Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiți | 
 

 701 : Ploiesti Sud - Urziceni - Slobozia Veche - Tandarei

In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 18 ... 32  Urmatorul
AutorMesaj
myster2008
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 1387
Varsta : 36
Localizare : Roquetas de Mar , Almeria , Spania
Reputatie : 4726
Data de inscriere : 15/08/2008

MesajSubiect: Re: 701 : Ploiesti Sud - Urziceni - Slobozia Veche - Tandarei   Mier Mar 16, 2011 10:57 pm

Oare in ce scop a fost dublata linia intre Zanoaga si Ialomita ?
Sus In jos
http://www.forumtrenuri.com
liviulav33
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 1498
Varsta : 43
Localizare : Buzău
Reputatie : 4610
Data de inscriere : 14/03/2010

MesajSubiect: Re: 701 : Ploiesti Sud - Urziceni - Slobozia Veche - Tandarei   Joi Mar 17, 2011 11:42 am

Linia este dubla intre Zanoaga si Draganesti Prahova,respectiv Ciorani-Ialomita.Portiunea Ciorani-Ialomita afost dublata in 1983 ,pentru a usura traficul de marfuri,mai ales trenuri cu vagoane cisterna care mergeau spre Constanta.
Sus In jos
liviulav33
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 1498
Varsta : 43
Localizare : Buzău
Reputatie : 4610
Data de inscriere : 14/03/2010

MesajSubiect: Re: 701 : Ploiesti Sud - Urziceni - Slobozia Veche - Tandarei   Joi Mar 17, 2011 11:46 am

Felicitari domnule karpaty pentru reportaj!Fac precizarea ca intr-o poza de la dvs. unde scrie Hatcarau,nu este halta Hatcarau ci halta Fulga.Hatcarau este situata pe linie simpla iar Fulga pe linie dubla.
Sus In jos
ATM

avatar

Numarul mesajelor : 1363
Varsta : 37
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4281
Data de inscriere : 10/07/2010

MesajSubiect: Re: 701 : Ploiesti Sud - Urziceni - Slobozia Veche - Tandarei   Sam Mar 26, 2011 1:33 am

Hm, se vede ca s-a dat ceva importanta liniei (probabil, intr-adevar, datorita traficului de marfa spre port si rafinarii). Linie uneori dubla, destul de multe linii secundare (vad ca de obicei erau cam 5 in total), traverse de beton, gari reconstruite (prin anii 65, as crede eu, dupa arhitectura) , semnalizare luminoasa...mai ramanea doar electrificarea. Acuma traficul liniei a decazut foarte, foarte mult...
Sus In jos
adycfrbucuresti

avatar

Numarul mesajelor : 119
Varsta : 25
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 2837
Data de inscriere : 26/01/2011

MesajSubiect: Re: 701 : Ploiesti Sud - Urziceni - Slobozia Veche - Tandarei   Joi Apr 28, 2011 7:11 pm

Daca ar fi si pe M 700 atatea portiuni cu linie dubla Smile
Sus In jos
https://www.youtube.com/adycfrbucuresti
adycfrbucuresti

avatar

Numarul mesajelor : 119
Varsta : 25
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 2837
Data de inscriere : 26/01/2011

MesajSubiect: Re: 701 : Ploiesti Sud - Urziceni - Slobozia Veche - Tandarei   Mar Mai 03, 2011 5:41 pm

Excursie Feroviara Urziceni-Ploiesti Sud
Partea 1



Partea 2
Sus In jos
https://www.youtube.com/adycfrbucuresti
MariusM
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 1973
Varsta : 29
Localizare : Pitesti
Reputatie : 5739
Data de inscriere : 27/08/2008

MesajSubiect: Re: 701 : Ploiesti Sud - Urziceni - Slobozia Veche - Tandarei   Mier Mai 04, 2011 8:29 pm

Dublarea și electrificarea întregii rute Ploiești Sud - Țăndărei figura în planul de dezvoltare a rețelei de căi ferate pentru cincinalul 1986-1990(cf. D. Iordănescu, C. Georgescu - Construcții pentru Transporturi în România vol.2).

Obiectivele planului:

1. Executarea firului II pe 472 km linie pentru terminarea dublării sectoarelor:
- Jilava - Giurgiu(39 km)
- Făurei - Țăndărei(20 km)
- Barboși - Tecuci(10 km)
- Bârlad - Iași(41 km)
- Dej - Jibou(64 km)
- Cluj - Oradea(70 km)
- Ilia - Arad(64 km)
- Sibiu - Vințu de Jos(42 km)
- Caransebeș - Jimbolia(122 km)

2. Dublarea într-o primă etapă a 1029 km linie pe sectoarele:
- Ploiești - Țăndărei(146 km)
- Ciulnița - Călărași(27 km)
- Giurgiu - Videle(66 km)
- Pitești - Costești(22 km)
- Titu - Târgoviște(32 km)
- Tecuci - Bârlad(50 km)
- Adjud - Ciceu - Beclean(338 km)
- Timișoara - Arad(57 km)
- Râmnicu Vâlcea - Podu Olt(77 km)
- Petroșani - Simeria(80 km)
- Filiași - Târgu Jiu(71 km)
- Gura Motrului - Turceni(19 km)
- Strehaia - Șimian(44 km)

3. Dublarea în etapa următoare a liniilor:
- București - Urziceni - Făurei - Tecuci(231 km)
- Pitești - Vâlcele - Râmnicu Vâlcea(62 km)
- Brașov - Podu Olt(127 km)
- Suceava - Vatra Dornei - Beclean(239 km)

4. Electrificarea a 2310 km linii pe traseele:
- Brașov - Teiuș(terminare 62 km)
- Adjud - Suceava(terminare 64 km)
- Buzău - Galați(terminare 91 km)
- Ploiești - Țăndărei(2 x 116 km)
- Dej - Cluj - Simeria - Hunedoara(2 x 247 km)
- Simeria - Petroșani(80 km)
- Suceava - Beclean(239 km)
- Chitila - Pitești(2 x 99 km)
- Doaga - Tecuci - Barboși(2 x 85 km)
- Pașcani - Socola - Cristești(2 x 91 km)
- Constanța - Mangalia(43 km)
- Făurei - Fetești(2 x 89 km)
- Lugoj - Buziaș - Timișoara(59 km)
- Ilia - Lugoj(82 km)
- Corabia - Caracal(41 km)
- liniile din bazinul carbonifer Motru(94 km)

5. Dezvoltări în complexele feroviare Galați-Barboși, Ploiești-Brazi, Giurgiu Sud, Valea Jiului și altele

6. Sistematizări de stații, centralizări electrodinamice și bloc automat de linie pe 510 km(Arad - Oradea, Ilia - Lugoj - Timișoara, Roșiori - Costești, etc)

7. Asimilarea unor noi tipuri de instalații CED și BLA, cu consumuri reduse de cupru

8. Sistematizarea unor stații în vederea eliminării unor neajunsuri în exploatare(ex: Strehaia, pentru desființarea intersecției liniei Strehaia - Însurăței cu magistrala București - Timișoara)

9. Echiparea tuturor stațiilor și triajelor de pe traseele electrificate cu încălzitoare de macaz

10. Construcția unei stații ferry-boat la Calafat pentru trecerea Dunării la Vidin și a unei stații de ferry-boat la Constanța pentru realizarea de relații directe cu porturile turcești Istanbul și Samsun.
Sus In jos
http://mionulescu.blogspot.com
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2433
Varsta : 36
Localizare : Bucharest, Romania
Reputatie : 5094
Data de inscriere : 26/05/2011

MesajSubiect: ai dreptate    Vin Mai 27, 2011 9:39 pm

La cate sunt de facut pe caile ferate din Romania...

Cel putin sa electrifice si sa dubleze magistralele.
Sus In jos
sorinucu

avatar

Numarul mesajelor : 316
Localizare : Baia Mare
Reputatie : 3465
Data de inscriere : 26/01/2010

MesajSubiect: Re: 701 : Ploiesti Sud - Urziceni - Slobozia Veche - Tandarei   Mier Iun 15, 2011 9:37 pm

@Marius M, foarte de pret informatiile tale, asteptam mai multe daca cunosti Very Happy .
Sus In jos
https://www.youtube.com/user/sorinucu
Lafont

avatar

Numarul mesajelor : 390
Varsta : 39
Localizare : Ploiesti M300
Reputatie : 3241
Data de inscriere : 02/01/2011

MesajSubiect: Ploiesti Sud - Urziceni - Slobozia Veche   Dum Sept 18, 2011 12:50 am

Poze facute cu telefonul pe ruta Ploiesti Sud - Urziceni - Slobozia Veche si retur in data de 17.09.2011
Imi cer scuze pt calitaea imaginilor (poze facute cu telefonul in graba)

Statia Ialomita


Statia Armasesti


Statia Urziceni la dus


Statia Alexeni

Statia Brosteni

Statia H. Malu

Statia H.C. Km 74+600

Statia Saratuica


Statia H. C. Munteni Buzau


Statia Cazanesti

Statia Halta Ciochina

Statia Andrasesti


Statia Perieti

In gara Urziceni la intoarcere
Un automotor seria 79 cu nr 0206-7




Tot in gara Urziceni
Rama TE cu nr 117
Sus In jos
http://www.sagetzel.ro
liviulav33
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 1498
Varsta : 43
Localizare : Buzău
Reputatie : 4610
Data de inscriere : 14/03/2010

MesajSubiect: Re: 701 : Ploiesti Sud - Urziceni - Slobozia Veche - Tandarei   Dum Sept 18, 2011 1:45 am

Felicitari pentru poze Lafont ! Cunosc bine traseul ,dar nu am mai mers demult pe 701 si vad cum garile stau sa cadă Sad ....Nu stiu de ce se mai numesc gari,caci nici liniile abătute nu mai sunt folosite.Stația Alexeni,avea pană nu de mult o singură linie abătută,iar Muntenii-Buzău s-a inființat în 1988 , cu un an mai devreme , halta Km 74+600 de pe teritoriul comunei Sfântu Gheorghe iar mai recent s-a înființat și Sărățeni-Ialomița.Pe aici treceau și trenuri accelerate odată ! Voi reveni cu poze din mersul trenurilor din anii anteriori ,ai liniei 701.
Sus In jos
liviulav33
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 1498
Varsta : 43
Localizare : Buzău
Reputatie : 4610
Data de inscriere : 14/03/2010

MesajSubiect: Linia 701 în mersul trenurilor 1975-1976   Dum Sept 18, 2011 12:19 pm

[img][/img][img][/img]
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 4613
Localizare : Braila
Reputatie : 8085
Data de inscriere : 09/07/2009

MesajSubiect: Re: 701 : Ploiesti Sud - Urziceni - Slobozia Veche - Tandarei   Joi Sept 29, 2011 11:38 am

Calea ferata Urziceni - Slobozia Veche, între Brosteni Hm. - Malu h.

1. Terasament în apropiere de statia Brosteni Hm. - cap Y, în directia Urziceni:

2. În directia Slobozia Veche:

3. Semnalul de intrare (Y) al statiei Brosteni Hm. dinspre Slobozia Veche:


PS. Scuzati calitatea. Pozele sunt facute cu telefon mobil.

_________________
IR 1671 „Alexandru Ioan Cuza”
Bucuresti Nord 06:25 - Urziceni 07:31 - Faurei 08:36 - Braila 09:21 - Barbosi 09:38 - Galati 09:55
Sus In jos
mishu88
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 1019
Varsta : 29
Localizare : Fălticeni, jud. Suceava
Reputatie : 4607
Data de inscriere : 12/02/2009

MesajSubiect: Re: 701 : Ploiesti Sud - Urziceni - Slobozia Veche - Tandarei   Mar Noi 29, 2011 6:28 pm

M701: Ploiești Sud - Urziceni - Slobozia Veche, 26 august 2011

Venind din "deal" de la Mina de Sare de la Slănic către Gara Ploiești Sud, m-am oprit la Revizie pentru a discuta ultimele concluzii cu privire la practica TRIPOD din vara lui 2011 efectuată la Revizia de Vagoane "Ploiești Sud", alături de d-nul instructor Alexandru Gheorghe.

Ca o ultimă temă și o temă de studiu individual a fost recunoașterea secției sau, mai puțin pretențios spus, plimbarea și recunoașterea liniilor pe care circulă trenuri pregătite de Revizia Ploiești Sud. S-a întâmplat ca Trenul Personal 8131 să fie compus tot din cuplul etajat TE80 și locomotiva diesel-hidraulică de 1250 cai putere modernizată de Remarul 16 Februarie Cluj-Napoca cu seria 82-0370-5.

Așadar, am pornit la drum pe o linie care se întinde de la Vest la Est, unind întru unitate complexul petrolier Ploiești, Urziceni, Slobozia și Țândărei. Această cale ferată specifică zonei de câmpie, deci cu rezistente specifice mici (5 kg/t), declivități la fel de mici (5 la mie) și raze largi de curbură - 600 metri. Cei 117 kilometri i-am parcurs în aproape 3 ore, reieșind o viteză comercială de 42 km/h.

Traseul căii ferate urmărește salba de așezări de-a lungul cursului meandrat ale râurilor Teleajen și Ialomița, iar dintre acestea amintesc de Corlățești, Zănoaga, Drăgănești Prahova, Ciorani, Fulga, Ialomița, Armășești, Alexeni, Broșteni, Sărățica, Căzănești sau Andrășești. De asemenea, linia este mărginită de lacul Fundata de lângă Slobozia.

Și dacă despre geografie am amintit, spunem și despre istoricul acestei căi ferate. Apariția acesteia pe traseul Ploiești - Urziceni - Slobozia - Țândărei - Fetești a avut ca principal motiv realizarea unui traseu paralel cu linia suprasolicitată București - Fetești. Dat fiind volumul imens de petrol, cereale și lemn care erau transportate către Portul Constanța, între 1906 și 1910 se construiește linia Ploiești - Urziceni - Slobozia Veche (117 km), data inaugurală fiind 14 aprilie 1910.

Un aspect foarte interesant întâlnit îl reprezintă clădirile stațiilor întâlnite, iar aici nominalizez: Corlățești, Drăgănești Prahova, Ciorani, Ialomița, Armășești, Urziceni, Broșteni, Sărățuica, Căzănești și Andrășești. Fiecare dintre gările amintite au fost construite după un tipar asemănător, iar ca element comun și definitoriu amintim de cărămida roșie de Ciurea.

Imaginile pe care vi le prezint în continuare descriu în detaliu și concludent specificul submagistralei neelectrificată și parțial dublată, 701, Ploiești Sud - Urziceni - Slobozia Veche - Țândărei.

Vă mulțumesc pentru vizionare!





///...<<>>...\\\

M701&M702: Slobozia Veche - Țândărei - Fetești, 26 august 2011

După o vizită de 3 ore în municipiul Slobozia, unde am parcurs în lung și în lat așezarea de pe râul Ialomița, mi-am îndreptat pașii către gară. Aici aveam de gând să parcurg cu Trenul Personal 8577, Slobozia Veche - Fetești, un număr de 59 de kilometri și parcurgând segmente din liniile secundare 701 și 702 din Câmpia Română.

