Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiți | 
 

 703 : Galati - Targu Bujor - Barlad

In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 5, 6, 7 ... 11 ... 16  Urmatorul
AutorMesaj
membru inactiv
User Dezactivat
User Dezactivat


Numarul mesajelor : 898
Varsta : 41
Reputatie : 4203
Data de inscriere : 10/10/2009

MesajSubiect: Re: 703 : Galati - Targu Bujor - Barlad   Lun 25 Apr 2011, 21:56

ATM a scris:
Nu am inteles foarte bine partea cu nesemnalizarea. Nu este semnalizata deloc doar pe segmentul acela de 12-13 km sau pe toata distanta Galati-Barlad?
(si trenul cum circula fara semnale, la mica intelegere? parca ii zice cale libera, sau cam asa ceva, nu?)

Deci de la Roscani si pana la Galati ( conjunctie 703 cu 700) in dreptul Reviziei de Vagoane Galati NU EXISTA ABSOLUT NICIUN semnal. De niciun fel. De fapt e gresit spunand de niciun fel deoarece NICIODATA nu a fost electrificata semnalizarea pe acest sector. Singurul tip de semnalizare era mecanic cu palete, actionate manual dintr-un canton. Pana si macazele sunt cu actionare manuala cu contragreutate ( acea maciulie rotunda in capul manetei) doar la Tg-Bujor am vazut ...resturi ale catorva macaze actionate mecanic de la distanta din canton prin sufe / sarme. Azi totul este demolat, sau ruine. Trenul merge prin comunicare prin statii emisie-receptie sau...telefon mobil. Caci de facut cruce am facut pe traseu de 2 ori. Odata la Tg-Bujor si-odata la Tulucesti.
Sus In jos
ATM

avatar

Numarul mesajelor : 1363
Varsta : 37
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4282
Data de inscriere : 10/07/2010

MesajSubiect: Re: 703 : Galati - Targu Bujor - Barlad   Mar 26 Apr 2011, 07:55

Ciudat mod de a construi (si a intretine) o CF. Ce-i drept, m-am uitat mai atent la pozele statiei Foltesti si intr-adevar nu vad nicaieri nici un fel de semafoare. 6 linii, dar nici un semafor. Stau si ma gandesc in vremea comunismului, cand sigur traficul de marfa era mai mare (ba chiar intr-un timp, in '79, aveau si accelerat, A666/865 Iasi-Mangalia chiar circula pe acest tronson). Atunci nu existau mobile iar statiile de emisie-receptie cine stie daca erau prezente, cred ca era un chin sa dirijeze linia. Sau poate atunci mai exista inca sistemul de semnalizare mecanica pus la punct.
Sus In jos
cristi CFR
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 3402
Varsta : 29
Localizare : Timișoara
Reputatie : 7082
Data de inscriere : 02/11/2008

MesajSubiect: Re: 703 : Galati - Targu Bujor - Barlad   Mar 26 Apr 2011, 16:58

Faptul ca nu vedeti semnale = "Sectie cu conducere centralizata a circulatiei trenurilor"

Circulatia se efectueaza intre punctele de sectionare la dispozitia Operatorului RC prin ordin de circulatie inmanat mecanicului de locomotiva/automotor de catre un agent autorizat al acelui punct de sectionare.
Exista inainte de statie un indicator permanent pentru acoperirea punctelor de sectionare de pe sectiile cu conducere centralizata a circulatiei trenurilor, un disc galben cu un contur alb si o fanta pentru felinar, el este prevazut cu un inductor activ de 1000 Hz la care se va actiona butonul "Atentie".
Gararea in statie se face pe linie directa cu 30 km/h si in abatere cu 15 km/h.

Ordinul de circulatie arata astfel :

Din RC NR ... Ora ...
Trenul .... este liber sa plece din punctul de sectionare ............ pana la punctul de sectionare ........... unde se gareaza la linia ........ Directa / Abatuta

OP RC ............
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
membru inactiv
User Dezactivat
User Dezactivat


Numarul mesajelor : 898
Varsta : 41
Reputatie : 4203
Data de inscriere : 10/10/2009

MesajSubiect: Re: 703 : Galati - Targu Bujor - Barlad   Mar 26 Apr 2011, 17:47

Crisi CFR, ai mare dreptate. Pe traseu am intalnit doua astfel de semnale. Schita o postez mai jos. Dar tin sa spun ca astfel de semnale...la halul in care aratau,...NU CRED SA FUNCTIONEZE ...nu de ieri sau azi. Ci de mai bine de 15-20 ani. De ce spun asta??? Practic sunt devastate in ultimul hal. Unul era indoit si ruginit,cu discul abia cunoscandu-i-se culoarea galbena datorita bombardarilor cu bolovani de catre ,,binevoitorii"-paceauri, iar altul botit si inclinat...gata sa cada. Deci nu stiu in ce masura acestea mai sunt functionabile.
In ce priveste statiile emisie / receptie da, in anii 70' existau. O astfel de statie intalnesti folosita de personajele din filmul romanesc facut la Galati: ,,Explozia" realizat in 1971. Sa nu mai zic caci in 1967-1968 cand s-a dat in folosinta Combinatul Siderurgic Galati, acesta avea in dotare in jur de 1000 de statii emisie receptie. Dar la acea vreme aveau ,,bataia" scurta in ciuda antenelor lungi de...2m (sic!)

Acesta este modelul celor doua semnale intalnite pe traseu:


Sus In jos
Vitosa



Numarul mesajelor : 5368
Reputatie : 8419
Data de inscriere : 08/01/2011

MesajSubiect: Re: 703: Galati-Targu Bujor-Barlad   Dum 01 Mai 2011, 13:55

In primul rand scuze ptr claritatea pozei
In al doilea rand cred ca despre asta este vorba
[img][/img]
Sus In jos
membru inactiv
User Dezactivat
User Dezactivat


Numarul mesajelor : 898
Varsta : 41
Reputatie : 4203
Data de inscriere : 10/10/2009

MesajSubiect: Re: 703 : Galati - Targu Bujor - Barlad   Dum 01 Mai 2011, 23:12

maryus74 a scris:
In primul rand scuze ptr claritatea pozei
In al doilea rand cred ca despre asta este vorba
[img][/img]

Exact Marius! Doar ca acest semnal se afla intr-o stare demna de toata mila iar despre functionabilitate... nici nu poate fi vorba: ruginit, botit, descompletat de elementele componente, scorojit, inclinat, lovit si napadit de balarii
Sus In jos
cristi CFR
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 3402
Varsta : 29
Localizare : Timișoara
Reputatie : 7082
Data de inscriere : 02/11/2008

MesajSubiect: Re: 703 : Galati - Targu Bujor - Barlad   Lun 02 Mai 2011, 15:21

Inductorul sa fie acolo , aia conteaza, si sa fie cat de cat vizibil.

Sus In jos
http://tren.transira.ro/
membru inactiv
User Dezactivat
User Dezactivat


Numarul mesajelor : 898
Varsta : 41
Reputatie : 4203
Data de inscriere : 10/10/2009

MesajSubiect: Re: 703 : Galati - Targu Bujor - Barlad   Lun 02 Mai 2011, 18:04

cristi CFR a scris:
Inductorul sa fie acolo , aia conteaza, si sa fie cat de cat vizibil.

Cristi, sincer in afara de tabla ruginita si scorojita alt element component nu se afla. Nu te contrazic. Poate acel inductor se afla napadit si el de balariile inalte si nu l-am vazut din viteza ramei. Teoretic in acea gaura din paleta ar fi trebuit sa se afle un bec/lampa ceva...Ori nici macar o relicva de dulie nu se ala acolo. Doar niste resturi de fire ( au fost smulse de mult timp).
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2433
Varsta : 36
Localizare : Bucharest, Romania
Reputatie : 5095
Data de inscriere : 26/05/2011

MesajSubiect: un lucru pozitiv   Vin 27 Mai 2011, 21:41

Ma bucur ca odata cu trenurile REGIONAL pe aceasta ruta, sunt mult mai dese, sunt mai curate si oamenii sunt mai multumiti.
Sus In jos
impuls

avatar

Numarul mesajelor : 53
Varsta : 30
Localizare : Vutcani, VS pe M600
Reputatie : 3093
Data de inscriere : 02/03/2010

MesajSubiect: Re: 703 : Galati - Targu Bujor - Barlad   Vin 27 Mai 2011, 21:43

razvan_trenuri nu Regional opereaza pe aceasta sectie secundara ci TFG (Trans Feroviar Grup)
Sus In jos
Norbi
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 2571
Varsta : 24
Localizare : Bistrita
Reputatie : 6256
Data de inscriere : 19/04/2009

MesajSubiect: Re: 703 : Galati - Targu Bujor - Barlad   Sam 28 Mai 2011, 07:38

impuls a scris:
razvan_trenuri nu Regional opereaza pe aceasta sectie secundara ci TFG (Trans Feroviar Grup)

Nu e chiar Transferoviar Grup din 01.05.2011 e TRANSFEROVIAR CALATORI o subdivizie TFG
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2433
Varsta : 36
Localizare : Bucharest, Romania
Reputatie : 5095
Data de inscriere : 26/05/2011

MesajSubiect: ai dreptate    Sam 28 Mai 2011, 14:51

Da, am gresit eu.
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 3196
Varsta : 36
Localizare : Pascani
Reputatie : 6131
Data de inscriere : 03/11/2010

MesajSubiect: Linia 703   Vin 10 Iun 2011, 20:20

Statiile din 1988/1989: Barlad, Grivita hc., Balabanesti HM, Docaneasa HM, Talasmani hc (ultima din judetul Vaslui si regionala Iasi),
Beresti (oras), Balintesti HM, Roscani HM, Moscu hc., Targu-Bujor (oras), Baleni HM, Fartanesti hc., Chiraftei hc., Foltesti, Stoicani hc.,
Frumusita, Sivita hc., Tulucesti, Galati.
Timpi de mers: 2 h si 51 minute.
Erau 7 perechi C/zi.
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 7245
Varsta : 31
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 11451
Data de inscriere : 08/04/2009

MesajSubiect: Re: 703 : Galati - Targu Bujor - Barlad   Dum 19 Iun 2011, 20:19

Incepand cu 20 iunie 2011, se infiinteaza o noua halta pe aceasta sectie.
Halta se va numi "Lungesti" si va fi amplasata la 5,6 km de Balabanesti h. si 2,5 de Docaneasa h.
Aceasta va fi de tipul halta de calatori fara vanzare de bilete (h.)
Sus In jos
cristi CFR
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 3402
Varsta : 29
Localizare : Timișoara
Reputatie : 7082
Data de inscriere : 02/11/2008

MesajSubiect: Re: 703 : Galati - Targu Bujor - Barlad   Lun 20 Iun 2011, 20:25

Salut Vlad, merci de informatii sper sa actualizeze si ei pe site cat de curand.
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: 703 : Galati - Targu Bujor - Barlad   

Sus In jos
 
703 : Galati - Targu Bujor - Barlad
Sus 
Pagina 6 din 16Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 5, 6, 7 ... 11 ... 16  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Inmultirea orhideelor prin seminte
» Despre orhideea Paphiopedilum
» Paeonia-bujor arbustifer
» Bujor ITOH

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 700-
Mergi direct la: