Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 607 : Podu Iloaiei - Harlau

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
AutorMesaj
laurentzu



Numarul mesajelor : 211
Varsta : 31
Localizare : Iasi
Reputatie : 392
Data de inscriere : 08/06/2016

MesajSubiect: Re: 607 : Podu Iloaiei - Harlau   Lun 12 Sept 2016, 19:15

Dr2005 a scris:
laurentzu a scris:


La Cotnari statia pare foarte departe de localitate. Poate din lipsa de calatori. Oricum cred ca daca nu era RegioTrans linia era inchisa.

Decizia de desființare a unei stații sau Hm se ia în funcție de numărul de trenuri, nu de numărul de călători. CFR Călători e liber să-și mențină casa de bilete și dacă halta devine HC sau PO.

Pai si numarul de calatori nu e direct proportional cu numarul de trenuri. Daca nu ai calatori nu ai nici trenuri. Oricum ma refeream la trenuri in general.
Pot fi Hm-uri unde nu sunt trenuri de calatori dar au transport intens de marfa.

@IonutCFR2009: nu ai mai raspuns care ar fi costurile ca sa se renunte la unele HM-uri. Multumesc
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9210
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11848
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: 607 : Podu Iloaiei - Harlau   Lun 12 Sept 2016, 19:28

laurentzu a scris:
Dr2005 a scris:
laurentzu a scris:


La Cotnari statia pare foarte departe de localitate. Poate din lipsa de calatori. Oricum cred ca daca nu era RegioTrans linia era inchisa.

Decizia de desființare a unei stații sau Hm se ia în funcție de numărul de trenuri, nu de numărul de călători. CFR Călători e liber să-și mențină casa de bilete și dacă halta devine HC sau PO.

Pai si numarul de calatori nu e direct proportional cu numarul de trenuri. Daca nu ai calatori nu ai nici trenuri. Oricum ma refeream la trenuri in general.
Pot fi Hm-uri unde nu sunt trenuri de calatori dar au transport intens de marfa.

@IonutCFR2009: nu ai mai raspuns care ar fi costurile ca sa se renunte la unele HM-uri. Multumesc

100000 de lei
Sus In jos
laurentzu



Numarul mesajelor : 211
Varsta : 31
Localizare : Iasi
Reputatie : 392
Data de inscriere : 08/06/2016

MesajSubiect: Re: 607 : Podu Iloaiei - Harlau   Lun 12 Sept 2016, 19:42

Adrian78 a scris:
laurentzu a scris:


Pai si numarul de calatori nu e direct proportional cu numarul de trenuri. Daca nu ai calatori nu ai nici trenuri. Oricum ma refeream la trenuri in general.
Pot fi Hm-uri unde nu sunt trenuri de calatori dar au transport intens de marfa.

@IonutCFR2009: nu ai mai raspuns care ar fi costurile ca sa se renunte la unele HM-uri. Multumesc

100000 de lei

Adica 25.000 euro. Dar pentru ce anume ? Mai concret ? Trebuie sa se scoata toate liniile si sa se realizeze doar linia directa si fara alte linii secundare, macazuri etc ? Adica nu se poate doar abandona Hm-ul si sa se lase linia pusa pe direct ? Eventual sudata cumva sa nu se trezeasca unu ca schimba linia manual Smile)
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12056
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14093
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: 607 : Podu Iloaiei - Harlau   Lun 12 Sept 2016, 21:35

Adrian78 a scris:
100000 de lei

Cred că tu te referi la o ,,reintegrare BLA", adică semnalele de intrare și ieșire devin de bloc și se modifică luminoschemele stațiilor vecine.

Dacă nu ai BLA și mergi la cale liberă sau în conducere centralizată, costurile sunt mult mai mici.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2357
Varsta : 34
Localizare : Husi
Reputatie : 4708
Data de inscriere : 03/11/2010

MesajSubiect: Re: 607 : Podu Iloaiei - Harlau   Mar 13 Sept 2016, 08:48

Cand a circulat ultimul tren de marfa pe aceasta liniei ?