Așadar, locomotiva diesel-hidraulică de clasă 89 alături de cele două vagoane 20-54 au compus trenul care avea să transporte călători către Bucu, Țândărei, Movila și Fetești. Condițiile de confort au fost excepționale, mai ales dacă ne gândim că un vagon 20-54 oferă 6 locuri în compartiment. Pe de altă parte, viteza comercială a acestui tren este de 47 km/h. Timpii de mers ar fi putut rezulta mai buni dacă s-ar fi eliminat restricțiile de 5 km/h de la cele câteva treceri la nivel nesemnalizate. După ce trenul ajunge în stația Țândărei, acesta parcurge 31 de kilometri în 37 de minute, rezultând o viteză medie de 50 km/h, spre deosebire de porțiunea Slobozia Veche - Țândărei de 28 de kilometri, parcursă în 39 de minute -- viteză medie de 43 km/h.

Trecând peste aceste date statistice, din imaginile clipului se observă relieful de câmpie, liniile plane și dealurile de mici dimensiuni caracteristice liniei Slobozia - Țândărei. Chiar și așa, de la Țândărei către Fetești, calea ferată întâlnește un pod de dimensiuni notabile peste râul Ialomița, putându-se observa câteva zone specifice de deal, dar cu altitudini ce nu depășesc 50-60 de metri...

Gările Bucu și Ograda dovedesc apartenența lor la linia arhitecturală a gărilor de pe linia 701, pe când gările Țândărei, Platonești și Movila fac parte din curentul magistralei... electrificate 702, Făurei - Țândărei -- Fetești. Chiar și așa, călătorii coborau și se urcau fiecare câte 10-15 din fiecare stație, alegând să circule cu acest mijloc de transport rapid, sigur și economic.

Sosirea în Fetești amintește că bucla traseului propus pentru ziua de 26 august 2011 se apropia de sfârșit. Ultimul kilometru din cei 466 a fost parcurs la intrarea în Gara de Nord sub celebrul pod suspendat Basarab, iluminat corespunzător orei 23...

Vă mulțumesc pentru vizionare!



Sus In jos
http://trenuriromania.blogspot.com
basil



Numarul mesajelor : 73
Reputatie : 2611
Data de inscriere : 13/07/2011

MesajSubiect: Re: 701 : Ploiesti Sud - Urziceni - Slobozia Veche - Tandarei   Dum Ian 22, 2012 11:21 pm

Tocmai ma intrebam de ce la iesirea nordica din orasul Slobozia catre Amara sunt doua treceri la nivel cu calea ferata,una fiind "dreapta" dinspre Perieti catre Slobozia-Noua.
Eu am 36 de ani si locuiesc in Slobozia dar niciodata nu am vazut vreun tren circuland pe aceasta linie. In prezent pare total dezafectata pe ea au crescut efectiv copaci grosi pe terasament si gazduieste niste garnituri de vagoane de ciment in vrac pe doua osii si vagoane verzi de cereale, toate acestea total parasite, fiindu-le furate multe parti metalice,unele ajungand sa nu mai aiba arcurile lamelare,cutia de osie stand efectiv pe rama boghiului !
Ma si intreb cum naiba reusesc sa scoata arcul de suspensie? La fel erau si in Gura Ialomitei pana acum vreo 8 ani ,garnituri de marfa dezmembrate.

As vrea sa stiu daca s-a circulat vreodata pe acea linie de tren, de care am aflat acum ca se dorea sa fie Ploiesti-Tandarei electrificata!
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: 701 : Ploiesti Sud - Urziceni - Slobozia Veche - Tandarei   

Sus In jos
 
701 : Ploiesti Sud - Urziceni - Slobozia Veche - Tandarei
Sus 
Pagina 5 din 32Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 18 ... 32  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 700-
Mergi direct la: