Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Vagoane seria 10-70

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4, 5  Urmatorul
AutorMesaj
DUAL
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7723
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 10224
Data de inscriere : 05/01/2011

MesajSubiect: Re: Vagoane seria 10-70   Dum 22 Sept 2013, 15:47

Ori e la Grivita ori la Astra .. Astra sapt trecuta a mai scos ceva vagoane la proba .. Probabil a mai platit cfr ceva Smile).. Al dracu ca nu misca 21-90 024 ala de acolo .. Doar il folosesc ca si tampon in trenurile de proba Sad...
Oricum ma bucur ca au inlocuit pe Dacia vagoanele 10-90 0xx,care sunt oribile si ar trebuii introduse in seria 20-90 ,ca mai mult deja jegmanesti oamenii ..
Cert e 346 in 10-70 a fost plin de pensionari care mergeau la Arad probabil,ca in Deva nu s au dat jos ... A fost ceva conventie a pensionarilor la Bucuresti Smile)?
Sus In jos
AndiCFR
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 3601
Localizare : Brașov
Reputatie : 5773
Data de inscriere : 10/06/2011

MesajSubiect: Re: Vagoane seria 10-70   Dum 22 Sept 2013, 19:49

21-90 ala e 023, nu 024.
Sus In jos
alex.alexus.tm



Numarul mesajelor : 1066
Varsta : 27
Localizare : Pisa - Italia
Reputatie : 3951
Data de inscriere : 28/03/2009

MesajSubiect: Re: Vagoane seria 10-70   Mar 24 Sept 2013, 19:09

DUAL a scris:
Ori e la Grivita ori la Astra .. Astra sapt trecuta a mai scos ceva vagoane la proba .. Probabil a mai platit cfr ceva Smile).. Al dracu ca nu misca 21-90 024 ala de acolo .. Doar il folosesc ca si tampon in trenurile de proba Sad...
Oricum ma bucur ca au inlocuit pe Dacia vagoanele 10-90 0xx,care sunt oribile si ar trebuii introduse in seria 20-90 ,ca mai mult deja jegmanesti oamenii ..
Cert e 346 in 10-70 a fost plin de pensionari care mergeau la Arad probabil,ca in Deva nu s au dat jos ...  A fost ceva conventie a pensionarilor la Bucuresti Smile)?
Am fost cu Dacia duminica de la Budapesta la Arad. Era compus din 21-76 + 10-70 + 21-76 (grupa Budapesta-Buc) si 2 * 21-90 + restaurant + 2*dormitor + cuseta ( grupa Viena-Buc ). Trenul avea ceva calatori, eu am ales sa calatoresc in 21-90, chiar daca aveam bilet cu loc in 21-76 din simplu motiv ca era compartimentat si puteam sa dorm cu lumina stinsa, dar ... Dupa ce am fost cu EN Kalaman Imre (de la Budapesta la Viena), sau mai ales, cu RJ ( de la Viena la Budapesta si apoi cu Dacia pana la Arad), pot sa spun ca ale noastre 21-90 sunt mult prea depasite. Ne mai scoatem cu faptul ca sunt compartimentate si au clima, dar sunt destul de murdare ... sa nu mai pomenesc faptul ca la un drum de 19 ore nu ai posibilitate de ati incarca telefonul, laptopul etc. Sa fim seriosi ... Pentru ce ai alege sa mergi dimineata de la Budapesta la Viena cu Dacia (05:10) si nu cu RailJet (06:05), mai ales ca primul are intotdeauna intarziere si biletul este la acelasi pret, dar conditiile infinit mai bune la cel de-al doilea tren ?! In fine, e bine ca 346 inca circula, ar fi si mai bine daca ar circula tot timpul pana la Viena. Pentru acest tren sunt oferte destul de atractive, pacat ca lumea nu prea este interesata.

Si inca o chestie si inchei aici sa nu fiu foarte mult OT. Am intrat pe site la CFR Calatori la oferte internationale: Timisoara-Viena, bilet dus-intors, la oferta, 69 euro. Tanti de la ghiseu mi-a zis ca nu imi poate da oferta asta deoarece este valabila doar pe trenul direct si anume pe Dacia. Nu m-am contrazis foarte mult cu ea si am ales sa merg pe bucati:

IR 72 - Timisoara - Budapesta
EN 463 - Budapesta - Viena
Rail Jet - Viena - Budapesta
IR 347 - Budapesta - Arad

Oferta TM-Budapesta-TM : 35 euro ( cu tot cu locuri rezervate pt IR 72 si IR 347 )
Oferta Budapesta - Viena - Budapesta : 25 euro ( fara locuri rezervate pt. ca nu a fost necesar )

TOTAL: 60 euro => Am platit mai putin cu 9 euro decat daca luam ``oferta`` directa Timisoara-Viena + retur (69 euro) Laughing 
Sus In jos
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: Vagoane seria 10-70   Mar 24 Sept 2013, 21:35

Legat de curatenie,

scaunele astea de tip nou tapitate nu se mai curata in intervalul dintre 2 revizii periodice sau cum se mai numesc?

Am circulat deunazi cu cuplul etajat TE (Acvila) ca doar e cuplu nu rama, si scaunele alea erau atit de murdare ca iti era groaza sa stai pe ele?

Prin vagoane nu mai trece nimeni, nu exista niste normative, nu exista posibilitatea de a le curata cumva?

Apai daca asa merg si la Viena, cine sa mai mearga cu ele.
Sus In jos
alex.alexus.tm



Numarul mesajelor : 1066
Varsta : 27
Localizare : Pisa - Italia
Reputatie : 3951
Data de inscriere : 28/03/2009

MesajSubiect: Re: Vagoane seria 10-70   Mar 24 Sept 2013, 21:48

Legat de 21-90, noroc ca au fost inspirati si au facut tapiteria maro Laughing  si murdaria nu e chiar atat de vizibila. Si la 21-76/86 e cat de cat ok culoarea (verde, respectiv gri). Vagoanele de cls. 1 gen 10-70/90 se prezinta inca foarte bine la capitolul ``curatenie scaun`` probabil si din cauza ca nu sunt inca foarte uzate. Ce am uitat sa mentionez ... Eu am urcat in Dacia din Budapesta, gara unde trenul deja sosise murdar: PET-uri aruncate prin compartiment, ambalaje sau chiar mai rau, urme de papuci pe scaun. Sa fi fost romanii care au circulat intre Viena si Budapesta, sa fi fost ungurii huligani ... cine stie ?! :roll:  Nu stiu daca am dreptate, dar eu sincer, pe teritoriul maghiar il vad ca fiind un tren mai de ... ``navetisti``, ca sa nu zic tren cu calatori ``rau famati`` . Cine cunoaste mai bine situatia din teritoriu, il rog sa aduca confirmari sau infirmari despre acest lucru.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12083
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14123
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Vagoane seria 10-70   Mar 24 Sept 2013, 23:18

În Ungaria până acum câteva luni nu era nicio diferență de tarif între IR și R, iar IC erau puține, majoritatea având și vagoane de R (adică era un vagon cu nivelul de confort de pe R, pus la un IC și dacă stăteai acolo, nu plăteai supliment). Acum au băgat supliment obligatoriu la IR, ceea ce nu cred că le-a căzut bine călătorilor. Evident, Dacia circulând ca IR, e clar că era tren de navetiști... ca mai toate trenurile MAV, că ei îmbină utilul cu plăcutul, mizând pe multe călătorii scurte și ieftine, nu puține călătorii lungi și scumpe. Chiar și IC-urile lor opresc mai des decât ale noastre.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
DUAL
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7723
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 10224
Data de inscriere : 05/01/2011

MesajSubiect: Re: Vagoane seria 10-70   Mier 25 Sept 2013, 00:08

Pai scrie-le celor de la CFR sa bage odata in RG 21-90 urile .. In intern exista calatori ca nu ai alt tren efectiv .. In extern oferte ioc. De aia e foarte cautat trenul nostru.
Sus In jos
alex.alexus.tm



Numarul mesajelor : 1066
Varsta : 27
Localizare : Pisa - Italia
Reputatie : 3951
Data de inscriere : 28/03/2009

MesajSubiect: Re: Vagoane seria 10-70   Joi 26 Sept 2013, 00:23

Pana fac ei RG la 21-90, asa de bune ar fi fost niste 21-70 ... Stiu ca s-a mai pomenit despre asta. Sau dece nu, chiar si niste 22-76/96. Trenul asta este cautat pe Bucuresti-Arad, poate si Lokoshaza-Budapesta ... Dar mai departe ... pauza. Evil or Very Mad Daca pana si oferta Timisoara-Viena e mai scumpa cu 9 euro decat daca ai lua doua oferte separate si anume TM-Budapesta si Budapesta-Viena ...
Sus In jos
Dutzu
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 1576
Varsta : 20
Localizare : Iasi
Reputatie : 3102
Data de inscriere : 29/12/2012

MesajSubiect: Re: Vagoane seria 10-70   Vin 27 Sept 2013, 07:24

deci vagonul 61-53 10-70 101 nu mai este de Iasi ? Sad
Sus In jos
http://www.flickr.com/photos/96968659@N07/
DUAL
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7723
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 10224
Data de inscriere : 05/01/2011

MesajSubiect: Re: Vagoane seria 10-70   Vin 27 Sept 2013, 12:17

Dutzu a scris:
deci vagonul 61-53 10-70 101 nu mai este de Iasi ? Sad
E de Grivita.Iar in poza ta ,inca nu era 61
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 2236
Reputatie : 3837
Data de inscriere : 05/10/2012

MesajSubiect: Re: Vagoane seria 10-70   Vin 27 Sept 2013, 12:42

Dr2005 a scris:
În Ungaria. Chiar și IC-urile lor opresc mai des decât ale noastre.
Pai opresc pentru ca isi permit, in Ungaria viteza medie comerciala la IC e undeva intre 80-90km/h, la noi cat e ?
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7723
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 10224
Data de inscriere : 05/01/2011

MesajSubiect: Re: Vagoane seria 10-70   Vin 27 Sept 2013, 12:43

baiazid a scris:
Dr2005 a scris:
În Ungaria. Chiar și IC-urile lor opresc mai des decât ale noastre.
Pai opresc pentru ca isi permit, in Ungaria viteza medie comerciala la IC e undeva intre 80-90km/h, la noi cat e ?
Plus ca la ei diferenta intre IC si D e destul de nesemnificativa Smile.. La noi te incalta cu 10 euro peste aproape la +400 km.. Iar la distante scurte e mai grav.
Sus In jos
mureseanu_976
Moderator
Moderator


Numarul mesajelor : 2219
Localizare : I eh, no, nooo, no es possible
Reputatie : 5195
Data de inscriere : 07/02/2009

MesajSubiect: Re: Vagoane seria 10-70   Vin 03 Ian 2014, 18:46

Dupa 3 ani de absenta de la ultima lui sedinta foto, capul de serie 10-70-001 din nou la Tirgu Mures, 02.01.2014. De notat faptul ca este autorizat pentru v.max 200 km/h, fara a mai fi upgradat in 10-90 :shock: Ma indoiesc ca va prinde vreodata atata, dat fiind lipsa franei electromagnetice si a infrastructurii :











Omologul 10-70-003 cu o zi mai tarziu ;  poseda un interior cu dotari minime, nedemn de clasa 1 Laughing









Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7723
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 10224
Data de inscriere : 05/01/2011

MesajSubiect: Re: Vagoane seria 10-70   Vin 03 Ian 2014, 19:10

A fost pe Dacia lunile trecute .. Cum Dacia nu mai are cls 1'a vine la voi Very Happy .. Nu stiu cum l au facut 200 km/h pentru ca lipsesc patinele de pe el ..
Sus In jos
mureseanu_976
Moderator
Moderator


Numarul mesajelor : 2219
Localizare : I eh, no, nooo, no es possible
Reputatie : 5195
Data de inscriere : 07/02/2009

MesajSubiect: Re: Vagoane seria 10-70   Vin 03 Ian 2014, 19:28

Pe mine nu ma intereseaza daca a circulat sau nu pe Dacia, dar ar trebui downgradat in vagon de clasa a 2-a. Sau in cel mai rau scenariu, sa fie downgradat in 10-87 A10 (omolog pentru tarabele ieftine 21-87 / 20-87) si folosite doar aceste serii pe RE-uri gen Tirgu Jiu - Bucuresti. 003-ul clar nu ofera conditii de IR (daramite IC, EC) pentru pretul cerut la clasa 1. Dar lasa sa trimita Galatiul 10-91-013 pe țărănoile Galati - Buzau / Marasesti  :roll:

_________________
D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI

Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Vagoane seria 10-70   Astazi la 15:31

Sus In jos
 

Vagoane seria 10-70

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Vagoane seria 11-31 si 21-31
» Vagoane seria 19-76 si 20-76
» Vagoane seria 11-47 si 21-47
» Vagoane seria 22-96 si 84-96
» Vagoane seria 19-70 si 21-70
Pagina 2 din 5Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4, 5  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MATERIAL RULANT :: VAGOANE-