Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4  Urmatorul
AutorMesaj
Vlad
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7249
Varsta : 29
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 10900
Data de inscriere : 08/04/2009

MesajSubiect: Re: Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta   Mar 27 Apr 2010, 16:34

DragosSub a scris:
Salut, vizavi de "Aveam un tren de marfa in fata iar dupa ce sa eliberat blocul din fata noastra, semnalul verde clipitor a devenit verde"...eu doar am vrut sa corectez ca daca "Aveam un tren de marfa in fata" nu are cum sa vada verde clipitor urmatorul tren decat daca marfarul ala era "mult mai in fata", cel putin 2 sectoare de bloc, corect ?

Asa e, daca intre primul tren si cel de-al doilea sunt exact 2 sectoare libere atunci al doilea vede verde clipitor. Daca nr de sectoare creste atunci al doilea tren va vedea verde.

Mai este un caz in care un semnal de bloc se face din verde clipitor in verde, atunci cand al doilea semnal dupa el este de intrare. Cand semnalul de intrare e rosu atunci semnalul de bloc in cauza e verde clipitor. In momentul cand impegatul pune semnalul de intrare pe liber atunci semnalul de bloc se face verde (iar urmatorul semnal, cel prevestitor se face din galben in verde clipitor)

P.S. Acestea se aplica pentru BLA cu patru indicatii
Sus In jos
DPS



Numarul mesajelor : 2010
Reputatie : 4473
Data de inscriere : 27/04/2010

MesajSubiect: Re: Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta   Mar 27 Apr 2010, 20:01

Daca semnalul de intrare e verde simplu, toate semnalele dinaintea lui sunt pe verde, inclusiv prevestitorul. Situatia scrisa de tine este cand semnalul de intrare indica altceva decat verde simplu, deci implicit prevestitorul nu va afisa verde clipitor simplu ci verde clipitor si o cifra in panoul cu leduri galbene situat sub panoul luminos.
Sus In jos
http://www.youtube.com/c/DPSRomania/videos
Vlad
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7249
Varsta : 29
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 10900
Data de inscriere : 08/04/2009

MesajSubiect: Re: Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta   Mar 27 Apr 2010, 20:09

DragosSub a scris:
Daca semnalul de intrare e verde, toate semnalele dinaintea lui sunt pe verde, inclusiv prevestitorul. Situatia scrisa de tine este cand semnalul de intrare indica altceva decat verde simplu.

Asa e. Am spus in cazul in care impegatul pune semnalul de intrare pe liber, nu si cel de iesire, caz in care semnalul de intrare este galben, prevestitorul verde clipitor s.a.m.d.

Cand semnalul de intrare este verde atunci toate senalele dinaintea lui sunt verzi
Sus In jos
TVlad
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2031
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4669
Data de inscriere : 16/01/2010

MesajSubiect: Re: Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta   Mier 30 Iun 2010, 19:33

Iata ceva interesant de pe M800: la km 56 unde rambleul inalt ce traverseaza acele lacuri s-a tasat:



se realizeaza in paralel, pe latura de sud a caii ferate un pod nou. In se disting coloanele forate pentru fundatie:







Traseul liniei va fi modificat, urmind sa se racordeze (prin debleu) cu traseul actual undeva aproape de satul Sarulesti Gara:



La 2 km de aici inspre Constanta exista o traversare similara unde insa rambleul nu se inlocuieste ci se foreaza o noua cale de drenaj sub el. Din pacate nu am facut poze.
Dupa parcurgerea acestui traseu Bucuresti-Constanta impresia mea e ca se lucreaza mai neingrijit decit pe Cimpina-Predeal si mult mai incet desi conditiile de teren sint incomparabil mai usoare.
Sus In jos
didi



Numarul mesajelor : 632
Varsta : 29
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3657
Data de inscriere : 28/09/2009

MesajSubiect: Re: Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta   Mier 30 Iun 2010, 19:47

Da , constructia a inceput de mult, si cand am trecut noi in martie se lucra acolo la noul pod din cauza terasamentului (exista restrictie de 30km la ora) in acea zona.Si cum nu s-au mai putut face consolidari au cazut de comun acord , ca, constructia unui pod nou ar rezolva problema.
Sus In jos
Mircea Hirjau



Numarul mesajelor : 200
Varsta : 32
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 2720
Data de inscriere : 03/02/2010

MesajSubiect: Re: Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta   Mar 06 Iul 2010, 01:01

Cateva poze cu reconstructia caii ferate pe firul 2 intre Ciulnita si Fetesti / 03.07.2010







Sus In jos
stakee
User Dezactivat
User Dezactivat


Numarul mesajelor : 168
Reputatie : 2909
Data de inscriere : 07/08/2009

MesajSubiect: Re: Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta   Mar 06 Iul 2010, 08:17

Didi, ca tu ai mai fost pe magistrala asta, dupa tine cam cat la suta ai zice ca sa lucrat pe M800 intre Bucuresti si Fetesti? Macar 50-60 %?
Sus In jos
DPS



Numarul mesajelor : 2010
Reputatie : 4473
Data de inscriere : 27/04/2010

MesajSubiect: Lucrari cu viteza melcului   Lun 12 Iul 2010, 15:39

Salut, saptamna trecuta am venit de la Constanta si nu e de bine...se lucreaza doar intre orele 8-17 luni-vineri, daca putem spune ca se lucreaza...pe ici pe colo cate doi muncitori cu tarnacoapele, cate unul mai taie la bomfaier cabluri vechi, mai o dreziza pantograf, mai unul uda peroanele proaspat turnate, mai cate un utilaj pe firul 1...ce sa zic...abia abia se misca treaba. Personal, pentru toata magistrala, cred ca in proportie de 70% sunt gata lucrarile dar ritmul de avans e foarte lent. Intr-adevar, la km 56, se pun bazele noului pod, sunt curios cand il vor termina...oricum, erau ceva oameni si utilaje in zona. Se lucreaza si in Fundulea si in Sarulesti si in Dilga si in Lehliu, deci cam pe tot "frontul". Intre Pantelimon si Fundulea (km 40) se merge doar pe firul 2 care nu prezinta o calitate foarte buna, am mers cu acceleratul cu 140 km/h si balansul lateral (serpuirea) in anumite zone era cam suparator. Firul 1 e inchis intre Pantelimon si Fundulea de asta toamna cand a inceput lucrarea in Fundulea. Si cred ca va ramane inchis cel putin pana la sfarsitul anului (sau pana vor fi gata macazurile de intrare in Fundulea, cap X). Ramane restrictia de 30 la pod Miorita (Baneasa) dupa care 120 pana la Pantelimon si apoi 140 pana la Fundulea. Ca veste buna, s-au montat balizele ETCS nivel 1 in Pantelimon si Pasarea precum si intre Fetesti si Constanta (mai putine). Nu se lucreaza deloc noaptea si in weekend, comparativ cu Bucuresti - Campina unde s-a lucrat la "foc continuu". Nu inteleg insa de ce intre Fundulea si Lehliu, sunt 2 zone unde e restrictie de 70 si cred ca asa vor ramane, zone in care se coboara in cate o zona mai joasa pentru trecerea peste raul Profira ( http://commondatastorage.googleapis.com/static.panoramio.com/photos/original/30329153.jpg ) si Sulimanu ( http://commondatastorage.googleapis.com/static.panoramio.com/photos/original/30329018.jpg ). Intr-adevar, varianta de traseu modificata este pentru largirea curbei din zona respectiva ( http://commondatastorage.googleapis.com/static.panoramio.com/photos/original/30328743.jpg ). Ca estimare personala, la cum evolueaza lucrurile, dau ca termen de finalizare 100% a lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta abia vara lui 2012. Sper sa ma insel si sa se devanseze acest termen.
Sus In jos
http://www.youtube.com/c/DPSRomania/videos
AndiCFR
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 3604
Localizare : Brașov
Reputatie : 5776
Data de inscriere : 10/06/2011

MesajSubiect: Re: Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta   Lun 11 Iul 2011, 00:42

Informatii proaspete de acum cateva ore Very Happy.

Sectia Sarulesti-Fetesti:

Dupa cum stim dupa gara Sarulesti se circula pe firul II nemodernizat pana dupa pod.

Gara Lehliu: Se lucreaza la liniile 1 si 2 iar pe firul II dupa statie mai trebuie plantati stalpii pana la statia Dor Marunt pe firul II.

Gara Dor Marunt: Liniile 1,2,3 si 4 finalizate.

Gara Dalga: Linia 1 finalizata (singura linie finalizata din aceasta statie).

Gara Dragos Voda: Finalizata complet.

Mai trebuiesc plantati stalpii intre Ciulnita si Dragos Voda pe firul I.

Gara Ciulnita: Liniile 1,2,3,4 si 5 sunt nemodernizate,se lucreaza la liniile destinate marfarelor.

De la Km 112.0 pana la Perisorul trebuie montata catenara pe firul II.

Gara Perisorul: Liniile 4 si 5 sunt in lucru iar de aici pana la Fetesti se circula pe ambele fire.


Circulatia se face astfel:

Sarulesti>Lehliu - firul II
Lehliu>Dor Marunt - firul I
Dor Marunt>Dragos Voda - ambele fire
Dragos Voda>Ciulnita - firul II
Ciulnita>Perisorul - firul I
Perisorul>Fetesti - ambele fire


P.S Intre Cernavoda Pod si Saligny se circula numai pe firul I,stie cineva de ce? :roll:

___________________________________________________________________________________________
:AA17::AA17::AA17::RER:
Sus In jos
mihaiuc



Numarul mesajelor : 267
Reputatie : 2614
Data de inscriere : 14/07/2010

MesajSubiect: Re: Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta   Joi 14 Iul 2011, 14:56

Toader a scris:

P.S Intre Cernavoda Pod si Saligny se circula numai pe firul I,stie cineva de ce? :roll:

Din cate stiu, CFR mai are de facut o plata catre Swietelsky, de 3 milioane de euro. Cand face plata, se da drumul la linie.
Sus In jos
TVlad
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2031
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4669
Data de inscriere : 16/01/2010

MesajSubiect: Re: Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta   Sam 27 Aug 2011, 19:35

Pe 24 august 2011, cu ocazia unei plimbari la Cernavoda, de la fereastra ultimului vagon am facut o serie de fotografii ca sa va pot arata in ce stadiu se mai afla lucrarile de reabilitare pe acesta magistrala. Pentru ca nu am prea vazut poze facute de altii (desi subiectul e destul de aprins) am facut eu mai multe si vi le arat aici pe cele mai sugestive.

Bucuresti, podul peste Bd. Poligrafiei:



Gara Baneasa. Suspect de multa vegetatie intre liniile din dreapta. Probabil acelea nu au fost refacute si asa o sa ramina..:





Podul Miorita:



Podul Herastrau:



Colhoz urban de Pipera:



Renumitul pod cu "problema de gabarit" de la Sos. Pipera:



Spre Voluntari:



In stinga sub vegetatie sint cantitati mari de gunoi, mai putin vizibile vara.



Bariera Sos. Andronache:

Linia industriala din stinga napadita de balarii...(ma intreb, daca tot au lucrat in zona, de ce nu au dezafectat-o daca nu va mai fi folosita...sau daca va mai fi, de ce nu au refacut-o? Pe Cimpina Predeal nu vezi jumatati de masura de genul asta)





Ne apropiem de "Europa"....



Din stinga vine linia de la Obor:



Statia Pantelimon:



Trafic de marfa:



Cladirea de caramida pare abandonata.

Aici linia cea noua are nista imperfectiuni, introduce balans:



Iesim din statia Pantelimon:



Firul din stinga este legatura cu zona de sud est a centurii. Intr-o zona era atit de napadit de balarii incit m-am gindit ca e abandonat:





Totusi se circula Smile



Trecem pe sub podul rutier de centura si facem jonctiunea cu ramura de nord a centurii feroviare (in dreapta):





Pasarea:







Padurea Pasarea:



Halta Branesti, cu indicatorul de 160km/h:



Branesti:



Islaz:





Spre Fundulea:







Fundulea. Jumatate din statie e in lucru, trecem pe directa:







Plecam spre Sarulesti pe firul 1:



Mostistea:



Cred ca imobilul a fost vindut dar, spre deosebire de alte cazuri, noul proprietar l-a pastrat foarte bine.

Firul 2 este complet pina in Sarulesti:







Sarulesti-gara. Se lucreaza. Aici am vazut prima data o masina de burat in actiune:













Plecam. Firul 2 este in lucru pina dupa podul cel nou:



Noul pod de la Sarulesti. Se vede in dreapta traseul vechi:





Asta cred ca e o masina profilatoare de balast:



Aici firul 2 e reabilitat mai demult, pe bucata asta s-a si circulat:





Vechea statie Preasna. Ma intreb ce se va alege de cladiri...Nu stiu de unde moda asta de a le desfiinta si de a lasa calatorul, iarna/vara, in plin Baragan. Probabil ca asa e modern, european.



Ce spuneam mai sus. Aici avem la dispozitie doua peroane. Punct.



Spre Lehliu:



Declivitate:



Un pic de racoare:



Substatia de tractiune:



Lehliu. Jumatate din statie e gata, restul in lucru:





Linia 2 (directa spre Bucuresti) se pare ca nu va avea peron:







Pleacam. In stinga este linia ce duce la fabrica de biocombustibil. Erau surprinzator de multe cisterne acolo:





Spre Dor Marunt:



Dor Marunt sat:



Dor Marunt:



Spre Dilga:



Dilga. Aceeasi soarta trista par sa o aibe cladirile statiei. In viitor vor fi numai doua peroane, oprire in linie curenta Mad









Spre Dragos Voda:





Bogdana:





Dragos Voda:



Trecem pe firul 2:









Pina la Ciulnita se lucreaza pe firul 1. Firul 2 e functional, reabilitat:





Ivanesti:



Un fost triaj, complet distrus:









Ciulnita:









Plecam spre Fetesti pe firul 1:



Dupa reabilitate, temutele buruieni ale Baraganului au cistigat lupta cu terasamentul...:



O bilbiiala constructiva la trecerea de nivel. Curat 200km/h...:



O noua statie electrica:



Pustiu nesfirsit:





Ogoarele:



Perisoru:





Plecam, tot pe firul 1:



Recolta:





Un vagon nemiscat de cel putin 2 ani. Ma bucur totusi sa il regasesc intreg:



Intram in statia Jegalia:







Peisaj specific rutei:



Stefan cel Mare:



Strajerul la datorie intr-o zi torida:



Baraganu:









Iar peisaj caracteristic:





Intram in statie Fetesti. In dreapta se vede M702:







Gara Fetesti, dupa parerea mea o porcarie:



Se mai fac mici reparatii la sinele care vor fi oricum schimbate in curind:



Plecam:



De aici pina la Constanta se circula pe ambele fire:









Borcea:



Podurile peste bratul Borcea:





Trecerea peste podul lui Anghel Saligny este imposibila acum. Se vede clar in fotografia urmatoare in partea stinga. Linia
este smulsa pe alocuri iar catenara lipseste. A fost, ce-i drept, refacuta pina in punctul vizibil in imagine:



Macazul ce vine de la vechiul pod:



Ovidiu - frumoasa cladire veche:



Plecam din statia Ovidiu:



Pentru ca ma pregateam sa cobor la Cernavoda, nu am mai facut poze cu linia reabilitata care, de altfel, e gata de mult si continua asa pina
la Constanta.

Pentru ca au fost citeva persoane interesate de posibila circulatie pe podul lui Anghel Saligny, pun citeva fotografii lamuritoare.

Aici sintem inca pe malul sting al Dunarii. Dupa cum se vede linia e impracticabila, chiar si cu locomotive Diesel:





Pe viaductul de acces si pe pod linia de contact lipseste:



Pe malul drept al Dunarii (in statia Cernavoda Pod), reabilitarea a readus linia de contact pina la portalul podului. Linia pare, de asemenea,

circulabila.



Mai multe amanunte si fotografii o sa adaug la subiectul dedicat.

Schema lucrarilor, in aceeasi prezentare ca pe Cimpina - Predeal:



Va multumesc pentru atentie Smile


Ultima editare efectuata de catre tozlovanuvlad in Dum 28 Aug 2011, 12:13, editata de 1 ori
Sus In jos
dave



Numarul mesajelor : 14
Varsta : 38
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 2070
Data de inscriere : 24/04/2011

MesajSubiect: Re: Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta   Lun 29 Aug 2011, 12:54

Multumesc pentru poze! Apreciez atat stradania, cat si rezultatul final!
Felicitari!
Sus In jos
http://www.sevensys.ro
Ionutz
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 1449
Localizare : Baia Mare
Reputatie : 4983
Data de inscriere : 16/04/2009

MesajSubiect: Re: Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta   Lun 29 Aug 2011, 13:11

Ca de obicei, la Vlad se impletesc foarte bine, pozele frumoase, cu explicatiile detaliate. Foarte bun reportaj!

Ca o curiozitate Vlade, trenul chiar a mers cu 160 in zona acelui indicator de viteza?

_________________
Sus In jos
TVlad
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2031
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4669
Data de inscriere : 16/01/2010

MesajSubiect: Re: Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta   Lun 29 Aug 2011, 17:35

Multumesc abere Cred ca intr-adevar o imagine face cit o suta de cuvinte, asa ca nu m-am zgircit la poze Smile
Abia acasa, analizind pozele, am remarcat indicatorul acela. In zona aceea nu imi amintesc sa fi mers cu o viteza exagerata insa au fost portiuni bune in care am avut impresia ca se merge ceva mai tare decit pe Ploiesti - Cimpina (zona cu care sint eu obisnuit si unde am masurat cu GPS-ul 117km/h).
La un moment dat insa am masurat aproximativ 5 secunde intre doi stilpi cu indicator kilometric. Asta cred ca inseamna 200m in 5 secunde adica 144km/h (deci tinind cont de eroarea de masura, ar trebui sa fi avut 140km/h).
Eu nu mai ajung curind pe sectia asta sa masor cu GPS-ul insa poate altcineva care are drum spre Constanta sa ne ajute.
Sus In jos
riciu



Numarul mesajelor : 511
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 2892
Data de inscriere : 27/06/2010

MesajSubiect: Re: Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta   Dum 11 Sept 2011, 12:05

Eu nu am scule de masurat viteza prea "destepte" dar masurand babeste dinstanta dintre stilpii care au indicatoare kilometrice (adica filmand si impartind distanta la timp) am ajuns la concluzia ca pe anumite portiuni intre Constanta si Medgidia am circulat cu 135-136km/h, in conditiile in care exista o eroare de masurare clara (ca e in plus, ca e in minus nu stiu).

In alta ordine de idei pe bucata Bucuresti Ploiesti Vest versus Bucuresti Constanta, exista mult mai multe macaze care permit trecerea de pe o linie pe alta cu viteza marita (nu ma refer la linia directa), in schimb pe Bucuresti Constanta nu am vazut decat vreo 2 macaze de acest tip. Iar intre Campina si Predeal nu am vazut nici un macaz care sa permita trecere cu viteza marita (daca nu e pe directa). Are cineva idee de ce?
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta   Astazi la 19:21

Sus In jos
 

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta
» M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia
» Cluj Napoca - Bucuresti - Constanta
» Discuții libere, impresii, sesizări, petiții, propuneri
» Linii industriale
Pagina 3 din 4Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFRASTRUCTURA FEROVIARA :: LUCRARI LA C.F. DIN ROMANIA-