Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiți | 
 

 303 : I. L. Caragiale-Moreni, -Filipești de Pădure - Gura Palăngii

In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
AutorMesaj
Katalyn

avatar

Numarul mesajelor : 6293
Varsta : 28
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 7730
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: 303 : I. L. Caragiale-Moreni, -Filipești de Pădure - Gura Palăngii   Lun 15 Feb 2016, 14:59


image hosting over 10mb


screenshot

Linia ce ducea de la Filipesti De Padure spre Gura Palangii
















img upload
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 5073
Reputatie : 6599
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: 303 : I. L. Caragiale-Moreni, -Filipești de Pădure - Gura Palăngii   Lun 15 Feb 2016, 15:08

Faine, poze, vad ca statia Filipestii de Padure e destul de mare, pacat ca nu mai e trafic, ar merge acolo un fel de parc industrial.

Linia spre Gura Palangii de cind nu mai e folosita?

Banuiesc ca marfarul a dus cisterna si in alta zi se intoarce dupa ea cind o fi goala.

Sus In jos
Katalyn

avatar

Numarul mesajelor : 6293
Varsta : 28
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 7730
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: 303 : I. L. Caragiale-Moreni, -Filipești de Pădure - Gura Palăngii   Lun 15 Feb 2016, 15:14

Nu stiu, cred ca tot azi o ia, nu mai era alta acolo si imi aduc aminte ca au fost zile cand pleca cu sigurantele si aragazul si se intorceau la fel. Daca se intoarce cu 7 vagoane e clar ca descarca aragazul acolo si apoi pleaca inapoi. O sa verific mai tarziu.

A plecat la 10:51 din I.L.Caragiale si din spusele mecanicului 1h30min face pana la Filipesti de Padure cu viteza maxim 10 km/h. A sosit la 12:17 adica fix 1h30.

Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 5073
Reputatie : 6599
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: 303 : I. L. Caragiale-Moreni, -Filipești de Pădure - Gura Palăngii   Lun 15 Feb 2016, 19:34

Foarte interesant ca mai este nevoie de gaz transportat cu trenul.Asta tine in viata linia, tot e bine. Ma intreb cum or fi preturile daca pentru CFR Marfa e rentabil sa duca un vagon iar pentru beneficiar e rentabil sa plateasca pentru un vagon.Pentru ce e folosit gazul ala?

Dar cum zic, e bine ca nu moare linia. Oare daca linia a r fi mai buna ar permite tonaje si viteze mai bune, ar fi cerere pentru transport marfa mai mare?

Sus In jos
Katalyn

avatar

Numarul mesajelor : 6293
Varsta : 28
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 7730
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: 303 : I. L. Caragiale-Moreni, -Filipești de Pădure - Gura Palăngii   Lun 15 Feb 2016, 22:39

Asta e singurul transport ce mai ajunge pe aici. Inainte era de maxim 2 ori pe luna si il duceau cu Ldh-ul de la PL.Est/PL.Triaj fara sigurante, de vreun an si ceva vad ca i baga vagoane de siguranta si acum ajunge de 3-4 ori pe luna. Pleaca incarcat cu GPL de rafinaria Lukoil Ploiesti pentru un privat din Filipesti. Cand lucram la paza avem toate detalile firmei oricum am vazut ca acolo este un mare gater le-or trebui gazul pentru ceva utilaje, nu stiu zic si eu, ca daca era sa fie statie de incarcat GPL sigur se facea cu cisterna.

Sus In jos
Katalyn

avatar

Numarul mesajelor : 6293
Varsta : 28
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 7730
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: 303 : I. L. Caragiale-Moreni, -Filipești de Pădure - Gura Palăngii   Lun 15 Feb 2016, 22:41

Asta e singurul transport ce mai ajunge pe aici. Inainte era de maxim 2 ori pe luna si il duceau cu Ldh-ul de la PL.Est/PL.Triaj fara sigurante, de vreun an si ceva vad ca i baga vagoane de siguranta si acum ajunge de 3-4 ori pe luna. Pleaca incarcat cu GPL de rafinaria Lukoil Ploiesti pentru un privat din Filipesti. Cand lucram la paza avem toate detalile firmei oricum am vazut ca acolo este un mare gater le-or trebui gazul pentru ceva utilaje, nu stiu zic si eu, ca daca era sa fie statie de incarcat GPL sigur se facea cu cisterna.

Sus In jos
cristi CFR
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 3398
Varsta : 29
Localizare : Timișoara
Reputatie : 7051
Data de inscriere : 02/11/2008

MesajSubiect: Re: 303 : I. L. Caragiale-Moreni, -Filipești de Pădure - Gura Palăngii   Lun 15 Feb 2016, 23:24

Faine poze, felicitari pentru captura.
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
mielutu zburator

avatar

Numarul mesajelor : 3036
Varsta : 22
Reputatie : 4473
Data de inscriere : 07/09/2014

MesajSubiect: Re: 303 : I. L. Caragiale-Moreni, -Filipești de Pădure - Gura Palăngii   Mar 16 Feb 2016, 00:37

Trebuie să fie nasol pentru mecanic să-l tot târâie cu 10 km/h, trebuie atenție mare că la așa viteză mică foarte ușor poate sări la 11 km/h și s-a ars, dar la 5 km/h adormi cu trenul pe traseu.
Cât de greu o fi să-i facă o cârpeală și să-i dea drumul cu 20 sau 25 km/h?
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
Katalyn

avatar

Numarul mesajelor : 6293
Varsta : 28
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 7730
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: 303 : I. L. Caragiale-Moreni, -Filipești de Pădure - Gura Palăngii   Mar 16 Feb 2016, 03:38

Carpeala aia s-ar putea sa coste si nu cred ca se baga nimeni pentru 3 transporturi pe luna. E adevarat ca pentru mecanic e teroare sa mearga 10 km cu viteza de maxim 10 km/h. Linia aia nu mai are viitor minele de carbune sunt inchise, doar aragazul asta ce mai ajunge, bine ca inca mai exista sina.
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 3190
Varsta : 36
Localizare : Pascani
Reputatie : 6096
Data de inscriere : 03/11/2010

MesajSubiect: Re: 303 : I. L. Caragiale-Moreni, -Filipești de Pădure - Gura Palăngii   Mier 27 Iul 2016, 23:19

in 1990 care era situatia tronsonului Filipestii de Padure- Gura Palangii ?

-Se considera linie industriala (unde circulatia trenurilor se realiza in regim de manevra), iar Gura Palangii era considerata antestatie industriala ?

-Sau Gura Palangii era statie, cu semnalizare mecanica si instalatie SBW, iar intre Filipestii de Padure si Gura Palangii se circula la "cale libera" ?

Inclin se cred spre ultima varianta, deoarece (din pozele postate pe forum), la iesire din fosta statie Filipestii de Padure spre Gura Palangii, a existat un semafor (semnal mecanic) de iesire!

Cand (in ce an) a ajuns ultimul tren de marfa la Gura Palangii ?

De asemenea, din linia dintre Filipestii de Padure si Gura Palangii, se mai ramifica o cale ferata (care in "Mersul trenurilor 1966/1967") apare ca si linia Provita- Magureni!
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 4549
Localizare : Braila
Reputatie : 7993
Data de inscriere : 09/07/2009

MesajSubiect: Re: 303 : I. L. Caragiale-Moreni, -Filipești de Pădure - Gura Palăngii   Lun 23 Ian 2017, 14:46

Ditesti hc.



Trecere la nivel cu DJ 101I

Vedere spre Filipestii de Padure hcv.

Vedere spre Ditesti hc.


Capatul X al fostei statii Moreni, postul de bariera si vechiul terasament...

In imagine, la stanga spre statia Moreni, la dreapta spre IL Caragiale

_________________
IR 1671 „Alexandru Ioan Cuza”
Bucuresti Nord 06:25 - Urziceni 07:31 - Faurei 08:36 - Braila 09:21 - Barbosi 09:38 - Galati 09:55
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 5073
Reputatie : 6599
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: 303 : I. L. Caragiale-Moreni, -Filipești de Pădure - Gura Palăngii   Lun 23 Ian 2017, 15:51

Locul probabil va fi valorificat, daca nu a fost deja.
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: 303 : I. L. Caragiale-Moreni, -Filipești de Pădure - Gura Palăngii   

Sus In jos
 
303 : I. L. Caragiale-Moreni, -Filipești de Pădure - Gura Palăngii
Sus 
Pagina 8 din 8Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 300-
Mergi direct la: