Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiți | 
 

 M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1)

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 35 ... 66  Urmatorul
AutorMesaj
Kapпaтй
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 14101
Localizare : Бухарест
Reputatie : 17577
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1)   Vin 22 Oct 2010, 17:07

Parerea mea este ca trenurile Buc.-Galati sa circule pe ruta directa 700 , fac mult mai putin decat prin Buzau iar Ploiesti si Buzau au destule trenuri care sa le deserveasca. Eventual un tren sa ramana pe acolo restu prin Urziceni.

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

595423
Sus In jos
liviulav33
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 1497
Varsta : 42
Localizare : Buzău
Reputatie : 4339
Data de inscriere : 14/03/2010

MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1)   Vin 22 Oct 2010, 17:11

Chiar dacă ruta directă 700 este mai scurtă decât prin Buzău nu sunt gări mai importante cum ar fi Ploiești Sud și Buzău, decât Urziceni .Și eu sunt de aceeași părere ca trenurile de rang superior să respecte traseul magistralei.
Sus In jos
cata

avatar

Numarul mesajelor : 282
Varsta : 39
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3146
Data de inscriere : 01/02/2010

MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1)   Vin 22 Oct 2010, 17:12

Parerea mea este ca nu luati in calcul limitarile dictate de linia neelictrificata si, mai important, traficul de calatori generat de centrele urbane traversate. Pana la urma transportul de calatori traieste din....transport de calatori. Linia Bucuresti-Urziceni-Galati traverseaza care centre urbane ? Cu ce aport de calatori ?

Traseul prin Buzau preia traficul din Ploiesti si Buzau, orase cu peste 200.000 locuitori. Calatori transportati inseamna venituri pentru o companie care e si asa cu un picior in groapa.

PS: am postat concomitent cu liviulav33.

Sus In jos
http://liniavinului.uv.ro/index.html
Kapпaтй
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 14101
Localizare : Бухарест
Reputatie : 17577
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1)   Vin 22 Oct 2010, 17:14

Diferenta de timp este de 40 minute in plus prin Buzau plus tariful mai mare Mad

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

595423
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 4121
Reputatie : 7315
Data de inscriere : 09/07/2009

MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1)   Vin 22 Oct 2010, 23:19

Daca segmentul de linie dubla electrificata Ploiesti Sud - Buzau - Faurei nu ar fi in ultimul hal de uzura, diferenta de timp intre cele doua trasee ar fi nesemnificativa. Comparativ cu mersul unui tren rapid in 1995/1996 in loc de 80 minute cei 109 km sunt parcursi astazi in 120 de minute, adica o intarziere de aproape 40 de minute datorata starii proaste a infrastructurii de pe acest segment de linie. In aceste conditii un tren rapid Galati - Bucuresti Nord via Buzau ajunge sa faca peste 4 ore. Nici segmentul de linie Faurei - Urziceni - Bucuresti Nord nu este tocmai la parametrii din anii 95/96, insa are avantajul ca scurteaza distanta Galati - Bucuresti Nord cu 29 km, de unde rezulta si un timp de parcurs mai scurt cu cel putin 30 de minute dar si un pret la bilete mai mic. Dezavantajul provine de la faptul ca din cei 229 km, 139 km sunt in linie simpla neelectrificata, generand inevitabil incrucisari de trenuri in diferite puncte din traseu, care la un anumit moment de neprevazut datorat capriciilor vremii poate genera si un haos dand peste cap toata circulatia trenurilor mai ales pe segmentul Urziceni - Balotesti - Bucuresti Nord. Dupa parerea mea pot fi trasate lejer 3 trenuri pe ruta Urziceni (1 Rapid si 2 Accelerate) care sa faca fata cererii calatorilor catre Bucuresti Nord, iar pentru legatura Galati/Braila cu Buzau, Ploiesti, sa fie trasate 2 trenuri accelerat care sa aiba ca punct terminus statia Brasov.

