Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 303 : I. L. Caragiale-Moreni, -Filipești de Pădure - Gura Palăngii

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Urmatorul
AutorMesaj
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12056
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14093
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: 303 : I. L. Caragiale-Moreni, -Filipești de Pădure - Gura Palăngii   Mier 16 Ian 2013, 12:35

Conform raportului, e sigilată de procuratură până la terminarea investigației. Cum victimele accidentului au intentat deja procese, la care se adaugă și dosarul penal de ucidere din culpă, probabil locomotiva aia va mai sta ani buni acolo.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: 303 : I. L. Caragiale-Moreni, -Filipești de Pădure - Gura Palăngii   Mier 16 Ian 2013, 12:37

Si nu se baga ,,colectorii" la ea?

Citesc raportul: unde este statia CFR Tirgoviste Sud? tind sa cred ca oficial ea nu exista. Atunci de ce este mentionata in documente oficiale?
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 3905
Reputatie : 6804
Data de inscriere : 09/07/2009

MesajSubiect: Re: 303 : I. L. Caragiale-Moreni, -Filipești de Pădure - Gura Palăngii   Mier 16 Ian 2013, 13:24

Chiar daca sabotul de deraiere ar fi fost in pozitia rasturnat pe sina, convoiul tot ar fi surprins vreun autoturism, deoarece sabotul e montat la o distanta foarte mica fata de trecerea la nivel.
Este adevarat ca nu s-ar mai fi produs pagube materiale in st IL Caragiale, dar ce efecte ar fi avut deraierea convoiului chiar in dreptul barierei...

„Targoviste Sud” = Targoviste (probabil la un moment dat a existat tendinta redenumirii st Targoviste in Targoviste Sud, si a ramas consemnat pe undeva, fara sa produca efecte)
Sus In jos
phnegativ



Numarul mesajelor : 170
Varsta : 39
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 2195
Data de inscriere : 31/05/2011

MesajSubiect: Re: 303 : I. L. Caragiale-Moreni, -Filipești de Pădure - Gura Palăngii   Mier 16 Ian 2013, 13:37

dan tm a scris:
Si nu se baga ,,colectorii" la ea?

Dupa cum vezi, vis a vis de masina a aparut un post de paza , facut din placi de lemn prefabricate. Daca maresti poza, pe langa "canton" poti sa vezi si maidanezii ce se aciueaza de obicei pe langa posturile astea izolate...
Sus In jos
http://www.facebook.com/andrei.ferche
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: 303 : I. L. Caragiale-Moreni, -Filipești de Pădure - Gura Palăngii   Mier 16 Ian 2013, 13:49

1. nu mi se pare normal ca intr-un document oficial sa se foloseasca o denumire care nu este oficiala. Pe chichite avocatesti se poate trage de timp, pina cind un judecator stabileste ca fondul problemei nu e afecta de acest lucru.
Nu e permis ca angajat al unei institutii sa folosesti decit denumirile oficiale indicind insa si denumirile populare daca se consodera necesar.

2. cine pazeste locomotiva?

3. cine plateste pagubele rezultate prin nefolosirea locomotivei urmare a indisponibilizarii sale?
Sus In jos
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: 303 : I. L. Caragiale-Moreni, -Filipești de Pădure - Gura Palăngii   Mier 16 Ian 2013, 17:05

Am 27 ani, cand eram mic tin minte ca scria Targoviste Sud pe gara, dar nu mai tin minte daca era la fel si pe bilete. Nici in MT vechi nu stiu sa fi fost trecuta Targoviste Sud, oricum lumea in Targoviste in trecut ai spuneau gara mare.

In statia I.L.Caragiale mai erau si 4 fals-uri goale, 2 pe o linie si 2 pe alta linie, iar tot in gara mai este in spate un mic depozit de gpl, produsul fiind adus de la Lukoil Ploiesti o data pe luna iar cand am trecut pe acolo erau 2 vagoane gpl acolo in rest liniste si pace.

Sus In jos
Radu Tudor
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 1097
Varsta : 20
Localizare : Targoviste
Reputatie : 2887
Data de inscriere : 06/02/2012

MesajSubiect: Re: 303 : I. L. Caragiale-Moreni, -Filipești de Pădure - Gura Palăngii   Mier 16 Ian 2013, 18:05

dan tm a scris:
Adica locomotiva este in IL Caragiale de atunci?
Da.
Sus In jos
kristi kkk
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 1481
Varsta : 37
Localizare : Alexandria
Reputatie : 4530
Data de inscriere : 25/08/2008

MesajSubiect: Re: 303 : I. L. Caragiale-Moreni, -Filipești de Pădure - Gura Palăngii   Mier 16 Ian 2013, 19:11

Gara Rosiori Est este trecuta in mersul trenurilor Rosiori, la fel si pe bilete. Pancarta este cu Rosiori Est. La fel o fi si cu Tirgoviste. Denumirea de Rosiori Est a fost data dupa darea in folosinta a liniei Bucureti-Craiova, in 1949, pe care este situata si Rosiori Nord, si pt. a nu se crea confuzie s-a luat decizia de a fi denumita asa, nu stiu de ce nu si CFR nu a denumit-o in inscrisurile oficiale.
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 3905
Reputatie : 6804
Data de inscriere : 09/07/2009

MesajSubiect: Re: 303 : I. L. Caragiale-Moreni, -Filipești de Pădure - Gura Palăngii   Mar 09 Apr 2013, 23:16

Statii si halte + distante masurate cu Google Earth:

Km 00+000 IL Caragiale
km 03+170 Olari Post Ajutor Miscare h.
km 04+930 Olari h.
km 06+970 R.1 Post Macaz h.
km 07+350 P.R. Ditesti h.
km 07+610 R.2 Post Macaz h.
km 08+410 Ditesti h.
km 10+570 Filipestii de Padure hcv.
km 11+670 R.3 Post Macaz h.
km 16+110 Gura Palangii hcv.
km 16+584 Opritor
------------------------------------------
km 06+970 R.1 Post Macaz h.
km 07+670 R.4 Post Macaz h.
km 09+120 Ghirdoveni h.
km 15+800 Moreni h.
Sus In jos
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: 303 : I. L. Caragiale-Moreni, -Filipești de Pădure - Gura Palăngii   Mar 14 Mai 2013, 11:24

Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12056
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14093
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: 303 : I. L. Caragiale-Moreni, -Filipești de Pădure - Gura Palăngii   Mar 14 Mai 2013, 11:47

Asta e linia de pe care a scăpat un tren anul trecut?

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: 303 : I. L. Caragiale-Moreni, -Filipești de Pădure - Gura Palăngii   Mar 14 Mai 2013, 11:49

Exact, si vezi si liniile celelalte din gara la topicul cu 302.


Ultima editare efectuata de catre Katalyn in Mar 14 Mai 2013, 11:52, editata de 1 ori
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7249
Varsta : 29
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 10897
Data de inscriere : 08/04/2009

MesajSubiect: Re: 303 : I. L. Caragiale-Moreni, -Filipești de Pădure - Gura Palăngii   Mar 14 Mai 2013, 11:51

În prima poză e trecerea la nivel unde s-a întamplat accidentul, iar în a 4-a e sabotul de deraiere care la acel moment era ridicat în loc să fie culcat pe linie.
Sus In jos
TVlad
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2031
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4666
Data de inscriere : 16/01/2010

MesajSubiect: Re: 303 : I. L. Caragiale-Moreni, -Filipești de Pădure - Gura Palăngii   Mier 22 Mai 2013, 20:46

ferriviarius a scris:
Zonă interesantă, merită o temă separată.

romrail a scris:
In volumul 5 din "Mica Monografie a CFR", scrisa de Radu Bellu am gasit cateva informatii despre caile ferate inguste din zona orasului Ploiesti. Deoarece materialul este destul de mare am sa incerc sa-ti spun pe scurt ce stiu despre aceasta C.F.
Calea Ferata Baicoi-Moreni (21 km) a fost construita in anul 1917 de catre armata germana, pentru exploatarea resurselor zonei, resurse ce erau transbordate in statia Baicoi (astazi Floresti Prahova) de pa linia Bucuresti-Brasov. Dupa terminarea razboiului, linia a fost exploatata pentru scurt timp de catre Directia Cailor Ferate Particulare din Ministerul Comunicatiilor. La 10 iulie 1923, linia a fost transferata in exploatarea Directiei Caii Ferate Plioesti-Valeni.
Intre anii 1917-1948 pe CF Baicoi-Moreni au functionat 6 statii: Baicoi, Catina, Filipestii de Padure, Ditesti, Ghirdoveni si Moreni. Cladiri de exploatare au functionat numai in statiile Moreni si Catina (in spatii cedate de Soc. Astra Romana), iar in statiile Filipesti, Ditesti si Ghirdoveni in vagoane amenajate.
Parcul de material rulant era compus din 28 de vagoane de marfa (10 acoperite si 18 descoperite). Ulterior s-au mai adaugat inca 8 vagoane. Pentru transportul calatorilor s-au folosit trei vagoane salon (Clasele I, II si III). Din pacate nu am alte date despre materialul rulant de pe aceasta linie si nici despre soarta lui dupa 1948.
Linia a fost initial construita cu sine tip 17 si 24, iar dupa ce a trecut in exploatarea Directiei Caii Ferate Ploiesti-Valeni, s-au construit cladiri de exploatare in statiile Baicoi, Filipesti, Ditesti si Ghirdoveni. In statia Baicoi au fost construite si locuinte de serviciu.
Linia a fost refacuta cu sine de tip 24 si 32.
Pentru remorcarea trenurilor s-au construit Depoul Baicoi si Remiza Moreni. Pe aceasta linie au circulat 6 locomotive tender de fabricatie germana (cate 2 din categoriile II, III si IV).
In anul 1948 linia a fost normalizata, tronsonul Provita-Baicoi fiind desfiintat.
3.10.2003 http://www.railwayfan.ro/index.php?ml=102&t=59

Am ajuns astazi la fostul pod peste Prahova aflat pe vechea linie Baicoi (Floresti) - Filipesti. Iata citeva poze, pentru inceput de pe malul drept.

Un drum agricol a intrerupt rambleul pe undeva la mijloc:



Vedere spre Baicoi:





Si inapoi spre Filipesti:



Aici se termina rambleul si se pot vedea vechile pile ale podului catre Baicoi. Eu presupun ca pe vremea constructiei liniei rambleul continua putin mai departe in albia actuala a Prahovei:



Vedere inapoi, spre Filipesti:



Si pilele, mai de aproape. Se vede cum inaltimea le creste pentru a putea ajunge pe malul celalalt la cota terenului, mai ridicata:



Mergem mai departe spre Baicoi si in albia riului gasim aceasta fundatie:



Se mai pastreaza inca o parte din lemnul pentru cofrare:



Mai departe:



O chestie de beton care nu stiu ce a fost, daca are legatura cu podul. Sint o gramada la fel pe malul celalalt, asta nu am idee cum a ajuns aici:



Ajungem pe malul celalalt (sting), la o fosta groapa de gunoi:



Ma asez exact pe locul liniei:



Mai de aproape:



Si o poza in directia opusa, spre Baicoi:



Si aici sint acele fundatii bizare intre pile:



Si multimea de "chestii" de beton:



M-am uitat dupa urmele unei gari Catina dar cladirea pe care o suspectam eu nu cred ca are vreo legatura cu asta, e una la fel si pe malul vecin, mult mai departe de linie si cred ca apartin amindoua de Apele Romane sau ceva similar.
Sus In jos
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: 303 : I. L. Caragiale-Moreni, -Filipești de Pădure - Gura Palăngii   Sam 01 Feb 2014, 18:33

01.02.2014

Vedere spre Filipesti.






Vedere spre 302 si Statia I.L.Caragiale








windows 7 screenshot
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: 303 : I. L. Caragiale-Moreni, -Filipești de Pădure - Gura Palăngii   Astazi la 21:45

Sus In jos
 

303 : I. L. Caragiale-Moreni, -Filipești de Pădure - Gura Palăngii

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» 303 : I. L. Caragiale-Moreni, -Filipești de Pădure - Gura Palăngii
» LINIA DE MOCANITA FIENI-PIETROSITA-MOROENI
» Campulung Est - Gura Humorului
» 706 : Tandarei - Giurgeni
» 513 : Dărmănești - Cacica - Gura Humorului
Pagina 6 din 8Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 300-