Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiți | 
 

 505 : Focșani - Odobești

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4  Urmatorul
AutorMesaj
alliens



Numarul mesajelor : 401
Reputatie : 2593
Data de inscriere : 27/06/2011

MesajSubiect: Re: 505 : Focșani - Odobești   Sam 18 Mar 2017, 18:42

Dr2005 a scris:
Trenul plătește 9 lei pe km TUI + autorizarea personalului. Pe când maxi-taxi plătește 2000 lei pe an rovinietă (dacă e drum național, că dacă e DJ nu plătește nimic) și 68 de lei o dată la 10 ani pentru permisul șoferului. Faceți voi calculele de rentabilitate.


Deci revenim la problema legislatiei, care e proasta, si nu fara intentie....dar initiativa legilsativa e la minister, de acolo ar trebui sa vina solutiile pentru o ocncurenta corecta intre tren si autobuz....fie TUI si la rutier ca la tren, fie vigneta la tren
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 13395
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 15630
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: 505 : Focșani - Odobești   Sam 18 Mar 2017, 20:48

Au fost numeroase propuneri de îmbunătățire a legislației. De exemplu, reglementările tehnice se aprobă prin OMT, dar nu pot fi promovate fără avizul AFER. Tot ce implică bani necesită acordul Ministerului de Finanțe, care, evident, nu îl dă, de aia avem taxă de autostradă în motorina pentru trenuri. Autoritățile locale nu au bază legală să compenseze trenurile și chiar dacă ar avea, nu pot acoperi costurile pentru ceva ce le depășește raza administrativ-teritorială, cu excepția rețelelor de tramvai și troleibuz (deci tren nu). Desigur, s-ar putea modifica cumva prevederea asta, dar ce te faci că Legea Transportului Public o promovează Ministerul Dezvoltării Regionale și nu MT cum ar fi fost normal?

Prin urmare, soluția e o lege care să corecteze toate tâmpeniile legislative. Numai că legea înseamnă dezbatere parlamentară și amendamentele de rigoare. Dar ca să o trimiți la parlament, ca minister, ai nevoie de avizul tuturor ministerelor care au făcut reglementările acum în vigoare (MFP, Dezvoltare, Justiție ș.a.), ceea ce e imposibil. Singura soluție e ca inițiativa legislativă să vină direct de la un parlamentar al majorității, astfel încât șansele de aprobare să fie mari. Credeți că parlamentarii PSD, ALDE sau UDMR se complică cu astfel de ,,nimicuri"? Că dacă propunerea vine de la USR, e degeaba, că majoritatea n-o să le-o voteze doar din motive politice.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 10005
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 12843
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: 505 : Focșani - Odobești   Sam 18 Mar 2017, 21:03

Dr2005 a scris:
Au fost numeroase propuneri de îmbunătățire a legislației. De exemplu, reglementările tehnice se aprobă prin OMT, dar nu pot fi promovate fără avizul AFER. Tot ce implică bani necesită acordul Ministerului de Finanțe, care, evident, nu îl dă, de aia avem taxă de autostradă în motorina pentru trenuri. Autoritățile locale nu au bază legală să compenseze trenurile și chiar dacă ar avea, nu pot acoperi costurile pentru ceva ce le depășește raza administrativ-teritorială, cu excepția rețelelor de tramvai și troleibuz (deci tren nu). Desigur, s-ar putea modifica cumva prevederea asta, dar ce te faci că Legea Transportului Public o promovează Ministerul Dezvoltării Regionale și nu MT cum ar fi fost normal?

