Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiți | 
 

 Trenuri de 1 mai

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Urmatorul
AutorMesaj
bobi

avatar

Numarul mesajelor : 532
Localizare : Iasi
Reputatie : 1837
Data de inscriere : 06/05/2014

MesajSubiect: Re: Trenuri de 1 mai   Mier 26 Apr 2017, 12:04

Vitosa a scris:
Kapпaтй a scris:
In perioada 27.04-30.04/28.04-01.05 circula trenurile 1964/1963 Iasi-Mangalia-Iasi, acum se poate, vara nu se poate. Mad
Ca sa circule Iasi-Mangalia si in perioada sezonului estival ar trebui ca CFR Calatori sa-l limiteze pe 1921 la Mangalia, si stii bine cum e  capacitatea de garare a statiei Mangalia, asa ca discutia asta chiar nu-si are rostul s-o extindem pentru ca pun pariu ca mersul trenurilor va fi identic si in urmatorii cel putin 2-3 ani daca nu si mai bine.


Daca se vrea, ar putea sa circule pana la Mangalia. Dar e mai comod sa dea copy-paste la mersul trenurilor.Pe vremuri erau trenuri cu carul, de la Sighet, Comanesti, plus actualele si incapeau toate.Dintr-o data statia Mangalia nu mai are capacitate de garare.O gluma mai proasta nici ca se putea!Incompetenta!
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 13881
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 16240
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Trenuri de 1 mai   Mier 26 Apr 2017, 13:00

Erau toate, pentru că Mangalia avea și revizie de vagoane pe vremea aia. Acum nu mai are (în extrasezon trenurile se fac cu AM 700), deci nu mai are nici personal pentru salubrizarea vagoanelor (mă rog, dacă acum 30 de ani se numea salubrizare ce se făcea...), nu mai zic de vidanjarea budelor vacuumatice. În plus, existau suficiente locomotive diesel (care nu aveau de asigurat climatizare și alte ,,modernități"), exista suficient personal CFR în stații (la posturi de macazuri, bariere etc.)

Liniile fostei revizii de vagoane nu știu dacă se mai folosesc.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Kapпaтй
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 14191
Localizare : Бухарест
Reputatie : 17701
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Trenuri de 1 mai   Mier 26 Apr 2017, 13:03

Iar vorbesti sa nu adormi. Acei oameni din Mangalia sunt acolo pe tot timpul anului nu doar sezonier. Vai de voi cu birourile voastre ca habar nu aveti ce e pe teren. Stati in birourile alea mari "experti" si dati din gura dar nu cunoasteti realitatea cel putin tu care te tot dai mare expert.

Doar cateva se fac cu mortaciunea 700 in rest se fac cu locomotiva plus 1 sau 2 vagoane.

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

595423
Sus In jos
bobi

avatar

Numarul mesajelor : 532
Localizare : Iasi
Reputatie : 1837
Data de inscriere : 06/05/2014

MesajSubiect: Re: Trenuri de 1 mai   Mier 26 Apr 2017, 14:45

Dr2005 a scris:
Erau toate, pentru că Mangalia avea și revizie de vagoane pe vremea aia. Acum nu mai are (în extrasezon trenurile se fac cu AM 700), deci nu mai are nici personal pentru salubrizarea vagoanelor (mă rog, dacă acum 30 de ani se numea salubrizare ce se făcea...), nu mai zic de vidanjarea budelor vacuumatice. În plus, existau suficiente locomotive diesel (care nu aveau de asigurat climatizare și alte ,,modernități"), exista suficient personal CFR în stații (la posturi de macazuri, bariere etc.)

Liniile fostei revizii de vagoane nu știu dacă se mai folosesc.


Nu le mai lua apararea , incompetenta, lenea si nepasarea este crasa in CFR!Se poate gasi loc si acestui tren si inca la ore excelente, DOAR SA SE VREA!!!!
Si daca tot sustii ca ,, nu mai este loc,,, atunci in fiecare an sa fie limitat un alt tren, pentru a nu fi discriminare!!!!!!!!!!!!!
Sus In jos
laurentzu



Numarul mesajelor : 370
Varsta : 32
Localizare : Iasi
Reputatie : 874
Data de inscriere : 08/06/2016

MesajSubiect: Re: Trenuri de 1 mai   Mier 26 Apr 2017, 15:07

bobi a scris:
Dr2005 a scris:
Erau toate, pentru că Mangalia avea și revizie de vagoane pe vremea aia. Acum nu mai are (în extrasezon trenurile se fac cu AM 700), deci nu mai are nici personal pentru salubrizarea vagoanelor (mă rog, dacă acum 30 de ani se numea salubrizare ce se făcea...), nu mai zic de vidanjarea budelor vacuumatice. În plus, existau suficiente locomotive diesel (care nu aveau de asigurat climatizare și alte ,,modernități"), exista suficient personal CFR în stații (la posturi de macazuri, bariere etc.)

Liniile fostei revizii de vagoane nu știu dacă se mai folosesc.


Nu le mai lua apararea , incompetenta, lenea si nepasarea este crasa in CFR!Se poate gasi loc si acestui tren si inca la ore excelente, DOAR SA SE VREA!!!!
Si daca tot sustii ca ,, nu mai este loc,,, atunci in fiecare an sa fie limitat un alt tren, pentru a nu fi discriminare!!!!!!!!!!!!!

Corect!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 13881
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 16240
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Trenuri de 1 mai   Mier 26 Apr 2017, 21:50

Vorbiți toți 3 doar ca să nu vă ia somnul... e plin internetul de astfel de părelologi, care au impresia că le știu pe toate, deși li se explică cu argumente că nu au dreptate. Grav e că, uneori, astfel de oameni ajung în poziții importante și fac prăpăd acolo.

Poate dl. Karpaty, în cunoașterea lui nemărginită, se milogește de noi să ne spună câți angajați avea revizia Mangalia în anul 2000 (să nu zic 1990) și câți au mai rămas acum. Și câte linii active erau atunci și câte sunt acum. Și cât personal de mișcare era atunci și cât e acum. Bonus, câte instalații de vidanjat bude vacuumatice ale ,,revizia" Mangalia acum? Și câte garnituri clasice și câte AM 700 circulă în extrasezon.

Capacitatea secției Constanța - Mangalia a rămas relativ constantă, de exemplu în 2000 erau 16 perechi în sezon și 7 în extrasezon. Acum sunt 7 perechi în extrasezon. În minivacanța de 1 Mai vor fi 10 perechi, în vârf de sezon probabil vor mai apărea câteva în plus. Și se făcea 1h25min, deci cam ca acum (deși acum se fac și 1h15min). Deci despre ce vorbim?

Însă în 2000 unele trenuri mergeau prin creierii nopții, de ajungeau la 5 dimineața în Mangalia. Nu zic că era rău, dar poate nu toată lumea vrea să prindă aerosolii, eventual cu valiza pe plajă până la 14 - 15 când te primește hotelul. Hai să zicem că acum mai poți să lași bagajul la recepție, dar până acum vreo 15 - 20 de ani nu aveai norocul ăsta. Dar oamenii mergeau cu trenul, că n-aveau de ales. Ei bine, vremurile s-au schimbat, iar gândirea neadaptată prezentului de la CFR Călători de până prin 2012 - 2013 a dus societatea cu un picior în groapă.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 4777
Reputatie : 6093
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: Trenuri de 1 mai   Mier 26 Apr 2017, 22:50

Pai asa e organizarea de cai la CFR C.

in urma cu ceva ani vorbeam cu un prieten in gara si mi-a spus ca revizia Timisoara avea detasat om la Mangalia pentru revizie.

alta data cind trenurile au fost limitate la Aradul Nou, revizia Timisoara a detasat un vagon la Aradul Nou pe post de vestiar pentru ciocanarii din Timisoara.Ce mare scofala sa mearga un tren de la Timioara la Aradul nou si inapoi fara ciocanari? Pai ce la Hunedoara au revizie?

Acuma nu mai e asa, dar ce mare chestie o fi pentru revizia Constanta sa aiba oameni la Mangalia? ca sa nu mai zic ca de fapt garniturile vin la Constanta goale pentru varii motive.
Am intrebat la alta discutie, ce mare chestie e asta cu vidanjarea buzilor? mie i se pare ca trebuie doar o pompa de ape uzate insa cu un sorb de diametru mic, cred ca pentru un contract cu statul orice firma care are weceuri de plastic prin orase se doteaza si cu o pompa de tipul ala.

