Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Locomotive

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 36 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Iasmin
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 57
Varsta : 26
Localizare : Romania, Bucuresti, sectorul "CARE ESTE" , zona Piata Rahova. Linii: 32, 139, 226, 227, 302, N114, N121.
Reputatie : 2803
Data de inscriere : 07/06/2009

MesajSubiect: Re: Locomotive   Vin 06 Aug 2010, 21:34

Boracik a scris:
De ce erau trei locomotive cuplate? Si nu trageau nici o garnitura.Scuzati claritatea.



:ser: :AA16: :AA16: :AA16: :AA16:
OF...!

Cele 3 LDE-uri faceau manevre intre Depoul Bucuresti Basarab - Gara de Nord (grupa A) si Depoul Bucuresti Calatori unde vor alimenta cu carburant (MOTORINA).
Sus In jos
http://www.ro-trans.net
electrica675
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 370
Reputatie : 2769
Data de inscriere : 12/07/2010

MesajSubiect: Re: Locomotive   Vin 06 Aug 2010, 22:06

Alt exemplu cu 3 masini..si aceste exemple pot continua ..

Sus In jos
cortexedge
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 3112
Reputatie : 6484
Data de inscriere : 20/08/2008

MesajSubiect: Re: Locomotive   Vin 06 Aug 2010, 23:13

Atunci la americani cum de carligul ultimei locomotive din cap tine in spate atat de multe vagoane? (stim cu totii ca americanii au trenuri kilometrice, cu 4-5 locomotive in cap, plus cateva la coada...)
Sus In jos
Iasmin
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 57
Varsta : 26
Localizare : Romania, Bucuresti, sectorul "CARE ESTE" , zona Piata Rahova. Linii: 32, 139, 226, 227, 302, N114, N121.
Reputatie : 2803
Data de inscriere : 07/06/2009

MesajSubiect: Re: Locomotive   Vin 06 Aug 2010, 23:14

cortexedge a scris:
Atunci la americani cum de carligul ultimei locomotive din cap tine in spate atat de multe vagoane? (stim cu totii ca americanii au trenuri kilometrice, cu 4-5 locomotive in cap, plus cateva la coada...)

Haideti sa gandim un pic: ce model de cupla au AMERICANII si ce avem noi?! Razz
Sus In jos
http://www.ro-trans.net
ionutz72
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 1030
Varsta : 44
Localizare : Prin zona...
Reputatie : 3545
Data de inscriere : 30/03/2010

MesajSubiect: Re: Locomotive   Sam 07 Aug 2010, 01:20




Sursa google
Sus In jos
Iasmin
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 57
Varsta : 26
Localizare : Romania, Bucuresti, sectorul "CARE ESTE" , zona Piata Rahova. Linii: 32, 139, 226, 227, 302, N114, N121.
Reputatie : 2803
Data de inscriere : 07/06/2009

MesajSubiect: Re: Locomotive   Sam 07 Aug 2010, 09:22

NU cumva sunt cuple automate?!
Sus In jos
http://www.ro-trans.net
halmarius



Numarul mesajelor : 295
Varsta : 49
Localizare : Buc
Reputatie : 2656
Data de inscriere : 28/06/2010

MesajSubiect: forta de tractiune la carlig!   Sam 07 Aug 2010, 09:38

ionutz72 a scris:
Întotdeauna la un tren de marfă care are multiplă tracțiune în cap,doar prima locomotivă participa la remorcarea trenului. Restul is puse cu alt scop la roată. Pentru că la un tren surpratonat,daca ar fi la multiplă tracțiune,toate mașinile active,există neconcordanță în tracțiune în sensul că una trage mai tare și una mai puțin,putându-se rupe trenul,noi neavând un sistem de sincronizare ca la americani de exemplu. Al doilea motiv e că nu ține carligul de tracțiune după ultima locomotivă din cap la supratonaj. Pentru aceste cazuri se pun împingătoare sau intercalată în tren.
La călători se pun mai mult pentru asigurarea procentului de frânare..
Forta maxima admisa la Carligul de tractiune 850 KN conform normelor UIC, Un EA are forta maxima la carlig 412 KN, un DA are 314 KN dar problema mare este comanda multipla care la EA nu exista iar la DA numai la masinile din lotul de inceput, GM-urile fiind recent facute au asa ceva! :AA14:
Sus In jos
Iasmin
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 57
Varsta : 26
Localizare : Romania, Bucuresti, sectorul "CARE ESTE" , zona Piata Rahova. Linii: 32, 139, 226, 227, 302, N114, N121.
Reputatie : 2803
Data de inscriere : 07/06/2009

MesajSubiect: Re: Locomotive   Sam 07 Aug 2010, 09:39

halmarius a scris:
ionutz72 a scris:
Întotdeauna la un tren de marfă care are multiplă tracțiune în cap,doar prima locomotivă participa la remorcarea trenului. Restul is puse cu alt scop la roată. Pentru că la un tren surpratonat,daca ar fi la multiplă tracțiune,toate mașinile active,există neconcordanță în tracțiune în sensul că una trage mai tare și una mai puțin,putându-se rupe trenul,noi neavând un sistem de sincronizare ca la americani de exemplu. Al doilea motiv e că nu ține carligul de tracțiune după ultima locomotivă din cap la supratonaj. Pentru aceste cazuri se pun împingătoare sau intercalată în tren.
La călători se pun mai mult pentru asigurarea procentului de frânare..
Forta maxima admisa la Carligul de tractiune 850 KN conform normelor UIC, Un EA are forta maxima la carlig 412 KN, un DA are 314 KN dar problema mare este comanda multipla care la EA nu exista iar la DA numai la masinile din lotul de inceput, GM-urile fiind recent facute au asa ceva! :AA14:

BINGO!
Sus In jos
http://www.ro-trans.net
Razvan



Numarul mesajelor : 599
Varsta : 30
Localizare : Nehoiu-BZ
Reputatie : 3064
Data de inscriere : 14/04/2010

MesajSubiect: Re: Locomotive   Sam 07 Aug 2010, 11:19

Si eu cand vedeam 2 sau mai multe EA-uri credeam ca trag in acelasi ritm...nu stiam ca nu pot lucra in acelasi ritm..pana la urma cum e? Sunt 2 sau mai multe locomotive pt eficienta franarii cum zicea cineva mai sus sau cum?...Chiar ma intrebam odata cum de la unele trenuri de calatori(mici) vedeam cate 2 EA-uri...
Sus In jos
jionutz



Numarul mesajelor : 614
Varsta : 34
Localizare : Sat Calacea judetul Timis
Reputatie : 3085
Data de inscriere : 28/04/2010

MesajSubiect: locomotive   Sam 07 Aug 2010, 11:24

Sus In jos
jionutz



Numarul mesajelor : 614
Varsta : 34
Localizare : Sat Calacea judetul Timis
Reputatie : 3085
Data de inscriere : 28/04/2010

MesajSubiect: locomotive   Sam 07 Aug 2010, 11:24

in sfarsit Very Happy
Sus In jos
jionutz



Numarul mesajelor : 614
Varsta : 34
Localizare : Sat Calacea judetul Timis
Reputatie : 3085
Data de inscriere : 28/04/2010

MesajSubiect: locomotive   Sam 07 Aug 2010, 11:26

Sus In jos
jionutz



Numarul mesajelor : 614
Varsta : 34
Localizare : Sat Calacea judetul Timis
Reputatie : 3085
Data de inscriere : 28/04/2010

MesajSubiect: locmotive   Sam 07 Aug 2010, 11:27

Sus In jos
jionutz



Numarul mesajelor : 614
Varsta : 34
Localizare : Sat Calacea judetul Timis
Reputatie : 3085
Data de inscriere : 28/04/2010

MesajSubiect: locomotive   Sam 07 Aug 2010, 11:29

Sus In jos
jionutz



Numarul mesajelor : 614
Varsta : 34
Localizare : Sat Calacea judetul Timis
Reputatie : 3085
Data de inscriere : 28/04/2010

MesajSubiect: locomotive   Sam 07 Aug 2010, 11:30

Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Locomotive   Astazi la 18:24

Sus In jos
 

Locomotive

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Locomotive clasa 48 (Transmontana) (Vol. I)
» Locomotive LDE 130
» Locomotive electrice transferate de la BC la Medgidia
» Locomotive LDHM45
» Locomotive clasa 86 (LDH 45)
Pagina 5 din 67Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 36 ... 67  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MATERIAL RULANT :: LOCOMOTIVE-