Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiți | 
 

 604 : Crasna - Husi

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 29 ... 53, 54, 55
AutorMesaj
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 13776
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 16103
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: 604 : Crasna - Husi   Vin 08 Sept 2017, 10:20

Nu tot ce se face la noi e bun. Pe de altă parte, am băut și voi mai bea destulă Nemțeana, Zăganu, Sikaru, Sara, Terapia... și astea sunt produse la noi. Orașul Vechi e mult mai bună decât alte beri din categoria ei de preț (3,5 - 4 lei sticla), chiar dacă are și mălai. Nu mai zic de brună, care e deosebită, spre deosebire de poșirca de Silva Strong. În schimb, am băut Chișinău și Efes făcut în Moldova și nu m-au impresionat deloc, prea dulci și prea fără de hamei.
Nu o să mă apuc să beau Ciucaș, Neumarkt, Timișoreana sau, mai rău, Zimbru doar de dragul României.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 4706
Reputatie : 5990
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: 604 : Crasna - Husi   Vin 08 Sept 2017, 11:51

Esti liber sa alegi, dar sint si alte beri care in fapt sint produse in Romania.

tocmai dragul de...(tara) a dus alte tari acolo unde sint.
Cel putin in unele chestiuni.
Sus In jos
Warrington

avatar

Numarul mesajelor : 636
Reputatie : 1019
Data de inscriere : 03/09/2016

MesajSubiect: Re: 604 : Crasna - Husi   Vin 08 Sept 2017, 12:04

dan tm a scris:
Esti liber sa alegi, dar sint si alte beri care in fapt sint produse in Romania.

tocmai dragul de...(tara) a dus alte tari acolo unde sint.
Cel putin in unele chestiuni.

Să cumperi un produs de calitate proastă doar fiindcă e din producția națională subvenționează de fapt calitatea proastă. În UK scrie ”British” pe toate prostiile și se cumpără, deși produsele germane sunt în general mai ieftine și de calitate mai bună.

Subvenționând producția de calitate proastă prin cumpărare selectivă pe criterii naționaliste, ai garanția că și pe viitor vei avea la dispoziție aceleași produse de calitate proastă.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 4706
Reputatie : 5990
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: 604 : Crasna - Husi   Vin 08 Sept 2017, 12:08

Nu am zis sa cumperi prostii, dar sint si lucruri bune, nu?
Sus In jos
Warrington

avatar

Numarul mesajelor : 636
Reputatie : 1019
Data de inscriere : 03/09/2016

MesajSubiect: Re: 604 : Crasna - Husi   Vin 08 Sept 2017, 12:12

Lucrurile bune trebuie cumpărate fiindcă sunt bune, nu de altceva.
Sus In jos
riciu

avatar

Numarul mesajelor : 745
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3412
Data de inscriere : 27/06/2010

MesajSubiect: Re: 604 : Crasna - Husi   Vin 08 Sept 2017, 14:39

Depinde...

Sunt foarte multe situatii in care un lucru il iei pentru ca e bun. Dar sunt si situatii in care NU trebuie sa iei un lucru bun, ci unul prost. Paradoxal da.

Are cineva in cap o situatie in care ajuta mai mult sa iei un lucru rau decat unul bun?! Promit ca revin si cu exemple in acest sens.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 13776
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 16103
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: 604 : Crasna - Husi   Lun 11 Sept 2017, 00:45

Mi-am luat o Dacie... da, știu că tot know-how-ul e franțuzesc, dar vreo 75% din piese sunt produse la noi (inclusiv cele mai importante - motor, cutie de viteze, tamburi de frână, baterie), iar asamblarea e integral făcută la noi. Nu am sprijinit astfel țara? Dacă Dacia nu era o mașină bună, îmi luam și eu o Octavia sau un Passat full fără piele la mâna a 2a din Germania, ca toată lumea.
Da' ce să fac dacă românii se pricep mai bine să producă și să asambleze mașini decât să facă bere? Chiar dacă și berea se bazează tot pe rețete și ingrediente de import, că dacii nu făceau bere.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Warrington

avatar

Numarul mesajelor : 636
Reputatie : 1019
Data de inscriere : 03/09/2016

MesajSubiect: Re: 604 : Crasna - Husi   Lun 11 Sept 2017, 03:52

Presupun că e OK ca mașină de oraș. Dar am condus un Logan vreo 100 km în Germania și nu-mi mai trebuie. Nu e mașină de autostradă, ai senzația că îi sar pistoanele prin capotă dacă încerci să forjezi un pic. Plus că nu prea încap în ea la volan, probabil e pentru persoane de 1,70 Very Happy

În spate se stă comod în Logan, am mers de multe ori cu taxiuri Logan în RO. Dar când am de făcut câte 2.000 km în 24 de ore, asta chiar nu e treabă de Logan. Și mai e și interiorul cu aspectul tipic de plastic ieftin. Doar mai fabrică și alții mașini ieftine, dar la Dacia interiorul pare făcut intenționat să se vadă că e ieftin.
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 3110
Varsta : 35
Localizare : Pascani
Reputatie : 5766
Data de inscriere : 03/11/2010

MesajSubiect: Re: 604 : Crasna - Husi   Lun 11 Sept 2017, 08:07

Dar sa revenim la linia 604!


Ceea ce am remarcat- lucru care are legatura cu aceasta linie- este faptul ca nici un primar care a venit dupa 1996 la conducerea municipiului Husi (Ion Costin PDSR/PSD 1996- 2000 SI 2000- 2004, Tudor Stafie PNL 2004-2008 si Ioan Ciupilan din 2008) nu a avut si nu are un proiect clar si realist, a activitatilor economice care s-ar preta la specificul acestui oras, si prin care orasul ar putea sa se dezvolte!


Si Husul ca oras are aveea cateva activitati economice, care s-ar preta in aceasta zona:

-In primul rand, orasul este situat intr-o zona cu un potential agricol si viticol important, dar care este slab valorificat.

Si conducerea primariei, si consiliul local, ar trebui sa se zbata si sa depuna toate eforturile si sa adopte toate masurile pe care legea le permite, pentru a atrage in Husi investitori puternici (inclusiv din strainatate), care sa infiinteze in Husi unitati industriale de prelucrare a produselor agricole- aici ar merge o fabrica de ulei, de conserve, de preparate din carne, etc!

-In al doilea rand, potentialul turistic al orasului si a zonei este foarte slab valorificat.

Avem cladiri de patrimoniu, cu mare valoare istorica si arhitecturala, care astazi nu sunt renovate, avem un cadrul natural frumos (orasul fiind inconjurat de dealuri, padurea Dobrina este aproape), insa toate acestea sunt parca voit neglijate si lasate in paragina!

-In al treilea rand, este foarte putin valorificata pozitia orasului Husi, pe drumul principal dintre Bucuresti si Chisinau.


Dupa 2008 este adevarat ca s-au amenajat si 3 parcuri (dar in parcul Recea un tobogan de plastic a costat oficial vreo 15.000 euro!), s-au asfaltat multe strazi, dar cam atata!

Orasul are nevoie in primul rand de investitori puternici si de locuri de munca bine platite!
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 13776
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 16103
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: 604 : Crasna - Husi   Lun 11 Sept 2017, 08:46

Warrington a scris:
Presupun că e OK ca mașină de oraș. Dar am condus un Logan vreo 100 km în Germania și nu-mi mai trebuie. Nu e mașină de autostradă, ai senzația că îi sar pistoanele prin capotă dacă încerci să forjezi un pic. Plus că nu prea încap în ea la volan, probabil e pentru persoane de 1,70 Very Happy
1,82m, 97 kg, Logan de 1149 cm3 și 73 CP, cu 5 oameni în el... e drept, de la 100 la 130 accelerează cam greu, după aia până la 150 se duce mai ușor, dar deja sunt 4000 rot/min și consumul crește.
Am prins în spate un dobitoc de la SPP, pe banda I erau TIRuri și el s-a trezit să îmi dea flash-uri când eu mă apropiam de 140... în rest, nu știu dacă m-au devansat 5 mașini de la Pitești la București și 3 de la Simeria la Sibiu. Ținând cont de asta, trag concluzia că românul e smardoi doar pe DN-uri la 100 la oră, pe autostradă toate hârburile aduse la mâna a 7a abia trag (am prins din urmă pe A1 mașini care mă depășiseră periculos pe Dealul Negru) ori șoferii nu au curaj... așa că pentru România e o mașină foarte bună  Basketball (da, când merg pe A-uri regret că m-am zgârcit la bani și nu am luat și cruise control, dar, la urma urmei, la cât de des merg eu pe A-uri, nu e o tragedie).
Interiorul a avansat mult față de Loganurile din 2004 - 2005.

Ca să nu fiu complet off-topic, anul trecut am fost cu Loganul la Huși. De-a dreptul dezolantă intrarea în oraș, cu ,,serpentinele" căii ferate, cale ferată pe care au crescut boscheți de 2 m, e un fel de junglă acolo... dar ai Crucea Sfântului Andrei la fiecare trecere, e mai mare plăcerea să demarezi în rampa aia. Desigur, eu știam că nu se mai circulă, probabil mulți știu că nu se mai circulă, dar dacă se nimerește agentu' Garcea pe acolo, te poate lăsa pieton pentru asta, mai ales dacă nu ai număr de VS.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
riciu

avatar

Numarul mesajelor : 745
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3412
Data de inscriere : 27/06/2010

MesajSubiect: Re: 604 : Crasna - Husi   Lun 11 Sept 2017, 14:30

Ramasesem dator cu niste exemple:

Situatia data de Dr2005 e un exemplu.

Dar mai sunt:
Daca in supermarket am cartofi, si pe marginea strazii (fara bon, evaziune fiscala, ce mai!) vinde o babuta al carui singur venit e vanzarea din cartofi, si care are cartofi mai prost calitatitivi decat cei din supermarket (sa zicem 1/3 sunt stricati) merita sa cumpar de la ea, pentru ca daca eu nu cumpar, tu nu cumperi, s-ar putea sa n-aiba bani de facturi... Si e mai bine sa scada vanzarile la supermarket decat sa o dea afara din casa pe babuta ca nu si-a platit facturile.

Daca eu nu cumpar de la magazinul din colt pentru ca e mai scump decat la supermarket, s-ar putea ca dupa un timp magazinul din colt sa dea faliment si 3-4 insi sa nu mai aiba locuri de munca...

E o... anecdota: cica Buddha avea un invatatel si... dupa n-spe luni, vine invatacelul la Buddha sa-i arate ce a invatat. Si ajungand ei la un rau, ucenicul ii zice: uite pot sa levitez si sa trec raul. La care Buddha ii zice: da, poti, dar daca mergem cu luntrea, nu ne dam nici mari cu puterile noastre si dam si de mancare luntrasilor...


Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: 604 : Crasna - Husi   

Sus In jos
 

604 : Crasna - Husi

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» 604 : Crasna - Husi
» Caile ferate industriale din judetul Vaslui
» Transportul interurban auto de calatori in zona Husi
Pagina 55 din 55Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 29 ... 53, 54, 55

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 600-