Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiți | 
 

 Trenuri de 1 mai

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Urmatorul
AutorMesaj
bobi

avatar

Numarul mesajelor : 510
Localizare : Iasi
Reputatie : 1750
Data de inscriere : 06/05/2014

MesajSubiect: Re: Trenuri de 1 mai   Joi 27 Apr 2017, 15:42

Dr2005 a scris:
Iașiul e limitat pentru că s-ar suprapune cu actualul 1987... practic, acum câțiva ani CFR Călători s-a gândit să mai bage un tren de la București, care tren a foat tot timpul personal/regio sau cu tarif de regio, cu excepția a 2 ani (2017 fiind unul dintre ei). Logic, ca să meargă ăsta a trebuit modificat altul, așa că au limitat Iașiul.

Dai niste raspunsuri de te doare mintea!Asta stie toata lumea! noi nu avem nevoie de explicatii ci de solutii care exista!!!Tot ii dai ca  amia bagat nu stiu ce ,ca trebuie altul limtata, etc.Sa-si puna osul la treaba capii din Cfr si or sa gaseasca solutii.De ce sa nu se limiteze prin rotatie, daca tot sustii ca nu este loc??? De ce sa fie discriminati doar unii???Din cate stiu Iasi-Mangalia a circulat mai tot timpul cu 17 vagoane pline de la Iasi la Mangalia, deci calatori are!!Tu erai de acord si cand avea etajate pe timp de noapte ca de , nu circulai tu cu el!

cum naiba de 1 mai poate circula unul dupa altul si apoi nu!!!Hai ca esti ,,grozav,, cu explicatiile tale!


Info. pret

CUMPAR

29-04-2017

IR 1987

Constanta

Mangalia

06:28

07:53




01:25

-

43

obligatoriu






2

Info. pret

CUMPAR

29-04-2017

IR 1964

Constanta

Mangalia

07:40

09:04


Sus In jos
marius664



Numarul mesajelor : 1341
Varsta : 37
Localizare : Alexandria
Reputatie : 2662
Data de inscriere : 23/01/2014

MesajSubiect: Re: Trenuri de 1 mai   Vin 28 Apr 2017, 00:19

Anul trecut de 1 mai a circulat tren intre Iasi si Mangalia?
Sus In jos
bobi

avatar

Numarul mesajelor : 510
Localizare : Iasi
Reputatie : 1750
Data de inscriere : 06/05/2014

MesajSubiect: Re: Trenuri de 1 mai   Vin 28 Apr 2017, 09:17

Da.
Sus In jos
marius664



Numarul mesajelor : 1341
Varsta : 37
Localizare : Alexandria
Reputatie : 2662
Data de inscriere : 23/01/2014

MesajSubiect: Re: Trenuri de 1 mai   Vin 28 Apr 2017, 11:36

Poate anul asta se vor destepta in ultimul moment si-l vor baga pana la Mangalia, eu zic ca gasesc loc pentru inca un tren pe sectie.Lasand la o parte scuzele si cauzele pt care CFR nu prelungeste acest tren la Mangalia(care nu intereseaza pe calatorul de rand) sa nu uitam ca Iasiul este singurul mare oras care nu beneficiaza de legatura directa catre capatul magistralei 800.Si asta clar este o greseala grava , in primul rand de marketing...
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 14004
Localizare : Бухарест
Reputatie : 17447
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Trenuri de 1 mai   Vin 28 Apr 2017, 12:46

Am spus clar, trenurile in sezon ce ajung la Mangalia sunt: Suceava, Sibiu, Satu Mare, Timisoara, Arad, Bucuresti, Craiova, Oradea, si apoi Regio locale dupa pranz spre seara. Deci 8 trenuri sosesc din tara dimineata, cel de Suceava se intoarce in Constanta ca Regio, Sibiu se rupe si formeaza Regio la Constanta, apoi mai raman 6 care vin si se intorc. Capacitatea statiei permite primirea a mai mult de 8 trenuri, atat e nevoie de inca unul, cel de Iasi sa vina si el la Mangalia, ca si orar ar fi la 6:40 din Constanta, deci loc pentru el este suficient.

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

595423
Sus In jos
bobi

avatar

Numarul mesajelor : 510
Localizare : Iasi
Reputatie : 1750
Data de inscriere : 06/05/2014

MesajSubiect: Re: Trenuri de 1 mai   Vin 28 Apr 2017, 16:56

Kapпaтй a scris:
Am spus clar, trenurile in sezon ce ajung la Mangalia sunt: Suceava, Sibiu, Satu Mare, Timisoara, Arad, Bucuresti, Craiova, Oradea, si apoi Regio locale dupa pranz spre seara. Deci 8 trenuri sosesc din tara dimineata, cel de Suceava se intoarce in Constanta ca Regio, Sibiu se rupe si formeaza Regio la Constanta, apoi mai raman 6 care vin si se intorc. Capacitatea statiei permite primirea a mai mult de 8 trenuri, atat e nevoie de inca unul, cel de Iasi sa vina si el la Mangalia, ca si orar ar fi la 6:40 din Constanta, deci loc pentru el este suficient.

CORECT!
2005, decat sa sustina aberatiile mai marilor din CFR, mai bine le-ar sugera ca se poate si daca tot este el mare expert, poate le vine in ajutor si le traseaza si mersul!
Sus In jos
Vitosa



Numarul mesajelor : 5006
Reputatie : 7757
Data de inscriere : 08/01/2011

MesajSubiect: Re: Trenuri de 1 mai   Vin 28 Apr 2017, 22:44

@Dr2005
Observ ca, mai nou, ai facut lobby pentru budele alea... Dar daca tot le tin aproape toata ziua in Mangalia, ce mare inginerie e sa incheie cfr calatori contract cu o firma locala de salubrizare si sa-ti goleasca/spele budele de handel ?

@dan tm
@92Dragos
Ce spuneti voi acolo cu solutia (provizorie) de garat peste zi garnitura/garnituri si in statia Neptun nu prea ar merge pentru ca paza vagoanelor ar trebui s-o asigure ori seful de tren, ori colegul acestuia, si loviti in timpul de odihna al acestora, pentru ca nu s-ar mai desfasura la cap de sectie dupa atata drum intr-un cadru civilizat numit dormitor. Sau poate ca ar merge doar daca s-ar schimba in Constanta cei veniti din tara cu constanteni (daca or fi suficienti la revizia asta!), urmand ca acestia sa asigure si paza vagoanelor la statia Neptun. In fine, e treaba cfr calatori cum isi organizeaza personalul. Si sa nu va ganditi ca politia TF ar asigura paza vagoanelor pentru ca nu intra in atributiile lor. E fix problema cfr calatori.

@karpaty
@bobi
@altii
Dispozitivul de linii al statiei  Mangalia este următorul: pentru  primiri-expedieri trenuri, liniile nr  1, 2, 3, 4, 5. Triajul: liniile nr 6 (canal pentru revizia vagoanelor), 7, 8, 9. Problema e ca niciodata in decursul istoriei CFR nu au sosit 9 trenuri sezoniere la rand urmand ca dupa aceea sa inceapa sa le trimita inapoi de unde au venit. Intamplator am in fata ochilor o carticica anexa la mersul trenurilor de calatori din vara anului 2005 si le astern in ordinea sosirilor si plecarilor:
Personal 8807 Constanta 23.00 Mangalia 00.07
Accelerat 1854/1851 Suceava 19.37 Mangalia 5.05
P 8802 Mangalia 5.16 Constanta 6.39
Rapid (Ardeal) 932/933 Cluj Napoca 17.08 Mangalia 6.18
P 8801 Constanta 5.46 Mangalia 6.59
R 880 Mangalia 7.15 Bucuresti 11.20
R 943/942 (Somes) Satu Mare 12.20 Mangalia 7.31
A 1862/1863 Iasi 22.55 Mangalia 8.26
P 8804 Mangalia 8.40 Constanta 10.10
R 936/937 (Bihor) Oradea 16.33 Mangalia  8.56
R 934/931 (Ardeal) Mangalia 9.51 Cluj Napoca 23.02
R 926/927 Arad 18.25 Mangalia 10.07
R 981 (Venus) Bucuresti 6.23 Mangalia 10.55
R 944/941 (Somes) Mangalia 11.41 Dej Calatori 02.44 (de aici se atasa la Rapid 741/744 Bucuresti-Satu Mare)
R 682 (Litoral) Mangalia 12.42 Bucuresti 17.11
R 681 (Callatis) Bucuresti 8.25 Mangalia 12.58
Acc 1864/1861 Mangalia 13.41 Iasi 23.25
R 992/993 (Pontus Euxinus) Timisoara 23.16 Mangalia 13.57
R 922/923 (Decebal) Deva 01.19 Mangalia 14.45
R 684 (Callatis) Mangalia 15.31 Bucuresti 20.08
P 8803 Constanta 14.28 Mangalia 15.46
R 938/935 (Bihor) Mangalia 16.00 Oradea 8.13
P 8806 Mangalia 16.30 Constanta 17.37
R 928/925 (Mures) Mangalia 17.50 Arad 8.50
R 984 (Venus) Mangalia 17.53 Bucuresti 22.12
P 8805 Constanta 17.25 Mangalia 18.59
R 994/991 (Pontus Euxinus) Mangalia 19.13 Timisoara 8.02
R 924/921 (Decebal) Mangalia 20.08 Deva 8.56
R 885 Bucuresti 16.03 Mangalia 20.23
P 8808 Mangalia 20.48 Constanta 22.07
Acc 1854/1851 Mangalia 21.30 Suceava 7.07
R 683 (Litoral) Bucuresti 17.58 Mangalia 22.36

16 perechi trenuri/24 ore. V-am dat si dispozitivul de linii al statiei așa ca încercați dvs un exercițiu de imaginație sa vedeti cate linii au fost folosite si cum au fost folosite. Si poate o sa intelegeti de ce in decursul istoriei CFR trenurile soseau si plecau din Mangalia intr-o anumita ordine. Ar fi fost util si site-ul acela  tren.transira.ro/arhiva dar parca era o problema in ultima vreme cu el si nu se puteau downloada oficioasele.
Eram sa uit un amanunt important, sa țineți cont si ca rebrusmentul locomotivelor se poate face, in caz ca liniile 6, 7, 8, 9 sunt ocupate, doar pe una din primele cinci.

Acuma privind retrospectiv in urma si prinzand acele timpuri pot afirma de dragul nostalgiei, ce vremuri, cum aratau mersurile de tren, ce lungi erau, dese, ce placere era sa circuli cu geamul lasat jos si sa-ti fluture curentul perdeaua, vremuri..apuse...
Si nu cred sa mai apuc vreun mers de sezoniere atat de des pe sectia Constanta-Mangalia!
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 4593
Reputatie : 5844
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: Trenuri de 1 mai   Sam 29 Apr 2017, 00:13

Vitosa, din ce spui tu putem intelege ca CFR (SA si Calatori) nu mai stiu/pot/vor sa foloseasca sectia in cauza asa cum era cindva.

Probabil ca anul acesta-raportat la gratuitati-trenurile vor trebui sa fie mai lungi si poate mai dese, atunci care ar fi solutia? sa cupleze 2 -3 trenuri lungi care sa circule ca o garnitura goala spre Constanta la paza si pregatire urmind sa se intoarca in acelasi fel la Mangalia pentru expediere?

nu ar fi o solutie mai intii ca se pierd subventiile si probabil pentru alte motive care o sa ne fie prezentate.Unul din ele e lungimea utila mica a liniilor in unele statii.

In ce priveste rotatia partizilor de tren, aici probabil ca se mai practica diverse subtrefugii ca sa prinzi un asemenea traseu.

De exemplu in anii trecuti Timisoara N-Mangalia era facut de comanda Caransebes dupa un algoritm greu de retinut.
cert este ca la Constanta predau trenul si mergeau regie la Mangalia la dormitor de unde veneau regie cu trenul pe care il preluau in Constanta.
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 4068
Reputatie : 7229
Data de inscriere : 09/07/2009

MesajSubiect: Re: Trenuri de 1 mai   Sam 29 Apr 2017, 09:00

Gararea trenurilor la Mangalia

27.04.2017:
Linia 1: 8372, 8383, 8390, 1986, 8395
Linia 2: 8370, 1987, 8386, 8385, 8388, 8389, 8394, 8373
Linia 3: 8384, 8387, 8371

28.04.2017:
Linia 1: 8372, 1964, 1941, 1986, 1963, 1985
Linia 2: 8370, 1987, 8386, 1995, 8389, 8375
Linia 3: 8374, 1996, 8387, 8371
Linia 4: 1942, 1924, 1923

_________________
IC 570 „Dunarea”
Galati 05:00 - Braila 05:30 - Faurei 06:05 - Buzau 06:35 - Ploiesti Sud 07:20 - Bucuresti Nord 08:00
IC 571 „Dunarea”
Bucuresti Nord 16:00 - Ploiesti Sud 16:40 - Buzau 17:25 - Faurei 17:55 - Braila 18:30 - Galati 19:00
Sus In jos
92Dragos
Moderator si Fotograful anului
Moderator si Fotograful anului
avatar

Numarul mesajelor : 2657
Localizare : depinde
Reputatie : 5436
Data de inscriere : 24/05/2010

MesajSubiect: Re: Trenuri de 1 mai   Sam 29 Apr 2017, 09:35

Iasi-Mangalia trebuie sa existe toata vara , este oras de universitate si cu cultura ocupand locul 4 in privinta numarului de locuitori. Vagoane sa fie 22-96 credeti-ma ca cei care merg la litoral merit mai mult decat animalele de pe foamea.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 4593
Reputatie : 5844
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: Trenuri de 1 mai   Sam 29 Apr 2017, 11:41

