Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4, 5 ... 35 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Vlad
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7249
Varsta : 29
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 10894
Data de inscriere : 08/04/2009

MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   Vin 27 Noi 2009, 12:06

In anul 1999 trenurile de rang superior faceau pe Faurei - Tecuci o ora jumate.
Intre Ciorasti si Tataranu faceau 5 min jumate, iar vit maxima de circulatie era de 80km/h intre Faurei si Ciorasti (in rest 70)
Pe langa perechea de trenuri Iasi Mangalia pe aici mai trecea si internationalul 1004 Varna - Minsk (Negru Voda - Medgidia - Fetesti - Faurei - Tecuci - Nicolina - Ungheni) si internationalul 403 Ungheni - Mogosoaia - Jilava - Ruse
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 3903
Reputatie : 6799
Data de inscriere : 09/07/2009

MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   Vin 27 Noi 2009, 13:25

Vlad a scris:
In anul 1999 trenurile de rang superior faceau pe Faurei - Tecuci o ora jumate.
Intre Ciorasti si Tataranu faceau 5 min jumate, iar vit maxima de circulatie era de 80km/h intre Faurei si Ciorasti (in rest 70)
Pe langa perechea de trenuri Iasi Mangalia pe aici mai trecea si internationalul 1004 Varna - Minsk (Negru Voda - Medgidia - Fetesti - Faurei - Tecuci - Nicolina - Ungheni) si internationalul 403 Ungheni - Mogosoaia - Jilava - Ruse

Ce vremuri .... si aveau denumiri acele trenuri internationale : R 1004/1005 Basarabia si R 402/403 România Express .
Sus In jos
MariusM
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 1854
Varsta : 28
Localizare : Pitesti
Reputatie : 5058
Data de inscriere : 27/08/2008

MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   Vin 27 Noi 2009, 16:15

IonutCFR2009 a scris:
Vlad a scris:
In anul 1999 trenurile de rang superior faceau pe Faurei - Tecuci o ora jumate.
Intre Ciorasti si Tataranu faceau 5 min jumate, iar vit maxima de circulatie era de 80km/h intre Faurei si Ciorasti (in rest 70)
Pe langa perechea de trenuri Iasi Mangalia pe aici mai trecea si internationalul 1004 Varna - Minsk (Negru Voda - Medgidia - Fetesti - Faurei - Tecuci - Nicolina - Ungheni) si internationalul 403 Ungheni - Mogosoaia - Jilava - Ruse

Ce vremuri .... si aveau denumiri acele trenuri internationale : R 1004/1005 Basarabia si R 402/403 România Express .


"România Express" era R 403/404 . 402 era, ca și azi, "Prietenia". Din câte îmi amintesc, "România Expres" circula în vara lui 1999 doar o zi pe săptămână(vineri, iar perechea - duminica). A fost singurul an în care a fost sezonier. Circula pe ruta "Chișinău - Varna" cu ruta prin Iași - Făurei - Urziceni - Mogoșoaia - Giurgiu. În rest, până în 1998, era permanent. Circula pe ruta București - Moscova, prin Iași(până în 1995 - prin Ploiești-Buzău, iar din 1996 - prin Urziceni).
Basarabia era 1001/1002 mai demult. Avea și o grupă Chișinău-Brașov(se detașa la Boboc sau la Buzău): 1005/1006. În 1996/1997 circula facultativ, iar în 1997/1998 circula doar miercurea, vinerea și duminica. În 1998 s-a anulat.
În 2001-2004, Basarabia se atașa la foamea "Iași-Mangalia"(A 1862 parcă). În vara lui 2003, avea doar două vagoane de dormit.

Sus In jos
http://mionulescu.blogspot.com
mi.tudor



Numarul mesajelor : 149
Varsta : 23
Localizare : Iasi
Reputatie : 2755
Data de inscriere : 19/11/2009

MesajSubiect: Iasi - Barlad Winter Time   Mar 01 Dec 2009, 21:24

Iarna trecuta,impreuna cu un alt pasionat din Iasi,Silviu,ne-am trezit dis-de-dimineata si ne-am suit in P de Barlad,infrigurati,fiecare cu cate o ciocolata calda in mana pt a ne incalzi mainile.
Ceea ce am gasit eu prin cartile feroviare din biblioteca,un mic istoric al cailor ferate spune ca la 13 septembrie 1872 au fost inaugurate in mod official,liniile Roman-Bacau-Adjud-Marasesti-Tecuci-Barbosi-Galati-Galati port(231,95km),cu ramificatia Tecuci-Barlad(51,48 km )”.Astfel ca legatura feroviara de la Iasi pana la Barlad exista,deoarece la 3/15 decembrie 1869 fusese deschisa linia Suceava-Roman(102,93),iar la 1 iunie 1870 se deschide linia Iasi-Pascani,insa aceasta era varianta mai lunga...intre timp s-a construit si linia Iasi-Barlad via Barnova.
Pe 17 ianuarie eu impreuna cu Silviu ne suim in P6402 Iasi-Barlad.Poze nu sunt atat de multe pe cate ar trebui deoarece mai mult s-a filmat.Dar zic ca sunt destule poze pt o mica prezentare.
Dupa ce locomotiva urca dealul Barnova ajungem in Barnova.Acolo pe o liniw alutarata se afla un tren de lucru ce apartine de Infra.


Ajungem in Grajduri,unde observam un lucru interesant:"Seful statiunei".L-am intrebat pe tata care a facut serviciu la aceea gara si mi-a spus ca aceea placa se afla acolo aprox din 1950.


Intram in Vaslui.Bineinteles totul vopsit in culorile specifice:

Era prezenta si o garnitura compusa din vagoane Zaes si Zas:

Stam aprox 30 de min,dupa care intr-un sfarsit plecam.Si ajungem in Crasna:


Halta Rosiesti :


Alte poze de pe traseu:



La ora 10:26 ajungem in ultima statie:Barlad.Vedem un 060-DA apartinand CFR Marfa:60-0923-7



Trenul care ne-a adus pana aici:


Si locomotiva care a tras garnitura,un 060-DA : 60-0664-7


Gara Barlad:



Pe celalte linii vedem o garnitura intreaga de Dimitroave si una de Uagps:



Intrarea in depoul LE al statie Barlad:


A piece of history:



Alte poze de prin gara:


Dupa cateva manevre prin gara trenul se reintoarce la peron,tras acum de alt 060-DA: 62-0548-8



Statia Balteni:



Alte poze de pe drum:



Statia Buhaesti si un turn de apa care imi place foarte mult.De la Buhaesti se ramifica linia spre Roman.


Gara Ratesu Cuzei:



Statia Rebricea

Ajungem si in Scanteia:



Ne apropiem de casa.Halta Piciorul Lupului:



Si o ultima poza suprinzand trenul coborand dealul Barnova:
Sus In jos
mi.tudor



Numarul mesajelor : 149
Varsta : 23
Localizare : Iasi
Reputatie : 2755
Data de inscriere : 19/11/2009

MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   Mar 01 Dec 2009, 21:28

Si filmuletele.

Part I:



Part II:



Part III:

Sus In jos
mi.tudor



Numarul mesajelor : 149
Varsta : 23
Localizare : Iasi
Reputatie : 2755
Data de inscriere : 19/11/2009

MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   Mar 08 Dec 2009, 20:38

Si pt a lamuri o problema mai veche postez aici o imagine preluata de pe Gogu pamant:


Pe langa linia maro care marcheaza racordul mai este una.Acea linie este folosita dupa cate am vazut de cei de la Infra.In general am vazut cateva drezine pe acolo si plugul care odata era in gara Iasi,la iesirea spre Nicolina.
Sus In jos
mardaryroby
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 251
Varsta : 38
Localizare : Iasi, Romania
Reputatie : 3306
Data de inscriere : 21/08/2008

MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   Joi 10 Dec 2009, 23:50

Nu am inteles bine ce vrei sa spui, dar sa lamurim care e treaba in acea zona.


Schita este realizata cam pentru aceeasi pozitie dupa poza ta cu pamantul. Ce este cu verde, sunt linii scoase.
Sus In jos
http://rrt-group.com
mi.tudor



Numarul mesajelor : 149
Varsta : 23
Localizare : Iasi
Reputatie : 2755
Data de inscriere : 19/11/2009

MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   Vin 11 Dec 2009, 09:53

Ce anume nu ai inteles?
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7249
Varsta : 29
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 10894
Data de inscriere : 08/04/2009

MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   Vin 11 Dec 2009, 22:37

Ca sa nu mai fie certuri si neintelegeri iata cum sta treaba:

Linia verde este linia principala M600 Faurei - Iasi
Linia Rosie este racordul
Linia Galbena este de asemenea M600 Nicolina - Ungheni, i se mai spune si curenta veche si corespunde liniei 6 din grupa A de triere a Triajului Socola (care se vede in dreapta jos)
Linia Mov este curenta noua, corespunde liniei 14 din aceeasi grupa de triaj si duce direct in grupa B, cea mai mare, ocolind statia Socola
Sus In jos
mardaryroby
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 251
Varsta : 38
Localizare : Iasi, Romania
Reputatie : 3306
Data de inscriere : 21/08/2008

MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   Mar 19 Ian 2010, 15:05

Linia mov, corespunzatoare liniei 14 din grupa A a triajului Socola, pana acum 2-3 ani avea macaz la iesirea din grupa ce facilita iesirea din statie spre linia veche spre Nicolina dar si spre Ciurea, chiar CUG. Au ramas semnalele de manevra de pe distanta respectiva cam fara rost, plus un drum de alunecare considerabil ca dimensiune. Pe viitor, cred ca aceasta linie 14, des utilizata pentru expeditii din triaj, va fi scoasa, locul acesteia fiind preluata de linia 13.
Sus In jos
http://rrt-group.com
mardaryroby
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 251
Varsta : 38
Localizare : Iasi, Romania
Reputatie : 3306
Data de inscriere : 21/08/2008

MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   Mar 19 Ian 2010, 15:07

Pentru mai multe detalii, va prezint schita triajului asa cum era in vremurile bune, pana in anul 2000.

http://trainz.uv.ro/maps/schite/schita_gara_15.html
http://trainz.uv.ro/maps/schite/schita_gara_16.html

Sunt schite realizate de mine in anul 1996.
Sus In jos
http://rrt-group.com
Hurricane
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 509
Localizare : Iasi
Reputatie : 3350
Data de inscriere : 27/04/2009

MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   Vin 19 Feb 2010, 15:12

O parte din triajul Socola













Sus In jos
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   Lun 22 Feb 2010, 08:50

A circulat cineva si a facut poze pe sectia Faurei- Tecuci?
Sus In jos
mardaryroby
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 251
Varsta : 38
Localizare : Iasi, Romania
Reputatie : 3306
Data de inscriere : 21/08/2008

MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   Mier 24 Feb 2010, 16:44

Da, Huricane, o parte din acest spectaculos triaj Socola care a fost gandit pentru un trafic de 4000 de vagoane pe zi... Ce ai prins tu in imagini, cred ca stii, este Grupa A ce are 14 linii din care au fost scoase doua linii dintre care una de manevra. 10 linii sunt electrificate. In prezent, 3 linii sunt pentru vagoane puse la conservare.

Va prezint mai jos, cateva imagini (cred ca sunt toate...) din "pelerinajul" la ce mai este azi din acest triaj.

Am inceput cu grupa Ana, toate imaginile sunt realizate cu un scop: acela de a realiza cu o precizie cat mai mare electrificarea acestui triaj in simulatorul Trainz.








Aici se vede cum a ramas electrificarea a macazului liniei 14 ce facilita expedierea vagoanelor spre Ciurea.





Aici, o chestiune curioasa: linia 2 este electrificata dar apare indicatorul "sfarsit electrificare" plus cel cu cerc rosu care inseamna linie inchisa. De fapt, 4 linii inchise. Cu toate ca linia 2 este utilizata pentru traficul navetelor cu carbune.









In imagine, semnalele prevestitoare pt cele de iesire din grupa pentru triere.


Ultima editare efectuata de catre mardaryroby in Mier 24 Feb 2010, 16:55, editata de 1 ori
Sus In jos
http://rrt-group.com
mardaryroby
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 251
Varsta : 38
Localizare : Iasi, Romania
Reputatie : 3306
Data de inscriere : 21/08/2008

MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   Mier 24 Feb 2010, 16:45

Cum se prezinta linia 1 care era pentru manevre pentru deservirea fostelor intreprinderi din zona. Aceasta linie a fost cumva intrerupta mai incolo.






Personalul de Ungheni Prut trece pe linia 6.






Aici, sunt prezente 5 semnele de iesire cu directie: H si T (Holboca si Triere). Au fost 5 linii, in prezent sunt 4. Celelalte linii sunt cu semnal de parcurs dar au doar functii pentru triere si manevra.











Ultima editare efectuata de catre mardaryroby in Mier 24 Feb 2010, 16:59, editata de 1 ori
Sus In jos
http://rrt-group.com
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   Astazi la 08:46

Sus In jos
 

M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni
» IR 1961/1962 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta
» O sambata de 18 ianuarie in depoul Iasi
» Galati - Braila - Faurei
» M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1)
Pagina 4 din 67Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4, 5 ... 35 ... 67  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 600-