Neavind trafic de marfa, nu cred ca e asa de greu sa strecoare trenurile pe acolo, mai ales ca ele dimineata cam vin si dupa masa pleaca. Liniile garii Mangalia se pot repara pentru stationarea trenurilor ziua, trenurile se pot descompune ca sa incapa mai multe pe linii si tot asa, solutii sint, de urgenta mai e si statia Neptun.

era o vorba la campionatul de fotbal in 1990,,Daca vrei cu adevarat poti"
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 14191
Localizare : Бухарест
Reputatie : 17701
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Trenuri de 1 mai   Joi 27 Apr 2017, 09:15

În disperarea ta nebuna de a fi miezul și sa faci lumea sa creadă ca tu știi totul vorbești și comentezi la infinit deși tu (dr2005) habar nu ai mersul trenurilor în primul rand.
Spre deosebire de tine eu am fost în teren și am vorbit la fata locului cu angajații iar la Mangalia un rtv-ist a zis clar câte de acolo și acolo lucrează tot timpul anului indiferent de câte trenuri sunt. Așa ca lasa teoriile tale de mare "expert" din birou ca nu se pupa cu realitatea, vorbești efectiv din ce crede mintea ta și atat.
Dacă capacitatea stației a rămas constanta dar în 2000 erau 16 și acum sunt 10 nu e logic ca e loc și pentru Iași doar ca nu se vrea, cam ăsta reiese dacă o luam logic doar ca la tine nu exista logica.
Vine Arad, Timișoara, Satu Mare, Oradea, Craiova, București, Suceava , Sibiu cam astea 8 sunt iar dacă Sibiu se întoarce la Constanța cum de altfel și Suceava se întoarce la Constanța e loc și pentru Iași la Mangalia

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

595423


Ultima editare efectuata de catre Kapпaтй in Joi 27 Apr 2017, 09:22, editata de 1 ori
Sus In jos
bobi

avatar

Numarul mesajelor : 532
Localizare : Iasi
Reputatie : 1837
Data de inscriere : 06/05/2014

MesajSubiect: Re: Trenuri de 1 mai   Joi 27 Apr 2017, 09:17

dan tm a scris:
Pai asa e organizarea de cai la CFR C.

in urma cu ceva ani vorbeam cu un prieten in gara si mi-a spus ca revizia Timisoara avea detasat om la Mangalia pentru revizie.

alta data cind  trenurile au fost limitate la Aradul Nou, revizia Timisoara a detasat un vagon la Aradul Nou pe post de vestiar pentru ciocanarii din Timisoara.Ce mare scofala sa mearga un tren de la Timioara la Aradul nou si inapoi fara ciocanari? Pai ce la Hunedoara au revizie?

Acuma nu mai e asa, dar ce mare chestie o fi pentru revizia Constanta sa aiba oameni la Mangalia? ca sa nu mai zic ca de fapt garniturile vin la Constanta goale pentru varii motive.
Am intrebat la alta discutie, ce mare chestie e asta cu vidanjarea buzilor? mie i se pare ca trebuie doar o pompa de ape uzate insa cu un sorb de diametru mic, cred ca pentru un contract cu statul orice firma care are weceuri de plastic prin orase se doteaza si cu o pompa de tipul ala.

Neavind trafic de marfa, nu cred ca e asa de greu sa strecoare trenurile pe acolo, mai ales ca ele dimineata cam vin si dupa masa pleaca. Liniile garii Mangalia se pot repara pentru stationarea trenurilor ziua, trenurile se pot descompune ca sa incapa mai multe pe linii si tot asa, solutii sint, de urgenta mai e si statia Neptun.

era o vorba la campionatul de fotbal in 1990,,Daca vrei cu adevarat poti"

Corect, dar din pacate unii,, specilaistii,, gen 2005, o tin una si buna!
Sus In jos
92Dragos
Moderator si Fotograful anului
Moderator si Fotograful anului
avatar

Numarul mesajelor : 2700
Localizare : Targu Mures / Gheorgheni
Reputatie : 5544
Data de inscriere : 24/05/2010

MesajSubiect: Re: Trenuri de 1 mai   Joi 27 Apr 2017, 09:48

Si mai e varianta cum s-a propus, retragerea garniturii in Neptun in caz ca nu exista loc la Mangalia... NU se vrea atata tot. Eu si multi alti vrem tren de Iasi cu cuseta,dormitor si vagoane potrivite rangului IRN din partea mea poate sa-l faca tren de zi important este legatura fara schimbare.

