandă depresiunea conductei de 10 bar), dar EA-ul e conceput în anii '60.
M-ai făcut să caut cartea de frâne (știi tu care). Dar nici acolo nu scrie ce e necesar să aibă locomotiva ca să comande frâna electromagnetică.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: Vagoane seria 10-70   Joi 10 Iul 2014, 01:39

Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7723
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 10224
Data de inscriere : 05/01/2011

MesajSubiect: Re: Vagoane seria 10-70   Joi 10 Iul 2014, 02:21

De asta 42-302 a putut comanda frana EM, a vagonului 21-90 cu care s-au facut probleme de viteza la 200 km/h

Astfel la vagonul AVA 200 construit la Astra Vagoane SA, sub licenta De Dietrich, intrarea in actiune a franei electromagnetice se face la comanda mecanicului de locomotiva printr-un robinet special numai daca viteza este de 160Km/h (pentru viteze inferioare la comanda franarii actioneaza doar frana disc).
Sus In jos
Trole



Numarul mesajelor : 7
Reputatie : 1663
Data de inscriere : 28/05/2012

MesajSubiect: Re: Vagoane seria 10-70   Joi 10 Iul 2014, 22:22

DUAL a scris:
De asta 42-302 a putut comanda frana EM, a vagonului 21-90 cu care s-au facut probleme de viteza la 200 km/h

Astfel la vagonul AVA 200 ... intrarea in actiune a franei electromagnetice se face ... printr-un robinet special numai daca viteza este de 160Km/h (pentru viteze inferioare la comanda franarii actioneaza doar frana disc).

Bla bla absurd.

In al doilea link insa gasiti foarte clara explicatia franarii la viteze peste si sub 50 km/h, doar pe baza comenzilor pneumatice (variatia presiunii in conducta generala de frana). Textul nu mentioneaza nici o comanda electrica de la "robinetul special".  El exista, dar nu pe 302, nici pe 'interoperabilele' MAV, ci poate pe Traxx. Oricum, daca ar exista, unde s-ar lega cablul de comanda de locomotiva? In afara de coloana IT, nu exista nici o alta cupla. Pe Traxx si alte locomotive moderne exista. Exact pe la inaltimea la care sunt montate mandrele noastre platose cu roti inaripate inscriptionate cu numele depoului de domiciliu.
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7723
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 10224
Data de inscriere : 05/01/2011

MesajSubiect: Re: Vagoane seria 10-70   Joi 10 Iul 2014, 23:08

La 1:37, este activata frana Smile .. iar vagonul sta pe loc! .... Exista multe contradictii intre teorie si practica Smile.. Ma indoiesc ca puteau sa o comande din vagonul laborator .. De fapt vagoanele de genul aluia nici nu am mai vazut pe CFR Infrastructura..

Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12082
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14122
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Vagoane seria 10-70   Vin 11 Iul 2014, 09:54

Trole a scris:
~10 bar in conducta principala

Al doilea link a scris:
Ea poate lucra in regim automat fiind comandata pe cale pneumatica si intra in actiune cand presiunea in conducta generala scade sub 3 kg/cm2
De aici rezultă că patinele intră automat în funcție când presiunea în CG scade sub 3 bar (3 kg/cm2 înseamnă vreo 3,03 bar). Nicidecum la 10 bar, conducta de 10 bar având alte scopuri.

DUAL a scris:
La 1:37, este activata frana .. iar vagonul sta pe loc!
Vagonul are un buton ,,Test frână electromagnetică" (sau ceva asemănător) care, dacă este apăsat și există aer suficient, lasă patinele.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Trole



Numarul mesajelor : 7
Reputatie : 1663
Data de inscriere : 28/05/2012

MesajSubiect: Re: Vagoane seria 10-70   Lun 14 Iul 2014, 20:48

Dr2005 a scris:


Al doilea link a scris:
Ea poate lucra in regim automat fiind comandata pe cale pneumatica si intra in actiune cand presiunea in conducta generala scade sub 3 kg/cm2
De aici rezultă că patinele intră automat în funcție când presiunea în CG scade sub 3 bar (3 kg/cm2 înseamnă vreo 3,03 bar). Nicidecum la 10 bar, conducta de 10 bar având alte scopuri.

Evident, doar ca patinele la vagoane sunt cu suspendare inalta si nu joasa, ca la Desiro - de exemplu. In prima etapa cadrul pe care sunt patinele este coborat (apropiat de sina) de catre niste cilindri actionati pneumatic, aerul comprimat provenind din conducta principala, nu din cea de frana.
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Vagoane seria 10-70   Astazi la 13:33

Sus In jos
 

Vagoane seria 10-70

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Vagoane seria 11-31 si 21-31
» Vagoane seria 19-76 si 20-76
» Vagoane seria 11-47 si 21-47
» Vagoane seria 22-96 si 84-96
» Vagoane seria 19-70 si 21-70
Pagina 4 din 5Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4, 5  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MATERIAL RULANT :: VAGOANE-