Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine aþi venit pe Forumul pasionaþilor de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veþi gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 BD®-Bulgaria

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3 ... 15 ... 28  Urmatorul
AutorMesaj
43.309



Numarul mesajelor : 16
Reputatie : 2490
Data de inscriere : 26/02/2010

MesajSubiect: Re: BD®-Bulgaria   Dum 28 Feb 2010, 21:29

Oui c'est ça. On les utilisent sur les lignes dont la déclinaison ne dépasse pas 17%o parce que l'adhesion avec le rail n'est pas bonne et se produisent des glissements des roies .
Sus In jos
COSTACHE MIHAIL
ADMINISTRATOR GENERAL
ADMINISTRATOR GENERAL


Numarul mesajelor : 7919
Varsta : 44
Localizare : BUCURESTI, sector 2 in apropiere de Gara Obor
Reputatie : 12524
Data de inscriere : 06/03/2009

MesajSubiect: Re: BD®-Bulgaria   Dum 28 Feb 2010, 22:36

43.309 a scris:
Permettez-vous tout d'abord de faire une correction. Les locomotives de GFR sont louées par la societé PRIVE BZK.
Le nombre total de série 46 est 45 locomotives. Un grand nombre des locomotives sont hors de service. Les locomotives modérnisées reprennent dans leur numération un "2"
Par exemple:
46.005 après la modérnisation devient 46.205.
Locomotives modérnisées :
46.203 en état de modérnisation
46.205 modernisée
46.208 modernisée
46.211 modernisée
46.221 modernisée
46.229 modernisée
46.231 modernisée
46.238 modernisée
46.242 modernisée
46.243 modernisée
En Bulgarie les locomotives de série 46 ont de grands problèmes avec lе patinage des roues en montant des pentes dont la déclinaison dépasse 25-30%o. Voilà pourquoi on les utilise surtout pour des trains rapides (300-400t) pour les trains de marchandises dans les plaines et les lignes d'une déclinaison maximale de 17%o
Iata ce scrie colegul nostru:

Va rog sa imi permiteti sa fac o specificare. Locomotivele seria 46 GFR sunt închiriate de BZK companie privata.
Numãrul total al seriei 46 este de 45 de locomotive. Multe dintre locomotive, sunt în afara serviciului. Locomotivele care se modernizeaza reia numãrãtoarea lor într-un "2"
De exemplu:
46005, dupã modernizare devine 46205.
Locomotive modernizate:
46203, în modernizare de stat
46205 modernizat
46208 modernizat
46211 modernizat
46221 modernizat
46229 modernizat
46231 modernizat
46238 modernizat
46242 modernizat
46243 modernizat
În Bulgaria, seria 46 de locomotive au probleme mari cu variaþia de panta care depãºeºte 25-30% Acesta este motivul pentru care acestea sunt utilizate în primul rând pentru trenuri rapide (300-400T) pentru trenurile de marfã pe câmpiile ºi liniile de Declinaþie pânã la 17% o

_________________
Catalog feroviar: click pe iconita

Va invitam sa vizitati un forum turistic: http://calatorii.myfreeforum.ro
Sus In jos
COSTACHE MIHAIL
ADMINISTRATOR GENERAL
ADMINISTRATOR GENERAL


Numarul mesajelor : 7919
Varsta : 44
Localizare : BUCURESTI, sector 2 in apropiere de Gara Obor
Reputatie : 12524
Data de inscriere : 06/03/2009

MesajSubiect: Re: BD®-Bulgaria   Dum 28 Feb 2010, 23:08

In pozele cu locomotivele seriei 46 care le-am postat mai sus, unele sunt vopsite cu alb si albastru, acelea sunt nemodernizate, seriile lor sunt 46-0xx.
Iar cele cu galben si cu albastru, sunt locomotivele modernizate care au si stopuri pe langa faruri, si in loc de cifra zero, au trecuta cifra 2. Deci in loc de 46-0xx, a devenit 46-2xx. Si pentru ca userul nostru din tara vecina 43.309 si-a modificat un mesaj anterior, adaugand si linkuri, il voi posta tradus aici pentru ca m-a rugat sa fac acest lucru:

Voi încerca sa va prezint în primul rând infrastructura feroviara în Bulgariai.
Bulgaria are nouã linii principale ºi mai multe linii de ramurã.
Iata o descriere a liniei N 1.
Linia este parte a coridorului european No. 4 ºi 9. Operaþionale în 1888;
Lungime ~ 366 km. Electrificate între Plovdiv ºi Dimitrovgrad JZ (~ 200 km). Plovdiv-Svilengrad partid în modernizare ºi de electrificare;
Viteza maxima
JZ Dimitrovgrad (Serbia) - Dragoman (BG) 70 kilometri pe orã
http://bgrail.info/photos/15.03.2009-Du/DSC09941.JPG Dimitrovgrad JZ
http://bgrail.info/photos/15.03.2009-Du/DSC09939.JPG Dimitrovgrad JZ
http://bgrail.info/photos/15.03.2009-Du/DSC09909.JPG Dimitrovgrad JZ-Dragoman BG
http://bgrail.info/photos/07.08.2008-Bn, Dr/DSC08789.JPG

Dragoman-Aldomirovci 70 kilometri pe orã
Aldomirovci Slivnica-60 kilometri pe orã
Slivnica-Kostinbrod 80 kilometri pe orã
Kostinbrod-Voluak 100 kilometri pe orã
Vol.. Sofia 70 kilometri pe orã
Track 1 Track 2
Poduene Sofia-75 kilometri pe orã 75 kilometri pe orã
Poduene-Iskar 120 kmh 130 kilometri pe orã
Iskar-Elin Pelin 90 kilometri pe orã 80 kilometri pe orã
Elin Pelin Pob.Kam 130 kilometri pe orã 80 kilometri pe orã
PBK-Vakarel 65 kilometri pe orã 65 kilometri pe orã 25% o variaþie de munte teren
http://bgrail.info/photos/25.04.2007-Po-Sf/DSC05564.JPG

Vakarel-Verinsko 100 kmh 100 kmh 25% o variaþie de munte teren

http://bgrail.info/photos/25.04.2007-Po-Sf/DSC05560.JPG VACAREL-Verinsko

Verinsko-Nemirowo 100 kilometri pe orã 80 kilometri pe orã

Nemirovo-Sestrimo 65 kilometri pe orã 50 kilometri pe orã 25% o variaþie alpinist domeniul R <300
http://bgrail.info/photos/13.08.2005-Nmv-Ksc-Bl/13.VIII.05006.jpg

Sestrimo Septemvri-80 kilometri pe orã 80 kilometri pe orã
http://bgrail.info/photos/25.04.2007-Po-Sf/DSC05556.JPG
http://bgrail.info/photos/25.08.2009-Sf-Bs/IMG_1146.JPG
Septemvri Plovdiv 125 kmh 130 kilometri pe orã

Plovdiv Pyrvomaj-160 kilometri pe orã
http://www.plovdivsvilengradrailway.com/images/gallery/big/installations-of-catenary-on-the-hard-span-collar-beams-photo.jpg
http://www.plovdivsvilengradrailway.com/images/gallery/big/overview-km-192000-photo.jpg
http://www.plovdivsvilengradrailway.com/images/gallery/big/cheshnegirovo-halt-and-road-overpass-cheshnegirovo-1-photo.jpg
Pyrvomaj-Dimitrovgrad-Svilengrad (graniþa cu Turcia ºi Grecia), 80 kilometri pe orã IN RECONSTRUCTIE SI electrificare, viteza planificate 160 kilometri pe orã

_________________
Catalog feroviar: click pe iconita

Va invitam sa vizitati un forum turistic: http://calatorii.myfreeforum.ro
Sus In jos
COSTACHE MIHAIL
ADMINISTRATOR GENERAL
ADMINISTRATOR GENERAL


Numarul mesajelor : 7919
Varsta : 44
Localizare : BUCURESTI, sector 2 in apropiere de Gara Obor
Reputatie : 12524
Data de inscriere : 06/03/2009

MesajSubiect: Re: BD®-Bulgaria   Lun 01 Mar 2010, 14:42

LOCOMOTIVE SERIA 44 SI 45

------------------------------------------

Локомотив Серия 44 и 45



Locomotivele electrice din seria 44 si 45 au fost aduse in Bulgaria in anii '70 -'80.
Au fost construite la Fabricile Companiei Skoda.
Greutatea unei locomotive este de 87 de tone.
Schema boghiurilor este tip BO-BO.
Sunt limitate sa circule cu o viteza de 110 km/h.
Iata cateva poze cu acest model de locomotive:
Pozele apartin vecinilor nostri bulgari de pe forumul http://www.lokforum.com/index.php
























_________________
Catalog feroviar: click pe iconita

Va invitam sa vizitati un forum turistic: http://calatorii.myfreeforum.ro


Ultima editare efectuata de catre COSTACHE MIHAIL in Lun 01 Mar 2010, 16:27, editata de 1 ori
Sus In jos
COSTACHE MIHAIL
ADMINISTRATOR GENERAL
ADMINISTRATOR GENERAL


Numarul mesajelor : 7919
Varsta : 44
Localizare : BUCURESTI, sector 2 in apropiere de Gara Obor
Reputatie : 12524
Data de inscriere : 06/03/2009

MesajSubiect: Re: BD®-Bulgaria   Lun 01 Mar 2010, 15:07

LOCOMOTIVE ELECTRICE SERIA 41

---------------------------------------------

ELECTRIC Локомотив Серия 41




Locomotivele elctrice ale seriei 41 au fost aduse in Bulgaria prin anul 1961.
Au fost primele locomotive electrice bulgaresti.
Au fost livrate de catre Compania Skoda - Plzen.
Locomotivele au circulat pe prima linie electrica din Bulgaria intre Sofia si Plovdiv.
Viteza maxima a acestor locomotive era de 110 km/h.
Boghiurile au fost in forma BO-BO.
Aceste locomotive au fost retrase din circulatie.
Iata cateva poze cu astfel de locomotive electrice din seria 41:
Pozele apartin membrilor lok4111, shadal, si Nikss, membri ai forumului ЛОКОМОТИВИ Форуми






























Inchei cu valoroasa poza de arhiva facuta in Gara Ruse (PYCE).




_________________
Catalog feroviar: click pe iconita

Va invitam sa vizitati un forum turistic: http://calatorii.myfreeforum.ro


Ultima editare efectuata de catre COSTACHE MIHAIL in Lun 01 Mar 2010, 15:28, editata de 1 ori
Sus In jos
43.309



Numarul mesajelor : 16
Reputatie : 2490
Data de inscriere : 26/02/2010

MesajSubiect: Re: BD®-Bulgaria   Lun 01 Mar 2010, 15:11

une correction:
serie 44 -vitesse maximale 130km/h
serie 42,43,45 110km/h
Nombre tota:l ~ 400 locomotives.
Environ 200 en marche.
Sus In jos
COSTACHE MIHAIL
ADMINISTRATOR GENERAL
ADMINISTRATOR GENERAL


Numarul mesajelor : 7919
Varsta : 44
Localizare : BUCURESTI, sector 2 in apropiere de Gara Obor
Reputatie : 12524
Data de inscriere : 06/03/2009

MesajSubiect: Re: BD®-Bulgaria   Lun 01 Mar 2010, 15:20

43.309 a scris:
une correction:
serie 44 -vitesse maximale 130km/h
serie 42,43,45 110km/h
Nombre tota:l ~ 400 locomotives.
Environ 200 en marche.




O corectie facuta de colegul nostru 43.309:


Locomotivele din seria 44 circula cu viteza maxima de 130 km/h.
Locomotivele seriilor 42, 43, 45 circula cu viteza de 11o km/h.

Au fost aduse in Bulgaria circa 400 locomotive de aceste tipuri.
Mai sunt in rulare circa 200 de bucati Skoda.

_________________
Catalog feroviar: click pe iconita

Va invitam sa vizitati un forum turistic: http://calatorii.myfreeforum.ro


Ultima editare efectuata de catre COSTACHE MIHAIL in Lun 01 Mar 2010, 16:29, editata de 1 ori
Sus In jos
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: BD®-Bulgaria   Lun 01 Mar 2010, 15:39

Am circulat cu Transbalkanul prin Bulgaria.
O Ludmila a preluat trenul din Giurgiu Nord pina la Ruse, apoi am circulat cu Skoda pina la Kulata.

pe traseu am vazut DA si LDH, dar nu am vazut EA, probabil sint alocate altor sectii.
Ce am remarcat cind am stat la incrucisari: IDM misca mina in (sus jos) cu paleta paralel cu corpul la trecerea unui tren, ce inseamna acest gest?In semnalizarea din Romania nu exista?

De asemenea am vazut multe rame sovietice.
Sus In jos
COSTACHE MIHAIL
ADMINISTRATOR GENERAL
ADMINISTRATOR GENERAL


Numarul mesajelor : 7919
Varsta : 44
Localizare : BUCURESTI, sector 2 in apropiere de Gara Obor
Reputatie : 12524
Data de inscriere : 06/03/2009

MesajSubiect: Re: BD®-Bulgaria   Lun 01 Mar 2010, 15:41

LOCOMOTIVE ELECTRICE SERIA 42

--------------------------------------------


ELECTRIC Локомотив Серия 42




Locomotivele electrice din seria 42 Skoda au fost aduse in Bulgaria intre anii 1961-1965.
Au fost aduse 120 de exemplare.
In anul 1980, acestea au fost modernizate.
Au doua boghiuri cu cate 3 osii CO-CO.
Viteza maxima a acestor locomotive este de 110 km / h.



http://www.railfaneurope.net/pix/bg/electric/42/42_0/Skoda%2BFaur-Poveljanovo.jpg
http://www.railfaneurope.net/pix/bg/electric/46/208/BDZ_46-208%2B42-081.jpg









_________________
Catalog feroviar: click pe iconita

Va invitam sa vizitati un forum turistic: http://calatorii.myfreeforum.ro
Sus In jos
COSTACHE MIHAIL
ADMINISTRATOR GENERAL
ADMINISTRATOR GENERAL


Numarul mesajelor : 7919
Varsta : 44
Localizare : BUCURESTI, sector 2 in apropiere de Gara Obor
Reputatie : 12524
Data de inscriere : 06/03/2009

MesajSubiect: Re: BD®-Bulgaria   Lun 01 Mar 2010, 15:47

Dan, ce rame ai vazut, cumva modelul acesta???

_________________
Catalog feroviar: click pe iconita

Va invitam sa vizitati un forum turistic: http://calatorii.myfreeforum.ro
Sus In jos
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: BD®-Bulgaria   Lun 01 Mar 2010, 15:51

Da, modelul respectiv.
Sus In jos
COSTACHE MIHAIL
ADMINISTRATOR GENERAL
ADMINISTRATOR GENERAL


Numarul mesajelor : 7919
Varsta : 44
Localizare : BUCURESTI, sector 2 in apropiere de Gara Obor
Reputatie : 12524
Data de inscriere : 06/03/2009

MesajSubiect: Re: BD®-Bulgaria   Lun 01 Mar 2010, 16:03

LOCOMOTIVE SERIA 43
-----------------------------
Локомотив Серия 43



Acestea sunt locomotive electrice Skoda aduse in Bulgaria intre anii 1970-1973.
Viteza maxima este 110km/h.
Schema osiilor la boghiuri este BO-BO.
Au fost aduse 56 de bucati.


http://bgphoto.net/photos/17386/o632885934770312500.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633026692100467500.jpg





_________________
Catalog feroviar: click pe iconita

Va invitam sa vizitati un forum turistic: http://calatorii.myfreeforum.ro
Sus In jos
COSTACHE MIHAIL
ADMINISTRATOR GENERAL
ADMINISTRATOR GENERAL


Numarul mesajelor : 7919
Varsta : 44
Localizare : BUCURESTI, sector 2 in apropiere de Gara Obor
Reputatie : 12524
Data de inscriere : 06/03/2009

MesajSubiect: Re: BD®-Bulgaria   Lun 01 Mar 2010, 16:23

Iar acum ca am trecut la acest topic toate seriile locomotivelor electrice Skoda,voi scrie in ce an au fost aduse in Bulgaria si cate bucati au fost din fiecare serie:


LOCOMOTIVE SERIA 41: Au fost aduse 80 de bucati intre anii 1959-1962
LOCOMOTIVE SERIA 42: Au fost aduse 120 de bucati intre anii 1961-1965, fiind modernizate in anul 1980.
LOCOMOTIVE SERIA 43: Au fost aduse 56 de bucati intre anii 1970-1973.
LOCOMOTIVE SERIA 44 : Au fost aduse 100 de bucati intre anii 1973-1983.
LOCOMOTIVE SERIA 45; Au fost aduse 56 de bucati intre anii 1983-1985.

_________________
Catalog feroviar: click pe iconita

Va invitam sa vizitati un forum turistic: http://calatorii.myfreeforum.ro
Sus In jos
COSTACHE MIHAIL
ADMINISTRATOR GENERAL
ADMINISTRATOR GENERAL


Numarul mesajelor : 7919
Varsta : 44
Localizare : BUCURESTI, sector 2 in apropiere de Gara Obor
Reputatie : 12524
Data de inscriere : 06/03/2009

MesajSubiect: Re: BD®-Bulgaria   Vin 05 Mar 2010, 21:18

RAME ELECTRICE SERIILE 32 SI 33

Ramele electrice ale seriilor 32 si 33 au fost construite in Riga,fosta Rusie (U.R.S.S.), actualmente Letonia.
Automotoarele consta in 4 vagoane, doua cu motor cu cabine de condus, si doua atasari.
Viteza acestor rame este de 130km/h.
Din cate am inteles, ramele din seria 33 aduse prin anii '90 in Bulgaria , cam 12 la numar, au fost scoase din circulatie.
In pozele de mai jos toate automotoarele sunt din seria 32, singurul din seria 33 este cel albastru.





























_________________
Catalog feroviar: click pe iconita

Va invitam sa vizitati un forum turistic: http://calatorii.myfreeforum.ro


Ultima editare efectuata de catre COSTACHE MIHAIL in Sam 06 Mar 2010, 18:46, editata de 1 ori
Sus In jos
COSTACHE MIHAIL
ADMINISTRATOR GENERAL
ADMINISTRATOR GENERAL


Numarul mesajelor : 7919
Varsta : 44
Localizare : BUCURESTI, sector 2 in apropiere de Gara Obor
Reputatie : 12524
Data de inscriere : 06/03/2009

MesajSubiect: Re: BD®-Bulgaria   Sam 06 Mar 2010, 18:44

AUTOMOTOARE SERIA 30

------------------------------------

АВТОМОБИЛНИ СЕРИЯ 30


In decembrie 2007, au inceput sa soseasaca in Bulgaria primele automotoare electrice din seria 30.
Au fost puse in functiune pe 25 ianuarie 2008.
Au fost aduse in numar de 25 de automotoare.
Aceste automotoare apartin Companiei Siemens si sunt concepute sa circule pe distante scurte si medii.
Trenurile sunt compuse din trei si patru vagoane.
Aceste automotoare din seria 30 au inlocuit unele automotoare vechi din seria 32.
Automotoarele sunt prevazute cu dispozitive pentru persoanele cu dizabilitati
Pozele de mai jos apartin userului lok45111 de pe forumul Специализиран форум за железопътен подвижен състав
Sunt prevazute sa circule cu o viteza de 140km/h.
















_________________
Catalog feroviar: click pe iconita

Va invitam sa vizitati un forum turistic: http://calatorii.myfreeforum.ro
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: BD®-Bulgaria   Astazi la 01:51

Sus In jos
 

BD®-Bulgaria

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» BD®-Bulgaria
» O zi in orasul bulgaresc Silistra
» Tipurile de vagoane de cãlãtori în Bulgaria (BDZ)
» Sofia-Craiova-Timisoara-Budapesta
» Un sfert de zi la Ruse.
Pagina 2 din 28Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3 ... 15 ... 28  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: DIVERSE :: INTERNATIONAL-