Prin urmare, soluția e o lege care să corecteze toate tâmpeniile legislative. Numai că legea înseamnă dezbatere parlamentară și amendamentele de rigoare. Dar ca să o trimiți la parlament, ca minister, ai nevoie de avizul tuturor ministerelor care au făcut reglementările acum în vigoare (MFP, Dezvoltare, Justiție ș.a.), ceea ce e imposibil. Singura soluție e ca inițiativa legislativă să vină direct de la un parlamentar al majorității, astfel încât șansele de aprobare să fie mari. Credeți că parlamentarii PSD, ALDE sau UDMR se complică cu astfel de ,,nimicuri"? Că dacă propunerea vine de la USR, e degeaba, că majoritatea n-o să le-o voteze doar din motive politice.

Nu-i nimic mai facem un colegiu feroviar saua o noua autoritate de reforma feroviara niste taie frunza la caini


Ultima editare efectuata de catre Adrian78 in Sam 18 Mar 2017, 21:34, editata de 1 ori
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 13395
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 15630
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: 505 : Focșani - Odobești   Sam 18 Mar 2017, 21:21

Colegiul ăla există de ani buni.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 10005
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 12843
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: 505 : Focșani - Odobești   Sam 18 Mar 2017, 21:35

Dr2005 a scris:
Colegiul ăla există de ani buni.

Cu ce se ocupa?
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 4444
Reputatie : 5635
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: 505 : Focșani - Odobești   Sam 18 Mar 2017, 22:27

Dar daca autoritatile locale si judetene s-ar uni si ar cumpara acum linia de la CFR apoi ar deschide circulatia intre orase fara sa ajunga in gara Focsani carei legislatii s-ar subordona? Adica sa existe o portiune de citeva zeci sau sute de metri racordare la CFR pe care sa se circule din motive tehnice din ani in pasti(cum circula metroul cind il aduce de la fabrica) in rest sa nu aiba tangenta cu CFR.
Sau la nevoie sa fie chiar separate liniile si doar la nevoie sau urgenta sa monteze un cupon de sina intre reteua CFR si reteaua locala, ce ar implica circulatia unor rame intre Odobesti si Focsani ca transport local?
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 13395
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 15630
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: 505 : Focșani - Odobești   Sam 18 Mar 2017, 23:10

Nu ai voie să cumperi infrastructura publică. Aceasta ori se închiriază, ori se casează și valorifică, numai că la casare și valorificare e musai să fie demontată, pentru că terenul aferent nu e vândut, deci degeaba cumperi fizic linia, că trebuie să pleci cu ea de pe terenul statului.

Desigur, CJ Vrancea își poate înființa un gestionar de infrastructură și poate închiria secția, apoi același CJ își poate înființa și un operator.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 4444
Reputatie : 5635
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: 505 : Focșani - Odobești   Sam 18 Mar 2017, 23:25

Terenul este al statului, in regula, dupa ce vinde linia ce face CFR SA cu terenul? macar plateste impozit pe el?
Vezi asta e prostia, CFR ramine cu terenul care nu ii aduce nici o folos, desi si CJ Vrancea sau CL Focsani si CL Odobesti oarecum tot statul sint.

Ce face CFR SA respectiv statul cu terenul fostei linii Huedin Calatele? am vazut ca e intabulat. Ce face cu terenul fostei linii Mintia -Brad? Boutari-Hateg? si exemplele pot comtinua.

E un hatis legislativ si o lehamite, o fuga de munca si de raspundere a celor de la CFR astfel incit sa se schimbe legislatia in folosul cetatenilor.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 13395
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 15630
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: 505 : Focșani - Odobești   Dum 19 Mar 2017, 01:11

Nu plătește impozit, că e aferent infrastructurii publice. Desigur, prin HG, se poate transfera domeniul public din administrarea MT în administrarea județului, asta după ce, prin alt HG, s-a scos din concesiunea CFR S.A.. Numai că asta nu ai voie să o faci cât e linie pe el, pentru că infrastructura publică nu se poate înstrăina.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Vitosa



Numarul mesajelor : 4975
Reputatie : 7666
Data de inscriere : 08/01/2011

MesajSubiect: Re: 505 : Focșani - Odobești   Dum 19 Mar 2017, 13:40

Adrian78 a scris:
Dr2005 a scris:
Au fost numeroase propuneri de îmbunătățire a legislației. De exemplu, reglementările tehnice se aprobă prin OMT, dar nu pot fi promovate fără avizul AFER. Tot ce implică bani necesită acordul Ministerului de Finanțe, care, evident, nu îl dă, de aia avem taxă de autostradă în motorina pentru trenuri. Autoritățile locale nu au bază legală să compenseze trenurile și chiar dacă ar avea, nu pot acoperi costurile pentru ceva ce le depășește raza administrativ-teritorială, cu excepția rețelelor de tramvai și troleibuz (deci tren nu). Desigur, s-ar putea modifica cumva prevederea asta, dar ce te faci că Legea Transportului Public o promovează Ministerul Dezvoltării Regionale și nu MT cum ar fi fost normal?

Prin urmare, soluția e o lege care să corecteze toate tâmpeniile legislative. Numai că legea înseamnă dezbatere parlamentară și amendamentele de rigoare. Dar ca să o trimiți la parlament, ca minister, ai nevoie de avizul tuturor ministerelor care au făcut reglementările acum în vigoare (MFP, Dezvoltare, Justiție ș.a.), ceea ce e imposibil. Singura soluție e ca inițiativa legislativă să vină direct de la un parlamentar al majorității, astfel încât șansele de aprobare să fie mari. Credeți că parlamentarii PSD, ALDE sau UDMR se complică cu astfel de ,,nimicuri"? Că dacă propunerea vine de la USR, e degeaba, că majoritatea n-o să le-o voteze doar din motive politice.

Nu-i nimic mai facem un colegiu feroviar saua o noua autoritate de reforma feroviara niste taie frunza la caini
Tu zici bine ce zici acolo Smile
Se va ocupa si de restructurarea rețelei de transport feroviar în sensul concentrării pe o rețea de transport eficientă astfel încât alocarea de fonduri pentru întreținere, mentenanță și reparații curente să fie orientată pentru o rețea de transport feroviar sustenabilă din punct de vedere economic.
https://www.feroviarul.ro/stiri-feroviare/noutati-feroviare/infiintarea-autoritatii-de-reforma-feroviara-a-fost-avizata-favorabil-de-parlament
Sus In jos
alliens



Numarul mesajelor : 401
Reputatie : 2593
Data de inscriere : 27/06/2011

MesajSubiect: Re: 505 : Focșani - Odobești   Dum 19 Mar 2017, 23:59

adica alocam fonduri ca acum si calculam cat putem intretine cu ele, cam asta va fi marea reforma....si vom taia in special acolo unde trenul face concurenta dubelor sefilor de prin politica si minister....iar la final vom fi mandri ca vom avea o retea redusa la mai putin de jumatate
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 10005
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 12843
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: 505 : Focșani - Odobești   Lun 20 Mar 2017, 12:09

Vitosa a scris:
Adrian78 a scris:
Dr2005 a scris:
Au fost numeroase propuneri de îmbunătățire a legislației. De exemplu, reglementările tehnice se aprobă prin OMT, dar nu pot fi promovate fără avizul AFER. Tot ce implică bani necesită acordul Ministerului de Finanțe, care, evident, nu îl dă, de aia avem taxă de autostradă în motorina pentru trenuri. Autoritățile locale nu au bază legală să compenseze trenurile și chiar dacă ar avea, nu pot acoperi costurile pentru ceva ce le depășește raza administrativ-teritorială, cu excepția rețelelor de tramvai și troleibuz (deci tren nu). Desigur, s-ar putea modifica cumva prevederea asta, dar ce te faci că Legea Transportului Public o promovează Ministerul Dezvoltării Regionale și nu MT cum ar fi fost normal?