_________________
IC 570 „Dunarea”
Galati 05:00 - Braila 05:30 - Faurei 06:05 - Buzau 06:35 - Ploiesti Sud 07:20 - Bucuresti Nord 08:00
IC 571 „Dunarea”
Bucuresti Nord 16:00 - Ploiesti Sud 16:40 - Buzau 17:25 - Faurei 17:55 - Braila 18:30 - Galati 19:00
Sus In jos
COSTACHE MIHAIL



Numarul mesajelor : 7994
Reputatie : 12891
Data de inscriere : 06/03/2009

MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1)   Sam 23 Oct 2010, 00:48

Magistrala 700 este cea mai dezavantajata dintre toate magistralele prin faptul ca in ultimii ani, nr de garnituri a scazut considerabil pe segmentul Bucuresti-Urziceni-Faurei. Eu cred ca ar trebui sa circule mai multe trenuri pe aceasta ruta, si nu numai Bucuresti-Galati, si chiar Bucuresti-Iasi!
Sus In jos
membru inactiv
User Dezactivat
User Dezactivat


Numarul mesajelor : 898
Varsta : 41
Reputatie : 3932
Data de inscriere : 10/10/2009

MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1)   Sam 23 Oct 2010, 17:54

Nu ma abtin sa nu intervin.Vad ca se bat campii aiurea. In noaptea precedenta Zilelor Feroviare am venit de la Buzau cu Personalul-5022 ( vagoane seria 19/20-55 si 20-54) spre Bucuresti. Din ce am vazut, linia intre Buzau si Ploiesti are piatra noua, mersul este lin, fara zgomote ciudate iar viteza era de 80-90km/h. Lucru confirmat de mecanicul acelei locomotive.
In concluzie. Pe magistrala 700 sa ramana 2 sau 3 accelerate cel mult.
Iar pe Galati/Braila----Buzau----Ploiesti majoritatea trenurilor de rang superior:Intercity, Rapid si Accelerat.Numarul calatorilor prin Ploiesti/Buzau este net superior fata de Faurei---Urziceni.
Sus In jos
ATM

avatar

Numarul mesajelor : 1363
Varsta : 37
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4011
Data de inscriere : 10/07/2010

MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1)   Dum 31 Oct 2010, 12:16

Touche. Acesta e exact motivul pentru care s-a mers mai mereu prin Ploiesti-Buzau. Sau prin Ploiesti - Focsani, cand era vorba de trenurile de Iasi.
Starea liniei pe segmentul Bucuresti - Faurei (+Faurei -Tecuci, cand vine vorba de Iasi) , coroborat cu lipsa oraselor mari si a traficului de calatori, nu justifica ducerea trenurilor prin Urziceni. Din acelasi motiv unele trenurile din Timisoara merg prin Timisoara- Arad - Deva, desi mai scurt era direct pe Timisoara - Radna. Un contraexemplu ar fi trenurile care leaga Bacaul de Iasi - trenuri ce merg mereu prin Roman-Pascani, desi ar putea-o lua la o adica si prin Roman-Buhaiesti.
Ce se poate face este utilizarea preponderenta prin Urziceni a garniturilor de marfa spre Moldova dar aici intervine in calcul costul combustibilului versus costul curentului electric, plus starea precara a infrastructurii...Sau redirectionarea trenurilor internationale catre rusi (401, 383, plus trenurile-fantoma gen expresul de Saratov) cu ruta prin Urziceni-Faurei-Tecuci.
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 3110
Varsta : 35
Localizare : Pascani
Reputatie : 5766
Data de inscriere : 03/11/2010

MesajSubiect: M700   Vin 12 Noi 2010, 16:28

Cateva "nelamuriri" cu capatul magistralei 700:

-Ramificatie Tunel- Galati Marfuri- Galati Larga= linie dublata si electrificata.
-Unul din cele doua fire ale liniei Ramificatie CSG- Ramificatie Tunel- Galati Marfuri- Galati Larga= linie incalecata cu 4 sine
-Galati- Galati Marfuri= linie simpla
-Galati Larga- Giurgiulesti CFM= numai linie larga?
-Ramificatie CSG- interiorul SIDEX= linie larga industriala ?
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 10247
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13176
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1)   Vin 12 Noi 2010, 19:12

Onofrei Sergiu-Gabriel_33 a scris:
Nu ma abtin sa nu intervin.Vad ca se bat campii aiurea. In noaptea precedenta Zilelor Feroviare am venit de la Buzau cu Personalul-5022 ( vagoane seria 19/20-55 si 20-54) spre Bucuresti. Din ce am vazut, linia intre Buzau si Ploiesti are piatra noua, mersul este lin, fara zgomote ciudate iar viteza era de 80-90km/h. Lucru confirmat de mecanicul acelei locomotive.
In concluzie. Pe magistrala 700 sa ramana 2 sau 3 accelerate cel mult.
Iar pe Galati/Braila----Buzau----Ploiesti majoritatea trenurilor de rang superior:Intercity, Rapid si Accelerat.Numarul calatorilor prin Ploiesti/Buzau este net superior fata de Faurei---Urziceni.

cu 90km/h nu avea cum sa mearga ca nu e pe sosea si merge cu ce viteza vrea el...Viteza dn livret e de 80km si mai sigur ca nu a ciculat cu el pe muchie deci o viteza de 75-78 e mai plauzibila

Si eu sunt de parere ca spre Bucuresti ar fi mai bun alternativa prin urziceni da cu precizarea sa fie reparata..Prin Buzau ar trebui sa circula personale niste trenuri Regio ar fi minunate
Sus In jos
membru inactiv
User Dezactivat
User Dezactivat


Numarul mesajelor : 898
Varsta : 41
Reputatie : 3932
Data de inscriere : 10/10/2009

MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1)   Vin 12 Noi 2010, 20:37

adrian78hd a scris:
Onofrei Sergiu-Gabriel_33 a scris:
Nu ma abtin sa nu intervin.Vad ca se bat campii aiurea. In noaptea precedenta Zilelor Feroviare am venit de la Buzau cu Personalul-5022 ( vagoane seria 19/20-55 si 20-54) spre Bucuresti. Din ce am vazut, linia intre Buzau si Ploiesti are piatra noua, mersul este lin, fara zgomote ciudate iar viteza era de 80-90km/h. Lucru confirmat de mecanicul acelei locomotive.
In concluzie. Pe magistrala 700 sa ramana 2 sau 3 accelerate cel mult.
Iar pe Galati/Braila----Buzau----Ploiesti majoritatea trenurilor de rang superior:Intercity, Rapid si Accelerat.Numarul calatorilor prin Ploiesti/Buzau este net superior fata de Faurei---Urziceni.

cu 90km/h nu avea cum sa mearga ca nu e pe sosea si merge cu ce viteza vrea el...Viteza dn livret e de 80km si mai sigur ca nu a ciculat cu el pe muchie deci o viteza de 75-78 e mai plauzibila

Si eu sunt de parere ca spre Bucuresti ar fi mai bun alternativa prin urziceni da cu precizarea sa fie reparata..Prin Buzau ar trebui sa circula personale niste trenuri Regio ar fi minunate

Da, daaa....!!! Prin orasele mari gen: Buzau, Ploiesti sa opreasca doar ...personalele iar prin Urziceni si Faurei daca se poate sa se introduca EN, Eurostar, E-City,...ceva de genul....normalitate!!!
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 10247
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13176
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1)   Vin 12 Noi 2010, 20:52

Onofrei Sergiu-Gabriel_33 a scris:
adrian78hd a scris:
Onofrei Sergiu-Gabriel_33 a scris:
Nu ma abtin sa nu intervin.Vad ca se bat campii aiurea. In noaptea precedenta Zilelor Feroviare am venit de la Buzau cu Personalul-5022 ( vagoane seria 19/20-55 si 20-54) spre Bucuresti. Din ce am vazut, linia intre Buzau si Ploiesti are piatra noua, mersul este lin, fara zgomote ciudate iar viteza era de 80-90km/h. Lucru confirmat de mecanicul acelei locomotive.
In concluzie. Pe magistrala 700 sa ramana 2 sau 3 accelerate cel mult.
Iar pe Galati/Braila----Buzau----Ploiesti majoritatea trenurilor de rang superior:Intercity, Rapid si Accelerat.Numarul calatorilor prin Ploiesti/Buzau este net superior fata de Faurei---Urziceni.

cu 90km/h nu avea cum sa mearga ca nu e pe sosea si merge cu ce viteza vrea el...Viteza dn livret e de 80km si mai sigur ca nu a ciculat cu el pe muchie deci o viteza de 75-78 e mai plauzibila

Si eu sunt de parere ca spre Bucuresti ar fi mai bun alternativa prin urziceni da cu precizarea sa fie reparata..Prin Buzau ar trebui sa circula personale niste trenuri Regio ar fi minunate

Da, daaa....!!! Prin orasele mari gen: Buzau, Ploiesti sa opreasca doar ...personalele iar prin Urziceni si Faurei daca se poate sa se introduca EN, Eurostar, E-City,...ceva de genul....normalitate!!!

