Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 604 : Crasna - Husi

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 23 ... 43, 44, 45  Urmatorul
AutorMesaj
vatmanul
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 570
Varsta : 30
Localizare : Oradea
Reputatie : 2123
Data de inscriere : 14/10/2012

MesajSubiect: Re: 604 : Crasna - Husi   Lun 18 Iul 2016, 09:14

ldh80 a scris:
Dupa unele zvonuri din oras, in padurea Dobrina, portiuni de linie ar fi fost furate!

Normal că cine fură, fură din pădure și de regulă noaptea. Doar n-o să fure de lângă drumul larg în văzul tuturor. Ar fi trist ca zvonurile să fie adevărate. Ne-am bucura dacă ai face o deplasare până acolo să vedem cât de reale sunt cele auzite.
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2364
Varsta : 34
Localizare : Husi
Reputatie : 4719
Data de inscriere : 03/11/2010

MesajSubiect: Re: 604 : Crasna - Husi   Lun 18 Iul 2016, 10:15

Da- m-am gandit la o astfel de deplasare, dar din pacate vegetatia destul de mare crescuta pe linie (mai ales in zona padurii), precum si faptul ca distanta de acoperit ar fi destul de mare, si timpul (de obicei de vineri dupa-amiaza pana duminica seara nu sunt in oras), fac destul de dificila realizarea unei astfel de deplasari!

Macar daca ar mai fi in Husi vreun pasionat de cale ferata cu care sa pot face o astfel de deplasare!

Macar din fosta statie Husi pana in zona fostei halte Dobrina hc (si un pic mai incolo- pana dupa izvorul de langa linie din padure) am reusit sa parcurg pe jos traseul si din fericire pe aceasta portiune nu am observat bucati de linie sustrase!
Sus In jos
@ndrey
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 717
Varsta : 30
Localizare : Iasi
Reputatie : 3365
Data de inscriere : 26/09/2009

MesajSubiect: Re: 604 : Crasna - Husi   Lun 18 Iul 2016, 22:29

Atata timp cat pe linie inca circula trenri de marfa iar linia este revizuita saptamanal de un revizor L, m-a indoiesc ca ar fi elemente esentiale sustrase !
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2364
Varsta : 34
Localizare : Husi
Reputatie : 4719
Data de inscriere : 03/11/2010

MesajSubiect: Re: 604 : Crasna - Husi   Mar 19 Iul 2016, 08:35

Ultimul (sper pana in prezent) tren de marfa a ajuns la Husi in septembrie 2012 (era incarcat cu borduri)

Iar pe la începutul anului, cu ocazia unui drum spre Pascani, m-am intalnit in statia Crasna cu un om care mi-a spus ca este ceferist si lucreaza in sectorul intretinere linii (nu era in timpul serviciului), care mi-a spus ca linia 604 mai este verificata saptamanal.

Totusi, la iesirea din statia Crasna spre Husi, pe linie era pus discul rosu!
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2364
Varsta : 34
Localizare : Husi
Reputatie : 4719
Data de inscriere : 03/11/2010

MesajSubiect: Re: 604 : Crasna - Husi   Vin 05 Aug 2016, 11:34

Lungimea utila a liniilor, din statiile si HM-urile de pe linia 604, asa cum existau ele in 1990

1. HM Oltenesti

-Linia 1 abatuta (de la statia de asfalt si de langa cladirea de calatori)= 512 m
-Linia 2 directa= idem


2. Statia Cretesti

-Linia 1 directa (cea de langa cladirea de calatori)= cca 400 m
-Linia 2 abatuta= 330 m
-Linia 3 abatuta= 209 m
-Linia 4 abatuta (de la rampa de marfuri)= 203 m
-Linia de la baza de receptie a cerealelor= 170 m


3. HM Podgoriile Husului

-Linia 1 abatuta (cea de langa cladirea de calatori)= 282 m
-Linia 2 directa=301 m
-Liniile pentru rampa de descarcare a prefabricatelor din beton= 111 m fiecare (erau doua linii)


4. Statia Husi

-Linia 1A (directa)= cca 150 m
-Linia 1B (directa, cea de la baza de receptie a cerealelor)= cca 122 m
-Linia 2A abatuta= cca 178 m (de obicei aici erau primite si expediate trenurile de calatori)
-Linia 2B abatuta= 102 m
-Linia 3 abatuta= cca 350 m
-Linia 4 abatuta= cca 350 m
-Linia 5 abatuta= cca 310 m
-Linia 6 infundata= 177 m
-Linia 7A= 270 m
-Linia 7B (infundata)= cca 60 m
-Linia 8A (cea de la rampa de marfa)= 290 m
-Linia 8B (infundata)= cca 50 m

-Linia Competrol (peco)(infundata)= 138 m. Se termina in zidul de beton din capatul statiei.
-Linia ? (infundata)= 90 m
-Linia ? (infundata)(cea situat in prelungirea liniei 5)= cca 100 m. Se termina in zidul de beton din capatul statiei, si in prelungirea ei urma a fi construita calea ferata spre zona industriala a orasului Husi (prin spargerea acelui zid de beton si realizarea unui tunel feroviar pe sub strada Saca).

-Linia districtului de intretinere linii (infundata)= 74 m

-Linia ICR (pentru depozitele cooperatiei de consum)(infundata)= 86 m
-Linia 17 (pentru santierul Constructorul si sectorul de exploadare a lemnului a ocolului silvic)(infundata)= 574 m

-Liniile pentru remiza de locomotive (infundata)= 66 m fiecare (doua linii).
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2364
Varsta : 34
Localizare : Husi
Reputatie : 4719
Data de inscriere : 03/11/2010

MesajSubiect: Re: 604 : Crasna - Husi   Vin 05 Aug 2016, 11:35

Distantele au fost calculate cu ajutorul wikimapia.
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2364
Varsta : 34
Localizare : Husi
Reputatie : 4719
Data de inscriere : 03/11/2010

MesajSubiect: Re: 604 : Crasna - Husi   Mar 20 Sept 2016, 19:45

Raspunsul primit la un e-mail pe care l-am trimis catre CFR-Infrastructura (am transcris e-mailul primit, deoarece nu am reusit sa-l inseriez)

Citez:

"Urmare a petitie dumneavoastra, adresata CNCF-CFR SA, inregistrata sub numarul de mai sus, va transmitem urmatoarele:

Instalatiile SCB de tip SBW , din statia CF Cretesti si haltele de miscare Podgoria Husi si Oltenesti care au echipat subunitatile de pe sectia de circulatia neinteroperabila Crasna-Husi, au fost desfiintate intre anii 1995-1999.

Calea ferata Crasna-Husi a devenit sectie cu conducere centralizata din anul 1998, iar lucrarile de reparatie capitala de pe aceasta sectie au fost efectuate intre anii 1992-1994.

Echiparea statiei Husi cu semnale luminoase si instalatii BAT si SAT (care au inlocuit barierele mecanice) s-a finalizat in anul 1994. Nu a existat proiect de centralizare pentru statia Husi, ci doar de modernizare a instalatiei SBW, prin introducerea controlului electric al liniilor (CELS) si apoi echiparea cu BAT si SAT.

Dupa reorganizarea SNCFR din anul 1998, remiza de locomotive Husi a trecut in proprietatea CFR Calatori, iar in anul 2008 aceasta si-a incetat activitatea.

Referitor la sectia de circulatie neinteroperabila Zorleni- Falciu Nord, mentionam ca instalatiile SCB de tip SBW au fost desfiintate intre anii 1991-2003, iar pe sectiile de circulatie neinteroperabile Letcani- Dorohoi si Podu Iloaei- Harlau in perioada 1995- 2004".

Semneaza: Director-general Marius Chiper, director Jean Nicolaos si sef serviciu Oana Branzan.
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2364
Varsta : 34
Localizare : Husi
Reputatie : 4719
Data de inscriere : 03/11/2010

MesajSubiect: Re: 604 : Crasna - Husi   Mar 20 Sept 2016, 19:53

Cateva remarci:

1. Instalatia SBW din fosta HM Podgoria Husi s-a desfiintat o data cu desfiintarea completa a acestei foste HM (la 28 mai 1995, o data cu intrarea in vigoare a "mersul trenurilor 1995- 1996", in care nu mai apare mentionata HM Podgoria Husi)

Deci instalatiile SBW din fosta statie Cretesti si fosta HM Oltenesti au mai ramas in functiune cativa ani dupa 1995, pana cel tarziu in anul 1999.


2. Desi in e-mail se afirma ca "remiza de locomotive Husi si-a incetat activitatea in anul 2008", imi amintesc ca nu mai era utilizata din 2003 (ultima data a fost utilizata de locomotiva 040-DHC).

Ori in 2008 la Husi circula deja automotorul Siemens-Desiro, care cu siguranta nu a intrat nicioadata in remiza Husi!


3. Desi in e-mail se afirma ca "nu a existat proiect de centralizare pentru statia Husi", din spusele unor fosti impiegati de miscare care au lucrat si inainte de 1990 in statia Husi, totusi se vorbea de un astfel de proiect.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 3683
Reputatie : 4676
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: 604 : Crasna - Husi   Mar 20 Sept 2016, 20:34

Angajatii de la CFR vorbesc de multe ori prostii, le e frica sa nu isi piarda locul de munca, permisele, motorina etc.
Deunazi am auzit aici ca ,, o sa vina sageti de la reparat si o sa bage si Timisoara -Craiova"

Asta nu insemna ca o sa si cred tot ce aud.

Acuma scrie le inca o petitie in care sa le spui ca ai auzit tu ca vorbeau niste ceferisti in gara ca era sa fie centralizare.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9225
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11867
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: 604 : Crasna - Husi   Mar 20 Sept 2016, 20:47

dan tm a scris:
Angajatii de la CFR vorbesc de multe ori prostii, le e frica sa nu isi piarda locul de munca, permisele, motorina etc.
Deunazi am auzit aici ca ,, o sa vina sageti de la reparat si o sa bage si Timisoara -Craiova"

Asta nu insemna ca o sa si cred tot ce aud.

Acuma scrie le inca o petitie in care sa le spui ca ai auzit tu ca vorbeau niste ceferisti in gara ca era sa fie centralizare.

Așa am auzit si eu ieri zvonuri că o să bage Deșiro unde nu au vagoane cu AC Resita-Caransebes
E trist ce am mai auzit ieri trenurile merg cu 15 km/h sub VS pentru că la un vagon si EC nu respecta procentul de franars
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 3683
Reputatie : 4676
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: 604 : Crasna - Husi   Mar 20 Sept 2016, 20:55

Acuma au vagoane sa le puna cite doua.

Nu stiu cum calculeaza procentul ca si Malaxele 1000 de la Arad acuma nu le mai lasa cu 100km.h cum era inainte.
Au avansat specialistii.

CFR in totalitate ar trebui inchis 3 luni sau mai mult si intre timp concesionat la MAV, DB sau SBB CFF.

Apoi iarasi la stat cu oameni cu o alta mentalitate.
Sus In jos
Vitosa



Numarul mesajelor : 4701
Reputatie : 7196
Data de inscriere : 08/01/2011

MesajSubiect: Re: 604 : Crasna - Husi   Mar 20 Sept 2016, 21:01

Adriane lumea nu stie si nici nu este interesata de procent de franare, de turnus, de restrictii de viteza si alte acareturi din culisele CFR, lumea vrea ca trenurile sa circule la ore convenabile si repede. Nu degeaba au dat navala la transportul auto.
Si sa fiu in ton cu zvonurile cica de la noul mers ar disparea Bononia 480/481.
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2364
Varsta : 34
Localizare : Husi
Reputatie : 4719
Data de inscriere : 03/11/2010

MesajSubiect: Re: 604 : Crasna - Husi   Mar 20 Sept 2016, 21:11

Totusi duminica am fost placut surprins de amabilitatea sefului de pe trenul R 5524 Targu Neamt- Pascani- Iasi!

Din gara Pascani am cumparat bilet pana la Vaslui, din Iasi urmand a-mi continuua calatoria cu trenul R 6314. Dupa urcarea in trenul R 5524, seful de tren a anuntat calatorii ca datorita faptului ca un fir intre Pascani si Ruginoasa HM este inchis, trenul R 5524 va aveea o intarziere la plecarea din Pascani, trebuind sa astepte sosirea in Pascani a unui tren IR.

Cum legatura in Iasi pentru R 6314 era la foarte scurt timp (diferenta in mersul trenurilor era de 8 minute), m-am dus la seful de tren si i-am spus ca am bilet pana la Vaslui! Si omul- foarte amabil- a zis ca a sa sune la operator ca sa astepte R 6314 in Iasi!

Si desi inclusiv in Podu Iloaei R 5524 a mai acumulat cateva minute de intarziere in plus (datorita unei stationari mai lungi), totusi R 6314 a asteptat in Iasi!

Si desi R 6314 a plecat cu cca 15-20 de minute dupa ora prevazuta in mers din Iasi, totusi a ajuns in Vaslui in jurul orei 15.00- chiar cu 3 minute mai devreme decat ora prevazuta in mers de sosire in Vaslui (15.03).
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2364
Varsta : 34
Localizare : Husi
Reputatie : 4719
Data de inscriere : 03/11/2010

MesajSubiect: Re: 604 : Crasna - Husi   Mar 20 Sept 2016, 21:16

Dar sa revenim la linia 604! Astazi am mai fost prin gara, care ofera o imagine de totala parasire- linii acoperite in mare parte de buruieni (doar linia 2 se observa mai bine- nu stiu cine se mai ocupa sa mai curete buruienile de pe ea), cladirea garii "pictata" cu grafiti si nu mai exista nici macar placa de marmura care a fost montata in 1990, atunci cand s-au implinit 100 de ani de la inaugurarea liniei!

Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2364
Varsta : 34
Localizare : Husi
Reputatie : 4719
Data de inscriere : 03/11/2010

MesajSubiect: Re: 604 : Crasna - Husi   Mar 20 Sept 2016, 21:25

https://youtu.be/sWPq1JMBLHk

(De pe yutub- filmat din trenul Crasna-Husi, la data de 1 mai 2011, filmulet postat pe yutub de "Akira Mishtokaru"!

La minutul 0.48, pe partea stanga, se observa cladirea fostei halte Dobrina hc, desfiintata complet in 1984. Pe partea dreapa se observa manastirea "Schimbarea la fata", inaugurata in 1996)
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: 604 : Crasna - Husi   Astazi la 16:37

Sus In jos
 

604 : Crasna - Husi

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» 604 : Crasna - Husi
» Caile ferate industriale din judetul Vaslui
» diverse ldh80
Pagina 44 din 45Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 23 ... 43, 44, 45  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 600-