Prin urmare, soluția e o lege care să corecteze toate tâmpeniile legislative. Numai că legea înseamnă dezbatere parlamentară și amendamentele de rigoare. Dar ca să o trimiți la parlament, ca minister, ai nevoie de avizul tuturor ministerelor care au făcut reglementările acum în vigoare (MFP, Dezvoltare, Justiție ș.a.), ceea ce e imposibil. Singura soluție e ca inițiativa legislativă să vină direct de la un parlamentar al majorității, astfel încât șansele de aprobare să fie mari. Credeți că parlamentarii PSD, ALDE sau UDMR se complică cu astfel de ,,nimicuri"? Că dacă propunerea vine de la USR, e degeaba, că majoritatea n-o să le-o voteze doar din motive politice.

Nu-i nimic mai facem un colegiu feroviar saua o noua autoritate de reforma feroviara niste taie frunza la caini
Tu zici bine ce zici acolo   Smile
Se va ocupa si de restructurarea rețelei de transport feroviar în sensul concentrării pe o rețea de transport eficientă astfel încât alocarea de fonduri pentru întreținere, mentenanță și reparații curente să fie orientată pentru o rețea de transport feroviar sustenabilă din punct de vedere economic.
https://www.feroviarul.ro/stiri-feroviare/noutati-feroviare/infiintarea-autoritatii-de-reforma-feroviara-a-fost-avizata-favorabil-de-parlament

O sa vina 30 de insi platiti cu minim 5000 de lei sa hotarasca ei din birouri ce se va alege de calea ferata ei habar n-avand ce se intampla pe teren cum sunt destui acum la CFR care habar nu au unde sunt statiile de CFR amplasate

Oricum marele masterplan e facut de niste specialisti americani care probabil l-au facut dupa ureche
Sus In jos
ciprian71



Numarul mesajelor : 1200
Varsta : 45
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 1553
Data de inscriere : 19/07/2016

MesajSubiect: Re: 505 : Focșani - Odobești   Lun 20 Mar 2017, 12:15

Adrian78 a scris:


Prin urmare, soluția e o lege care să corecteze toate tâmpeniile legislative. Numai că legea înseamnă dezbatere parlamentară și amendamentele de rigoare. Dar ca să o trimiți la parlament, ca minister, ai nevoie de avizul tuturor ministerelor care au făcut reglementările acum în vigoare (MFP, Dezvoltare, Justiție ș.a.), ceea ce e imposibil. Singura soluție e ca inițiativa legislativă să vină direct de la un parlamentar al majorității, astfel încât șansele de aprobare să fie mari. Credeți că parlamentarii PSD, ALDE sau UDMR se complică cu astfel de ,,nimicuri"? Că dacă propunerea vine de la USR, e degeaba, că majoritatea n-o să le-o voteze doar din motive politice.



Oricum marele masterplan e facut de niste specialisti americani care probabil l-au facut dupa ureche[/quote]
Prafuri americane, vorba lui Jean Constantin din filmul BD. Very Happy
Sus In jos
Vitosa



Numarul mesajelor : 4975
Reputatie : 7666
Data de inscriere : 08/01/2011

MesajSubiect: Re: 505 : Focșani - Odobești   Lun 20 Mar 2017, 22:16

Pai nu ei specialistii si (s)expertii au distrus calea ferata romaneasca?!! Habarnistii parasutati in sistem pe nepotisme si pcr si care te invata ei acum cum se face cale ferata dupa, chipurile, norme UE...
Sa mai spun si cum stau pititi doar doar sa te prinda calcand pe bec si sa te arda la salariu?
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 13395
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 15630
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: 505 : Focșani - Odobești   Mar 21 Mar 2017, 00:01

Deocamdată, ARF are un singur angajat.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: 505 : Focșani - Odobești   

Sus In jos
 

505 : Focșani - Odobești

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» 505 : Focșani - Odobești
» 506 : Odobești - Burca (îngustă)
» Focșani (500)
Pagina 3 din 4Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 500-