Pe un calator care merge la Bucuresti principalul e sa ajunga mai repede Vad ca nu ai inteles de la Buzau spre Buc sunt o gramada de trenuri de toate rangurile si destul de dese..IN anii 95 IC Galati-Buc oprea doar in Ploiesti Sud la ce mama dreaq mai e acuma R IC daca el opreste in toate statiile..
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 14101
Localizare : Бухарест
Reputatie : 17577
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1)   Vin 12 Noi 2010, 21:36

Buzau-Ploiesti se merge foarte incet , sa nu mai vorbim de Buzau-Faurei trenurile de Galati fac pe ocolite mai mult cu 30 minute si banii la bilet sunt mai multi prin Buzau si atunci dece sa mearga Buc-Galati prin Buzau ? doar ca nea Gheorghe din Buzau sa aibe inca un tren in plus ? sunt destule de Suceava si de Iasi ce trec pe acolo este normal ca Buc-Galati sa fie prin Urziceni , defapt aia e si magistrala 700 care face legatura intre cele 2 orase . Galati-Buzau sunt destule personale , acc de Brasov si daca ar mai fi ramas si unu de Buc pe acolo era de ajuns . Mad Mad Mad

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

595423
Sus In jos
membru inactiv
User Dezactivat
User Dezactivat


Numarul mesajelor : 898
Varsta : 41
Reputatie : 3932
Data de inscriere : 10/10/2009

MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1)   Vin 12 Noi 2010, 23:54

Atunci sa nu mai fie Intercity ci...EXPRESS Galati---Bucuresti-Nord. Ma da bine mai gandesc unii...!!! Dar poate eu vreau sa ajung naibii la Buzau la soacra-mea, la Mizil sa-mi i-au saltele ,,Relaxa" si apoi la Ploiesti la nasu-mare!!! Musai de la Galati trebuie sa plece calatori numai pentru Bucuresti la trenul de...Bucuresti???Da domnule sa se introduca trenuri cu aflux de calatori pentru Bucuresti prin Urziceni dar trenurile de pe Buzau---Ploiesti sa ramana asa ca nu toti dorim sa ,,dam navala" in Bucuresti.Sunt oameni care merg in cu totul alte destinatii decat Capitala! Sa fim seriosi! Ca sunt liniile proaste,...traiasca guvernantii si MT-ul!!
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 14101
Localizare : Бухарест
Reputatie : 17577
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1)   Sam 13 Noi 2010, 00:08

Onofrei Sergiu-Gabriel_33 a scris:
Atunci sa nu mai fie Intercity ci...EXPRESS Galati---Bucuresti-Nord. Ma da bine mai gandesc unii...!!! Dar poate eu vreau sa ajung naibii la Buzau la soacra-mea, la Mizil sa-mi i-au saltele ,,Relaxa" si apoi la Ploiesti la nasu-mare!!! Musai de la Galati trebuie sa plece calatori numai pentru Bucuresti la trenul de...Bucuresti???Da domnule sa se introduca trenuri cu aflux de calatori pentru Bucuresti prin Urziceni dar trenurile de pe Buzau---Ploiesti sa ramana asa ca nu toti dorim sa ,,dam navala" in Bucuresti.Sunt oameni care merg in cu totul alte destinatii decat Capitala! Sa fim seriosi! Ca sunt liniile proaste,...traiasca guvernantii si MT-ul!!

Pentru Buzau sunt trenuri din 2 in 2 ore personale iar pentru Mizil orasul plin de tigani sau pentru Ploiesti e de ajuns dimineatza acc de Brasov si dupamasa un acc de Bucuresti era suficient !!!!
Mad Mad Mad

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

595423
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1)   

Sus In jos
 

M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1)

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1)
» M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2)
» Bucuresti Nord
» M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia
» IR 1985: Bucuresti Nord - Constanta - Mangalia
Pagina 5 din 66Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 35 ... 66  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 700-