Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 BDź-Bulgaria

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4 ... 15 ... 28  Urmatorul
AutorMesaj
didi



Numarul mesajelor : 632
Varsta : 29
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3654
Data de inscriere : 28/09/2009

MesajSubiect: Re: BDź-Bulgaria   Sam 06 Mar 2010, 18:48

Sincer nu stiu voi dar mie mi se par Ea urile noastre superbe pe langa locomotivele bulgarilor
Sus In jos
Codrut1985
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 413
Varsta : 31
Localizare : Oradea
Reputatie : 3310
Data de inscriere : 21/05/2009

MesajSubiect: Re: BDź-Bulgaria   Mar 09 Mar 2010, 11:02

Costache, nu se poate si niste poze cu vagoane?(eventual vagoane de dormit)
Sus In jos
http://ghioane007.blogspot.com
COSTACHE MIHAIL
ADMINISTRATOR GENERAL
ADMINISTRATOR GENERAL


Numarul mesajelor : 7920
Varsta : 44
Localizare : BUCURESTI, sector 2 in apropiere de Gara Obor
Reputatie : 12528
Data de inscriere : 06/03/2009

MesajSubiect: Re: BDź-Bulgaria   Mar 09 Mar 2010, 12:46

Codrut1985 a scris:
Costache, nu se poate si niste poze cu vagoane?(eventual vagoane de dormit)
Salut Codrut, trebuie sa vorbesc cu ei ca sa le cer acordul si pentru vagoane. Ei mi-au dat acordul momentan doar pentru pozele cu materialul rulant care l-am postat la acest topic. Dar am sa le cer pe langa poze cu vagoane, si cateva informatii despre vagoane, insa te rog sa mai ai putina rabdare!!!

_________________
Catalog feroviar: click pe iconita

Va invitam sa vizitati un forum turistic: http://calatorii.myfreeforum.ro
Sus In jos
43.309



Numarul mesajelor : 16
Reputatie : 2493
Data de inscriere : 26/02/2010

MesajSubiect: Re: BDź-Bulgaria   Vin 12 Mar 2010, 19:48

Sus In jos
COSTACHE MIHAIL
ADMINISTRATOR GENERAL
ADMINISTRATOR GENERAL


Numarul mesajelor : 7920
Varsta : 44
Localizare : BUCURESTI, sector 2 in apropiere de Gara Obor
Reputatie : 12528
Data de inscriere : 06/03/2009

MesajSubiect: Re: BDź-Bulgaria   Mar 16 Mar 2010, 23:40

Material rulant Bulgaria.






_________________
Catalog feroviar: click pe iconita

Va invitam sa vizitati un forum turistic: http://calatorii.myfreeforum.ro
Sus In jos
43.309



Numarul mesajelor : 16
Reputatie : 2493
Data de inscriere : 26/02/2010

MesajSubiect: Re: BDź-Bulgaria   Vin 19 Mar 2010, 09:29

Sus In jos
COSTACHE MIHAIL
ADMINISTRATOR GENERAL
ADMINISTRATOR GENERAL


Numarul mesajelor : 7920
Varsta : 44
Localizare : BUCURESTI, sector 2 in apropiere de Gara Obor
Reputatie : 12528
Data de inscriere : 06/03/2009

MesajSubiect: Re: BDź-Bulgaria   Lun 19 Apr 2010, 22:03

Automotoare seria 10.
-------------------------------
Серия 10 единици


Pe langa automotoarele Siemens Desiro electrificate, in Bulgaria sunt si automotoare Diesel la fel ca ale noastre. Difera schema de vopsea si geamurile care sunt putin mai fumurii decat ale noastre. Aceste automotoare in Bulgaria au seria nr. 10.Iata si cateva pozecare apartin membrilor de pe forumul bulgaresc http://www.lokforum.com/index.php :

























_________________
Catalog feroviar: click pe iconita

Va invitam sa vizitati un forum turistic: http://calatorii.myfreeforum.ro
Sus In jos
COSTACHE MIHAIL
ADMINISTRATOR GENERAL
ADMINISTRATOR GENERAL


Numarul mesajelor : 7920
Varsta : 44
Localizare : BUCURESTI, sector 2 in apropiere de Gara Obor
Reputatie : 12528
Data de inscriere : 06/03/2009

MesajSubiect: Re: BDź-Bulgaria   Vin 23 Apr 2010, 21:54

O locomotiva Skoda din seria 44, cu nr. 137 fotografiata anul trecut de fratele meu in Gara din Ruse.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Локомотива серия 44 137 през миналата година снимана от брат ми в България в Руската (PYCE) станция.



_________________
Catalog feroviar: click pe iconita

Va invitam sa vizitati un forum turistic: http://calatorii.myfreeforum.ro
Sus In jos
Codrut1985
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 413
Varsta : 31
Localizare : Oradea
Reputatie : 3310
Data de inscriere : 21/05/2009

MesajSubiect: Re: BDź-Bulgaria   Vin 23 Apr 2010, 22:52

COSTACHE MIHAIL a scris:
Automotoare seria 10.
-------------------------------
Серия 10 единици


Pe langa automotoarele Siemens Desiro electrificate, in Bulgaria sunt si automotoare Diesel la fel ca ale noastre. Difera schema de vopsea si geamurile care sunt putin mai fumurii decat ale noastre. Aceste automotoare in Bulgaria au seria nr. 10.Iata si cateva pozecare apartin membrilor de pe forumul bulgaresc http://www.lokforum.com/index.php :


Presupun ca sageata din poza este sageata Svilengrad- Silistra...ca pe afisajul electronic scrie "Svilengrad"...ma insel Costache?Very Happy
Sus In jos
http://ghioane007.blogspot.com
COSTACHE MIHAIL
ADMINISTRATOR GENERAL
ADMINISTRATOR GENERAL


Numarul mesajelor : 7920
Varsta : 44
Localizare : BUCURESTI, sector 2 in apropiere de Gara Obor
Reputatie : 12528
Data de inscriere : 06/03/2009

MesajSubiect: Re: BDź-Bulgaria   Vin 23 Apr 2010, 23:41

Codrut, nu te inseli, scrie Svilengrad (Свиленград) dar nu stiu daca automotorul mergea la Silistra (Силистра). O sa rugam pe colegul nostru 43.309 care este din Bulgaria sa ne spuna in ce directie mergea automotorul din poza si poate cunoaste si zona unde este fotografiat. Sa ii pun intrebarea in limba bulgara pentru ca el nu cunoaste limba romana.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

43.309, и ни кажете какво има нова прави снимка и когато влакът върви?

_________________
Catalog feroviar: click pe iconita

Va invitam sa vizitati un forum turistic: http://calatorii.myfreeforum.ro
Sus In jos
43.309



Numarul mesajelor : 16
Reputatie : 2493
Data de inscriere : 26/02/2010

MesajSubiect: Re: BDź-Bulgaria   Vin 23 Apr 2010, 23:49

Разстоянието между Силистра и Свиленград е около 500 км, няма директен влак.На снимката мотрисата пътува към гара Свиленград разположена на жп линията Димитровград ЮЖ-София-Пловдив-Димитровград БГ-Свиленград (Истаnбул).Снимката е направена на излизане от гара Димитровград Бг.

На разстояние предприемачите ~ изток 500km.Il Свиленград Силистра et n'y EN влак за живеене. Sur La снимка, е dirige Vers L'automotrice Свиленград място Sur La Ligne София-Пловдив-Dimitrovgrad BG -Свиленград (Истанбул).Photo prise a l'issue de Dimitrovgrad BG.
Sus In jos
COSTACHE MIHAIL
ADMINISTRATOR GENERAL
ADMINISTRATOR GENERAL


Numarul mesajelor : 7920
Varsta : 44
Localizare : BUCURESTI, sector 2 in apropiere de Gara Obor
Reputatie : 12528
Data de inscriere : 06/03/2009

MesajSubiect: Re: BDź-Bulgaria   Vin 23 Apr 2010, 23:58

Codrut,colegul nostru 43.309 a fost foarte promt si rapid , si ne-a si dat raspunsul in cel mai scurt timp. Distanța dintre Silistra și a orașului Svilengrad este de aproximativ 500 km, . Dar nu are o imagine directă a locului , pentru ca automotorul 10025 a circulat în mai multe directii de stația de Svilengrad dar poza este facuta pe linia de cale ferată situată YUZH Dimitrovgrad-Sofia-Plovdiv-Svilengrad (Istanbul).
-----------------------------------------------------------------------------------
45.304, благодаря ти за отговора!

_________________
Catalog feroviar: click pe iconita

Va invitam sa vizitati un forum turistic: http://calatorii.myfreeforum.ro
Sus In jos
jionutz



Numarul mesajelor : 614
Varsta : 34
Localizare : Sat Calacea judetul Timis
Reputatie : 3084
Data de inscriere : 28/04/2010

MesajSubiect: Re: BDź-Bulgaria   Vin 07 Mai 2010, 21:11

Prima cale ferată de pe teritoriul Bulgariei a fost deschisă între orașele Ruse și Varna, dată în exploatare în noiembrie 1866. După care în anul 1888 a fost deschisă prima linie concepută de către ingineri și arhitecți bulgari între Caribrod-Sofia-Vakarel din vestul Bulgariei. În 1963, a fost dată în exploatare prima cale ferată electrificată pe relația Sofia - Plovdiv. Odată cu aderarea țării la Uniunea Europeană, Bulgaria a pus în aplicare directivele europene în materie de transport feroviar. Compania Națională Căii Ferate a fost împărțită în două companii separate: un operator feroviar (BDZ EAD) și o companie de infrastructura (Compania Națională de Infrastructură).
Aceasta reprezintă la momentul actual singura companie de transport feroviar de călători din Bulgaria, în timp ce la segmentul transportului de marfă deține cea mai ridicată cotă de piață.
Numărul călătorilor transportați în anul 2008 a fost de 33.758.000, iar din punct de vedere al pasagerilor/kilometru în același an a fost de 2.335 miliarde călători.
În ceea ce privește transportul de marfă în anul 2008, compania a transportat 17.590 milioane tone, și 4.031 milarde tone/kilometru
Website http://www.bdz.bg

SURSA wikipedia.org
Sus In jos
COSTACHE MIHAIL
ADMINISTRATOR GENERAL
ADMINISTRATOR GENERAL


Numarul mesajelor : 7920
Varsta : 44
Localizare : BUCURESTI, sector 2 in apropiere de Gara Obor
Reputatie : 12528
Data de inscriere : 06/03/2009

MesajSubiect: Re: BDź-Bulgaria   Lun 24 Mai 2010, 22:08

Cateva informatii despre ramele Desiro electrice din Bulgaria.

Din decembrie 2007, in Bulgaria a început să sosească în etape, începând cu un total de 25 buc. trenuri cu unitati electrice de o nouă generație de concernul german Siemens Transportation. Sub contract până în 2005, ratificată de atunci Ministrul Transporturilor, Nikolay Vassilev stabilit un total de livrare de 25 de trenuri, din care 15 cu 3 vagoane și 10 cu 4 vagoane. Sub același contract a trebuit să fie construit și centru de service din Sofia. Primele două motopropulsor au fost puse în funcțiune în mod oficial la 25 ianuarie 2008, la doar o lună - au început târziu cu operarea mai multor linii de tren din Sofia și Bankya Sofia - septembrie. Între timp, livrările au continuat, și înlocuirea continuă a învechite acum 32 SEC Series. În acest moment, în trenul nostru sunt 22 seria 30 și 31, ceea ce înseamnă că toate cele 15 chetirivagonni trivagonni si 7 apartamente. În conformitate cu Ordinul de Director Executiv al BDZ - 31.08.2008 DAU în toate cele 25 de tren trebuie să fie pus în funcțiune și pentru a înlocui vechile și nesigurele unități electrice multiple (automotoare ), dintre care unele sunt în vârstă de peste 35 de ani.

Ramele electrice multiple ale companiei SIEMENS destinate serviciilor de transport calatori pe distante scurte si medii, sunt echipate cu dispozitive pentru a încărca de oameni dificili cu dizabilitati și se deplasează cu podea joasă și baie cu posibilitatea de a servi RCA. Trenurile sunt trei sau patru vagoane, fiecare vagon este format din partea de mijloc niskopodova și două părți de a fi atins de către scări. În unele părți garnite sunt locuri pentru 2 +2 sistemului, în niskopodovata parte are locuri și care se încadrează - supape amplasate longitudinal împotriva baie. SEC este condusa de trei faze asincronice de tracțiune cu tracțiune osilie individuale de transport. Boghiurile sunt unitatea finală în direcția de mișcare pe fiecare parte a trenului și sunt desemnate ca MT1 și MT2. Fiecare boghiu motor are două motoare de tracțiune, suspendat oase - umerii taligovata a cadrului, care transmit efortul de tracțiune a uneltei de osie individuale, agățat pe o parte de reactive la bara de coș, pe de altă axă poartă adversă. boghiuri Nedvigatelnite sunt respectate în Jacobs cadru poartă tip pe cele două vagon vecine. În acest scop, suspensia central este duplicată ei și taligovata cu rama de bază extinsă.
Puterea de a liniei aeriene de tensiune SEC cu 25 kV, 50 Hz operate de un singur tip de producție pantograf asimetric SIEMENS SSI-2T,. Pantograf este echipat cu un sistem de coborâre de urgență eșec în glisantă grafit că, dacă reparațiile necesare sau să se izoleze de aer prin intermediul a două aeriană din largul cadru pantografului. Comutarea circuitul de putere 25kV 50Hz se efectuează de la întreruptorul principal de vid, designul Incorporated de legare la pământ, cu un acoperiș. Comutatorul este setat la 100.000 de cicluri procesul de excludere - inclusiv fluxul normal și 10.000 de curent scurt-circuit. Reducerea tensiunilor pentru propriile nevoi și de tracțiune este realizată de către transformator majore de petrol răcite prevăzute pentru instalare în cadrul vehiculului. SEC este unul potrivite doar un transformator. Tensiune de conversie și auxiliare foloseste forta de tractiune este realizată de invertoare construite pe baza IGBT, montat în cadrul unor vehiculului hidraulice și de răcire. Sistemul de management se bazează pe microprocesor de control cu conexiuni digitale. Interfata de management este panoul de control conducător auto, care sunt montate la - elemente importante de management, controlul și monitorizarea proceselor de afaceri, și un ecran TFT, care afișează diferite meniuri de diagnostic, monitorizare și să urmărească un Numărul de operațiuni pentru a rula sistemul de tren. Prin butoane functionale pe partea de afișare a meniurilor și a ghidurilor poate fi făcută: pornit / oprit iluminat hale, reglementarea și pornit / oprit de aer condiționat în saloane semnal eșec anularea WC, și de a controla separat funcționarea diferitelor unități ale trenului . De conducere se face prin pârghia Mișcarea - Suspendarea, montat dreapta a panoului de control și care să permită buna de tracțiune și frânare vigoare. 30/31 SEC să aibă un sistem pentru menținerea viteza fixată de către conducătorul auto, care este activat prin selectarea meniului de afișare și Vregulator de activare. Setarea vitezei se face cu cheie montat pe poziția de control. Sisteme de protecție sunt integrate în control cu microprocesor și vliayat cu privire la excluderea SIB și / sau blocarea de eliberare a pantografului. 30/31 ESA prevede instalarea unui sistem automat de semnalizare de locomotive ETCS de la niveluri diferite, în funcție de client. În Bulgaria, la acel moment un astfel de sistem nu este montat.

Timp de cinci luni de la exploatarea de mare viteză noi am observat volatilitatea considerabilă a activității sistemelor de management de aer condiționat de noduri WC, circuite auxiliare, precum și sistemul defensiv prea complicate, de multe ori în mod nejustificat bloca eliberarea a pantografului. În general, activitatea SEC este satisfăcătoare, dar ar fi putut și este corect să se ia în considerare increasing fiabilitatea operațională a ganglionilor slab at - acum a mijloacelor de prevenire și - controlul high technical de personnel operaționale și de întreținere.




























SURSA: http://lokforum.com/index.php



ЛОКОМОТИВИ Форуми

_________________
Catalog feroviar: click pe iconita

Va invitam sa vizitati un forum turistic: http://calatorii.myfreeforum.ro


Ultima editare efectuata de catre COSTACHE MIHAIL in Mier 26 Mai 2010, 20:06, editata de 6 ori
Sus In jos
COSTACHE MIHAIL
ADMINISTRATOR GENERAL
ADMINISTRATOR GENERAL


Numarul mesajelor : 7920
Varsta : 44
Localizare : BUCURESTI, sector 2 in apropiere de Gara Obor
Reputatie : 12528
Data de inscriere : 06/03/2009

MesajSubiect: Re: BDź-Bulgaria   Lun 24 Mai 2010, 22:45

Asa cum noi avem acest topic despre Caile Ferate Bulgare, si colegii nostri bulgari au un topic despre Caile Ferate Romane.



http://lokforum.com/viewtopic.php?t=911&start=0





http://lokforum.com/viewtopic.php?t=911&postdays=0&postorder=asc&start=15

_________________
Catalog feroviar: click pe iconita

Va invitam sa vizitati un forum turistic: http://calatorii.myfreeforum.ro
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: BDź-Bulgaria   Astazi la 21:51

Sus In jos
 

BDź-Bulgaria

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» BDź-Bulgaria
» O zi in orasul bulgaresc Silistra
» Tipurile de vagoane de călători în Bulgaria (BDZ)
» Sofia-Craiova-Timisoara-Budapesta
» Un sfert de zi la Ruse.
Pagina 3 din 28Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4 ... 15 ... 28  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: DIVERSE :: INTERNATIONAL-