Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 205 : Babeni - Alunu

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 8 ... 12, 13, 14  Urmatorul
AutorMesaj
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 6146
Reputatie : 8042
Data de inscriere : 06/04/2012

MesajSubiect: Re: 205 : Babeni - Alunu   Dum 01 Noi 2015, 12:16

Radical tehnic?
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 3906
Reputatie : 6806
Data de inscriere : 09/07/2009

MesajSubiect: Re: 205 : Babeni - Alunu   Dum 01 Noi 2015, 13:17

„Pregatirea tehnica, sanitara, radicala se executa in statia...”
Nu este gresit ce a scris MariusM mai inainte. Asa era formularea standard pe livretele vechi.
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 6146
Reputatie : 8042
Data de inscriere : 06/04/2012

MesajSubiect: Re: 205 : Babeni - Alunu   Dum 01 Noi 2015, 13:25

N-am zis ca e gresit. Da' ce inseamna?
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 6146
Reputatie : 8042
Data de inscriere : 06/04/2012

MesajSubiect: Re: 205 : Babeni - Alunu   Dum 01 Noi 2015, 13:53

Ma ajuta cineva cu numerele acceleratelor si rapidelor de pe 201 din '88-'89? Sint curios ce legaturi erau pentru Alunu.
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 3906
Reputatie : 6806
Data de inscriere : 09/07/2009

MesajSubiect: Re: 205 : Babeni - Alunu   Dum 01 Noi 2015, 13:58

Pregatirea radicala a vagoanelor de calatori se refera la salubrizarea radicala a acestora in sensul definit de Ordinul 681 din 2015 (care nu se respecta nici 25 % dar asta e alta discutie... Laughing ).
- pastile odorizante pentru cabinele WC
- odorizante pentru interiorul vagonului
- solutii pentru curatarea suprafetelor textile
- solutii speciale pentru curat geamuri si oglinzi
- solutii speciale pentru lustruirea suprafetelor metalice din inox
- solutii de curatat pentru suprafete metalice nevopsite Laughing
Sus In jos
MariusM
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 1858
Varsta : 28
Localizare : Pitesti
Reputatie : 5066
Data de inscriere : 27/08/2008

MesajSubiect: Re: 205 : Babeni - Alunu   Dum 01 Noi 2015, 23:50

Adirmvl a scris:
Ma ajuta cineva cu numerele acceleratelor si rapidelor de pe 201 din '88-'89? Sint curios ce legaturi erau pentru Alunu.

A 231: București Nord(13:20) - Caracal(15:21-15:37) - Piatra Olt(16:07-16:20) - Băbeni(17:35-17:37) - Rîmnicu Vîlcea(18:00-18:05) - Podu Olt(19:47-19:50) - Sibiu(20:14)

A 232: Sibiu(3:31) - Podu Olt(3:55-3:57) - Rîmnicu Vîlcea(5:29-5:35) - Băbeni(6:07-6:10) - Piatra Olt(7:18-7:22) - Caracal(7:52-8:01) - București Nord(10:05)

A 237/335: București Nord(19:50) - Pitești(21:29-21:39) - Slatina(23:04-23:09) - Piatra Olt(23:28-23:38) - Băbeni(0:48-0:49) - Rîmnicu Vîlcea(1:12-1:22) - Podu Olt(3:03-3:05) - Sibiu(3:29-3:57) - Copșa Mică(4:38-4:50) - Cluj Napoca(7:09)

A 336/238: Cluj Napoca(11:15) - Copșa Mică(13:38-13:51) - Sibiu(14:35-14:50) - Podu Olt(15:14-15:16) - Rîmnicu Vîlcea(16:53-17:00) - Băbeni(17:30-17:38) - Piatra Olt(18:45-18:55) - Slatina(19:16-19:19) - Pitești(20:46-20:57) - București Nord(22:43)
Sus In jos
http://mionulescu.blogspot.com
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 6146
Reputatie : 8042
Data de inscriere : 06/04/2012

MesajSubiect: Re: 205 : Babeni - Alunu   Dum 01 Noi 2015, 23:54

Iasi - Craiova?
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 6146
Reputatie : 8042
Data de inscriere : 06/04/2012

MesajSubiect: Re: 205 : Babeni - Alunu   Lun 02 Noi 2015, 00:03

In Pitesti, Piatra si Copsa inteleg sa stea, ca era nevoie de rebrusare. Da' 10 in Valcea si mai ales 28 in Sibiu pentru ce?

Ar fi o idee revina fostele 231 si 232 ca Bucuresti - Sibiu - Bucuresti, nu limitate la Valcea, ca pana acum.
Sus In jos
Teodor



Numarul mesajelor : 3307
Reputatie : 5539
Data de inscriere : 18/04/2011

MesajSubiect: Re: 205 : Babeni - Alunu   Dum 22 Noi 2015, 02:10

În apropiere de fosta stație Copăceni. În imagine se poate observa fostul prevestitor.



Linia 205 ( Băbeni - Alunu ), vedere spre Cernișoara. Linia începe să urce spre tunelul Cerna.



Linia coboară spre Copăceni, ne aflăm în apropierea tunelului Cerna.



Tunelul Cerna, vedere spre Cernișoara.



Vedere spre Copăceni.



Semaforul de intrare în Popești-Vîlcea.



Semaforul de ieșire al stației Popești-Vîlcea, vedere spre Șirineasa.

Sus In jos
Teodor



Numarul mesajelor : 3307
Reputatie : 5539
Data de inscriere : 18/04/2011

MesajSubiect: Re: 205 : Babeni - Alunu   Dum 22 Noi 2015, 17:39

Sus In jos
Desiro256
Fotograful anului
Fotograful anului


Numarul mesajelor : 1043
Varsta : 22
Localizare : Sibiu
Reputatie : 3411
Data de inscriere : 19/09/2010

MesajSubiect: Re: 205 : Babeni - Alunu   Joi 21 Ian 2016, 19:19

Navete de cărbune GFR între Băbeni și Berbești

Sus In jos
https://www.youtube.com/user/Desiro256
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 6146
Reputatie : 8042
Data de inscriere : 06/04/2012

MesajSubiect: Re: 205 : Babeni - Alunu   Vin 22 Ian 2016, 01:03

GFR-ul nu pierduse linia asta in fata CFR Marfa?

Nea Gigi ala ce lucreaza acolo, daca acum Copaceni e doar o statie?
Sus In jos
Teodor



Numarul mesajelor : 3307
Reputatie : 5539
Data de inscriere : 18/04/2011

MesajSubiect: Re: 205 : Babeni - Alunu   Vin 22 Ian 2016, 16:45

E revizor de ace am impresia, ori revizor de cale. Macazurile încă sunt în teren.
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2360
Varsta : 34
Localizare : Husi
Reputatie : 4712
Data de inscriere : 03/11/2010

MesajSubiect: Re: 205 : Babeni - Alunu   Dum 24 Ian 2016, 21:33

Revizorul de ace exista numai in statiile si HM-urile numite "puncte de sectionare in linie curenta", aflate pe sectiile cu conducere centralizata.
Acele "puncte de sectionare in linie curenta" nu au instalatii SBW si de semnalizare mecanica, locul acestora fiind luat de acel disc galben fix.
In acele "puncte de sectionare in linie curenta", "revizorul de ace" efectuiaza toata activitate de miscare, preluand si rolul impiegatului de miscare si al acarilor.

Insa in cazul statiei Copaceni (era statie in 1990, acum este posibil sa fie HM), din cate stiu, ca de altfel in toate statiile si HM-urile de pe linia Babeni- Alunu, exista instalatii SBW si de semnalizare mecanica functionabile.
Iar pentru deservirea acestora si a activitatii de miscare, in fiecare statie si HM de pe aceasta linie, trebuie sa existe, pe fiecare tura de servici: un impiegat de miscare, doi acari, daca este cazul si partida de manevra, iar pentru statii- si un sef de statie.


Revizorul de cale are cu totul alt rol, facand parte dintr-o ramura cu totul diferita fata de ramura miscare-comercial.
Revizorii de cale fac parte din ramura intretinere linii, fiind angajati a unei sectii de linii sau a unui district de linii.
Ori in aceea zona, exista o sectie de intretinere linii la Ramnicu-Valcea, si districte de intretinere linii, probabil la Babeni si la Alunu.
Sus In jos
Teodor



Numarul mesajelor : 3307
Reputatie : 5539
Data de inscriere : 18/04/2011

MesajSubiect: Re: 205 : Babeni - Alunu   Dum 24 Ian 2016, 21:49

ldh80 a scris:
Insa in cazul statiei Copaceni (era statie in 1990, acum este posibil sa fie HM), din cate stiu, ca de altfel in toate statiile si HM-urile de pe linia Babeni- Alunu, exista instalatii SBW si de semnalizare mecanica functionabile.
Iar pentru deservirea acestora si a activitatii de miscare, in fiecare statie si HM de pe aceasta linie, trebuie sa existe, pe fiecare tura de servici: un impiegat de miscare, doi acari, daca este cazul si partida de manevra, iar pentru statii- si un sef de statie.

Te rog eu frumos, stai în banca ta dacă nu cunoști situația din teren. A fost HM si e desființată de vreo 2 ani. Clădirea stației servește ca punct de serviciu pentru revizorii de cale, iar doamna din imagine este foarte posibil să fie ori revizor de cale, ori de ace, deoarece, cum am spus anterior, macazurile încă sunt în teren. Teoria e teorie, dar trebuie să cunoști și situația din teren, pentru ca e o diferență mare între ce e în cărți și ce e pe teren.


Ultima editare efectuata de catre Teodor in Lun 25 Ian 2016, 03:05, editata de 1 ori
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: 205 : Babeni - Alunu   Astazi la 10:37

Sus In jos
 

205 : Babeni - Alunu

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» 205 : Babeni - Alunu
» Babeni - Alunu 17.08.2009
» Alunu - Seciuri
» Numerotarea liniilor cf din Romania
» Constructii si reconstructii de linii
Pagina 13 din 14Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 8 ... 12, 13, 14  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 200-