_________________
40-0361-2 by 92Dragos, on Flickr
Sus In jos
bobi

avatar

Numarul mesajelor : 532
Localizare : Iasi
Reputatie : 1837
Data de inscriere : 06/05/2014

MesajSubiect: Re: Trenuri de 1 mai   Joi 27 Apr 2017, 09:53

92Dragos a scris:
Si mai e varianta cum s-a propus, retragerea garniturii in Neptun in caz ca nu exista loc la Mangalia... NU se vrea atata tot. Eu si multi alti vrem tren de Iasi cu cuseta,dormitor si vagoane potrivite rangului IRN din partea mea poate sa-l faca tren de zi important este legatura fara schimbare.


Asa este, solutii sunt foarte multe, vointa nu este!E mai usor sa spui nu se poate, decat sa-ti bati capul cateva ore!
Sus In jos
laurentzu



Numarul mesajelor : 370
Varsta : 32
Localizare : Iasi
Reputatie : 874
Data de inscriere : 08/06/2016

MesajSubiect: Re: Trenuri de 1 mai   Joi 27 Apr 2017, 09:57

bobi a scris:
92Dragos a scris:
Si mai e varianta cum s-a propus, retragerea garniturii in Neptun in caz ca nu exista loc la Mangalia... NU se vrea atata tot. Eu si multi alti vrem tren de Iasi cu cuseta,dormitor si vagoane potrivite rangului IRN din partea mea poate sa-l faca tren de zi important este legatura fara schimbare.


Asa este, solutii sunt foarte multe, vointa nu este!E mai usor sa spui nu se poate, decat sa-ti bati capul cateva ore!

Am si eu o curiozitate, de ce s-a ales trenul de Iasi de pilda sa fie limitat la Constanta in sezon? Avea un grad de ocupare mai scazut decat celalalte ? Cam cate vagoane avea pana la Mangalia in comparatie cu celalalte trenuri ? Sau s-a mers pe premisa ca da-i incolo de moldoveni si au ales intre cel de Iasi si Suceava.
Sus In jos
Katalyn

avatar

Numarul mesajelor : 5871
Varsta : 27
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 7098
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: Trenuri de 1 mai   Joi 27 Apr 2017, 11:27

Daca tot o dati in moldoveni aflati ca si Suceava, Bacau, Focsani si chiar Buzau apartin tot de Moldova orase de pe traseul trenului Suceava-Mangalia. Asta cu Iasi-ul limitat la Constanta e direct discriminare eu nu cred ca moldoveni din Iasi, Vaslui si Barlad au bani de Mamaia si cat trenul de la Constanta la Mangalia ar circula gol, asta e parerea idioata a celor care au ales sa sacrifice acest tren. Din birou toate is roz dar pe teren nu e deloc asa.
Sus In jos
neluadi

avatar

Numarul mesajelor : 369
Localizare : Timisoara
Reputatie : 928
Data de inscriere : 12/04/2016

MesajSubiect: Re: Trenuri de 1 mai   Joi 27 Apr 2017, 12:24

Da, nu este corect să alegi Suceava și Bacăul, iar Iași-ul să fie limitat la Constanța.

Asta mai ales că liniile convergente 606 și M600 sunt încă bine folosite de călătorii din zona Iași, în comparație cu alte părți unde s-a cam dus în jos transportul feroviar.
Dacă se caută prin statistici sunt sigur că stația Iași e pe podium la vânzări de bilete și abonamente.
Mai mult, sunt destul de mulți călători zilnic și dincolo de linia 606, la Suceava și Câmpulung Moldovenesc.

Așa că, din atâtea sezoniere care traversează țara, tocmai la Iași s-au gândit să-l mențină oprit să facă Mangalia.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 13881
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 16240
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Trenuri de 1 mai   Joi 27 Apr 2017, 15:28

Iașiul e limitat pentru că s-ar suprapune cu actualul 1987... practic, acum câțiva ani CFR Călători s-a gândit să mai bage un tren de la București, care tren a foat tot timpul personal/regio sau cu tarif de regio, cu excepția a 2 ani (2017 fiind unul dintre ei). Logic, ca să meargă ăsta a trebuit modificat altul, așa că au limitat Iașiul.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Trenuri de 1 mai   

Sus In jos
 

Trenuri de 1 mai

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Cele mai lungi trenuri de călători care au circulat vreodată în Romînia
» Trenuri InterCity
» 6-7 septembrie -=- Trenuri in noapte pe Magistrala 500
» M300:17 trenuri in 100 de minute la Ploiesti Vest[2008]
» Trenuri
Pagina 4 din 7Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: TRENURI DE SARBATORI-