Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiți | 
 

 CFM-Moldova

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3 ... 29 ... 57  Urmatorul
AutorMesaj
Kapпaтй
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 14106
Localizare : Бухарест
Reputatie : 17582
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   Joi 01 Apr 2010, 19:30

ionutz72 a scris:
ok...scuze ca am vrut sa te ajut... :roll:

Da nu treb sa te superi , stiu si eu acest site si il folosesc pentru restul europei dar trenurile din moldova nu sunt bagate in acest site asta vreau sa spun nu altceva . Cand merg in vest folosesc acest site ca sunt date toate trenurile de la regio pana la ic expres pecand in moldova nu sunt .
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 14106
Localizare : Бухарест
Reputatie : 17582
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   Lun 05 Apr 2010, 17:33

Asa cum mi-am propus a venit si ziua de sambata seara 03.04.2010 si trenul de Chisinau pregatit pentru cursa astepta calatorii , am fost am luat biletul si pregatit pentru o noua experienta m-am urcat in tren la vagonul si locul pe care l-am primit .

Am mai fost cu cineva si fiind doi am rugat pe doamna de la casa de bilete sa ne lase singuri in compartiment , la care ea a zis ca asa se va si intampla , compartimentul fiind de 4 locuri (paturi) .

Incep cu prezentarea vagonului si a compartimentului Smile











Dupa cateva ore bune de mers ( in care nu am dormit deloc ) am ajuns la granita unde a inceput sa se lumineze , acum controlul vamal se face in Ungheni Prut , pana acum se facea in Nicolina dar era prea departe de granita , controlul a durat ceva timp dupa care ne-am pus in miscare , am trecut podul de flori si am ajuns in Rep. Moldova statia Ungheni , aici iara am fost verificati la pasapoarte unde am primit si stampila de intrare . Gata controlul liber la schimbat roti Very Happy , pozele au fost facute prin geam pentru ca nu se deschid geamurile dar au iesit destul de bine si asa Very Happy










Asa se vede din statia Ungheni locul unde urma sa intre trenul pentru schimbarea rotilor Smile

Dupa cateva manevre inainte inapoi intram in acest loc unde tot trenul se desface si fiecare vagon este ridicat pentru a i se scoate rotile tip european si bagate roti tip urss

















A trecut ora s-au schimbat rotile si suntem gata de drum fara oprire pana in Chisinau Smile







Ne apropiem de Chisinau



Si am ajuns Very Happy , nu fac poze ca era destula lume pe peron , intru in gara era asa cum am vazut-o in poze fac 2 poze la panourile electronice cu plecari sosiri si ies in oras cu gandul ca voi face multe poze cand ma intorc in gara pentru plecarea inapoi .





O poza cu cladirea garii din parculetul din fata ei Smile



Si acum cateva poze din oras











Dupa o plimbare prin oras si cu impresia gata formata despre el ne intoarcem la gara pentru pozat cat mai mult si pentru cumpararea locurilor de pat , nu le-am luat din Bucuresti pentru ca nu eram sigur cand ne intoarcem sau daca mai mergem undeva din Chisinau , nu am mai fost nicaieri si am hotarat sa ne intoarcem in aceeasi zi , am schimbat leii romanesti in cei moldovenesti si am cumparat suplimentele de pat care luandu-le din Chisinau au fost mai scumpe decat din bucuresti datorita aplicarii unui comision , comision pentru ce nu inteleg dar asa se aplica in Chisinau pentru toate trenurile internationale . Deci noi din Buc. am platit 25 de lei patul si din Chisinau a fost 41 lei patul leu romanesc .
Am luat biletele si m-am apucat sa fac poze Smile

Biletul dus - intors



Suplimentul din Chisinau





Si acum poze cu gara si interiorul ei Smile















Decorare interioara , sunt 3 locuri cu 3 acvarii



Mersul trenurilor





Peroanele si liniile





























Formarea trenului personal ( de pasageri asa era anuntat in gara ) pentru Ocnita















Limba moldoveneasca Very Happy









Dupa plecarea personalului catre Ocnita format din 2 motoare la 20 de minute a fost anuntat trenul 105 catre Bucuresti care are rangul de accelerat in Moldova , acesta a venit la linia 1 pregatit pentru plecare , noi am avut si la dus si la intors norocul de a calatorii la vagonul 2 numai locurile au fost aletele , la ce am ramas surprins insotitorii vagoanelor erau aceeasi cu care am venit de la buc acum se intorceau iarasi , oare cate curse dus intors fac ? Ma gandeam ca odata ajunsi acasa adica la ei in Chisinau la intoarcere spre Buc. o sa fie altii insotitori dar nu a fost asa .

Sper sa va placa pozele Smile
Sus In jos
Ionutz
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 1474
Localizare : Baia Mare
Reputatie : 5296
Data de inscriere : 16/04/2009

MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   Mar 06 Apr 2010, 13:10

Frumos reportaj si acesta!! Foarte frumos arata gara din Chisinau...cladirea, peroanele acoperite...ma mir ca nu e electrificata..oricum deosebita poza aceea cu limba moldoveneasca (WC - viceu)..am ras cu lacrimi... Smile

_________________
Sus In jos
didi

avatar

Numarul mesajelor : 635
Varsta : 30
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3948
Data de inscriere : 28/09/2009

MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   Mar 06 Apr 2010, 15:02

Laughing Limba moldovineasca.Vroiam sa te intreb , in timpul calatoriei spre Chisinau cum era in vagoane? Ai avut caldura? Daca da ai vazut sistemul de incalzit al lor cu pacura?te- a deranjat acel miros specific .Se simte si in vagon.Si ce impresie ti-au lasat acele vagoane.Eu nu pot sa ma apropii la mai putin de 10 metrii de ele deoarece au un miros foarte intepator si innecacios .Tin minte ca o garnitura a venit asta iarna ( cea pozata de mine la vagoane ce tranziteaza tara noastra) si stiu ca pe toti pasionatii ne-a apucat tusitu si am rupt o la fuga. Smile
Sus In jos
ultras

avatar

Numarul mesajelor : 78
Varsta : 28
Localizare : Husi
Reputatie : 2977
Data de inscriere : 07/11/2009

MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   Mar 06 Apr 2010, 17:04

vreau si eu sa ma duc duminica acum pana la ungheni din iasi.ma poate ajuta cu mersul personalelor, cu cat timp se sta in vama si daca trebuie o anumita suma de bani sa o am la mine?
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 14106
Localizare : Бухарест
Reputatie : 17582
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   Mar 06 Apr 2010, 17:04

Am avut caldura chiar ff cald a fost mai deschideam usa a fost ff bine iar ca miros inauntru nu am simtit ceva deranjant , combustibilul pt incalzit sunt carbunii nu e pe pacura am vazut cum insotitorul vagonului baga carbuni cu lopata in foc Very Happy a fost bine
Sus In jos
COSTACHE MIHAIL



Numarul mesajelor : 7994
Reputatie : 12891
Data de inscriere : 06/03/2009

MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   Vin 09 Apr 2010, 20:39

Karpaty, reportajul tau a fost o mare surpriza pentru mine, vazandu-l dupa cateva zile de absenta pe forum pentru ca din cauza problemelor de sanatate nu am mai intrat pe forum. Felicitari din partea mea pentru aceste valoroase fotografii, acel automotor din gara este chiar deosebit. Ai si vreo poza cu locomotiva cu care ai calatorit prin Republica Moldova?
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 14106
Localizare : Бухарест
Reputatie : 17582
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   Sam 10 Apr 2010, 02:14

Lokomotiva din moldova cu care am calatorit nu o am in poza imi pare rau . Multumesc pentru felicitari Smile
Sus In jos
Costin.H

avatar

Numarul mesajelor : 654
Reputatie : 3538
Data de inscriere : 15/12/2009

MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   Dum 02 Mai 2010, 00:01

foarte frumos reportajul tau...m-a impresionat cladirea statiei Chisinau cum arata! cat de curata si frumoasa. cu muuult mai curata decat cele din Romania Razz
Sus In jos
srazvi

avatar

Numarul mesajelor : 665
Varsta : 37
Localizare : Arad
Reputatie : 3729
Data de inscriere : 20/07/2009

MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   Mar 04 Mai 2010, 03:05

Felicitari pentru reportaj, asa un automotor ca cel pentru Ocnita vedeam des la Sighet, venind din Ucraina scratch

