Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiți | 
 

 703 : Galati - Targu Bujor - Barlad

In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5 ... 10 ... 16  Urmatorul
AutorMesaj
membru inactiv
User Dezactivat
User Dezactivat


Numarul mesajelor : 898
Varsta : 41
Reputatie : 4203
Data de inscriere : 10/10/2009

MesajSubiect: Re: 703 : Galati - Targu Bujor - Barlad   Mar 14 Dec 2010, 18:36

lonutz a scris:
Foarte bune poze Gabi! Imi plac foarte mult aceste automotoare, mai ales dupa ce am calatorit si eu cu ele intre Cluj si Oradea, la regim de acc. si pret de personal.
Intru totul de acord cu tine Ionutz! Prezenta Clujului la...Galati este un plus de civilizatie enorm.Calitate si orice.Nu ridic in slavi privatii sau alte chestiuni ce par a fi ,,periat"....Nu, dar ce e drept, e drept! Cum spuneam, personalul angajat TFG este din Cluj dat fiind faptul ca in parcare erau masini de Cluj cu combinatie alfabetica: TFG. Ca numar de calatori,....nu exagerez dar era peste 3/4 din capacitate!
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 10867
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 14061
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: 703 : Galati - Targu Bujor - Barlad   Mar 14 Dec 2010, 19:45

Si totusi ma intreb unde au fost interesele la CFR sa nu bage si ei Desiro pe sectii de genul acesta cand sunt vreo 120 de bucati la noi in tara si multe stau la gard..Mai are rost sa precizez ca unii actionari de la TFG au legaturi cu clasa politica
Sus In jos
spsdc7

avatar

Numarul mesajelor : 126
Varsta : 51
Localizare : GALATI /CIMPULUNG MOLDOVENESC
Reputatie : 2896
Data de inscriere : 24/11/2010

MesajSubiect: Re: 703 : Galati - Targu Bujor - Barlad   Mier 15 Dec 2010, 08:07

Din ce se aude pana acum calatorii sunt incantati si incep sa migreze de la dube. TFG, dupa preluarea sectiei a ridicat limitarile de viteza astfel Gaati - Tulucesti de la 30 la 50, Tulucesti - Beresti de la 50 la 70 si Beresti - Barlad de la 50 la 80 si astfel daca ininte se faceau aproximativ 3h si 15 min. acum ce face 2h si 30 min.
Ramane de vazut daca vor baga bani si in intretinerea liniei
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 14621
Localizare : Бухарест
Reputatie : 18374
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: 703 : Galati - Targu Bujor - Barlad   Mier 05 Ian 2011, 13:30

Targu Bujor 04.01.2011 , motorul 2413 & 2414 cu care am venit de la Galati







Cladirea garii





Sosea motorul 2411 & 2412 Barlad-Galati care pana la Galati a fost ocupat peste 90%





In Tg. Bujor mai au un motor pentru rezerva , in total sunt 4 motoare pe aceasta sectie , ele fac prin rotatie , in fiecare zi trebuie un numar de 3 moatoare pentru a asigura circulatia tuturor trenurilor de pe aceasta sectie , automat unu din ele sta o zi la 3 zile de circulatie Smile



Plecam din Tg. Bujor



Baleni



Fartanesti







Chiraftei





Foltesti





Stoicani





Frumusita





Am ajuns inapoi in Galati






_________________
595423
Sus In jos
sorinucu

avatar

Numarul mesajelor : 316
Localizare : Baia Mare
Reputatie : 3466
Data de inscriere : 26/01/2010

MesajSubiect: Re: 703 : Galati - Targu Bujor - Barlad   Mier 05 Ian 2011, 15:41

Frumoase pozele Wink
Sus In jos
https://www.youtube.com/user/sorinucu
spsdc7

avatar

Numarul mesajelor : 126
Varsta : 51
Localizare : GALATI /CIMPULUNG MOLDOVENESC
Reputatie : 2896
Data de inscriere : 24/11/2010

MesajSubiect: Re: 703 : Galati - Targu Bujor - Barlad   Lun 10 Ian 2011, 09:11

Bilant nesperat pentru TFG pe luna decembrie 2010,(de la preluare - 12 dec): 300.000 lei incasari.
CFR Calatori realiza cu aproximatie intr-o luna intreaga 50.000 lei!!!!!!!!!!!!!!
Sus In jos
alex.alexus.tm

avatar

Numarul mesajelor : 1294
Varsta : 28
Localizare : Doha - Qatar
Reputatie : 4736
Data de inscriere : 28/03/2009

MesajSubiect: Re: 703 : Galati - Targu Bujor - Barlad   Lun 10 Ian 2011, 11:25

spsdc7 a scris:
Bilant nesperat pentru TFG pe luna decembrie 2010,(de la preluare - 12 dec): 300.000 lei incasari.
CFR Calatori realiza cu aproximatie intr-o luna intreaga 50.000 lei!!!!!!!!!!!!!!

Cu 7-8 trenuri pe zi fata de cele 3 trenuri (Galati-Barlad) ale CFR-ului cred si eu ca au avut castig mai mare.
Sus In jos
PrisecaruFlorin

avatar

Numarul mesajelor : 365
Varsta : 31
Localizare : Iasi
Reputatie : 3629
Data de inscriere : 29/10/2009

MesajSubiect: Re: 703 : Galati - Targu Bujor - Barlad   Lun 10 Ian 2011, 11:42

alex.alexus.tm a scris:
spsdc7 a scris:
Bilant nesperat pentru TFG pe luna decembrie 2010,(de la preluare - 12 dec): 300.000 lei incasari.
CFR Calatori realiza cu aproximatie intr-o luna intreaga 50.000 lei!!!!!!!!!!!!!!

Cu 7-8 trenuri pe zi fata de cele 3 trenuri (Galati-Barlad) ale CFR-ului cred si eu ca au avut castig mai mare.

E usor sa comentezi ca tfg e rentabil, dar uiti ca cfr-ul folosea locomotiva plus vagoane iar acestia folosesc automotoare. Sunt cateva diferente pe care nu le vezi si mai sunt si alte argumente pe care le-ai uitat! Si mai este si faptul ca aceste automotoare sunt mai usoare si le-au ridicat si unele limite de viteze CARE INAINTE FAVORIZAU DUBARII! Si mai sunt foarte multe motive in detrimentul cfr!
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 14621
Localizare : Бухарест
Reputatie : 18374
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: 703 : Galati - Targu Bujor - Barlad   Lun 10 Ian 2011, 12:10

Concluzia este ca TFG are profit pe cand CFR mergea in pierdere dece ? pentru ca CFR nu gandeste si nu vrea sa gandeasca ori nu este lasat sa gandeasca , sa aplice anumite tactici de atragerea clientilor , pe mine ca si calator nu ma intereseaza sa merg cu CFR sau cu OP.Privat , ma intereseaza sa am legaturi cat mai bune si conditii cat mai bune iar ca un bilant intre cei 2 Operatori categoric aleg privatul imi ofera legaturi optime si conditii superioare automat chiar nu ma intereseaza daca CFR da faliment sau nu atat timp cat privatii stiu sa atraga calatorii . Asa gandeste tot calatorul .

_________________
595423
Sus In jos
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: 703 : Galati - Targu Bujor - Barlad   Lun 10 Ian 2011, 13:10

Sus In jos
cristi CFR
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 3402
Varsta : 29
Localizare : Timișoara
Reputatie : 7082
Data de inscriere : 02/11/2008

MesajSubiect: Re: 703 : Galati - Targu Bujor - Barlad   Lun 10 Ian 2011, 16:15

Citat :
Bilant nesperat pentru TFG pe luna decembrie 2010,(de la preluare - 12 dec): 300.000 lei incasari.
CFR Calatori realiza cu aproximatie intr-o luna intreaga 50.000 lei!!!!!!!!!!!!!!

Pentru ca la TFG se dau bilete.
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
Marius Iulian

avatar

Numarul mesajelor : 323
Varsta : 29
Localizare : Brasov / Galati
Reputatie : 3936
Data de inscriere : 29/08/2008

MesajSubiect: Re: 703 : Galati - Targu Bujor - Barlad   Lun 10 Ian 2011, 22:35

Citat :
Cred că Transferoviar nu va rezista mai mult de un an în businessul de pe linia Galați - Bârlad, dacă va ajunge să circule cu vagoane vandalizate și mirosind a urină. Vagoanele trec, dar spiritul navetiștilor de altădată încă mai dăinuiește pe linia „Mârladului".
O mentalitate pesimistă și tipică unui om crescut în comunism, și dăinuind în curentul tranziției infinite.
Ei bine din fericire nu e vorba de rezistență de a avea un business pe o linie de cale ferată, ci de capacitatea de a o gestiona! Pe niciuna din liniile concesionate de către operatori feroviari privați nu s-a ajuns la așa ceva, cu atât mai puțin nu se va ajunge pe aceasta în condițiile în care încasările au crescut de 7 ori încă după prima lună.
Sus In jos
ATM

avatar

Numarul mesajelor : 1363
Varsta : 37
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4282
Data de inscriere : 10/07/2010

MesajSubiect: Re: 703 : Galati - Targu Bujor - Barlad   Mar 11 Ian 2011, 00:23

Citat :
E usor sa comentezi ca tfg e rentabil, dar uiti ca cfr-ul folosea locomotiva plus vagoane iar acestia folosesc automotoare. Sunt cateva diferente pe care nu le vezi si mai sunt si alte argumente pe care le-ai uitat! Si mai este si faptul ca aceste automotoare sunt mai usoare si le-au ridicat si unele limite de viteze CARE INAINTE FAVORIZAU DUBARII!

Sa nu scapam caruta la vale. CFR-ul are destui porcusori atomici, are Desiro, are Malaxe. TFG are cateva rame 624 -nu stiu exact cate, oricum ai da-o, un parc mult mai mic decat CFR. Bomboana pe coliva, si CFR avea detasat la depoul Galati porcusori. Asa ca argumentatia asta nu prea tine.
Sus In jos
Marius Iulian

avatar

Numarul mesajelor : 323
Varsta : 29
Localizare : Brasov / Galati
Reputatie : 3936
Data de inscriere : 29/08/2008

MesajSubiect: Re: 703 : Galati - Targu Bujor - Barlad   Mar 11 Ian 2011, 00:30

Galațiul are doar un LVT 132 care circulă doar la Mărășești, iar oricum acesta nu ar fi fost suficient pentru volumul de trafic de pe 703.
Apropo de bilanț, acesta se referă la încasări nu la profit !!!
Sus In jos
ATM

avatar

Numarul mesajelor : 1363
Varsta : 37
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4282
Data de inscriere : 10/07/2010

MesajSubiect: Re: 703 : Galati - Targu Bujor - Barlad   Mar 11 Ian 2011, 00:37

Nu zice nimeni ca un singur porcusor ar fi fost suficient. Insa se puteau detasa altii, nu? Ce incercam eu sa subliniez este ca porcusorul nu ar fi fost ceva complet nou pentru mecanicii galateni. Unde-i unul, e loc si de mai multi.
Dupa cum nu spune nimeni ca cei 300.000 ar fi profit, ar fi absurd sa credem asta pentru doar o luna (si ceva) de exploatare.
Insa, chiar daca se refera la cifra de afaceri, numerele astea indica o crestere de 6 ori (daca intr-adevar indicatiile date de colegul coforumist sunt reale). Ce scuze si ce justificari in favoarea CFR putem gasi pentru asta? eu nu cred ca dintr-o data, incepand cu intrarea TFG, volumul calatorilor a crescut de 6 ori. Or fi crescut el un pic, na, mai de curiozitate, mai ca is curse mai multe,mai ca e mai rapid, dar nu chiar intr-atata. Asa ca vrand-nevrand ajungem tot la gestionarea paguboasa a CFR, si la nasii -capusa.
No, tot la cuvintele proferosului meu de economie ajung. Nomenclaturist vechi de fel, etc etc. dar in clasa zicea ( asa cu un regret amar, al omului care-si da seama de-abia la sfarsitul vietii cat a gresit...) ca "dom'le statul e cel mai p r o s t administrator posibil". Desigur, va trebui sa asteptam pentru a vedea cum administreaza privatii si intretinerea liniilor (e cam devreme sa tragem concluzii clare), dar la partea de atragere a clientilor si incasari , privatii dau lectii.
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: 703 : Galati - Targu Bujor - Barlad   

Sus In jos
 
703 : Galati - Targu Bujor - Barlad
Sus 
Pagina 4 din 16Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5 ... 10 ... 16  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Inmultirea orhideelor prin seminte
» Despre orhideea Paphiopedilum
» Paeonia-bujor arbustifer
» Bujor ITOH

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 700-
Mergi direct la: