Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 CFM-Moldova

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40  Urmatorul
AutorMesaj
delfinson



Numarul mesajelor : 218
Varsta : 37
Localizare : Iasi
Reputatie : 576
Data de inscriere : 24/12/2015

MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   Vin 10 Iun 2016, 10:52

dan tm a scris:
Dar care sint conditiile de intrare si tranzitare a Transnistriei cu trenul, in drum spre Odesa?
Nu exista niciun fel de conditii, nici de intrare, nici de tranzitare, nici de iesire; asa-zisele autoritati transnistrene nu fac niciun fel de control trenului CFM Chisinau - Odesa si retur, in conformitate cu acordurile intre autoritatile Moldovei si separatistii transnistreni.
Mergand de la Chisinau la Odesa: in statia Bulboaca se face controlul vamal moldovenesc (in tren); apoi, fiindca trenul paraseste teritoriul Moldovei printr-un punct de frontiera care nu este controlat de autoritatile constitutionale, Moldova nu face control de frontiera; iar in statia Cuciurgan se face controlul de frontiera si vamal de catre autoritatile ucrainiene (tot in tren).
Singurul contact pe care un calator l-ar putea avea cu "autoritatile" transnistrene ar fi doar daca doreste sa coboare in Bender (Tighina) sau in Tiraspol; atunci va trebui sa mearga la "birourile de imigratie" deschise pt cei care sosesc cu trenul in cele doua gari si sa se inregistreze.
In concluzie, daca mergi cu trenul de la Chisinau la Odesa sau de la Odesa la Chisinau, nici nu simti ca treci prin regiunea transnistreana, singurul lucru deosebit este ca politia de frontiera moldoveana nu-ti va pune stampila in pasaport, nici la intrare, nici la iesire!
Pentru cei interesati sa calatoreasca cu acest tren, recomand sa cereti la casa sau sa alegeti cand cumparati on-line bilet in vagonul nr. 5 - este cel mai bun vagon din punct de vedere al confortului si facilitatilor (banchete capitonate, bar).


Ultima editare efectuata de catre delfinson in Vin 10 Iun 2016, 11:54, editata de 2 ori
Sus In jos
delfinson



Numarul mesajelor : 218
Varsta : 37
Localizare : Iasi
Reputatie : 576
Data de inscriere : 24/12/2015

MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   Vin 10 Iun 2016, 11:21

razvan - trenuri a scris:
Si care sunt preturile?

Concret, la ce preturi te referi?
Daca este vorba de pretul la trenuri:
- la trenurile regio ale CFR de pe ruta Iasi - Ungheni = aprox. 10 lei;
- la automotorul CFM de pe ruta Iasi - Chisinau = clasa I – 36 lei; clasa a II-a – 31 lei; clasa a III-a – 27 lei; bilete se pot lua si on-line de pe www.cfm.md;
- la trenul IR al CFM de pe ruta Bucuresti - Chisinau = aprox. 105 lei - 130 lei (vagon de dormit);
Daca este vorba despre serviciile de insotitor personal (ghidaj), pe care le pot oferi eu, atunci este vorba de costul transportului si al cazarii (incepand cu cele mai ieftine solutii) + onorariul pe care doreste sa-l ofere turistul.
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 2236
Reputatie : 3836
Data de inscriere : 05/10/2012

MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   Vin 10 Iun 2016, 11:25

Ce distanta e pe cf intre Iasi si Ungheni ?
Sus In jos
delfinson



Numarul mesajelor : 218
Varsta : 37
Localizare : Iasi
Reputatie : 576
Data de inscriere : 24/12/2015

MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   Vin 10 Iun 2016, 11:32

baiazid a scris:
Ce distanta e pe cf intre Iasi si Ungheni ?
Sunt cam 21 de km pe calea ferata (45 km pe sosea), distanta care se parcurge cu trenul intr-o ora si jumatate sau aproape doua (depinde de tren) - in special datorita stationarii prelungite in Ungheni-Prut, pt controlul de frontiera si vamal al autoritatilor romane.
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 2236
Reputatie : 3836
Data de inscriere : 05/10/2012

MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   Vin 10 Iun 2016, 15:18

delfinson a scris:
baiazid a scris:
Ce distanta e pe cf intre Iasi si Ungheni ?
Sunt cam 21 de km pe calea ferata (45 km pe sosea), distanta care se parcurge cu trenul intr-o ora si jumatate sau aproape doua (depinde de tren) - in special datorita stationarii prelungite in Ungheni-Prut, pt controlul de frontiera si vamal al autoritatilor romane.

Asa stiam si eu, dar avand in vedere stationarea enorma, trenurile de scurta distanta nu isi au rostul.
Sus In jos
delfinson



Numarul mesajelor : 218
Varsta : 37
Localizare : Iasi
Reputatie : 576
Data de inscriere : 24/12/2015

MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   Dum 12 Iun 2016, 12:58

baiazid a scris:
delfinson a scris:

Sunt cam 21 de km pe calea ferata (45 km pe sosea), distanta care se parcurge cu trenul intr-o ora si jumatate sau aproape doua (depinde de tren) - in special datorita stationarii prelungite in Ungheni-Prut, pt controlul de frontiera si vamal al autoritatilor romane.

Asa stiam si eu, dar avand in vedere stationarea enorma, trenurile de scurta distanta nu isi au rostul.
Trenurile Iasi - Ungheni si retur sunt trenuri destinate "micului trafic de frontiera", cu ele circula: moldovenii din Ungheni si din imprejurimi care vin zilnic la pietele si la bazarul din Iasi ca sa vanda diverse produse; elevii si studentii din Ungheni care invata in Iasi si ieseni care merg la cumparaturi la Ungheni si invers; sunt doua orase f apropiate si trebuie sa aiba si legatura feroviara oricat de mare ar fi stationarea in puctul de frontiera romanesc care este de altfel si frontiera UE, fapt caruia se datoreaza stationarea prelungita la controlul vamal, in Ungheni-Prut. 
Deci, cata vreme exista calatori si legaturi stranse intre Iasi si Ungheni, aceste trenuri ISI AU ROSTUL!
Si mai sunt utile si celor care vor sa ajunga in cel mai ieftin mod la Chisinau; doar un exemplu: tren Iasi - Ungheni, apoi autocar/microbuz Ungheni - Chisinau = aprox. 20 lei, pe cand microbuz Iasi - Chisinau = 35 lei!


Ultima editare efectuata de catre delfinson in Dum 12 Iun 2016, 13:24, editata de 1 ori
Sus In jos
delfinson



Numarul mesajelor : 218
Varsta : 37
Localizare : Iasi
Reputatie : 576
Data de inscriere : 24/12/2015

MesajSubiect: de ziua copilului in gara Chisinau   Dum 12 Iun 2016, 13:21


- gara Chisinau

- de ziua copiilor, in gara Chisinau, asteptand trenul special care ii va duce pe copii la Bahmut, la sarbatoarea copiilor (Bahmut Club)

- gara Chisinau si automotorul CFM D1M, cursa speciala Chisinau - Bahmut

- de ziua copiilor, in gara Chisinau, trenul special pt sarbatoarea copiilor de la Bahmut Club (in prim plan o insotitoare de tren a CFM)

- gara Chisinau si automotorul CFM D1M, cursa speciala Chisinau - Bahmut

- de ziua copiilor, in gara Chisinau, trenul special pt sarbatoarea copiilor de la Bahmut Club (in stanga, un insotitor de tren al CFM)

- de ziua copiilor, in gara Chisinau

- in automotorul CFM D1M, la clasa I

- in automotorul CFM D1M, la clasa a II-a

- in automotorul CFM D1M, la clasa a III-a
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 2236
Reputatie : 3836
Data de inscriere : 05/10/2012

MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   Dum 12 Iun 2016, 17:58

delfinson a scris:

Deci, cata vreme exista calatori si legaturi stranse intre Iasi si Ungheni, aceste trenuri ISI AU ROSTUL!

Eu nu sunt deloc convins ca un tren care face in 2 ore 22km isi are rostul, iar traficul ala de frontiera se poate face si cu masina personala. Sigur, trebuie sa umblam la timpii de stationare, trebuie sa schimbam ecartamentul si sa imbunatatim conditiile de calatorie, dar in special pentru Iasi-Chisinau, si nu pentru Iasi-Ungheni.
Sus In jos
delfinson



Numarul mesajelor : 218
Varsta : 37
Localizare : Iasi
Reputatie : 576
Data de inscriere : 24/12/2015

MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   Dum 12 Iun 2016, 18:55

baiazid a scris:
delfinson a scris:

Deci, cata vreme exista calatori si legaturi stranse intre Iasi si Ungheni, aceste trenuri ISI AU ROSTUL!

Eu nu sunt deloc convins ca un tren care face in 2 ore 22km isi are rostul, iar traficul ala de frontiera se poate face si cu masina personala. Sigur, trebuie sa umblam la timpii de stationare, trebuie sa schimbam ecartamentul si sa imbunatatim conditiile de calatorie, dar in special pentru Iasi-Chisinau, si nu pentru Iasi-Ungheni.
Ca sa fim corecti si rigurosi: sunt doua perechi zilnice de trenuri Iasi - Ungheni, deci 4 drumuri pe zi; timpii parcursi sunt intre o ora si 30 de min - cel mai putin si doua ore si 4 minute - cel mai mult. Nu toti oamenii au masini personale, femeile care vin cu marfa in Iasi la piata, sigur nu au; elevii si studentii care invata in Iasi, nu au nici ei si nici chiar iesenii care merg la cumparaturi in Ungheni. Deci, sunt nevoit sa repet, cata vreme exista calatori care merg pe ruta asta si cat timp ne dorim legaturi stranse intre ambele orase, aceste trenuri trebuie sa existe, cu toate inconvenientele legate de timpii relativ mari de stationare la vama romaneasca; iar pretul este mult mai mic ca la microbuz, care nici el nu face cu mult mai putin, fiind nevoit sa ocoleasca pe la Sculeni, la Ungheni nefiind pod rutier peste Prut - 10 lei cu trenul, 20 cu microbuzul.
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 2236
Reputatie : 3836
Data de inscriere : 05/10/2012

MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   Dum 12 Iun 2016, 19:28

Pai asta e si ideea: trenul blocheaza constructia podului, si nu de ieri sau de azi. A pune tren cu mers de bicicleta a fost singura solutie a autoritatilor din cele doua state, asa vad ei apropierea, sa mergi 22km cu viteze comerciale de 10-14km/h.

Cat timp va exista tren, va exista si tendinta de a nu construi podul: ,,n-avem bani de pod dar puteti merge cu trenul, e tren de lux european''. Deci hai sa nu vedem treaba ca o necesitate pentru sarsanale, ci mai degraba ca un raspuns politic la neputinta. Suntem in Europa, toti europenii au conexiuni bune intre ei, iar noi avem conexiuni mai proaste cu Republica Moldova decat cu Serbia sau Ungaria.
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2311
Varsta : 34
Localizare : Bucharest, Romania
Reputatie : 4413
Data de inscriere : 26/05/2011

MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   Lun 13 Iun 2016, 00:47

In primul rand moldovenii NU au bani sa construiasca proiecte de mare amploare. In al doilea rand bancile sau autoritatile europene sa ofere bani pentru constructia unor poduri intre cele doua tari.

In al treilea rand daca vor veni partide pro rusesti dupa alegeri, Republica Moldova se va DEPARTA de Romania si Uniunea Europeana.

Sus In jos
alliens



Numarul mesajelor : 259
Reputatie : 2255
Data de inscriere : 27/06/2011

MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   Sam 18 Iun 2016, 21:19

oricum ar fi timpul ala de parcurs e descurajant...poate pretul e mic, dar timpul e enorm....si in mod sigur daca exista vointa s-ar putea face ceva pentru micsorarea lui....dar e mai usor de gasit scuze si motive decat facut ceva
Sus In jos
delfinson



Numarul mesajelor : 218
Varsta : 37
Localizare : Iasi
Reputatie : 576
Data de inscriere : 24/12/2015

MesajSubiect: gara Chisinau   Mar 05 Iul 2016, 19:26


- trenul Chisinau - Iasi-Socola (circula pe linie larga) - vagon de clasa a 3-a

- gara Chisinau, trenul Chisinau - Odesa

- trenul Chisinau - Iasi-Socola (circula pe linie larga) - vagon de clasa a 3-a

- gara Chisinau: in plan apropiat trenul Chisinau - Odesa, in plan indepartat trenul Chisinau - Iasi-Socola

- gara Chisinau

- gara Chisinau, trenul Chisinau - Odesa

- gara Chisinau: trenul Chisinau - Iasi-Socola (circula pe linie larga)

- gara Chisinau: trenul Chisinau - Iasi-Socola

- gara Chisinau: trenul Chisinau - Iasi-Socola; insotitoare de vagon CFM

- gara Chisinau: trenul Chisinau - Odesa

- gara Chisinau: trenul Chisinau - Iasi-Socola

- gara Chisinau: trenul Chisinau - Odesa

- gara Chisinau

- gara Chisinau

- gara Chisinau-suburban (pentru trenuri suburbane/personale)

- gara Chisinau-suburban (pentru trenuri suburbane/personale)

- gara Straseni

- gara Calarasi

- gara Ungheni (pentru trenuri locale si suburbane)

- gara internationala Ungheni
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12505
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15674
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   Joi 07 Iul 2016, 22:21






_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
delfinson



Numarul mesajelor : 218
Varsta : 37
Localizare : Iasi
Reputatie : 576
Data de inscriere : 24/12/2015

MesajSubiect: trenuri prin Moldova   Vin 08 Iul 2016, 22:06


- trenul international Chișinău- Odesa, in Tiraspol

- trenul local Chișinău - Bender/Tighina 3 (Varnița), in Bender/Tighina

- automotor CFM în Hagimus, Căușeni

- trenul local Chișinău- Bender/Tighina 3 (Varnița), in Bender/Tighina

- automotor CFM in Bender/Tighina

- trenul international Moscova - Chișinău, in zona de frontiera moldo-ucraineana: Cuciurgan (UA) - Novosavițcaia (MD)

- gara Bender/Tighina 1

- gara Ocnita, trenul local Ocnița - Bălți-Slobozia

- trenul international Moscova - Chișinău, in Naslavcea, Ocnița

- trenul international Moscova - Chișinău, in Naslavcea, Ocnița

- trenul international Moscova - Chișinău, in Naslavcea, Ocnița

- calea ferata in Verejeni, Ocnița

- calea ferata pe traseul Șoldănești - Mateuți

- cu trenul prin frumoasa Moldova

- trenul international Moscova - Chișinău, in gara Bender/Tighina 2

- "Moldova de la ferestra trenului"
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   Astazi la 11:49

Sus In jos
 

CFM-Moldova

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» CFM-Moldova
» Caile ferate din Basarabia
» Saline hc.(501)
» Tablite de circulatie (Firme) ale trenurilor de calatori
» Moldova-Ucraina-Ungaria
Pagina 36 din 40Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: DIVERSE :: INTERNATIONAL-