Cam putine trenuri pentru o capitala de tara, ultima data am fos cand se mergea "doar cu buletinul" si era comunism, cand am scos aparatul foto cineva mi-a zis ca imi risc viata Laughing . Iar daca stateam mai mult de 3 zile trebuia sa ma inregistrez la militia locala affraid
Sus In jos
cristi CFR
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 3356
Varsta : 28
Localizare : Timișoara
Reputatie : 6765
Data de inscriere : 02/11/2008

MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   Lun 25 Oct 2010, 19:11

Cred ca am gasit o metoda de a scapa de tampenia asta cu bandwidth

Incercati sa modificati in link de ex : http://i889. cu http://s889.

http://illiweb.com/fa/pbucket.gif cu http://illiweb.com/fa/pbucket.gif

_________________

http://tren.transira.ro/ Trainspo Panoramio http://www.youtube.com/user/cristiCFR
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
Vlad-Ar



Numarul mesajelor : 9
Reputatie : 2284
Data de inscriere : 30/06/2011

MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   Joi 07 Iul 2011, 15:44

lonutz a scris:
Frumos reportaj si acesta!! Foarte frumos arata gara din Chisinau...cladirea, peroanele acoperite...ma mir ca nu e electrificata..oricum deosebita poza aceea cu limba moldoveneasca (WC - viceu)..am ras cu lacrimi... Smile


Nici nu ar avea cum sa fie electrificata deoarece... nu exista linii electrificate in Rep. Moldova Laughing
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 3110
Varsta : 35
Localizare : Pascani
Reputatie : 5766
Data de inscriere : 03/11/2010

MesajSubiect: Caile ferate moldovenesti   Joi 07 Iul 2011, 19:36

Cea mai apropiata statie electrificata, de Moldova, este nodul Razdelnaja, din Ucraina, la o distanta foarte mica de frontiera moldo-ucraineana de la Kuciurgan.
Dupa 1991, au inceput lucrarile de electrificare a cai ferate Razdelnaja- Kuciurgan- Tiraspol- Tighina 1- spre Chisinau. S-a reusit doar montarea stalpilor de sustinere a liniei de contact pana dupa Tighina 1, pana la statia Calfa. Pe Google Earth se observa stalpii de electrificare la Tighina 1.
Totusi, pe teritoriul istoric al Basarabiei, exista o scurta portiune de linie electrificata, intre Bugaz (Zatoka; acolo unde linia ferata dinspre Odessa trece Nistrul) si Bilgorod Dnistrovski (Cetatea Alba).
In nordul Bucovinei, cea mai apropiata statie electrificata de Cernauti ar fi ori Lvov ori Ivan Frankovsk.
Sus In jos
Vlad-Ar



Numarul mesajelor : 9
Reputatie : 2284
Data de inscriere : 30/06/2011

MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   Joi 07 Iul 2011, 19:47

stie cineva de ce nu exista linii electrificate in Rep. Moldova?

Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 3110
Varsta : 35
Localizare : Pascani
Reputatie : 5766
Data de inscriere : 03/11/2010

MesajSubiect: Caile ferate moldovenesti   Joi 07 Iul 2011, 20:57

100% sigur nu stiu, dar presupun ca din cauza mai multor factori:
-inainte de 1991, "RSS Moldoveneasca", fiind o republica unionala de la margina URSS, nu s-au prevazut mari investitii in alte sectoare, in afara agriculturii (nici macar nu s-au corectat curbele si pantele accentuate de pe reteaua feroviara- pe GOOGLE earth se poate observa ca liniile ferate de aici au un traseu serpuit)
-In URSS existau locomotive diesel-electrice foarte puternice, precum "3 TE 10 M", iar pretul motorinei era scazut (o sticla de apa minerala costa mai mult decat una de benzina)
-dupa 1991, in situatia economica dezastroasa din Moldova, evident ca nu sunt bani de asa ceva. Cu chiu cu vai, s-a reusit doar reconstructia unei linii (Revaca- Cainari in 2006) si constructia alteia noi (Cahul- Giurgiulesti, in 2009).
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   

Sus In jos
 

CFM-Moldova

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» CFM-Moldova
» Caile ferate din Basarabia
» Saline hc.(501)
» Tablite de circulatie (Firme) ale trenurilor de calatori
» Moldova-Ucraina-Ungaria
Pagina 2 din 57Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3 ... 29 ... 57  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: DIVERSE :: INTERNATIONAL-