Care este VS pe aceasta linie in prezent, si care era in 1990 ? Tinand cont de configuratia terenului , daca terasamentul si suprastructura caii s-ar prezenta in conditii corespunzatoare, cred ca VS ar putea fi adusa pana la 80 km/h.

Statiile si HM-urile de pe aceasta liniei erau in 1990

-HM Spinoasa (aveea doua linii, fiind utilizate pentru incrucisari de trenuri de calatori. Deservea si o baza de receptie a cerealelor). Era punct de sectionare in linie curenta, deservita de un revizor de ace.

-Statia Belcesti (aveea 3 linii. Deservea o baza de receptie a cerealelor si o rampa de marfa). Era punct de sectionare in linie curenta, deservita de un revizor de ace.

-Statia Cotnari (aveea 3 linii. Aveea o rampa de marfuri, de unde se incarcau in special vagoane cu vinuri). Era punct de sectionare in linie curenta, deservita de un revizor de ace.

-Statia Harlau. Aveea 6 linii, si deservea- o rampa de marfuri generale, un depozit de materiale de constructii, o betoniera si o fabrica de mobila.

Alte unitati in Harlau (dar fara cale ferata industriala) erau- Avicola, Fabrica de otet, CLF (Legume-Fructe).

De asemenea, statia Harlau aveea instalatie SBW si semnalizare mecanica, dar si remiza de locomotive si district linii.


In 1989 compunerea trenurilor de calatori pe aceasta linie era formata din locomotiva 040-DHC, una sau doua rame TE (cuplul etajat) si la unele trenuri si vagon TFa.
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 3904
Reputatie : 6803
Data de inscriere : 09/07/2009

MesajSubiect: Re: 607 : Podu Iloaiei - Harlau   Mar 13 Sept 2016, 09:25

Trenuri locale de marfa pe aceasta sectie:

MT 2002/2003
Nr. 65163
0.0 Podu Iloaiei 13:25
20.6 Belcesti Hm 14:10 25 14:35
31.4 Cotnari Hm 14:57 25 15:22
37.9 Hârlau 15:45

Nr. 65166
0.0 Hârlau 17:30
6.5 Cotnari Hm 17:47 26 18:13
17.3 Belcesti Hm 18:32 10 18:42
37.9 Podu Iloaiei 19:27

Viteza maxima: 50 km/h
Tonaj maxim: 1850 tone (Podu Iloaiei - Hârlau), 2000 tone (Hârlau - Podu Iloaiei)
-------------------------------

MT 2007/2008
Nr. 65163
0.0 Podu Iloaiei 13:10
20.6 Belcesti Hm 13:45 25 14:10
31.4 Cotnari Hm 14:32 25 14:57
37.9 Hârlau 15:24

Nr. 65166
0.0 Hârlau 17:50
6.5 Cotnari Hm 18:07 25 18:32
17.3 Belcesti Hm 18:51 20 19:11
37.9 Podu Iloaiei 19:50

Viteza maxima: 50 km/h
Tonaj maxim: 1850 tone (Podu Iloaiei - Hârlau), 2000 tone (Hârlau - Podu Iloaiei)
-------------------------------

MT 2009/2010
Nr. 65163
0.0 Podu Iloaiei 10:30
20.6 Belcesti Hm 11:11 59 12:10
31.4 Cotnari Hm 12:36 5 12:41
37.9 Hârlau 13:06

Nr. 65164
0.0 Hârlau 15:02
6.5 Cotnari Hm 15:21 5 15:26
17.3 Belcesti Hm 15:49 5 15:54
37.9 Podu Iloaiei 16:35

Viteza maxima: 50 km/h
Tonaj maxim: 1850 tone (Podu Iloaiei - Hârlau), 2000 tone (Hârlau - Podu Iloaiei)
------------------------------------
In ultima zi de circulatie CFR Calatori, 30.10.2009, trenul P 6467 a circulat cu DA 877 + 1 cuplu etajat TE
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: 607 : Podu Iloaiei - Harlau   Astazi la 19:57

Sus In jos
 

607 : Podu Iloaiei - Harlau

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» 607 : Podu Iloaiei - Harlau
» 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt
» Hârlău (607)
» Imprejurimi de Brasov
» Podu Olt (200)
Pagina 7 din 7Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 600-