Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiți | 
 

 701 : Ploiesti Sud - Urziceni - Slobozia Veche - Tandarei

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 16 ... 28, 29, 30
AutorMesaj
Theo A.



Numarul mesajelor : 100
Reputatie : 459
Data de inscriere : 30/11/2016

MesajSubiect: Re: 701 : Ploiesti Sud - Urziceni - Slobozia Veche - Tandarei   Dum Noi 12, 2017 9:12 am

Sa afisat noul mers . Trenurile 1771/5 1774/5 Nu mai sunt iar trenurile 8121/4 Și 8123/2 Au timpul de mers mărit aproape 3h 40m. În loc să fi prelungit toate trenurile 1773/5 catre Slobozia pentru a câștiga călători ei le scot.
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 14295
Localizare : Бухарест
Reputatie : 17837
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: 701 : Ploiesti Sud - Urziceni - Slobozia Veche - Tandarei   Dum Noi 12, 2017 1:09 pm

Nu erau calatori, lumea din Slobozia prefera schimbul in Ciulnita ca ajung mai repede la Bucuresti. 1776 nu avea legatura spre mai nimic, cel mult 1821 prindeai cu el.

Pe aici trebuia un tren IR gen Calarasi-Slobozia-Tandarei-Iasi, ori grupa la 1861/1862 ori tren de zi cu Dezastro si inca un tren Calarasi-Slobozia-Ploiesti Sud-Brasov dar cum linia spre Ploiesti e la privat pica varianta, doar asa sa zici ca ar avea ceva succes, altfel e ok cu schimbarile in Ciulnita iar pe 701 e doar trafic de naveta.

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

595423
Sus In jos
Theo A.



Numarul mesajelor : 100
Reputatie : 459
Data de inscriere : 30/11/2016

MesajSubiect: Re: 701 : Ploiesti Sud - Urziceni - Slobozia Veche - Tandarei   Dum Noi 12, 2017 1:50 pm

Cei care schimbă în Ciulnita trebuie sa stea 45 min sa astepte sau mai mult la trenurile IR. Trebuia să facă cu cap legăturile sau un tren de Constanța care nu are legături in Ciulnita spre Slobozia sa aiba grupa de 2 vagoane pentru Slobozia Veche. Sau un desiro care sa faca slobozia Ciulnita bucuresti in maxim 2 ore era foarte avantajos. Lumea preferă să meargă cu autocarele pentru că sunt directe . Iar cele 2 perechi de trenuri Regio trebuiau să meargă fără oprire între București și Mogoșoaia si sa nu oprească in Odăi si Bărbulesti statii care nu prea au călători. Acum sunt curios ce compunere o sa aiba trenurile de pe Slobozia Țăndărei odată cu scoaterea lui 1771.
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 4195
Reputatie : 7453
Data de inscriere : 09/07/2009

MesajSubiect: Re: 701 : Ploiesti Sud - Urziceni - Slobozia Veche - Tandarei   Dum Noi 12, 2017 2:42 pm

Nu pentru Slobozia au pus ei acele trenuri IR ci pentru o legatura mai rapida cu PO. Aeroport
Oricat ar incerca, nu pot concura cu autobuzele care circula din 30 in 30 minute.
Daca ar fi sa puna 8 perechi de trenuri IR ar trebui sa aplice tariful, unul destul de piperat, asa lumea merge cu 25 lei, autobuzul opreste in fata locuintei... avantajele economiei de piata.

_________________
IC 570 „Dunarea”
Galati 05:00 - Braila 05:30 - Faurei 06:10 - Urziceni 07:13 - Bucuresti Nord 08:10
IC 571 „Dunarea”
Bucuresti Nord 16:00 - Urziceni 16:57 - Faurei 18:00 - Braila 18:41 - Galati 19:10
Sus In jos
Theo A.



Numarul mesajelor : 100
Reputatie : 459
Data de inscriere : 30/11/2016

MesajSubiect: Re: 701 : Ploiesti Sud - Urziceni - Slobozia Veche - Tandarei   Dum Noi 12, 2017 2:57 pm

Cu tariful de regio cum e 1771 ar fi câștigat CFR ul București Slobozia e 20 lei iar cu autocarul e 30.
Sus In jos
Katalyn

avatar

Numarul mesajelor : 5958
Varsta : 27
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 7217
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: 701 : Ploiesti Sud - Urziceni - Slobozia Veche - Tandarei   Dum Noi 12, 2017 3:12 pm

Kapпaтй a scris:


Pe aici trebuia un tren IR gen Calarasi-Slobozia-Tandarei-Iasi, ori grupa la 1861/1862 ori tren de zi cu Dezastro si inca un tren Calarasi-Slobozia-Ploiesti Sud-Brasov dar cum linia spre Ploiesti e la privat pica varianta, doar asa sa zici ca ar avea ceva succes, altfel e ok cu schimbarile in Ciulnita iar pe 701 e doar trafic de naveta.

Și cate manevre ar fi trebuit la un astfel de tren ? Manevrele din Ciulnita plus rebrusarea de 6 minute de la Țăndărei în caz de Desiro. E greu ce spui dar dacă asa ceva nu a circulat în epoca de aur ce rost are acum sa inventam astfel de trenuri ?

Călărași-Ciulnița-Slobozia.Veche-Țăndărei cu Desiro legătură la Slobozia ceva gen spre Urziceni iar la Țăndărei ceva spre Făurei-Galați eu așa vad lucrurile.

Legat de Călărași aici numai dacă mai aveam ramele Z cele modernizate ar fi fost o idee cu IR București.Obor-Ciulnița-Călărași oprire doar la Pantelimon si Lehliu plus toate stațiile pe 802 dar nunai cu oferta tarif-Regio pe întreaga distanță. Sa bagi Desiro pe București.Nord-Ciulnița-Călărași nu doar ca e paguba motorina pe linie electrificata dar fără oferta tarif-Regio nu faci călători nici pentru jumătate de Desiro cu 74 de fotolii. Sunt niște rute care indiferent de ce MR ai pune și oferta minima tarif-Regio plus gratuitatea studenților și tot nu ai atrage călători. E greu și pentru CFR Călători sa faci un mers de tren ca la toate trenurile R și IR cu oprire în Ciulnita dinspre București sau CTA sa asiguri legătură în 10 minute atât spre Călărași cat și spre Slobozia doar ca în occident acest lucru e posibil de aia și merge lumea cu trenul în occident și nu cu duba ca pe la noi.

Apropo de Călărași v-am spus și asta vara ca pe 1 august când am fost la Saligny trenul R Călărași-CTA era cel mai aglomerat tren Regio care l-am prins în ziua aia pe M800 și pun pariu ca venise cu peste 70% din Călărași fiind singurul tren direct pe zi în legătură cu litoral căci cei din Ciulnita, Fetești și Cernavodă Pod aveau destule trenuri inclusiv Regio ca sa stea în baza fix a trenului de la Călărași. Intr-adevăr erau foarte multi tineri probabil majoritatea studenți care aveau gratis dar la Saligny avea călători în picioare în toate cele 3 vagoane un etajat și 2 vagoane 21-31.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 13996
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 16387
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: 701 : Ploiesti Sud - Urziceni - Slobozia Veche - Tandarei   Dum Noi 12, 2017 4:45 pm

Erau suficiente 2 automotoare care să penduleze Călărași - Ciulnița - Slobozia și retur. La Ciulnița când venea/pleca trenul de București să fie legătura. Consumul de motorină ar fi fost mic, iar dacă abonamentele Slobozia/Călărași - București pentru R+IR ar fi fost la tarif de Regio, ar fi avut mușterii destui, mai ales că timpul de parcurs ar fi de 1h30min pe București - Slobozia și București - Călărași. Și prin București înțeleg București Nord, la 2 pași de centru, cu acces la metrou, nu țigănia de București Obor de unde pleacă autobuzele.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 13996
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 16387
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: 701 : Ploiesti Sud - Urziceni - Slobozia Veche - Tandarei   Dum Noi 12, 2017 4:46 pm

Theo A. a scris:
Cu tariful de regio cum e 1771 ar fi câștigat CFR ul București Slobozia e 20 lei iar cu autocarul e 30.
București - Ciulnița - Slobozia e 35 lei, dar cu o legătură bună din Ciulnița s-ar face doar 1h30min, față de 2h15min cu autobuzul. Din Slobozia oricum autogara e fix lângă gară și de acolo mașinile o iau pe un fel de centură a Sloboziei, deci pică argumentul cu lăsatul în fața casei/blocului.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Theo A.



Numarul mesajelor : 100
Reputatie : 459
Data de inscriere : 30/11/2016

MesajSubiect: Re: 701 : Ploiesti Sud - Urziceni - Slobozia Veche - Tandarei   Dum Noi 12, 2017 5:00 pm

În noul mers dacă pleci cu trenul de la 17:00 din București stai in Ciulnita de la 17:55 Până la 18:51 aproape o ora . Ei in loc sa faca mai multe legături bune le decaleaza si mai mult pe cele existente.
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 4195
Reputatie : 7453
Data de inscriere : 09/07/2009

MesajSubiect: Re: 701 : Ploiesti Sud - Urziceni - Slobozia Veche - Tandarei   Dum Noi 12, 2017 8:37 pm

Theo A. a scris:
În noul mers dacă pleci cu trenul de la 17:00 din București stai in Ciulnita de la 17:55 Până la 18:51 aproape o ora . Ei in loc sa faca mai multe legături bune le decaleaza si mai mult pe cele existente.

Pai atunci care ar mai fi rostul lui 8123 daca ti l-ar pune pe ala la 10 min legatura in Ciulnita. Din cate stiu sunt legaturi foarte bune Constanta-Ciulnita-Slobozia Veche.
Dr2005, m-am referit ca autobuzul opreste peste tot unde-i face cu mana clientul, pe traseu, in schimb trenul opreste doar in gara/PO. si e ceva de mers din localitati pana la gara care de regula sunt la margine de sat, infrastructura inexistenta, mergi pe drum neasfaltat, neiluminat, sa mai ai si bagaje, te lipsesti.

_________________
IC 570 „Dunarea”
Galati 05:00 - Braila 05:30 - Faurei 06:10 - Urziceni 07:13 - Bucuresti Nord 08:10
IC 571 „Dunarea”
Bucuresti Nord 16:00 - Urziceni 16:57 - Faurei 18:00 - Braila 18:41 - Galati 19:10
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: 701 : Ploiesti Sud - Urziceni - Slobozia Veche - Tandarei   

Sus In jos
 

701 : Ploiesti Sud - Urziceni - Slobozia Veche - Tandarei

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» 701 : Ploiesti Sud - Urziceni - Slobozia Veche - Tandarei
» 802 : Slobozia Veche - Ciulnita - Calarasi Sud
» Lucrari de reabilitare gara Slobozia Veche
» Slobozia Veche
» Urziceni (700)
Pagina 30 din 30Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 16 ... 28, 29, 30

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 700-