Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 34 ... 64, 65, 66, 67  Urmatorul
AutorMesaj
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2364
Varsta : 34
Localizare : Husi
Reputatie : 4720
Data de inscriere : 03/11/2010

MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   Mier 17 Feb 2016, 17:18

In septembrie 2015, s-a inaugurat o scurta portiune de linie de ecartament larg infundata, pana in spatele cladirii statiei Socola, prin prelungirea unei linii de ecartament larg din fosta grupa C a triajului Socola.

Din pacate insa, traseul ales al acest noi linii de ecartament larg a determinat constructia cu o curba destul de stransa a liniei, si implicit imposibilitatea realizarii unui peron suficient de lung acolo.

De aceea consider ca ar fi fost mult mai potrivita realizarea acestei noi linii de ecartament larg, prin montarea unui macaz simplu in linia de ecartament larg ce se indreapa spre magazii si zona transbordare de langa strada 3 Fantani (inainte de traversarea acestei linii largi peste linia curenta normala), iar apoi sa mearga paralel (dar la o anumita distanta) de linia normala curenta, pana in spatele cladirii statiei Socola. Astfel s-ar fi putut realiza acolo un peron decent, suficient de lung (dar mai lat nu, deoarece intre noua linie de ecartament larg si cladirea statiei Socola exista si o alta linie de ecartament normal).



-HM Holboca, fosta statie

Dupa 1969 se dezvolta gara Holboca (pentru a prelua sporul de trafic, ca urmare a dezvoltarii comertului cu URSS), in anii 1983-1985 statia fiind extinsa, pentru preluarea traficului de carbune, destinat CET-Holboca.
Are 8 linii, din care liniile 1 si 2 de ecartament larg.
Daca se va dubla linia Nicolina- Ungheni Moldova, liniile 1 si 2 ar ramane de ecartament larg, iar liniile 3 si 4 ar deveni linii directe.
Statia este echipata cu macaze mecanice, semnale luminoase si o bariera automata.
Statia deserveste CET-Holboca (printr-o linie de ecartament normal) si o rampa de marfa.



-Statia Cristesti- Jijia

Intre 1973-1983 are loc sporirea capacitatii statiei Cristesti-Jijia, care urma sa devina gara internationala, proiect abandonat in 1990.
In 1988 este inaugurata remiza de locomotive Cristesti-Jijia. In prezent, aici se efectuiaza controlul vamal al trenurilor de marfa.
Statia are cca 25 linii, din care: 12 linii statia propriu-zisa, 6 linii de ecartament larg, 7 linii in zona transbordare (din care 3 de ecartament larg si 4 de ecartament normal).
Liniile 1, 2, 3 si 4 sunt de ecartament larg, iar daca se va dubla linia Nicolina- Ungheni Moldova, liniile 5 si 6 vor deveni linii directe.
Statia este echipata cu instalatie CED, avand cladire CED separata.
Statia deserveste Petrobit si Arvi-Agro Holboca, atat prin linii de ecartament normal, cat si prin linii de ecartament larg.



-HM Ungheni- Prut

Are doua linii, din care una de ecartament normal si una incalecata cu 4 sine.
Are macaze mecanice, semnale luminoase si o bariera automata.
Daca se va dubla linia Nicolina- Ungheni Moldova, va trebui adaugata inca o linie , de ecartament larg ), astfel incat sa existe 3 linii: prima de ecartament larg, celelalte doua directe de ecartament normal (de la nord la sud).


Bineinteles ca acest lucru ar presupune si constructia a inca doua poduri feroviare peste raul Prut la Ungheni, astfel incat intre Socola si Ungheni-Moldova sa existe 3 fire de cale ferata: unul de ecartament larg si doua de ecartament normal.

Avantajul unei astfel de solutii ar fi de sporire a capacitatii tronsonului Nicolina- Socola- Ungheni Moldova, dar si eliminarea inimilor de incalecare/descalecare la intrarea/iesirea in si din statii dintre cele doua ecartamente, si implicit a restrictiilor si limitarilor de viteza generate de aceste inimi de incalecare/descalecare.


VS pe tronsonul Nicolina- Ungheni Moldova este de 50 km/h Nicolina- Socola si 80 km/h Socola- Ungheni Moldova.

Ca si sistem de asigurare a parcursului dintre statii se utilizeaza:

-Dependenta intre statii, pe distanta Nicolina- Socola Grupa A- Socola si Ungheni Prut HM- Ungheni Moldova (datorita distantei mici intre aceste statii, nu exista semnale prevestitoare intre ele)

-BLAS, intre Socola- Ungheni Prut HM (datorita distantelor mici intre statii nu este posibila montarea de semnale de trecere a BLA)

Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 3688
Reputatie : 4682
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   Mier 17 Feb 2016, 19:28

Datorita liniei incalecate nu se pot monta inductori de cale, de fapt.

DOUA poduri noi peste Prut? alte ideei noi mai ai?
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9226
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11869
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   Joi 18 Feb 2016, 02:33

Pentru ce 3 fire ca nu ai trafic decat 10 trenuri pe zi..Doar o linie incalecata e deajuns
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 3688
Reputatie : 4682
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   Joi 18 Feb 2016, 08:41

Pai sa se dubleze linia deci 2 poduri de cale normala si apoi inca un pod de linie larga, nu e clar daca linia dubla sa fie si incalecata.
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2364
Varsta : 34
Localizare : Husi
Reputatie : 4720
Data de inscriere : 03/11/2010

MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   Joi 18 Feb 2016, 10:59

Desi in prezent, nivelul traficului feroviar pe linia Nicolina- Ungheni Moldova este destul de scazut, totusi trebuie gandit in perspectiva, in ideea dezvoltarii si strangerii relatii in primul economice, cu Republica Moldova, intr-o perspectiva pe care ca si roman , as vrea sa fie cat mai apropiata- cea a Unirii celor doua state romanesti.

In acest sens, intr-o prima etapa, ar trebui avute in vedere realizarea urmatoarelor obiective

-Dublarea liniei Nicolina- Socola Grupa A- Socola statie, prin lucrari nu foarte costisitoare (amenajarea celor doua linii curente existente dintre Nicolina si Socola Grupa A ca si linie dubla, si anumite midificari la amplasarea macazelor si la configuratia liniilor la intrarea/iesirea din statia Nicolina, Socola Grupa A si statia Socola)

-Separarea firelor de ecartament larg si normal, prin realizarea unui fir separat de ecartament larg intre statia Socola si statia Ungheni Moldova (aici lucrarea mai costisitoare ar fi inca un pod feroviar peste Prut, numai pentru ecartament larg, la nord de actualul pod)

-Intr-o prima faza, montarea celui de-al doilea fir de ecartament normal, pe portiunea cuprinsa intre statia Socola si pasajul la nivel cu Soseaua Tutora, de la iesirea din municipiul Iasi. Pentru aceasta ar fi necesara si o modificare a configuratiei si macazelor de acces a liniei industriale pentru CET Holboca, la intrarea in statia Socola.

-Tot intr-o prima etapa ar trebui echipate cu instalatii CED si statia Holboca si HM Ungheni-Prut, iar in functie de distanta existenta intre statii- daca este suficient de mare montat sistem BLA (cu semnale de trecere a blocului automat de linie), ori daca nu este suficient de mare, folosit sistemul BLAS (bloc automat de linie simplificat).


In a doua etapa, atunci când nivelul traficului va face necesara, ar trebui executata si dublarea caii ferate statia socola- Ungheni Moldova, prin continuarea montarii celui de-al doilea fir de ecartament normal, de la pasajul cu Soseaua Tutora, pana in statia Ungheni-Moldova (si evident si un al treilea pod peste raul Prut, la sud de cel existent).
Dar repet- aceasta a doua etapa numai când traficul va impune acest lucru.


In fine, intr-o a treia etapa, daca va fi necesara, si numai daca se va electrifica si magistrala 600 pe distanta Nicolina- Tecuci Ram. Frunzeasca, se va putea aveea in vedere si electrificarea liniei Socola- Ungheni Moldova.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 3688
Reputatie : 4682
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   Joi 18 Feb 2016, 11:55

Noi in perspectiva trebuie sa ne vedem de tara noatra nu de unirea cu Moldova. In primul rind Moldova a fost a noastra intre 1918-1940 in rest e o tara rusificata dar si saraca deci ce unire si ce stringere de relatii economice?

Chiar in Moldova noastra sint sate unde caii si carutele sint in numar cel putin egal cu locuitorii, fara drumuri macar pietruite, fara apa curenta fara bai in casa, fara locuri de munca si tu umpli forumul de unirea cu Moldova, de linii ferate dublate, incalecate, poduri feroviare alaturate. Pentru ce anume sa fie aceste investii si aceasta unire?



Sus In jos
mielutu zburator



Numarul mesajelor : 2432
Varsta : 21
Reputatie : 3333
Data de inscriere : 07/09/2014

MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   Joi 18 Feb 2016, 12:23

Când s-a unit Germania de Vest cu cea de Est, Vestul a cheltuit câteva sute de miliarde ca s-o aducă la nivel. Discrepanța între cele două țări era mult mai mică decât e în cazul România - Moldova. Cred că singura zonă similară cu R. Moldova ca sărăcie, nivel de trai, lipsă de educație, etc. e Vasluiul. Nu cred că ne putem asuma, economic, unirea cu un Vaslui de 30 de ori mai mare care în plus are la graniță o armată rusească și un război civil.
Poate peste 20 de ani să ne unim cu ei. Și eu aș dori refacerea României Mari dar e cazul să fim raționali înainte de a fi sufletiști.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2364
Varsta : 34
Localizare : Husi
Reputatie : 4720
Data de inscriere : 03/11/2010

MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   Joi 18 Feb 2016, 12:56

Ca sa nu mai continuam aici o discutie interminabila despre Unirea cu Moldova, rog administratorul forumului sa deschida un topic separat (eventual la sectiunea discutii libere) pentru asta!

Am cautat sa prezint M600 cat mai detaliat cu putinta, atat din punct de vedere istoric, cat si a situatiei de astazi si a perspectivelor de dezvoltare!

Iar in privinta judetului Vaslui, si acest judet are un important potential de dezvoltare (agricol in primul rand), iar si aici avem oameni gospodari, educati si de apreciat, dar si uscaturi- padure fara uscaturi nu se poate, ca de altfel in toata tara si in orice colectivitate umana.
La fel si in R. Moldova.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 3688
Reputatie : 4682
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   Joi 18 Feb 2016, 13:02

S-a tot propus infiintarea unui subiect pe tema unirii insa de vreme ce nu s-a facut proabil ca s-a considerat ca in el nu vor fi decit aeste discutii intre a ne uni si a nu ne uni.

Unirea nu este necesara, este inutila, ar fi costisitoare si daunatoare.
Sus In jos
bobi



Numarul mesajelor : 376
Reputatie : 1365
Data de inscriere : 06/05/2014

MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   Joi 18 Feb 2016, 13:06

Cred ca s-a mers prea departe cu jignirile indirecte! Hai sa fim seriosi, uscaturi sunt si la Cluj ( si inca destule) si la Craiova si la Arad.Haideti s-o lasam mai moale cu catalogarile , ca aia-s saraci, ceilalti is nespalati , ca nu stiu ce tren este al ,,foamei,, si alte ,,epitete,,!
Sus In jos
kristi kkk
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 1483
Varsta : 37
Localizare : Alexandria
Reputatie : 4537
Data de inscriere : 25/08/2008

MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   Joi 18 Feb 2016, 13:21

Visați unire cu Moldova mult și bine! Nu o să reiau factorul economic, ne-ar trage mult în jos, moldovenii nu vor să se unească, nu vă e clar? Apoi vasluienii vor unire, nu vor mai fi primii în topul manifestărilor primitive după un festin cu țuică de electrozi!
Sus In jos
bobi



Numarul mesajelor : 376
Reputatie : 1365
Data de inscriere : 06/05/2014

MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   Joi 18 Feb 2016, 13:35

Nu mai vorbi tu de Vaslui atat vreme cat Teleormanul sta cum sta la toate capitolele...!
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 3688
Reputatie : 4682
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   Joi 18 Feb 2016, 15:19

N-ar trebui sa vorbeasca nimeni de unire, ar trebui sa vorbeasca de tara asta.
Despre ce putem face pentru ea atita cit e acuma nu sa o marim.

Desi vorbim de Vaslui, paradoxal oltenii sint mai in urma, e si normal au buda din doi pari, de unul se tin si cu celalalt se apara de ciini.

http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Actualitate/Social/Regiunea+din+UE+cu+cele+mai+multe+toalete+in+curte
Sus In jos
NicuS
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 1003
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 2643
Data de inscriere : 23/07/2012

MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   Joi 18 Feb 2016, 17:49

dan tm a scris:
Desi vorbim de Vaslui, paradoxal oltenii sint mai in urma, e si normal au buda din doi pari, de unul se tin si cu celalalt se apara de ciini.

http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Actualitate/Social/Regiunea+din+UE+cu+cele+mai+multe+toalete+in+curte

Si pe cate bai in curte sunt, pe atatea antene pe case.
Sus In jos
DAS 2011



Numarul mesajelor : 222
Reputatie : 2137
Data de inscriere : 18/09/2011

MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   Joi 18 Feb 2016, 18:00

Nu inteleg de ce cei care au avut norocul sa se nasca, sau traiesc in zone dezvoltate (sau la care contribuie  Europa sa le vada dezvoltate) trebuie sa faca misto de ceilalti !! Zone sarace sunt multe in tara asta, nu numai Vasluiul, exista si Valea Jiului, o parte din judetele din Baragan care inca mai au casele acoperite cu stuf, Oltenia. Dincolo de derapajele comportamentale, ce vina au oamenii din Vaslui ca nu au locuri de munca care le-ar organiza viata ? Pana si Ceausescu stia asta si te baga intr-o fabrica. Daca pe o raza de 40-50 km de domiciliu toate fabricile si fermele agricole au fost rase si nu s-a pus nimic in loc, nu exista locuri de munca nici macar cu salariul minim, ajungi la mina ajutoarelor sociale si mai muncesti cu ziua la cate o batrana pe mancare, rachiu si tigari. De aceea cei mai multi oameni plecati la munca in alte tari sunt din zonele sarace. Dar pot pleca toti ? Cu ce ajuta societatea acesti oameni ? In fiecare tara sunt dezechilibre economice intre sud si nord, intre est si vest, dar rolul Guvernelor este de a ajuta zonele sarace. De aceea marile proiecte de infrastructura cu fonduri de la buget trebuie sa se realizeze in aceste zone ( in zonele dezvoltate construiesc UE, USA si altii ). Nu este nevoie de ajutoare sociale, este nevoie de locuri de munca. . Proiecte de irigatii precum canalul Siret - Baragan, de autostrazi si drumuri expres precum Tg.Mures - Iasi si Alexandria - Bucuresti, de modernizari de drumuri nationale, reabilitarea magistralelor CF 700 si 600 + 601 ar trebui sa fie prioritare pentru a da o sansa tuturor locuitorilor tarii. Transalpina se putea realiza cu mineri cu sutele de milioane de dolari pompati ani de zile in salarii compensatorii.
Toate aceste proiecte ar aduce in timp atat beneficii economice, cat si sociale, iar stirile de la ora 5 ar disparea, nu ar mai spala creierele multor oameni.
PS - fiind un antialcoolic convins, nu am avut nici cea mai mica intentie sa iau apararea betivilor consacrati.
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   Astazi la 11:53

Sus In jos
 

M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni
» IR 1961/1962 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta
» O sambata de 18 ianuarie in depoul Iasi
» Galati - Braila - Faurei
» M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1)
Pagina 65 din 67Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 34 ... 64, 65, 66, 67  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 600-