Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiți | 
 

 INFORMATII GENERALE DESPRE TFG si TFC

In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 25 ... 46, 47, 48
AutorMesaj
Luna



Numarul mesajelor : 2230
Reputatie : 4782
Data de inscriere : 18/03/2011

MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE DESPRE TFG si TFC   Sam 29 Apr 2017, 15:12

Speram la multi studenti, ei circula gratis deci clar mai ieftin decat la dube de orice fel si evident nu o sa mearga nici cu nasul.
Sus In jos
alliens



Numarul mesajelor : 485
Reputatie : 2919
Data de inscriere : 27/06/2011

MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE DESPRE TFG si TFC   Dum 30 Apr 2017, 23:37

pe bucuresti- Targoviste nu stiu cati calatori au totusi, eu unul (si sunt singurul) nu i-as alege in sezonul cald pentru ca nu au AC (bine acum, si la CFR risti sa iei tzeapa cu Desiro la care nu functioneaza AC-ul)...vara confirt inseamna in primul rand AC, iar la capitolul asta nu stau bine deloc....plus ca au si smecheria aia cu plata locului la IR, desi mersul e destul de lenes, intre Titu si Targoviste sarind o singura statie, in rest opreste peste tot
Sus In jos
Katalyn

avatar

Numarul mesajelor : 6129
Varsta : 27
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 7475
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE DESPRE TFG si TFC   Dum 30 Apr 2017, 23:58

Nu va obliga nimeni sa mergeti cu ei pe secti importante decat pe cele mici gen 302, 304, 306 pe magistrale sau 901+904 nu se merita sa mergeti cu ei. Au un singur automotor adevarat ADH-ul ala de e titular pe Moldova in rest pistol cu apa. Cele mai mari tarife, cele mai slabe servicii.
Sus In jos
mielutu zburator

avatar

Numarul mesajelor : 2994
Varsta : 22
Reputatie : 4338
Data de inscriere : 07/09/2014

MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE DESPRE TFG si TFC   Mier 03 Mai 2017, 23:07

La TFC mă enervează rău de tot personalul de bord, zici că au crescut cu vaca la păscut și că n-au auzit în viața lor de cuvinte și expresii ca bună ziua, mulțumesc, vă rog, etc.. Desigur există excepții și am dat eu de unul așa tare-n gură și mare șmecher, l-am cumințit rapid spunându-i doar 2 informații despre tren și despre ONI-ul pe care urma să-l avem, a tăcut și a început să vorbească mult mai frumos cu mine.
În schimb, VT 624 este excelent, ador automotorul ăsta, și aș merge cu el pe orice distanță fără să am vreo greață, la fel și ADH 11 e excelent.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
cardinal

avatar

Numarul mesajelor : 2314
Reputatie : 5247
Data de inscriere : 08/04/2010

MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE DESPRE TFG si TFC   Joi 04 Mai 2017, 17:38

https://www.viata-libera.ro/eveniment/87629-transferoviar-grup-si-elevii-din-tulucesti-la-plantat-puieti

TFC și elevii din Tulucești plantează puieți, pentru natură și pentru stabilizarea căii 43380
Sus In jos
Katalyn

avatar

Numarul mesajelor : 6129
Varsta : 27
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 7475
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE DESPRE TFG si TFC   Joi 04 Mai 2017, 17:58

Acolo din ce am vazut pe internet aia chiar depind de tren, nu ca pe alte rute unde trenul a revenit si circula gol. E totusi o diferenta intre o femeie si un barbat la fel ca si ruta Galati-Barlad cu alte rute unde duba merge paralel cu trenul acesta din urma circuland si mai lent si gol, sa nu redeschidem iar subiecte care s-au tot discutat de-a lungul timpului.
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 14421
Localizare : Бухарест
Reputatie : 18052
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE DESPRE TFG si TFC   Vin 05 Mai 2017, 02:13

Pentru TFC linia 703 e prima dupa 801 la profit.

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

595423
Sus In jos
mielutu zburator

avatar

Numarul mesajelor : 2994
Varsta : 22
Reputatie : 4338
Data de inscriere : 07/09/2014

MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE DESPRE TFG si TFC   Sam 06 Mai 2017, 13:02

Având în vedere faptul că TOATE drumurile din județul Galați sunt în stare proastă sau critică (singurul ok e Tecuci - Galați), e normal să meargă cu trenul, mai ales când timpii sunt buni, mersul e bun, materialul rulant e comod și fiabil... Cu un abonament chiar ieși ieftin și bine. Trenurile lor dinspre Berești sosesc ocupate minim 65% la Galați, și pleacă înre 45 și 80%.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
ets2oltromânia

avatar

Numarul mesajelor : 673
Varsta : 18
Localizare : Romania, tara hotilor
Reputatie : 1319
Data de inscriere : 15/06/2016

MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE DESPRE TFG si TFC   Dum 21 Mai 2017, 22:48

Stie cineva cand va reincepe circulatia pe Costesti Rosiori Nord? Multumesc
Sus In jos
https://www.youtube.com/channel/UCM474g-YL1k68HE0K1_f9_A
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 6718
Reputatie : 9053
Data de inscriere : 06/04/2012

MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE DESPRE TFG si TFC   Sam 27 Mai 2017, 13:41

De pe pagina lor de Facebook:

Avand in vedere comentariile nefondate, postate pe facebook in ultima perioada de timp, am luat decizia de a face public un raport de activitate cu lucrarile care au fost efectuate pe sectia neinteroperabila Buda- Slanic de la preluarea in chirie a sectiei si pana in prezent.

Urmare a transportului de sare pe calea ferata, cu vagoane lipsite de etanseitate, de la data infiintarii liniei si pana in anii 2000, s-a produs degradarea materialului marunt de prindere metalic, podurile si podetele metalice, degradare care a condus la introducerea restrictiei de viteza de 30km/ h pe toata lungimea liniei si in final la inchiderea circulatiei pe calea ferata incepand cu anul 2012.

Linia a fost inchiriata de catre S.C Transferoviar Grup S.A din data de 22.08.2012 si are o lungime constructiva de 34 km. Sectia a fost preluata inchisa, din cauza starii necorespunzatoare a prinderilor, cu viteza de circulatie stabilita la 30 km/ h.
In prima urgenta dupa preluare s-au efectuat lucrari de curatire a vegetatiei pe toata lungimea, inlocuirea diblurilor si a tirfoanelor B5 necorespunzatoare (peste 10.000 bucati), inlocuirea de traverse de lemn si tirfoane B2, astfel incat linia sa fie deschisa circulatiei trenurilor incepand cu 01.09.2012. S-au efectuat lucrari de imbunatatire a cladirilor si de conectare la utilitati. La momentul preluarii cladirea din statia Slanic nu mai era conectata la apa curenta si curent electric. A fost realizata infrastructura necesara intretinerii vehiculelor de cale ferata, canal de revizie cu buzunare, refacere ateliere.
S-au efectuat lucrari de buraje, ripaje si tragerea liniei la tipar. S-au efectuat lucrari de aparare terasament la km 20+950/ 21+050, in valoare totala de 150.000 lei.
Dupa executarea acelor lucrari de prima urgenta, se circula cu viteza de 50km/ h intre statiile Buda –Plopeni Sat, 40km/h intre Plopeni Sat – Poiana Slanic si 50km/ h intre Poiana Slanic – Slanic.
S-au eliminat restrictiile de viteza cauzate de starea caii ferate si s-au ameliorat restrictiile de viteza de la km 26+170/ 220 si 28+740/ 790 de la 15km/ h la 40km/ h.

De la redeschidere pana in prezent s-au executat lucrari de inlocuire a diblurilor uzate (peste 20.000 dibluri si tirfoane B5), s-au inlocuit toate traversele necorespunzatoare pe aparatele de cale, s-au inlocuit traversele necorespunzatoare de lemn pe toate curbele, s-a refacut integral trecerea la nivel cu calea ferata a DN1, prin inlocuirea infrastructurii si suprastructurii uzate si montarea dalelor STRAIL pentru confortul circulatiei auto. Lucrarea de RK de la trecerea la nivel cu calea ferata a DN1, a fost realizata in anul 2015, avand costuri totale de cca 500.000 lei. La aceasta trecere la nivel cu calea ferata a DN1, in luna aprilie 2017 a fost executata si o revizie tehnica a pasajului, cu demontarea integrala a dalelor elastice STRAIL.

Prin lucrarile care s-au executat si se executa se poate circula cu viteza de 50km/ h conform tolerantelor admise de instructiile CFR in vigoare. Sunt introduse restrictii de viteza doar datorita neasigurarii rombului de vizibilitate la pasaje sau datorita podetelor degradate.

Linia este masurata cu vagonul de masurat calea apartinand C.N.C.F. “CFR” S.A, de doua ori pe an, masuratori care confirma starea caii, de a permite circulatia cu viteza de 50km/ h.
Toate lucrarile care se executa sunt verificate si confirmate trimestrial de catre reprezentanti ai C.N.C.F. “CFR” S.A. Defectele de directie si nivel ale caii, (denivelari transversale si longitudinale, deripari ale caii) se incadreaza in tolerantele admise de instructiile CFR in vigoare pentru viteza de circulatie de 50km/ h.

Pentru ridicarea vitezei de circulatie, la o viteza mai mare de 50 km/ h, asa cum si noi am dori, nu numai calatorii care utilizeaza trenuile pe aceasta relatie, ar presupune refactia liniei CF si a lucrarilor de arta, iar investitia respectiva ar trebui amortizata in perioada de inchiriere, adica in patru ani.
Legislatia nu permite administratorului infrastructurii, in speta CNCF CFR SA, sa acorde sprijin financiar pentru lucrari de reparatii capitale sau refactii, societatilor care au inchiriat sectii neinteroperabile. Lucrarile de investitii sau de intretinere pe care le efectuam sunt in functie de urgente astfel incat sa putem mentine viteza de circulatie la 50km/ h si sunt realizate din fonduri proprii.

Pe langa lucrarile periodice care se executa conform instructiilor CFR, se executa lucrari de inlocuire a diblurilor si a materialului metalic de prindere degradat. Prin executarea acestor lucrari starea caii se imbunatateste de la an la an.

Printre cele mai recente lucrari s-a numarat montarea de gabioane in albia raului Slanic, in zona Cotofenesti, lucrare care a avut ca scop stabilizarea terenului din aceasta zona.

Incercam prin acest demers extrem de transparent in a ne arata buna credinta, pentru a ne acorda incredere in demersurile pe care le intreprindem in a asigura conditii sigure de circulatie, dar solicitam si respectul cuvenit pentru toate eforturile depuse in asigurarea vitezei de circulatie la 50 km/ h, viteza de circulatie, atat de reclamata.

Cu stima,
Conducerea Transferoviar Grup
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE DESPRE TFG si TFC   

Sus In jos
 
INFORMATII GENERALE DESPRE TFG si TFC
Sus 
Pagina 48 din 48Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 25 ... 46, 47, 48
 Subiecte similare
-
» Despre palmieri...
» Cateva cuvinte despre Amaryllis
» Cateva cuvinte despre Anthurium(Floarea-Flamingo)
» Cateva cuvinte despre Hibiscus(Trandafir-de-China)
» Cateva cuvinte despre Streptocarpus

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: OPERATORI PRIVATI DIN ROMANIA :: TRANSFEROVIAR CALATORI-
Mergi direct la: