Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiți | 
 

 704 : Marasesti - Tecuci - Barbosi

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 14 ... 25, 26, 27, 28  Urmatorul
AutorMesaj
buldozer2

avatar

Numarul mesajelor : 353
Varsta : 31
Localizare : Buzau
Reputatie : 3282
Data de inscriere : 05/10/2009

MesajSubiect: Re: 704 : Marasesti - Tecuci - Barbosi   Lun 13 Apr 2015, 20:41

Am vorbit azi cu cineva din interiorul cfr si intradevar s-a dat drumul cu bobica + vagoane pe galati tecuci dar cu conditia sa nu fie mai mult de 4 vehicule cu tractiune electrica (bobica + vagoane sau rama electrica) simultan pe sectorul Independenta-Tecuci
Sus In jos
NicuS
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 1014
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 2938
Data de inscriere : 23/07/2012

MesajSubiect: Re: 704 : Marasesti - Tecuci - Barbosi   Lun 13 Apr 2015, 21:07

Până nu se trasează un coridor, ceva pe acolo, sigur nu construiește nimeni substația aia de tensiune...
Sus In jos
Katalin4653
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 1585
Localizare : Braila M 700
Reputatie : 3714
Data de inscriere : 30/12/2011

MesajSubiect: Re: 704 : Marasesti - Tecuci - Barbosi   Mier 15 Apr 2015, 11:53

buldozer2 a scris:
Am vorbit azi cu cineva din interiorul cfr si intradevar s-a dat drumul cu bobica +  vagoane pe galati tecuci  dar cu conditia sa nu fie mai mult de 4 vehicule cu tractiune electrica (bobica + vagoane sau rama electrica) simultan  pe sectorul Independenta-Tecuci

Pe sectorul Independenta -Ivesti acolo e caderea mare de tensiune si zona cea mai extrema de cele 2 statii de subtractiune Barbosi si Putna! Pina acum mergea GFR cu EA pana la Independenta cu cazane deci pot fi maxim 2ECuri si 2 rame pe acest sector . O alta problema este aceea ca viteza e 70 de ce nu o cresc la 90/100 caci linia duce?!
Sus In jos
http://www.youtube.com/user/servtrans888
ATM

avatar

Numarul mesajelor : 1363
Varsta : 37
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4011
Data de inscriere : 10/07/2010

MesajSubiect: Re: 704 : Marasesti - Tecuci - Barbosi   Dum 19 Apr 2015, 14:53

Poate ca la 70 km/h consumul de energie electrica e optim. Odata cu cresterea vitezei, creste si rezistenta aerului/frecarea fata de sina, creste si consumul...nu stiu, zic si eu...
Sus In jos
mielutu zburator

avatar

Numarul mesajelor : 2931
Varsta : 22
Reputatie : 4122
Data de inscriere : 07/09/2014

MesajSubiect: Re: 704 : Marasesti - Tecuci - Barbosi   Lun 31 Aug 2015, 13:36

Katalin4653 a scris:
alta problema este aceea ca viteza e 70  de ce nu o cresc la 90/100 caci linia duce?!

Am trecut joi pe linia asta, și abia ține 70. Dansa rama Z de ziceai că decolează la 65 km/h, zgomotul era infernal, și am văzut destule traverse sparte... Păcat, linia asta ar putea prelua tot traficul de marfă dintre Moldova, Bucovina și Ardealul de Nord, ca să elibereze dezastrul numit Buzău - Făurei, să permită reabilitarea sa la 50-70 km/h.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
mielutu zburator

avatar

Numarul mesajelor : 2931
Varsta : 22
Reputatie : 4122
Data de inscriere : 07/09/2014

MesajSubiect: Re: 704 : Marasesti - Tecuci - Barbosi   Lun 31 Aug 2015, 14:07

Câteva imagini de pe linia 704.



Spre Ivești. După Independența, cam toate abătutele din haltele de mișcare sunt complet ruginite, invadate de bălării.



Ivești, vedere spre Independența - Barboși.



Plecăm mai departe spre Mărășești, destinația finală a trenului R 7568.



O fostă haltă de mișcare, din fericire abandonată acum, retrogradată la P.O. în linie curentă. (Barcea)



Mai departe spre Mărășești. Deși este în aliniament, linia nu va permite prea curând o viteză de peste 70 km/h.



Ne întâlnim cu M600, cu firave urme de luciu. Arată mai degrabă a linie industrială, nu a magistrală.




Stânga: M600. Intrăm în Tecuci.


Râul Siret de pe unul din podurile remarcabile din țară. Linia de tren și șoseaua împart același pod. Țin minte că odată am prins, din mașină, trecerea unui R cu 4 etajate pe acest pod. Zgomotul se auzea asurzitor, peste muzica dată tare în mașină.





La Mărășești am ajuns la fix. Din păcate, mare parte din haltele de mișcare de pe această linie nu-și au niciun rost. Traficul de marfă este redus, în general, între Mărășești și Ivești, iar cel de persoane nu necesită tragerea trenurilor pe dreapta spre a fi depășite de cele de rang superior. Independența, Tudor Vladimirescu mai gestionează marfă, la fel și Șendreni de unde se trimit garniturile spre dezolantul Barboși Triaj, care a devenit un uriaș cimitir pentru sute de vagoane de marfă.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 3110
Varsta : 35
Localizare : Pascani
Reputatie : 5766
Data de inscriere : 03/11/2010

MesajSubiect: Re: 704 : Marasesti - Tecuci - Barbosi   Mier 02 Sept 2015, 09:53

Care este motivul pentru care pe aceasta linie VS este de doar 70 km/h, desi- cel putin din ce se observa in poze- infrastructura ar permite o VS de 100 km/h ?

Ce se mai aude cu constructia acelei substatii de tractiune de la Hanu Conachi, din cate am inteles, aceasta fiind singura lucrare ramasa de efectuat pentru ca sa se poata circula cu tractiune electrica fara nici un fel de impedimente de la Tecuci la Galati ?
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 4124
Reputatie : 7318
Data de inscriere : 09/07/2009

MesajSubiect: Re: 704 : Marasesti - Tecuci - Barbosi   Mier 02 Sept 2015, 12:43

ldh80 a scris:
Care este motivul pentru care pe aceasta linie VS este de doar 70 km/h, desi- cel putin din ce se observa in poze- infrastructura ar permite o VS de 100 km/h ?

Chiar a fost linie de 100 km/h, asa cum atesta si livretele din anii 80 si inceputul anilor 90.
Sa comparam putin:
MT 1989/1990 (A 748/745):
100 km/h Barbosi-Independenta: 17min30sec
80 km/h Independenta-Vames: 8min30sec
100 km/h Vames-Tecuci: 35 min
Timp de mers: 61 minute
MT 2014/2015 (IR 1961):
70 km/h Barbosi-Independenta: 22 min
70 km/h Independenta-Vames: 9 min
70 km/h Vames-Tecuci: 47 min
Timp de mers: 78 minute (real se pot obtine si 73 minute)

Motivul scaderii vitezei este cu siguranta legat de starea proasta a caii de rulare. Investitiile pe sectia 704 s-au concentrat mai mult pe electrificare in ultimii ani.
Sus In jos
cfr500



Numarul mesajelor : 2021
Varsta : 26
Reputatie : 4175
Data de inscriere : 18/11/2011

MesajSubiect: Re: 704 : Marasesti - Tecuci - Barbosi   Mier 02 Sept 2015, 12:56

ldh80 a scris:
Care este motivul pentru care pe aceasta linie VS este de doar 70 km/h, desi- cel putin din ce se observa in poze- infrastructura ar permite o VS de 100 km/h ?

Ce se mai aude cu constructia acelei substatii de tractiune de la Hanu Conachi, din cate am inteles, aceasta fiind singura lucrare ramasa de efectuat pentru ca sa se poata circula cu tractiune electrica fara nici un fel de impedimente de la Tecuci la Galati ?

Regionala Galati are o problema serioasa. Pe M500 intre Ploiesti si Adjud care apartine Galatiului VS e de 80 si de la Adjud la Suceava, care apartine de Regionala Iasi, VS e 120. Cum de se poate pe Regionala Iasi si pe Galati nu??? bom
Sus In jos
Katalyn

avatar

Numarul mesajelor : 5798
Varsta : 27
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 6989
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: 704 : Marasesti - Tecuci - Barbosi   Mier 02 Sept 2015, 13:02

E mai praf linia de la Ploiesti la Adjud nu e vorba de Regionala.

M500 PLoiesti-Adjud trebuie sa-ti detaliem ca la gradinita ca sa intelegi despre ce e vorba. Ai idee cate trenuri de marfa circula lunar pe Ploiesti-Buzau tronsonul cel mai folosit de pe Ploiesti-Adjud ?

Iti spun eu ca de la Lukoil Ploiesti Est au plecat luna trecuta 18 cazaniere cu cate 40 de vagoane pline numai la Palas, nu mai punem trenurile de calatori si restul trenurilor de marfa spre Moldova, Barbosi sau Constanta ca iti da cu virgula dar e mai usor din fata calculatorului sa arunci 2 perle.
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 4124
Reputatie : 7318
Data de inscriere : 09/07/2009

MesajSubiect: Re: 704 : Marasesti - Tecuci - Barbosi   Mier 02 Sept 2015, 13:07

E vorba si de trafic. Sunt doua portiuni foarte solicitate pe sectorul de marfa, care afecteaza mult costul intretinerii infrastructurii.
Ploiesti Sud - Buzau, portiune pe care avem tot ce inseamna trafic de marfa Constanta Port, Platforma Petromidia catre Ardeal si complexul Ploiesti Est-Brazi cu rafinariile din zona, respectiv
Buzau-Adjud, portiune comuna de trafic marfa cu sectiile 501 si 500/606 continuare spre Siculeni/Suceava/Iasi, deci la fel de solicitata poate ca si cea spre Ploiesti.
Nu se poate compara ca trafic de marfa sectia Adjud-Pascani-Suceava cu cele de mai sus, dar este adevarat ca intretinerea s-a facut mai bine de regionala Iasi avand si ferestre mai mari de trafic disponibile pt lucrari. Dar are si regionala Iasi sectii destule abandonate tocmai din motive de neintretinere a infrastructurii gen Dornesti-Radauti-Putna/Nisipitu care ar fi generat trafic de calatori si marfa sau Adjud-Siculeni care-i praff din punct de vedere al timpilor de mers ca sa nu mai zic de Veresti-Botosani... Regionala Iasi are doua portiuni foarte bune unde se circula ok, si anume Suceava-Ilva Mica, Suceava-Adjud si Pascani-Iasi in perspectiva, in rest...


Ultima editare efectuata de catre IonutCFR2009 in Mier 02 Sept 2015, 13:11, editata de 1 ori
Sus In jos
mielutu zburator

avatar

Numarul mesajelor : 2931
Varsta : 22
Reputatie : 4122
Data de inscriere : 07/09/2014

MesajSubiect: Re: 704 : Marasesti - Tecuci - Barbosi   Mier 02 Sept 2015, 13:09

Linia pare bună din poze, în realitate însă e jale. Traversele sunt uneori sparte, linia e exfoliată pe lungi porțiuni, și dacă veți merge cu trenul pe-acolo veți simți în ce hal vă zdruncină. Din fericire, restricții sunt puține, în general la trecerile la nivel de 30 km/h. În plus auzisem și că terasamentul ar avea ceva probleme, însă astea sunt doar zvonuri. Regionala Galați e cea mai lentă din țară (vezi Buzău - Făurei) dar măcar avem cele mai bune vagoane.

Culmea, pe Adjud - Siculeni mi s-a părut că trenul a mers excelent. Desigur, după Ghimeș are porțiuni unde merge mai încet că linia devine mai dificilă, însă până la Ghimeș n-am nimic de reproșat. Am fost uimit de starea liniei, mă așteptam să fie mult mai rea.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
Katalyn

avatar

Numarul mesajelor : 5798
Varsta : 27
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 6989
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: 704 : Marasesti - Tecuci - Barbosi   Mier 02 Sept 2015, 13:55

Ionut nu poti sa zici ca Buzau-Adjud e la fel la marfa cu Buzau-Ploiesti nu doar ca gresesti cand spui asta dar se vede si pe trafic ca nu e asa. Buzau-Ploiesti e tot ce vine de la Barbosi/Independenta/Ciresu, Midia spre Ardeal, Constanta spre Ardeal sau spre rafinari cum sa zici ca e la fel cu Buzau-Adjud ?

Buzau-Adjud mai lasa din trafic si pentru Tecuci-Vaslui iar la Adjud pentru 501 deci cel mai slab e Adjud-Suceava iar cel mai aglomerat e Ploiesti-Buzau.
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 4124
Reputatie : 7318
Data de inscriere : 09/07/2009

MesajSubiect: Re: 704 : Marasesti - Tecuci - Barbosi   Mier 02 Sept 2015, 14:14

Foarte corect balanta inclina pt portiunea Buzau-Ploiesti, dar candva era o portiune destul de solicitata si Buzau-Adjud, deoarece degradarea liniei s-a produs in timp, intr-o perioada cand spre Moldova era un trafic mai intens, spre Tecuci-Vaslui cam bate vantul la marfa acum, si asta se vede la traficul de calatori cu viteza care se mentine destul de bine aproape de viteza proiectata fara un efort financiar prea mare pentru regionala Iasi.
Revenind la sectia 704, e dubios cum s-a degradat asa de mult desi traficul de marfa este ridicol de mic, cateva marfare pe zi si la un tonaj modest. Poate malaxele si LVT-urile de la calatori sa fi produs un efect negativ in infrastructura liniei... Very Happy
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 3110
Varsta : 35
Localizare : Pascani
Reputatie : 5766
Data de inscriere : 03/11/2010

MesajSubiect: Re: 704 : Marasesti - Tecuci - Barbosi   Mier 02 Sept 2015, 14:30

Dar o intrebare- inainte de 1990, când traficul de marfa era mult mai intens decat acum (si asta pe toate liniile, inclusiv pe portiunile sus-amintite), cum se facea ca acel trafic de marfa foarte intens nu afecta negativ infrastructura feroviara, vitezele de circulatie fiind net superioare- pe majoritatea liniilor- decat cele de astazi (excluzând liniile reabilitate gen M800) ?!
Este de dorit sa existe cat mai mult trafic de marfa pe toate liniile de cale ferata din Romania, insa in privinta masurilor administrative sau tehnice care ar trebui luate ,pentru ca acest trefic de marfa sa nu afecteze negativ infrastructura feroviara, cred ca ar trebui un topic separat (unde sa se discutam si sa propunem si masuri administrative, legislative, economice, tehnice, de personal, etc pentru ca transportul feroviar sa redevina cel mai important si utilizat mod de transport din Romania).
Atat cu off-topicul!


Revenind la linia 704, sa speram ca va fi finalizata complet si electrificarea ei (inclusiv aceea substatie de tractiune) si poate sa speram la o reabilitare a ei, pentru o VS de 100 km/h.
Deocamdata e bine ca mai circula ceva marfa, si poate mai circula si trenuri de marfa dinspre zona Transilvaniei , pentru portul Galati sau pentru Republica Moldova/Ucraina (exista linie de ecartament normal pana la Giurgiulesti).
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: 704 : Marasesti - Tecuci - Barbosi   

Sus In jos
 

704 : Marasesti - Tecuci - Barbosi

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» 704 : Marasesti - Tecuci - Barbosi
» IR 1966/1965 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia
» Ruine pod de pe Siret-Barbosi- vechea bucla M-700
» Fotoreportaj Focsani Marasesti Barbosi
» Pitești (901)
Pagina 26 din 28Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 14 ... 25, 26, 27, 28  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 700-