Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiți | 
 

 M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1)

In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4 ... 34 ... 66  Urmatorul
AutorMesaj
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1)   Vin 02 Iul 2010, 07:54

Foarte interesant.
Sus In jos
membru inactiv
User Dezactivat
User Dezactivat


Numarul mesajelor : 898
Varsta : 41
Reputatie : 4203
Data de inscriere : 10/10/2009

MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1)   Vin 02 Iul 2010, 22:48

Iata per ansamblu cum arata zona vazuta din satelit si am desenat pe imagine conformatia anilor 60' si am evidentiat cu numere elementele ce fac subiect de discutie in acest caz.



Uploaded with ImageShack.us
Sus In jos
membru inactiv
User Dezactivat
User Dezactivat


Numarul mesajelor : 898
Varsta : 41
Reputatie : 4203
Data de inscriere : 10/10/2009

MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1)   Sam 03 Iul 2010, 01:29

Dan din Timisoara m-a intrebat pe MP cum functioneaza un combinat siderurgic de capteaza apa numai cand e viitura,..in rest nu...?! Tin sa completez deoarece aseara eram foarte obosit. Deci. Combinatul Siderurgic de la Galati capteaza apa pentru fluxul tehnologic aferent din diferite puncte: Dunare( Priza-Dunarii), Siret ( zona Movileni-Sendreni) si bineinteles Lacul Catusa. In schimb, Lacul Catusa era ,,furnizor" de apa numai in situatia cand se anuntau viituri, si atunci,...se golea 3/4 din volumul de apa al lacului ramanand un sfert ( nici golit 100% nu se facea deoarece se distrugea ecosistemul). Acest gol de apa din lac era de-ajuns cat sa atenueze eventuala viitura ce nu ar face altceva decat sa ...reumple lacul cu apele sale. Iar daca debitul viiturii depasea oarecum volumul lacului,...repercursiunile erau insignifiabile, deoarece acea garla era destul de lata si capabila sa preia surplusul de apa din lac. Plus de-asta garla avea statutul de curs apa intermitent.Asadar nu se colmata sau surpa ce in timp aceste lucruri afecteaza scurgerea apei. Aceasta golire de fund s-a facut la repezeala, fara a se respecta niste norme, standarde, etc. Aceasta golire de fund are cele doua ecluze destul de uzate iar etansarea sertarelor nu se mai realizeaza.Plus ca insasi inchiderea ecluzelor nu se mai realizeaza etans deoarece axul filetat nu mai face cursa pana la capat din varii motive: uzura filet, depuneri de aluviuni si corpuri straine in spatiul de culisare al sertarului.

Iata a doua serie de fotografii. In prima imagine, golirea de fund a Lacului Catusa. Se observa efectul de remuu al Siretului datorita debitului imens si istoric al Dunarii. Fenomenul de remuu se manifesta prin patrunderea apelor Dunarii in cursul firesc al Siretului. Desi la prima vedere Siretul la varsare in Dunare are o viteza enorma, pe dedesupt apele Dunarii curg catre amontele Siretului.De aceea viteza aparenta a Siretului la varsare este imensa ca si cum apele acestuia ar aluneca pe o albie neteda!Acest fenomen blocheaza apele Siretului ceea ce face ca el sa iasa din matca ceea ce a si facut.Iar acest remuu se intinde pe 25 km amonte pe Siret.
Cum spuneam, efectul de remuu se manifesta si in imaginea de fata: apa Siretului este debordata ( refulata) prin ecluza inapoi in Catusa si implicit inundand calea ferata din zona.


*****************************************************************************
Fenomenul este in crestere si iata cum arata aceeasi zona la O ZI diferenta.... Am surprins insa-culmea- faptul ca traficul se desfasoara firesc. Practic locomotivele dau apa in laturi cu muchia inferioara a plugului.Si se merge in general in tractiune mixta: electrica la baza si diesel electrica in ralanti astfel in caz de compromitere a motoarelor de tractiune ale electricei, aceasta sa nu ramana cu tot cu tren in apa ci imediat sa-si intre in rol dieselul. In imagini aveti personalul Galati---Faurei---Murgeanca cel cu vagoane rosii. Si rapidul Galati---Faurei---Urz.---Bucuresti.N.















By sergabi32 at 2010-07-02

By sergabi32 at 2010-07-02



By sergabi32 at 2010-07-02

By sergabi32 at 2010-07-02


By sergabi32 at 2010-07-02


**********************************************************************************
Iata un fapt sensibil...doua locomotive apartinand unor companii private diferite ajutandu-se una pe alta. In aceste momente de cumpana de aici de la Galati, se lasa deoparte orgoliile, concurenta, lupta si nepasarea...





********************************************************************************

Dig din saci de nisip instalat de catre IGSU, Armata, Politia, Jandarmeria si Protectia Civila impreuna cu populatia civila din zona.



**********************************************************************************

Benzile transportoare de la Barbosi-Tirighina despre care spuneam ca sunt cele mai mari din S-E Europei ( 12 km) ce leaga Portul Mineralier( ROMPORTMET) cu Combinatul Siderurgic.




Imi cer scuze ca a aparut in cadru si rabla mea,..dar acolo am gasit singurul loc de parcare dupa ce am intrat prin toate coclaurile imposibile, hartoape si vagaunile cele mai idioate ca sa reusesc sa realizez aceste fotografii....



By sergabi32 at 2010-07-02

By sergabi32 at 2010-07-02
****************************************************************************

Ironia sortii face ca odata cu debitele mari ale Dunarii, traficul navelor sa fie foarte ridicat. In decurs de cateva zile numai eu am surprins instantaneu la intamplare doua nave. Iata postez doua fotografii.Prima imi apartine iar a doua mi-a fost donata de catre un prieten.
Un cargou ce se indreapta spre Portul Mineralier Galati( ROMPORTMET) pentru a fi descarcat de materia prima si materialele pentru Combinatul Siderurgic, materie ce va fi transportata pe acele benzi imense.



By sergabi32 at 2010-07-02
Sus In jos
Marius Iulian

avatar

Numarul mesajelor : 323
Varsta : 29
Localizare : Brasov / Galati
Reputatie : 3936
Data de inscriere : 29/08/2008

MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1)   Sam 10 Iul 2010, 04:11

Barboși - Filești A 1732 Galați - Brașov :









Sus In jos
Marius Iulian

avatar

Numarul mesajelor : 323
Varsta : 29
Localizare : Brasov / Galati
Reputatie : 3936
Data de inscriere : 29/08/2008

MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1)   Vin 30 Iul 2010, 23:33

S-a retras apa de pe M700 în zona Barboși - Filești, iar de ceva zile în urmă s-a ridicat restricția de viteză de 5 km/h.
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 4614
Localizare : Braila
Reputatie : 8087
Data de inscriere : 09/07/2009

MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1)   Sam 31 Iul 2010, 08:44

micutul_tgv a scris:
S-a retras apa de pe M700 în zona Barboși - Filești, iar de ceva zile în urmă s-a ridicat restricția de viteză de 5 km/h.

Semn bun. Inseamna ca nu mai vin trenurile cu intarziere de la Galati. a26
Sus In jos
cardinal

avatar

Numarul mesajelor : 2404
Reputatie : 5455
Data de inscriere : 08/04/2010

MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1)   Vin 06 Aug 2010, 22:45

de ce rapidele de pe aceastra magistrala se numeroteaza 872/872/873 etc si nu 671/672... ?
alte exemple 661/662 Buc Iasi (600)
691/692 Buc Tim (900)
681/682 Buc Cta (800)
651/652 Buc SV (500)
?

Sus In jos
membru inactiv
User Dezactivat
User Dezactivat


Numarul mesajelor : 898
Varsta : 41
Reputatie : 4203
Data de inscriere : 10/10/2009

MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1)   Dum 08 Aug 2010, 14:38

cardinal a scris:
de ce rapidele de pe aceastra magistrala se numeroteaza 872/872/873 etc si nu 671/672... ?
alte exemple 661/662 Buc Iasi (600)
691/692 Buc Tim (900)
681/682 Buc Cta (800)
651/652 Buc SV (500)
?


Numerotarea unui tren nu tine cont neaparat de numarul magistralei pe care circula. Si ca atare fapt numarul de magistrala nu trebuie musai sa coincida cu al trenului.Numerotarea trenurilor se fac dupa niste reguli, norme, prescriptii, etc.
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 4614
Localizare : Braila
Reputatie : 8087
Data de inscriere : 09/07/2009

MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1)   Mar 17 Aug 2010, 09:48

Cine ne poate oferi un exemplu de astfel de prescriptii si norme pentru numerotarea trenurilor? Cu a doua cifra e lesne de inteles ca-i numarul magistralei pe care circula dar celelalte numere?
Sus In jos
SULZERUL 0733

avatar

Numarul mesajelor : 318
Varsta : 31
Localizare : Hm. Frunzanesti, linia 801
Reputatie : 3308
Data de inscriere : 02/07/2010

MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1)   Mier 18 Aug 2010, 16:15

IonutCFR2009 a scris:
Cine ne poate oferi un exemplu de astfel de prescriptii si norme pentru numerotarea trenurilor? Cu a doua cifra e lesne de inteles ca-i numarul magistralei pe care circula dar celelalte numere?
Numerotarea trenurilor la CFR Calatori:

Nr. trenului/ Categoria trenului/ Observatii
300-499 Trenuri R in trafic international
500-599 Trenuri IC in trafic intern Cifra zecilor indica zona
600-999 Trenuri R in trafic intern Cifra zecilor indica zona
1000-1299 Trenuri A si R in trafic international,sezoniere
1300-1499 Trenuri auto insotite,internationale
1500-1599 Trenuri A in trafic intern Cifra zecilor indica zona
2000-9999 Trenuri de persoane Cifra miilor indica zona
Cifra sutelor arata categoria trenului: 0-8 personale, 9-mixte
Numere alocate OTF privati:
14000-14999 si 15800-15999 SC.Regiotrans S.R.L. Brasov
15001-15999 Servtrans Invest S.A. Bucuresti
15100-15199 S.C.Regional S.R.L. Cluj Napoca
(sursa: Mersul trenurilor)

Cam asta ar fi numerotatia alocata trenurilor de calatori romanesti. Cat despre procedura de alocare a acestor numere o sa incerc sa fac rost de ea prin relatiile pe care le am. O sa revin cu informatii imediat ce o sa le detin.
P.S. Am impresia ca mesajul asta e off-topic, fapt pentru care imi cer scuze, iar daca administratorul decide ca trebuie mutat, nu e nici o suparare, tinand cont ca nu prea are legatura numerotatia trenurilor cu M700.
Sus In jos
http://www.facebook.com/sulzerul0733
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 4614
Localizare : Braila
Reputatie : 8087
Data de inscriere : 09/07/2009

MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1)   Joi 09 Sept 2010, 13:09

P 7052 Faurei (02:50) - Urziceni (4:16), circula zilnic si opreste in toate statiile din traseu. Chiar este rentabil acest tren? Cati calatori platitori de bilete o fi avand? In restul zilei nu circula nici un personal pe acest traseu, desi cereri ar fi. Oare nu este asta o politica dezastruoasa pe care CFRul o practica, favorizand transportul cu dubele? Locuitorii din orasul Pogoanele chiar nu merita si ei macar doua perechi de trenuri personale pe zi, la niste ore mai convenabile? Anul trecut, am circulat cu perechea de dupa amiaza care pleca din Urziceni la 17:35, si vreau sa va spun ca era arhiplin vagonul 1 al automotorului LVT, toata lumea cu bilet (chiar am ramas surprins), in al doilea vagon erau navetistii angajati ai CFR (gratis pt ei desigur). Dupa nici o luna de zile, trenul a fost suspendat si a ramas doar cursa de dimineata la ora care este si acum. Sunt informat ca la biroul garii Pogoanele au fost depuse numeroase solicitari de reintroducere a cursei de dupa amiaza, insa nu s-a luat nici o masura, acum acea pereche de trenuri personale de dupa amiaza fiind trecute in mersul trenurilor circuland cu ordin special. Daca exista cereri peste cereri depuse, de ce se joaca CFRul cu nervii calatorilor si ii trimite neconditionat dubarilor?
Sus In jos
cristi CFR
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 3402
Varsta : 29
Localizare : Timișoara
Reputatie : 7082
Data de inscriere : 02/11/2008

MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1)   Joi 09 Sept 2010, 13:45

Vorbeste cu directorul regionalei CFR Galati Ecaterina Pricope, regionala foarte laudata pana acum.
Adresa: Strada Domneasca nr. 51, Galati

Sau poate ajuta Sergiu ca el din cate stiu este cunoscut de sefii de la Galati Smile
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
Marius Iulian

avatar

Numarul mesajelor : 323
Varsta : 29
Localizare : Brasov / Galati
Reputatie : 3936
Data de inscriere : 29/08/2008

MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1)   Joi 09 Sept 2010, 14:41

Apropo de asta deși este un pic OFF-topic, la Tecuci sunt în jur de 9 LVT-uri care stau și așteptă... toate arată bine și cred că sunt apte doar că nu au unde să circule....
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 4614
Localizare : Braila
Reputatie : 8087
Data de inscriere : 09/07/2009

MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1)   Joi 09 Sept 2010, 14:49

cristi CFR a scris:
Vorbeste cu directorul regionalei CFR Galati Ecaterina Pricope, regionala foarte laudata pana acum.
Adresa: Strada Domneasca nr. 51, Galati

Sau poate ajuta Sergiu ca el din cate stiu este cunoscut de sefii de la Galati Smile

O idee buna. Cu aceasta ocazie, poate ne spune si care a fost rationamentul atunci cand s-a luat decizia ca acceleratele Galati - Bucuresti sa fie directionate via Buzau, cu peste 4 ore de mers cand exista varianta cea mai scurta si economica atat pt CFR dar mai ales pt calatori, aceea via Urziceni cu doar 3 ore si 30 minute de mers.
Sus In jos
COSTACHE MIHAIL



Numarul mesajelor : 7989
Reputatie : 13155
Data de inscriere : 06/03/2009

MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1)   Mar 28 Sept 2010, 11:01

In mesajul urmator, doresc sa postez un reportaj al unui pasionat de trenuri, Pontus-Euxinius, un reportaj facut cu multa pasiune, chiar daca la varsta lui frageda nu are nici posibilitatea de a avea propriul aparat foto performant si nici cunostinte prea multe despre unele gari intalnite pe parcursul calatoriei, totusi, eu unul sunt impresionat mult mai mult de pasiunea unora pentru domeniul feroviar , chiar daca nu au nici posibilitatea si nici experienta realizarii unui reportaj complex ! Dar sa urmarim reportajul:


Si acum intoarcerea: La sosirea mea in Urziceni (13.20) , pe linia 3 este garat trenul P 7034 pe relatia Urziceni-Bucuresti.
Dupa o scurta plimbare in oras,ma intorc la gara,ora 14:20,imi iau biletul ,fac 2 poze de amsamblu si ma sui in trenul care avea plecare la 14:41 la Bucuresti.
Trenul:

Locomotiva 60-0763-7

Si cum era programat la ora 14:41 plecam. Si oprim in prima statie :
Barbulesti
Dupa Barbulesti,o statie caruia nu i-am retinut numele:

####

Mai inaintam si ajungem in Dridu.

#####

Statia Dridu intre copaci:

Plecam din Dridu,Inaintam in camp lasand Urziceni-ul in urma si uitandu-ma pe fereastra observ ca ajungem in alta statie.Este vorba de FIERBINTI :

Fierbinti:

cladirea gari:

Mai roteste locomotiva frumos rotile care fac un ,,tac-tac" foarte placut si ajungem intr-o halta caruia iarasi nu ii mai cunosc numele dupa care ne vedem in Moara-Vlasiei.
-halta fara nume:

-semnal de intrare manual in Moara Vlasiei:

#### M-Vlasiei

-peisaj inainte de intrare

-si in final gara Moara-Vlasiei :
1:

2:

3:

4:In aceasta poza ne intersectam cu 7035,cred ,cobor sa fac o poza si dau peste alt angajat al CFR-ului care se ia de mine ca fac poze.Este vorba de un biet controlor.Saracul om....Cred ca ii lipsea o doaga...cum a indraznit si el sa se ia de mine....repet: NU se ia politia feroviara din gari si se iau conductorii de locomotiva si controlorii de pe personale......din nou...raman si mai profund impresionat in sens negativ.

Peisaje dupa plecare trenului din gara.

####

####

####

#### O gaura in cer Smile)

####

#### Un tractor,pe camp la munca ! Smile)

Ne mai miscam pe drumul de fier si ajungem in ......

Cladirea gari:

Impegatul si paleta...pe fond gara Caciulati:

Si.....parasim gara Caciulati.....

Mai pasim larg si rapid spre Bucuresti pana ajungem in Balotesti:

Cladirea garii:

#### kilometrajul

Aici asteptam trecerea lui Henrie Coanda Express:

Soarele luceste printre nori...

Si mergem pana la Odaile....

Pornim cu pasi rapizi si ajungem in .....

.....unde stationam 5 minute
Pornim si nu mai oprim pana in P.O. Carpati

Cladirea ,,Bucuresti Basarab"

Si cum era programata,calatoria mea plina de surprize se termina la ora 16:29 cand sosim in Bucuresti Nord.....DAR.....Ziua m-i se lumineaza si de abia acum incep adevaratele surprize:
Pe linia 5...sosita de la Craiova cu rapidul ,,Oltenia" ...sta frumos garata splendida 40-2003-2

amsamblu:

tablita:

celalalt capat:

intrarea in cabina:

si sigla Cailor Ferate Romane:


P.S.: Sper ca va placut....si va rog sa ma scuzati pentru ca nu am retinut si denumirea unor halte.
Costul total al calatoriei de 8-9 ore : 65 lei.
Nu am fost singur,nu din cauza ca imi era frica...dar bunica mea ma insoteste de mic in calatorii de genul asta asa ca am mers cu ea si acum.!!!
Vizita placuta in continuare pe feroviar.myfreeforum.ro




Acesta a fost reportajul lui, de fapt partea a doua. Partea intai am postat-o ieri la topicul cu sectia 701. Ii multumesc pe aceasta cale pentru acordul dat ca acest reportaj sa apara si in paginile forumului trenuletz!
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1)   

Sus In jos
 
M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1)
Sus 
Pagina 3 din 66Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4 ... 34 ... 66  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Bonsai inflorit
» Inmultirea orhideelor prin seminte
» Despre orhideea Paphiopedilum

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 700-
Mergi direct la: