Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiți | 
 

 CFM-Moldova

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 28 ... 53, 54, 55, 56, 57  Urmatorul
AutorMesaj
Reaboi Veaceslav

avatar

Numarul mesajelor : 47
Localizare : Bălți
Reputatie : 886
Data de inscriere : 09/08/2015

MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   Sam 01 Iul 2017, 17:32



"Varna - Minsk", linia curenta Viscani - Vadul-Siret, pozat de Vasi4 (Ucraina)

Sus In jos
Reaboi Veaceslav

avatar

Numarul mesajelor : 47
Localizare : Bălți
Reputatie : 886
Data de inscriere : 09/08/2015

MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   Dum 02 Iul 2017, 11:53

Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 3118
Varsta : 35
Localizare : Pascani
Reputatie : 5838
Data de inscriere : 03/11/2010

MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   Mar 04 Iul 2017, 19:17

Conform celor mentionate de Alexandru V. Boldur in cartea "Istoria Basarabiei- Volumul 2" (lucrare editata in perioada interbelica si reeditata de editura ziarului "Timpul" in 2016), sunt citate de catre autor mai multe lucrari, intre care:

-Cartea intitulata "Istoria construirii cailor ferate in Basarabia", scrisa de A. Ghendrich

-"Orasul Chisinau", editia primariei Chisinau, pag. 193-195, editata in limba rusa in anul 1912

-"Arhiva CFR", 15 noiembrie 1922, pag. 195.


In toate aceste lucrari, se aminteste de o cale ferata proiectata in anul 1912, dar care nu a mai fost construita.


Aceasta linie urma sa se ramifice din statia Vapniarka (situata pe linia principala Kiev- Odessa), apoi sa treaca raul Nistru si sa intre in Basarabia pe la Yampil (Iampol)- Cosauti, apoi sa treaca prin Soroca si Balti, apoi sa treaca prin Calarasi (unde sa intersecteze linia existenta Ungheni-Chisinau) ,dupa care sa se indrepte spre sud-est (urmand valea raului Cogalnic, si sa treaca prin Hancesti, Cimislia, Basarabeasca.

O a doua sectiune a acestei linii proiectate urma sa se desprinda din statia Artiz si sa se indrepte spre sud, pentru a ajunge in localitatea Gebrieni (Jibrieni, sub denumirea actuala Primorskoe), situata pe tarmul Marii Negre, aproape de varsarea bratului Chilia in Marea Neagra.
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 3118
Varsta : 35
Localizare : Pascani
Reputatie : 5838
Data de inscriere : 03/11/2010

MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   Mar 04 Iul 2017, 19:27

"Varna - Minsk", linia curenta Viscani - Vadul-Siret, pozat de Vasi4 (Ucraina)

Din aceea poza reiese ca trenul sezonier Varna-Minsk are 6 vagoane si circula atasat (intre Vadu Siretului si Bucuresti Nord) la trenul IR 380/381.
Sus In jos
Reaboi Veaceslav

avatar

Numarul mesajelor : 47
Localizare : Bălți
Reputatie : 886
Data de inscriere : 09/08/2015

MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   Mar 04 Iul 2017, 22:26

ldh80 a scris:
reiese ca trenul sezonier Varna-Minsk are 6 vagoane

Are 5 vagoane Varna-Minsk, si un vagon se ataseaza la Lvov (Ucraina) - istoric fost oras Polonez numin Lemberg...
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 3118
Varsta : 35
Localizare : Pascani
Reputatie : 5838
Data de inscriere : 03/11/2010

MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   Mar 04 Iul 2017, 22:35

Da- intradevar, aveti perfecta dreptate- Acela este in stravechi oras polonez!


Oricum, felicitari si pentru fotografii, si pentru filmari! Acestea redau nu numai aspectele feroviare din actuala Republica Moldova, ci si frumusetea acelor locuri, de care imi amintesc cu placere!
Sus In jos
ciprian71



Numarul mesajelor : 1328
Varsta : 46
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 1838
Data de inscriere : 19/07/2016

MesajSubiect: CFM-Moldova   Mar 04 Iul 2017, 22:43

In orice caz, trecerile la frontiera sunt de pomina.Iti vine sa urli de plictiseala.Nu e ca in vest, treci dintr-o tara in alta la 160km/h
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 13997
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 16388
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   Mier 05 Iul 2017, 12:09

Pentru cei care vor mai multe treceri de frontieră non-UE, iată ce implică un astfel de PTF:
http://mt.gov.ro/web14/transparenta-decizionala/consultare-publica/acte-normative-in-avizare/1613-hg04072017dtn

E drept, e vorba de unul pentru bac, dar în afară de cheu, cerințele sunt aceleași pentru orice PTF.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 3118
Varsta : 35
Localizare : Pascani
Reputatie : 5838
Data de inscriere : 03/11/2010

MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   Mier 05 Iul 2017, 12:20

Pe transport rutier, depaseste cadrul acestui forum sa analizam ce treceri de frontiera ar mai trebui deschise cu statele non-UE!


Insa in privinta transportului feroviar, putem analiza.


-Cu Ucraina: cele 4 puncte feroviare de frontiera romano-ucrainene sunt cred suficiente.

-Cu Republica Moldova: exista 3 puncte feroviare de frontiera. Aici intradevar ar mai trebui deschis inca unul, prin constructia unei cai ferate de ecartament normal fosta HM Podgoriile Husului- Albita/Leuseni- Chisinau.

-Cu Serbia: cele doua puncte feroviare de frontiera sunt cred suficiente.
Sus In jos
marius664



Numarul mesajelor : 1517
Varsta : 38
Localizare : Alexandria
Reputatie : 2935
Data de inscriere : 23/01/2014

MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   Mier 05 Iul 2017, 13:35

ldh80 a scris:
"Varna - Minsk", linia curenta Viscani - Vadul-Siret, pozat de Vasi4 (Ucraina)

Din aceea poza reiese ca trenul sezonier Varna-Minsk are 6 vagoane si circula atasat (intre Vadu Siretului si Bucuresti Nord) la trenul IR 380/381.
Alea sunt vagoanele lui 1384/1385.

ps  Si te-am rugat mai deunazi sa nu mai spui aberatii  Smile ...
Sus In jos
Vitosa



Numarul mesajelor : 5123
Reputatie : 7971
Data de inscriere : 08/01/2011

MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   Mier 05 Iul 2017, 23:30

ldh80 a scris:
"Varna - Minsk", linia curenta Viscani - Vadul-Siret, pozat de Vasi4 (Ucraina)

Din aceea poza reiese ca trenul sezonier Varna-Minsk are 6 vagoane si circula atasat (intre Vadu Siretului si Bucuresti Nord) la trenul IR 380/381.
Stai, stai, stai puțin ca nu te inteleg! Cum adică internaționalul Mink-Varna circula atașat la tren 380/381 ? Nu are nicio legătură pe teritoriul RO cu 380/381. Varna-Minsk circula numerotat 1003/1004. Doar intre Vicsani si Suceava circula in trasele si respecta opririle ce le au 1384/1385 care se anulează ca număr de tren in zilele de circulație ale 1003/1004.
Sus In jos
rich1974



Numarul mesajelor : 412
Varsta : 43
Localizare : jud Arges
Reputatie : 2703
Data de inscriere : 20/08/2011

MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   Dum 09 Iul 2017, 09:33

din pacate, trenul spre moldova are numai vagoane cuseta sau de dormit. nu are vagoane clasa. tocmai ce am fost pana la chisinau si am mers cu microbuzul. trenul asta este pus asa, de forma, sa nu zica lumea ca nu exista tren direct.
Sus In jos
Vitosa



Numarul mesajelor : 5123
Reputatie : 7971
Data de inscriere : 08/01/2011

MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   Dum 09 Iul 2017, 13:09

Si pe langa ca e pus de forma circula mai mult gol, ba chiar circula gol-golut de multe ori, plus harjoneala aia zilnica cu schimbatul boghiurilor dar si timpul pierdut pentru aceasta operatiune. Altceva as propune catre cfr calatori. Sa incheie un parteneriat cu CFM sa-si limiteze moldovenii garnitura la Ungheni (in felul acesta ar face si ei economie de vagoane si garnituri), cfr calatori sa duca la Ungheni doua vagoane clasa (care oricum circula si in prezent pe trenurile 402/401 sau pe Bucuresti-Iasi in zilele cand internationalul nu circula) plus o cuseta (doua daca este cazul) care sa duca/preia calatorii internationalului Prietenia. De la Bucuresti sa plece combinat cu trenul 1559 (plecare ora 20), la Buzau sa le desparta, mai departe s-ar rezolva si problema franei nemoderabile prin disparitia vagoanelor CFM din compunerea trenului, viteza ar creste la 120 km/h ca atat permite M500 dincolo de Adjud plus parte mica din linia 606 intre Podu Iloaiei si Iasi, sa-i puna si oprire la Targu Frumos sa i se ia o piatra de pe inima stim noi cui Smile , la ora 6 ar fi in Ungheni. Mai departe cine vrea sa mearga la Chisinau se urca frumusel in trenul CFM nr 106 (Prietenia), ca n-am auzit pana acum pe nimeni sa-i cada galoanele ca schimba trenul cu exceptia puturosilor, mitocanilor, cat si persoanelor cu dizabilitati. Aici no comment.
Pe retur adus la Pascani unde ar merge atasat la tren 1754.
Si tot cu ocazia asta s-ar mai infiinta inca doua trenuri intre Iasi si Ungheni, la fel cum au aparut si derivatele lui 380/381 -> 1384/1385 intre Suceava si Vadu Siretului.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 13997
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 16388
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   Dum 09 Iul 2017, 17:24

Propunerea asta cu transferul la Ungheni s-a mai făcut... numai că fiecare are ambiț să aibă tren direct, chiar dacă trecerea frontierei durează o eternitate.

Nu mai zic că Poliția de Frontieră și Vama ar fi super-fericite să scape de vagoanele directe care, de multe ori, sunt burdușite cu țigări și care trebuie verificate amănunțit.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
DUAL
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 7768
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 10619
Data de inscriere : 05/01/2011

MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   Dum 09 Iul 2017, 20:50

Nu ar fi deranjant, daca s-ar mai micsora un pic pretul.. Cred ca asta e principala problema.
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   

Sus In jos
 

CFM-Moldova

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» CFM-Moldova
» Caile ferate din Basarabia
» Saline hc.(501)
» Tablite de circulatie (Firme) ale trenurilor de calatori
» Moldova-Ucraina-Ungaria
Pagina 54 din 57Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 28 ... 53, 54, 55, 56, 57  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: DIVERSE :: INTERNATIONAL-