Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 607 : Podu Iloaiei - Harlau

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Urmatorul
AutorMesaj
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 3650
Reputatie : 4637
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: 607 : Podu Iloaiei - Harlau   Lun 05 Sept 2016, 10:16

Mai incet cu pianul pe scari si cu nervii...

Nu exista viteza standard.

Pe o sectie in urma verificarilor se stabileste viteza maxima admisa pentru circulatie care poate fi diferita de viteza maxima de la momentul constructiei.

De exemplu   o linie construita pentru viteza maxima 120 km/h la un moment dat viteza maxima admisa poate fi 100 km/h.

Apoi se face mersul trenurilor unde se iau in calcul mai multe elemente cum ar fi tonajul, mijlocul de remorcare, rangul trenului etc. astfel ca un tren marfar poate primi un mers stabilit la 70 km/h, un IR(accelerat) poate primi un mers de 100 km/h, un regio  poate primi mers cu viteza maxima 80 km/h, iar un tren compus din Malaxe va primi cu 70 km/h

Cred ca iti este destul de clar ca nu exista indicator VM deoarece nu e clar care viteza maxima, a trenului, a locomotivei sau a liniei(constructiva sau in exploatare).

prin urmare exista indicatorul VS adica VITEZA STABILITA unde viteza stabilita este tocmai viteza stabilita prin livret asa cum ti-am explicat mai sus. Adica la intilnirea indicatorului VS, mecanicul trenului va circula cu viteza maxima din livret stabilita pentru trenul lui.

De aceea pe linia 800 unele trenuri au VS =160 km/h iar cel din urma lui poate avea VS 150 km/h iar urmatorul chiar 100 km/h, iar daca ar circula o Malaxa de la Medgidia la Constanta va avea VS 70 km/h.
Sus In jos
laurentzu



Numarul mesajelor : 211
Varsta : 31
Localizare : Iasi
Reputatie : 390
Data de inscriere : 08/06/2016

MesajSubiect: Re: 607 : Podu Iloaiei - Harlau   Lun 05 Sept 2016, 10:25

dan tm a scris:
Mai incet cu pianul pe scari si cu nervii...

Nu exista viteza standard.

Pe o sectie in urma verificarilor se stabileste viteza maxima admisa pentru circulatie care poate fi diferita de viteza maxima de la momentul constructiei.

De exemplu   o linie construita pentru viteza maxima 120 km/h la un moment dat viteza maxima admisa poate fi 100 km/h.

Apoi se face mersul trenurilor unde se iau in calcul mai multe elemente cum ar fi tonajul, mijlocul de remorcare, rangul trenului etc. astfel ca un tren marfar poate primi un mers stabilit la 70 km/h, un IR(accelerat) poate primi un mers de 100 km/h, un regio  poate primi mers cu viteza maxima 80 km/h, iar un tren compus din Malaxe va primi cu 70 km/h

Cred ca iti este destul de clar ca nu exista indicator VM deoarece nu e clar care viteza maxima, a trenului, a locomotivei sau a liniei(constructiva sau in exploatare).

prin urmare exista indicatorul VS adica VITEZA STABILITA unde viteza stabilita este tocmai viteza stabilita prin livret asa cum ti-am explicat mai sus. Adica la intilnirea indicatorului VS, mecanicul trenului va circula cu viteza maxima din livret stabilita pentru trenul lui.

De aceea pe linia 800 unele trenuri au VS =160 km/h iar cel din urma lui poate avea VS 150 km/h iar urmatorul chiar 100 km/h, iar daca ar circula o Malaxa de la Medgidia la Constanta va avea VS 70 km/h.

Multumesc pentru clarificare. Un raspuns foarte clar si profesionist.
Sus In jos
cfr500



Numarul mesajelor : 1923
Varsta : 25
Reputatie : 3786
Data de inscriere : 18/11/2011

MesajSubiect: Re: 607 : Podu Iloaiei - Harlau   Sam 10 Sept 2016, 21:24

HM Belcesti are doar o linie in abatere care deserveste o rampa. Habar nu am daca e folosita, daca nu ...desfiintarea.


Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 3650
Reputatie : 4637
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: 607 : Podu Iloaiei - Harlau   Sam 10 Sept 2016, 22:11

Dar de ce desfiintarea?
Sus In jos
cfr500



Numarul mesajelor : 1923
Varsta : 25
Reputatie : 3786
Data de inscriere : 18/11/2011

MesajSubiect: Re: 607 : Podu Iloaiei - Harlau   Sam 10 Sept 2016, 23:34

Acea linie in abatere e pentru incarcari/descarcari marfuri. Nu se fac incrucisari. Nu am vazut marfare pe aceasta sectie.
Lungimea liniei directe e de 400 m.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 3650
Reputatie : 4637
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: 607 : Podu Iloaiei - Harlau   Dum 11 Sept 2016, 12:42

Am intrebat de ce ,,desfiintarea" nu am intrebat la ce e folosita.Asadar de ce desfiintarea ei?


Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12033
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14068
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: 607 : Podu Iloaiei - Harlau   Dum 11 Sept 2016, 15:37

Să desființeze Hm și să facă P. Aj. M.. Așa au făcut la Ceamurlia de Jos, au desființat Hm, după care s-au trezit că au comenzi pentru un siloz din zonă și au înființat un P. Aj. M. într-un chioșc improvizat.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 3650
Reputatie : 4637
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: 607 : Podu Iloaiei - Harlau   Lun 12 Sept 2016, 08:52

Eu m-am prins ca vorbeste de la bloc fara sa stie.

Era o discutie recenta aici daca lipsa unei cai de comunicatii nu face o zona neatractiva
http://www.forumtrenuri.com/t4877p100-propuneri-pentru-mersul-trenurilor-2016-2017#292731

E usor sa spui sa desfiintezi linia aia, dar pe ce motiv? doar asa ca mi se pare mie ca trebuie desfiintata.

S-a desfiintat Padureni HM si acuma e PM deoarece fostul Comtim are linii si foloseste vagoane.
S-a cerut trafic de marfa chiar in statia Giera pentru trenuri de cereale.

o firma italiana din Peciu Nou plateste taxa de acces pentru fiecare camion/zi ca sa aduca cerealele in statia Timiseni, la peciu Nou exista linii dar nu au macaz.

Mai sint si exemplele date de doctor.

c2016 cam cit circuli cu trenul si cit iti incomodeaza calatoria pe linia asta existenta liniei publice din Belcesti?
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 3903
Reputatie : 6800
Data de inscriere : 09/07/2009

MesajSubiect: Re: 607 : Podu Iloaiei - Harlau   Lun 12 Sept 2016, 09:32

Desfiintarea unei halte de miscare presupune niste costuri pentru cei de la CFR Infra. Sunt zeci de HM-uri care urmeaza a fi desfiintate dar nu exista fondurile necesare. Sunt altele prioritatile momentului: reparatii la poduri si podete care stau sa cada, terasamente care trebuie consolidate, instalatii SCB „coapte” cu durata de exploatare demult expirata.
Sus In jos
laurentzu



Numarul mesajelor : 211
Varsta : 31
Localizare : Iasi
Reputatie : 390
Data de inscriere : 08/06/2016

MesajSubiect: Re: 607 : Podu Iloaiei - Harlau   Lun 12 Sept 2016, 09:45

IonutCFR2009 a scris:
Desfiintarea unei halte de miscare presupune niste costuri pentru cei de la CFR Infra. Sunt zeci de HM-uri care urmeaza a fi desfiintate dar nu exista fondurile necesare. Sunt altele prioritatile momentului: reparatii la poduri si podete care stau sa cada, terasamente care trebuie consolidate, instalatii SCB „coapte” cu durata de exploatare demult expirata.

Si care sunt mai exact costurile ? Personal nu mi-as dori sa se intample asta, probabil vor trebui dati si niste oameni afara ceea ce nu e de dorit.
Sus In jos
cfr500



Numarul mesajelor : 1923
Varsta : 25
Reputatie : 3786
Data de inscriere : 18/11/2011

MesajSubiect: Re: 607 : Podu Iloaiei - Harlau   Lun 12 Sept 2016, 12:14

Pe sectia asta mi se pare ciudat ca au desfiintat statia Cotnari care era mare si au lasat Belcesti. La Belcesti trebuia sa ramana si linia 2 abatere pentru incrucisari.
Sus In jos
laurentzu



Numarul mesajelor : 211
Varsta : 31
Localizare : Iasi
Reputatie : 390
Data de inscriere : 08/06/2016

MesajSubiect: Re: 607 : Podu Iloaiei - Harlau   Lun 12 Sept 2016, 12:16

c2016 a scris:
Pe sectia asta mi se pare ciudat ca au desfiintat statia Cotnari care era mare si au lasat Belcesti. La Belcesti trebuia sa ramana si linia 2 abatere pentru incrucisari.

La Cotnari statia pare foarte departe de localitate. Poate din lipsa de calatori. Oricum cred ca daca nu era RegioTrans linia era inchisa.
Sus In jos
@ndrey
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 713
Varsta : 29
Localizare : Iasi
Reputatie : 3355
Data de inscriere : 26/09/2009

MesajSubiect: Re: 607 : Podu Iloaiei - Harlau   Lun 12 Sept 2016, 13:25

c2016 a scris:
Pe sectia asta mi se pare ciudat ca au desfiintat statia Cotnari care era mare si au lasat Belcesti. La Belcesti trebuia sa ramana si linia 2 abatere pentru incrucisari.
E invers ,Belcesti e mai mare ; de obicei atat la Cotnari cat si la Belcesti se formau si incrucisau trenuri de marfa ,iar trenurile de calatori incrucisau la Hm Spinoasa,desfiintata in 1997.
Nu are sens sa se desfiinteze HM Belcesti,utilitatea sa este data de posibilitatea inrucisarilor( accidentale din anumite motive) .
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12033
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14068
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: 607 : Podu Iloaiei - Harlau   Lun 12 Sept 2016, 14:07

laurentzu a scris:
c2016 a scris:
Pe sectia asta mi se pare ciudat ca au desfiintat statia Cotnari care era mare si au lasat Belcesti. La Belcesti trebuia sa ramana si linia 2 abatere pentru incrucisari.

La Cotnari statia pare foarte departe de localitate. Poate din lipsa de calatori. Oricum cred ca daca nu era RegioTrans linia era inchisa.

Decizia de desființare a unei stații sau Hm se ia în funcție de numărul de trenuri, nu de numărul de călători. CFR Călători e liber să-și mențină casa de bilete și dacă halta devine HC sau PO.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
mielutu zburator



Numarul mesajelor : 2413
Varsta : 21
Reputatie : 3307
Data de inscriere : 07/09/2014

MesajSubiect: Re: 607 : Podu Iloaiei - Harlau   Lun 12 Sept 2016, 17:39

Păi bun, câte trenuri trebuie să fie ca să taie un Hm? Mă uit la haltele de pe secții unde trec 3 trenuri pe zi și alea cu Desiro, iar abaterile sunt praf și pulbere, în unele cazuri crescând deja copăcei pe ele.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: 607 : Podu Iloaiei - Harlau   Astazi la 18:16

Sus In jos
 

607 : Podu Iloaiei - Harlau

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» 607 : Podu Iloaiei - Harlau
» 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt
» Hârlău (607)
» Imprejurimi de Brasov
» Podu Olt (200)
Pagina 6 din 7Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 600-