Nu ai remarcat ca 1766 avea intr=o zi doar 20 49 0XX?
Sus In jos
Vitosa



Numarul mesajelor : 5006
Reputatie : 7757
Data de inscriere : 08/01/2011

MesajSubiect: Re: Trenuri de 1 mai   Sam 29 Apr 2017, 15:21

@dan tm
@karpaty
@bobi
Trecem peste alte aspecte de culise CFR SA si CFR Calatori si zicem asa. Respectam livretul in schimb teoretic se pot face urmatoarele schimbari pe sectia Constanta-Mangalia.
Regio 8800 Mangalia 4.52 Costinesti 5.26 (detaseaza diesel care ramane tampon/rezerva in caz ca se defecteaza vreunul de la urmatoarele trase) Eforie Sud 5.48 (cruce cu 1952-1) Constanta 6.22.
-intervalul pe care se suspenda activitatea sectiei e 22.30-04.30, deci nu ar afecta in vreun fel.
IR 1952/1952-1 Constanta 5.01-5.14 Eforie Sud 5.47 (cruce cu 8800) Mangalia 6.36.
R 8802 Mangalia 6.39 Costinesti 7.07-7.32 (sta 25 minute la cruce cu trenurile 1921 respectiv 1962-1) Agigea Ecluza 8.04 (cruce cu 1944-1) Constanta 8.22.
IR 1921-2/1921 Constanta 6.05-6.20  Costinesti 7.12 (cruce cu 8802) Neptun 7.37 Mangalia 7.45
IR 1962/1962-1 Constanta 6.19-6.40 Eforie Sud 7.13
-pleaca dupa ce idm primeste acceptul celui din statia Costinesti, desi minutul ala diferenta poate fi cam insuficient pentru comunicarea dintre acar-idm Costinesti respectiv idm Costinesti - idm Eforie Sud, ca nu sunt nici ei roboti... dar am zis sa nu lovesc prea mult si in celelalte trase
-in general cu ani in urma intervalul de succedare dintre trenuri era mai mare, de aia am si dat exemplul cu mersul din anul 2005.
Costinesti 7.38 (sta 8 minute la reavizarea lui 1921, si i-am dat drumul si lui 8802)
Mangalia 8.09
R 8804 Mangalia 8.12 Costinesti 8.43 (cruce cu 1944-1) Eforie Sud 8.59 (cruce cu 1992-1) Constanta 9.32
IR 1944/1944-1 Constanta 7.26-7.46 Agigea Ecluza 8.05 (cruce cu 8802) Costinesti 8.46 (cruce cu 8804) Mangalia 9.16
R 8806 9.29 Neptun 9.45 (cruce cu 1992-1) Costinesti 10.12 (cruce cu 1924-1) Eforie Nord 10.37 (cruce cu 1981) de aici nu mai opreste pana la Constanta unde soseste la 11.00
-da, stiu, aici ar putea obiecta cei de la CFR SA ca au prea multe trenuri de calatori in intervalul 11-12 si ca daca mai si intarzie 1992-1 il zapaceste si pe 8806 si nu mai au linii disponibile si pentru celelalte trenuri ce tranziteaza gara Constanta.
-nu degeaba apar 8032 Constanta 12.02 Tandarei 14.22 cu circulatie in afara perioadei 10.06-10.07 iar in perioada asta circula modificat trasa noua 8036 Constanta 11.39 Tandarei 13.59.
IR 1992/1992-1 Constanta 7.55-8.14 Eforie Sud 9.00 (cruce cu 8804) Neptun 9.42 (cruce cu 8806) Mangalia 9.49
-la asta si la 1944-1 am mers pe varianta cu opriri peste tot conform livret, chiar daca ele sunt cam apropiate.
-si totusi o sa fie raritate cand va respecta cu strictete trasa conform livret.
IR 1924/1924-1 Constanta 9.00-9.17 Costinesti 10.09 (cruce cu 8806) Mangalia 10.39
IR 1981 Constanta 9.55-10.09 Eforie Nord 10.40 (cruce cu 8806) Mangalia 11.36
R 8808 Mangalia 11.16 Neptun 11.33 (asteapta sa treaca 1981) Eforie Sud 12.18 (sta 9 minute la cruce cu 1932-1
Celelalte trenuri raman conform livret doar ca l-as muta pe 8801 putin mai tarziu cu sosirea in Mangalia la 15.50.
IR 1961-2/1961 Mangalia 20.25 Neptun 20.34 Neptun hc 20.41 Costinesti Tabara hc 20.54 Costinesti 21.05 (cruce cu 8807) Eforie Sud 21.25 Eforie Nord 21.34 Constanta 21.56-22.20.
Momentan nu am timp liber ca le-as prezenta pe toate sub o alta forma, dar sper in zilele urmatoare.
Bun, sa explicam babeste si turnusul garniturilor in varianta propusa de mine:
-1952-1 se intoarce la Constanta tren 8804, si inapoi la Mangalia tren 8805 pentru formare 1953-2
-1921/8806/8801/1922
-1962-1/8808/8803/1961-2
Poate se vor intreba unii de ce trebuie sa ajunga astea in Constanta? Pentru ca in compunerea lor sunt si vagoane cu statia de domiciliu Constanta ce trebuie sa ajunga la salubrizare, si fac loc si altor sezoniere la statia Mangalia.
Raman in Mangalia:
-1944-1/1945-2
-1992-1/1991-2
-1924-1/1923-2
-1981/1993-2 (sta doar o ora)
-1994-1/1982
-1932-1/1931-2
-8807/8800 si tot cu 8807 duce si garnitura pentru formare tren 8802.
De schimbat mersul sezonierelor nu cred sa-l schimbe, acestea ramanand in general conform livret (poate doar sa umble putin la timpii de mers si opriri), dar cred eu ca asta ar fi singura solutie sa ajunga si ieseanul la Mangalia, dar lasanu-l si pe 1921 care este un tren destul de utilizat in relatia Bucuresti-Mangalia. Mai trebuie sa se si vrea din partea cui trebuie!
ATENTIE, trasele sunt imaginare. Pentru consultarea mersului trenurilor accesati site-ul oficial www.cfrcalatori.ro
Sus In jos
bobi

avatar

Numarul mesajelor : 510
Localizare : Iasi
Reputatie : 1750
Data de inscriere : 06/05/2014

MesajSubiect: Re: Trenuri de 1 mai   Sam 29 Apr 2017, 21:34

92Dragos a scris:
Iasi-Mangalia trebuie sa existe toata vara , este oras de universitate si cu cultura ocupand locul 4  in privinta numarului de locuitori. Vagoane sa fie 22-96 credeti-ma ca cei care merg la litoral merit mai mult decat animalele de pe foamea.


Locul 2 dupa INS, mai nou!
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 13597
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 15891
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Trenuri de 1 mai   Sam 29 Apr 2017, 22:17

Date oficiale de la INS, valabile la 1.07.2016, pentru reședințele de județ:

Iași: 364381
Timișoara: 331927
Cluj: 321754
Constanța: 316649
Craiova: 304030
Galați: 303205
Brașov: 290283
Ploiești: 232302
Oradea: 222229
Brăila: 209140
Bacău: 196562
Arad: 178462
Pitești: 175887
Sibiu: 169480
Târgu Mureș: 149718
Baia Mare: 147203
Buzău: 134830
Satu Mare: 121972
Botoșani: 121838
Râmnicu Vâlcea: 118367
Suceava: 116767
Piatra Neamț: 114586
Drobeta-Turnu Severin: 108753
Tulcea: 100170
Târgu-Jiu: 96318
Focșani: 94012
Bistrița: 93388
Târgoviște: 93068
Tulcea: 89146
Reșița: 87864
Slatina: 83858
Călărași: 77248
Alba Iulia: 74212
Deva: 70090
Zalău: 69497
Girurgiu: 68527
Sfântu Gheorghe: 64826
Slobozia: 52802
Alexandria: 51624
Miercurea Ciuc: 42072
Buftea: 22198*

--
București: 2101413
--
Statistica include persoanele cu domiciliul în acte în localitățile menționate, nu și pe cei care locuiesc fără forme legale (și care în București, de exemplu, sunt foarte mulți, știu oameni care au terminat facultatea de 10 ani, stau cu chirie, dar oficial locuiesc prin Galați, Târgoviște, Slobozia, Tg. Jiu etc).

*)Fostă reședință a Județului Ilfov.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
cardinal

avatar

Numarul mesajelor : 2176
Reputatie : 4923
Data de inscriere : 08/04/2010

MesajSubiect: Re: Trenuri de 1 mai   Dum 30 Apr 2017, 11:22

marius664 a scris:
Iasiul este singurul mare oras care nu beneficiaza de legatura directa catre capatul magistralei 800.Si .
Galatiul, si Braila, nici macar pana la Constanta nu au, si sunt tot orase mari.
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Trenuri de 1 mai   

Sus In jos
 

Trenuri de 1 mai

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Cele mai lungi trenuri de călători care au circulat vreodată în Romînia
» Trenuri InterCity
» 6-7 septembrie -=- Trenuri in noapte pe Magistrala 500
» M300:17 trenuri in 100 de minute la Ploiesti Vest[2008]
» Trenuri
Pagina 5 din 7Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: TRENURI DE SARBATORI-