Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 CFM-Moldova

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Urmatorul
AutorMesaj
EuroNight
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 327
Varsta : 25
Localizare : Ploiesti
Reputatie : 2011
Data de inscriere : 04/05/2012

MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   Lun 18 Iun 2012, 11:59

mureseanu_976 a scris:
Anul trecut era trenul de noapte EN 234 Budapest - Venezia SL, dar l-au anulat datorita neintelegerilor intre partea italiana (Trenitalia) si cea maghiara (H-START).
Mai bine ar cara vagoanele CFM cu Pannonia, prelungit inapoi din Bucuresti ca sa le poata prelua linistiti, si orarul lui cat si al EN-ului de Venezia sa fie modificate in asa fel incat sa fie trenuri de legatura.

Daca varianta asta nu merge, atunci duse cu Dacia pana la Viena, acolo vagoanele ar trebui transferate de la Westbahnof la Meidling, de unde pleaca un EN 1235 Wien Meidling - Roma Termini, cu conditia ca la Venezia Mestre sa le decupleze din nou si sa le ataseze unui Regio sau ESC pentru Milano.

Iar in privinta vagoanelor apte RIC pentru acest serviciu, sunt 2 posibilitati : ori vor inchiria de la colegii rusi de la RZD (71-90 WLABmee) ceea ce-i mai putin probabil :



ori isi comanda de la PESA Bydgoczcz vagoane noi cum au procedat bielorusii pentru Amsterdam Centraal / Basel - Minsk


Este perfecta ideea ,in acest fel revine si Pannonia la Bucuresti Very Happy Very Happy Very Happy
Sper vagoanele de la PESA Cool
Sus In jos
didinul



Numarul mesajelor : 770
Reputatie : 3459
Data de inscriere : 31/08/2009

MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   Lun 18 Iun 2012, 15:41

Cea mai rapidă variantă cât de cât fezabilă ar arăta cam așa: vagoanele astea pleacă cu Pretinia până la Iași, unde formezi apoi două garnituri, una pentru București și alta pentru direcția Cluj la care mai adaugă eventual un vagon de dormit pe (Cluj-Chisinău), un vagon de dormit direct Iași - Milano, o cușetă până la Cluj și două trei clase. Sigur, cu condiția să circule din nou EN 240/241 de la Budapesta spre Italia, eventual prelungit până la Milano. Timpul căătoriei s-ar reduce în felul acesta la 42 ore pe Chișinău - Milano, ceea ce mi se pare rezonabil.
Pe lângă varianta asta, se poate gândi o mutare a lui 1631/2 pe trasa lui mai veche (adică plecarea din București la 23:40 prin care asiguri o legătură București - diverse destinații din Italia, fără să mai ții vagoane prin gări staționând aiurea.
La retur, luând în calcul ultima trasă a lui EN 240/241, o plecare la 11: 43 din Budapesta ar aduce trenul la Cluj înainte de ora 20 și o joncțiune cu Pretinia la Iași (modificat și acesta să plece cu oră mai târziu din București). Complicat, dar cu multe avantaje.
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7719
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 10216
Data de inscriere : 05/01/2011

MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   Lun 18 Iun 2012, 15:42

Da muri dar noi ca suntem "europeni" gandim ca moldovenii vor trimite vagoanele lor via Budapesta Very Happy .. poate o sa-i faca o ruta mai sudica,daca tot vine pe la Bucuresti .. si avand in vedere orarul lui Prietenia,cel mai bine ar fi sa l modifice sa ajunge ajunga mai rpd in Bucuresti si sa plece cu Panonnia ... dar,dar stati ca incepe vacarnu pe M300 si M200,odata cu modernizarea o sa fie dezastru NUCLEAR.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12038
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14074
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   Lun 18 Iun 2012, 15:58

Poate se supără moldovenii și-l trimit prin Ucraina.

Varianta de a merge spre Italia prin Croația nu cred că va fi preferată... un călător moldovean ar avea nevoie de n'șpe mii de vize ca să tranziteze pe acolo, pe când prin Austria are nevoie doar de o viză Schengen (și, eventual, una de tranzit pentru România).
Vagon Iași - Milano? De unde așa ceva, că vagoanele de dormit au toate baza la București Grivița.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
EuroNight
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 327
Varsta : 25
Localizare : Ploiesti
Reputatie : 2011
Data de inscriere : 04/05/2012

MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   Lun 18 Iun 2012, 17:35

Cert este ca mai sunt cateva zile pana la inceputul lunii iulie cand au anuntat ca va fi introdusa grupa de Milano...macar vagoanele trenului Chisinau-Bucuresti daca vor fi schimbate tot e ceva Very Happy Iar daca pana la urma grupa CFM va pleca la Wiena cu 346 poate CFR Calatori va mentine trenul 346 in circulatie permanent... cheers
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7719
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 10216
Data de inscriere : 05/01/2011

MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   Lun 18 Iun 2012, 17:41

EuroNight a scris:
Cert este ca mai sunt cateva zile pana la inceputul lunii iulie cand au anuntat ca va fi introdusa grupa de Milano...macar vagoanele trenului Chisinau-Bucuresti daca vor fi schimbate tot e ceva Very Happy Iar daca pana la urma grupa CFM va pleca la Wiena cu 346 poate CFR Calatori va mentine trenul 346 in circulatie permanent... cheers
Momentan circula restrans 346 cu WLAB , custea WRmz A,B,B pana la Viena.. daca ar mai adauga 3 vagoane CFR ar fi un tren mai demn de circulat Very Happy.Oricum din ce am vazut sarbii nu mai trimit nimic la Viena,iar pentru noi e un lucru bun lipsa atasarii vagoanelor OBB la Dacia.. astfel nu mai avem treaba cu austriecii.
Eu sper ca Gevaro sa faca WRmz ul sa fie deschis pana la Viena.. atunci ar fi un tren international OK
Sus In jos
EuroNight
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 327
Varsta : 25
Localizare : Ploiesti
Reputatie : 2011
Data de inscriere : 04/05/2012

MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   Lun 18 Iun 2012, 17:48

DUAL a scris:
EuroNight a scris:
Cert este ca mai sunt cateva zile pana la inceputul lunii iulie cand au anuntat ca va fi introdusa grupa de Milano...macar vagoanele trenului Chisinau-Bucuresti daca vor fi schimbate tot e ceva Very Happy Iar daca pana la urma grupa CFM va pleca la Wiena cu 346 poate CFR Calatori va mentine trenul 346 in circulatie permanent... cheers
Momentan circula restrans 346 cu WLAB , custea WRmz A,B,B pana la Viena.. daca ar mai adauga 3 vagoane CFR ar fi un tren mai demn de circulat Very Happy.Oricum din ce am vazut sarbii nu mai trimit nimic la Viena,iar pentru noi e un lucru bun lipsa atasarii vagoanelor OBB la Dacia.. astfel nu mai avem treaba cu austriecii.
Eu sper ca Gevaro sa faca WRmz ul sa fie deschis pana la Viena.. atunci ar fi un tren international OK
Ai perfecta dreptate,si eventual sa ma reduca numarul opririlor...sincer acum cred ca opreste prea des pentru un tren international.Eventual ar putea sa mai aranjeze si ei vagoanele de pe 346...in cazul unora putina vopsea nu ar strica... Embarassed
Sus In jos
EuroNight
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 327
Varsta : 25
Localizare : Ploiesti
Reputatie : 2011
Data de inscriere : 04/05/2012

MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   Mar 19 Iun 2012, 00:02

Oare daca ar pleca Pannonia din nou din Bucuresti va mai avea vreodata grupa de Praga?
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7719
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 10216
Data de inscriere : 05/01/2011

MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   Mar 19 Iun 2012, 00:12

EuroNight a scris:
Oare daca ar pleca Pannonia din nou din Bucuresti va mai avea vreodata grupa de Praga?
Erau putini calatori .. si din nefericire politica CFR e foarte nasoala .. tine Panonnia gol pana la Budapesta,maxim 10 calatori in tot trenul.
Sus In jos
EuroNight
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 327
Varsta : 25
Localizare : Ploiesti
Reputatie : 2011
Data de inscriere : 04/05/2012

MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   Mar 19 Iun 2012, 00:45

DUAL a scris:
EuroNight a scris:
Oare daca ar pleca Pannonia din nou din Bucuresti va mai avea vreodata grupa de Praga?
Erau putini calatori .. si din nefericire politica CFR e foarte nasoala .. tine Panonnia gol pana la Budapesta,maxim 10 calatori in tot trenul.
Imi pare rau sa aud asta Sad Sad Sad Sad Sad Macar daca pleca din Bucuresti si aveau si ei cateva oferte mai avantajoase...oricum pacat ca nu avem unul Budapesta-Constanta...Sad Sad Sad Sad
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7719
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 10216
Data de inscriere : 05/01/2011

MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   Mar 19 Iun 2012, 01:57

Pai asta e marea problema a CFR ului in international... nu vine cu oferte cum sunt peste tot .. la noi costa foarte mult,nu ai discount la bilete luate din timp .. prefera sa circule cu trenurile in mare parte goale,decat sa fie competitivi ... in biroul de marketing al CFR se doarme crunt,si serviciu e de la 10 la 12.. maxim , maxim 13 ...
Sus In jos
EuroNight
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 327
Varsta : 25
Localizare : Ploiesti
Reputatie : 2011
Data de inscriere : 04/05/2012

MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   Mar 19 Iun 2012, 13:03

DUAL a scris:
Pai asta e marea problema a CFR ului in international... nu vine cu oferte cum sunt peste tot .. la noi costa foarte mult,nu ai discount la bilete luate din timp .. prefera sa circule cu trenurile in mare parte goale,decat sa fie competitivi ... in biroul de marketing al CFR se doarme crunt,si serviciu e de la 10 la 12.. maxim , maxim 13 ...
Din pacate asa e...nu exista interes...
Sus In jos
mureseanu_976
Moderator
Moderator


Numarul mesajelor : 2219
Localizare : I eh, no, nooo, no es possible
Reputatie : 5191
Data de inscriere : 07/02/2009

MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   Mar 19 Iun 2012, 14:47

DUAL a scris:
EuroNight a scris:
Oare daca ar pleca Pannonia din nou din Bucuresti va mai avea vreodata grupa de Praga?
Erau putini calatori .. si din nefericire politica CFR e foarte nasoala .. tine Panonnia gol pana la Budapesta,maxim 10 calatori in tot trenul.

Si sa nu uitam ca era tren international care lega 2 capitale (Budapest si Bucuresti). Aici trebuiau facute oferte sa atragi calatori, nu sa-i pui sa zboare cu WizzAir sau ce alte bazaconii de low-costuri mai exista.

Uite un exemplu contrar CFR-ului, Berlin Warszawa Express, serviciu oferit de PKP IC si DB Bahn, 3 curse pe zi dus-intors ! Evil or Very Mad

_________________
D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI

Sus In jos
EuroNight
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 327
Varsta : 25
Localizare : Ploiesti
Reputatie : 2011
Data de inscriere : 04/05/2012

MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   Mar 19 Iun 2012, 14:54

Evil or Very Mad Numai la noi nu se poate... Mad Mad
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12474
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15640
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   Mar 19 Iun 2012, 17:24

mureseanu_976 a scris:
DUAL a scris:
EuroNight a scris:
Oare daca ar pleca Pannonia din nou din Bucuresti va mai avea vreodata grupa de Praga?
Erau putini calatori .. si din nefericire politica CFR e foarte nasoala .. tine Panonnia gol pana la Budapesta,maxim 10 calatori in tot trenul.

Si sa nu uitam ca era tren international care lega 2 capitale (Budapest si Bucuresti). Aici trebuiau facute oferte sa atragi calatori, nu sa-i pui sa zboare cu WizzAir sau ce alte bazaconii de low-costuri mai exista.

Uite un exemplu contrar CFR-ului, Berlin Warszawa Express, serviciu oferit de PKP IC si DB Bahn, 3 curse pe zi dus-intors ! Evil or Very Mad

Oferta exista intre Bucuresti si Budapesta 29 euro pe sens , ce oferta mai mica ca asta vrei ? sau Brasov-Budapesta cu 19 euro , normal ca biletul trebuie luat cu cel putin o saptamana de data plecarii , dar exista oferte , mai ieftin de atat chiar nu se poate .

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   Astazi la 06:26

Sus In jos
 

CFM-Moldova

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» CFM-Moldova
» Caile ferate din Basarabia
» Saline hc.(501)
» Tablite de circulatie (Firme) ale trenurilor de calatori
» Moldova-Ucraina-Ungaria
Pagina 5 din 40Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: DIVERSE :: INTERNATIONAL-