Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 603 : Zorleni - Falciu Nord - Prut

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
AutorMesaj
teoiasi



Numarul mesajelor : 76
Reputatie : 298
Data de inscriere : 05/05/2016

MesajSubiect: Re: 603 : Zorleni - Falciu Nord - Prut   Joi 28 Iul 2016, 14:55

Poate sa-mi si mie cineva ultimul mers al trenurilor de pe aceasta ruta ? Very Happy
Sus In jos
ets2oltromânia



Numarul mesajelor : 253
Varsta : 21
Localizare : Olt
Reputatie : 442
Data de inscriere : 15/06/2016

MesajSubiect: Re: 603 : Zorleni - Falciu Nord - Prut   Joi 28 Iul 2016, 17:31

teoiasi a scris:
Poate sa-mi si mie cineva ultimul mers al trenurilor de pe aceasta ruta ? Very Happy
26 Ianuarie 2013
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12093
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14135
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: 603 : Zorleni - Falciu Nord - Prut   Joi 28 Iul 2016, 18:39

La ora actuală, Ministerul Afacerilor Interne nu mai autorizează niciun punct de trecere a frontierei. Spre Ucraina, Moldova și Serbia nu se autorizează pe motiv că nu sunt în UE și trebuie îndeplinite condiții suplimentare, iar spre Bulgaria și Ungaria nu se autorizează pe motiv că urmează să intrăm în Schengen în următoarea sută de ani și nu se justifică investiția. Există un punct de trecere a frontierei cu Bulgaria, minim 4 cu Ungaria și minim 3 cu Ucraina care nu se pot deschide (sunt finalizate drumurile), deoarece MAI nu vrea. Pentru podul Calafat-Vidin au durat un an de zile negocierile cu MAI!

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2364
Varsta : 34
Localizare : Husi
Reputatie : 4720
Data de inscriere : 03/11/2010

MesajSubiect: Re: 603 : Zorleni - Falciu Nord - Prut   Joi 28 Iul 2016, 20:12

Punctul de trecere a frontierei feroviar cu Moldova de la Falciu CFR- Prut 2 CFM cred ca este demult autorizat de MAI, din moment ce exista si inainte de 1990, si din moment ce mai ales in statia CFR Falciu s-au facut investitii si dotari importante pentru conformarea cu normele Schengen!

Problema nu este in curtea MAI, ci in curtea CFR-SA (Infrastructura), CFM si CFR-Calatori, unitati care trebuie sa reabiliteze linia de cale ferata si sa reintroduca trenuri de calatori pe acolo!
Sus In jos
Amiralul



Numarul mesajelor : 720
Reputatie : 3496
Data de inscriere : 12/06/2009

MesajSubiect: Re: 603 : Zorleni - Falciu Nord - Prut   Joi 28 Iul 2016, 23:00

Daca mai erau schimburi economice cu rusii,poate mai se justifica punctul de trecere.Acum,ce operator ar duce marfa peste dealurile alea?Cind poti sa iesi la Ungheni si Giurgiulesti pe linie usoara!
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2364
Varsta : 34
Localizare : Husi
Reputatie : 4720
Data de inscriere : 03/11/2010

MesajSubiect: Re: 603 : Zorleni - Falciu Nord - Prut   Vin 29 Iul 2016, 08:23

Pai ca sa creezi schimburi economice cat mai intense cu Republica Moldova (si eventual si Rusia), intai trebuie sa creezi infrastructura (si in primul rand cea feroviara) necesara! Noi cam punem caruta inainta boilor, plangandu-ne ca nu avem schimburi economice cu estul Europei, dar nu facem nimic ca sa usuram crearea acestor schimburi economice!

Intradevar, profilul liniei 603 este unul relativ greu (nu stiu care este tonajul maxim al unui tren de marfa care poate circula pe aceasta sectie , in conditiile simple sau dublei tractiuni), insa linia 603 ofera un acces important, din zona centrala a Moldovei, spre sudul Republicii moldova si a Ucrainei, si spre portul Odessa.

In contextul lucrarilor de refacere/reconstructie a caii ferate (aflate astazi pe teritoriul Ucrainei) dintre Basarabeasca si Berezina, calea ferata 603 poate constitui parte dintr-un coridor important de transport- Bârlad- Zorleni- Falciu- Prut 2- Abaclia- Basarabeasca- Berezina- Arciz- Cetatea Alba- Bugaz/Zatoka- Odessa.
Desi in Republica Moldova acest coridor feroviar traverseaza intradevar zona gagauza, totusi acolo nu sunt probleme majore (precum in zona transnistreana) , iar calea ferata ce traverseaza zona gagauza se afla sub controlul CFM.

Apoi sa nu uitam ca din statia Falciu pana in statia Prut-2 a existat si linie de ecartament normal (care poate fi relativ usor restabilita), oferind astfel un al treilea acces a Republicii Moldova la cale ferata de ecartament normal .
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 3687
Reputatie : 4681
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: 603 : Zorleni - Falciu Nord - Prut   Vin 29 Iul 2016, 09:20

ldh 80, nu o lua de la inceput cu prostiile despre Moldova de dincolo de Prut.

romania trebuie sa faca in asa fel incit sa dezvolte zona de dincoace de Prut si abia atunci va avea ce sa exporte pe calea ferata spre Moldova de dincolo nu spre pportul Odesa cita vrme noi avem potul Constanta.
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2364
Varsta : 34
Localizare : Husi
Reputatie : 4720
Data de inscriere : 03/11/2010

MesajSubiect: Re: 603 : Zorleni - Falciu Nord - Prut   Vin 29 Iul 2016, 09:38

Dar dezvoltarea zonei Moldovei (cu care suntem de acord cu totii), trebuie privita si gandita in stransa corelatie cu strângerea legaturilor si intensificarea schimburilor economice cu Republica Moldova!
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 3687
Reputatie : 4681
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: 603 : Zorleni - Falciu Nord - Prut   Vin 29 Iul 2016, 10:36

Nu incepe iar, nu poate fi in strinsa legatura cu Moldova de dincolo, dezvoltarea trebuie sa fie in legatura cu Romania, cu celellate zone ale tarii si implicit cu occidentul, nu cu republica Moldova, ea nu are ce sa ne ofere.

Cind zona noastra va fi destul de bogata o sa fie deschisa si linia pentru trenuri peste Prit cu marfa de la noi la ei nu invers.

Ti-am mai zis ca ei nu au ce sa ne ofere.
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2364
Varsta : 34
Localizare : Husi
Reputatie : 4720
Data de inscriere : 03/11/2010

MesajSubiect: Re: 603 : Zorleni - Falciu Nord - Prut   Vin 29 Iul 2016, 10:39

Asta e parerea dumneavoastra, care nu este neaparat si reala si cu care evident nu pot fi de acord! Haideti sa ne respectam reciproc opiniile si sa acceptam faptul ca putem avea opinii diferite, fara sa ne certam!
Sus In jos
DAS 2011



Numarul mesajelor : 222
Reputatie : 2137
Data de inscriere : 18/09/2011

MesajSubiect: Re: 603 : Zorleni - Falciu Nord - Prut   Vin 29 Iul 2016, 20:26

Cred ca exprimarea corecta ar fi ca basarabenii nu au ce sa ne ofere vagonabil.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12093
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14135
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: 603 : Zorleni - Falciu Nord - Prut   Vin 29 Iul 2016, 22:59

De la Moldova poți să imporți cereale... treaba e că te rup taxele vamale, Moldova nefiind în UE. Din cauza asta, aproape orice import din R. Moldova sau Rusia e nerentabil în prezent.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
IonutCFR2009
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 3914
Reputatie : 6818
Data de inscriere : 09/07/2009

MesajSubiect: Re: 603 : Zorleni - Falciu Nord - Prut   Sam 30 Iul 2016, 08:35

Si totusi, aproximativ 25 % din productia de paine si produse de panificatie de la noi, e cu faina made in Moldova. Smile Poate nu chiar fabricata acolo dar oricum sosita pe filiera lor... Smile In plus, de anul acesta au inceput sa apara depozite specializate care importa produse de patiserie fabricate in Moldova si Ucraina, produse ieftine care rup la pret majoritatea produselor similare fabricate in Romania. Importul de vinuri fabricate in Moldova este deja de notorietate, au preturile la jumatate fata de cele obtinute in Romania. Se pare deci ca incet dar sigur ne vor acapara piata de desfacere cu produsele lor din industria alimentara, obtinute mult mai bio decat la noi (contin foarte putine E-uri)
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12093
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14135
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: 603 : Zorleni - Falciu Nord - Prut   Sam 30 Iul 2016, 15:33

Astea nu sunt mărfuri vagonabile... făina o aduci cel mult cu tirul, pe când bomboanele le aduci cu dubița de 3,5 tone.

Nu aș zice că agricultura lor e chiar bio... totul e făcut pe standardele GOST, practic nu respectă niciun standard european. Poate nu sunt obligați să treacă E-urile pe etichetă (chiar și denumirea E vine dintr-un standard EN ISO, pe când ei merg pe GOST).

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
kristi kkk
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 1483
Varsta : 37
Localizare : Alexandria
Reputatie : 4537
Data de inscriere : 25/08/2008

MesajSubiect: Re: 603 : Zorleni - Falciu Nord - Prut   Sam 30 Iul 2016, 16:50

Vinurile moldovenești de calitate nu-s tocmai ieftine. Cricova e in jur de 15 lei sticla de 750 ml. A, dacă vrei ieftin iei de Tomai da' nu e diferență față de "Babanu". Sau Bostavan la 12-13 lei sticla însa nu se ridică la nivelul " Recaș" care are vin la același preț. Iar făina sau preparate de panificație nu cred că umple într-un an o garnitură de 20 de vagoane.
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: 603 : Zorleni - Falciu Nord - Prut   Astazi la 09:55

Sus In jos
 

603 : Zorleni - Falciu Nord - Prut

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» 603 : Zorleni - Falciu Nord - Prut
» Revista presei (partea IV)
» 217 : Timisoara Nord - Periam - Lovrin - Nerau
» Prin Timisoara Nord
» 922A : Voiteni - Gataia - Resita Nord
Pagina 8 din 8Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 600-