Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Vagoane seria 21-76(B11) si 89-87(B6)

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11  Urmatorul
AutorMesaj
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 3670
Reputatie : 4661
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: Vagoane seria 21-76(B11) si 89-87(B6)   Mar 02 Iun 2015, 19:27

Asta nu e o abordare ca in doua culori e mai scump, nu trebuia sa le cumpere asa daca nu sint in stare sa le intretina.

Ma gindesc ca exista un caiet de sarcini in care se precizeaza cum sa fie vagoanele atunci cind se comanda, iar daca ele vin asa gata facute de firma, asta nu bliga CFR Calatori sa le cumpere. Da sint faine bune , ne convin dar scaunele le vrem tapitate intr-o singura culoare, caroseria o vrem cit mai simpla fara desene complicate care costa mult la reviziure etc.

Pe principiul ca e mai ieftin asa atunci intr-o zi o sa punem un OSB in loc de geam spart sau poate mai bine o folie de nailon ca e si mai ieftina.Nu e mai ieftin sa fie golirea pe sina a buzilor decit vidanjarea lor? Pai nu se merge putin si pe imaginea firmei? la urmatoarea revizie o sa le puna material maro altor 10 scaune? Mie imi plac trenurile compuse din vagoane cit mai pestrite, sa nu fie monotonie, dar cred ca in interior trebuie pastrata o altfel de imagine
Nu sint mai ieftini blugii chinezesti decit uniformele actuale? sau sepcile Adibas decit chipiurile?

ca sa nu mai spun ca ar trebui introdusa obligativitatea ca la 6 luni sa fie spalate cu jet toate tapiteriile.
Sus In jos
mielutu zburator



Numarul mesajelor : 2422
Varsta : 21
Reputatie : 3320
Data de inscriere : 07/09/2014

MesajSubiect: Re: Vagoane seria 21-76(B11) si 89-87(B6)   Mar 02 Iun 2015, 23:08

dan tm a scris:

ca sa nu mai spun ca ar trebui introdusa obligativitatea ca la 6 luni sa fie spalate cu jet toate tapiteriile.

Un like enorm pentru ce ai zis aici, din partea unei persoane alergice la praf.
În rest, nu mă interesează ce culoare au scaunele cât timp e curat în vagon.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 3670
Reputatie : 4661
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: Vagoane seria 21-76(B11) si 89-87(B6)   Mier 03 Iun 2015, 14:12

Nu neaparat praful ca ala s-ar putea aspira mai des daca s-ar face curatenie in mod corect, ci ma refer la jegul ala soios ca un blindaj ce se pune pe unele scaune, ala nu se poate lua decit cu jet.

Ca nu putem vorbi despre murdarirea vagoanelor fara a vorbi si despre curatarea lor.

Cum se face curatenia in vagoane? aproape la fel ca aceea din marile magazine

o firma ( de obicei a cuiva din CFR, asa e la Timisoara a fost articol in ziar) cistiga ,,salubrizarea vagoanelor si a garilor" la un pret fabulos. Firma angajeaza ultimii amariti(este corect ca aia lucreaza) le da salariul minim sau ii plateste la negru, le cumpara cele mai ieftine produse de curatat care pot exista si ii trimite la maturat vagioane si peroane.

De unde sa fie curatenie in acest mod medieval de a face curatenie, cu ultraeconomii?
Pe partea cealalata cei de la revizie nu isi fac datoria si de multe ori am trecut prin vagoanele 20-68 care plecau din Timisoara cu veceurile gata infundata, insa in urma venea un responsabil de obiectiv de la firma de curatenie baga capul in buda si ii zicea la una sa dea cu sprai. Am mers in urma lor si citeva buzi erau deja pline cu pisat, deci de unde curatenie.

Pe partea celalata sint animalele care murdaresc, unii sint din degeneratia noua care nu prea au vazut tren si probabil asa fac si acasa sau la ei in zona ca sa epateze, rup scuipa murdaresc, altii sint muncitorii care naveteaza si asteptind trenul se pun pe baut apoi murdareasc, altii sint derbedeii, apoi tiganii si tot asa. Partida trenului este neputincioasa in fata tuturor acestora care sint in grup.

ce solutii ar fi?
Sus In jos
mielutu zburator



Numarul mesajelor : 2422
Varsta : 21
Reputatie : 3320
Data de inscriere : 07/09/2014

MesajSubiect: Re: Vagoane seria 21-76(B11) si 89-87(B6)   Mier 03 Iun 2015, 14:22

Controale serioase la firmele de salubrizare, asta ar fi una. A doua, care privește călătorii, se poate pune în aplicare cu jandarmeria. Și cu 2-3 săptămâni de muncă la salubrizare în revizii și triaje, pedeapsă pentru distrugerile aduse vagonului (aici includ și ceea ce ne povestea Karpaty din trenurile de 1 mai, cu vomă și bălți de poșircă pe podea, tot la distrugeri intră).
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12069
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14108
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Vagoane seria 21-76(B11) si 89-87(B6)   Mier 03 Iun 2015, 14:38

Nu toate depourile și reviziile au instalații de vidanjat budele vacuumatice. De exemplu, Desiro care face București - Tulcea nu e vidanjat la Tulcea, iar cele de pe Videle - Giurgiu se vidanjează o dată la 2 zile, când ajung la București (și asta doar dacă e timp, că dacă nu e alt Desiro disponibil, pleacă înapoi nevidanjate. Evident, buda se înfundă, apoi refulează în tren, e picioarele și bagajele călătorilor).
Cum Timișoara nu a avut în viața ei vagoane cu budă vacuumatică, cu excepția câtorva 22-96, probabil nu are cum să golească budele.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 3670
Reputatie : 4661
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: Vagoane seria 21-76(B11) si 89-87(B6)   Mier 03 Iun 2015, 15:17

Timisoara tocmai ca goleste budele deoarece vagoanele grupei Simeria -Sighisoara de la Dacia vin aici la vidanja.

Golirea o face firma de salubrizare, eu ma refeream la cei din revizie care nu repara buzile ca sa le poata goli aia.
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12505
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15674
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Vagoane seria 21-76(B11) si 89-87(B6)   Mier 03 Iun 2015, 17:29

Crezi ca e o placere sa repari un wc infundat cu c...t si p....t, mai bine il trimiti la drum asa cum e si iti bagi picioarele, lasa sa faca ceilalti de la capatul celalalt unde ajunge trenul, mai ales ca nu sunt vagoanele tale(nu apartin de revizia de vagoane, statia de domiciliu este alta, in cazul nostru era vorba de 20-68 care sunt de Iasi, deci aia de la Timisoara ce zic, lasa asa ca merge asa, sa le repare aia de la statia de domiciliu) Very Happy Very Happy Very Happy

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
Vitosa



Numarul mesajelor : 4700
Reputatie : 7193
Data de inscriere : 08/01/2011

MesajSubiect: Re: Vagoane seria 21-76(B11) si 89-87(B6)   Mier 03 Iun 2015, 21:33

Dr2005 a scris:
Nu toate depourile și reviziile au instalații de vidanjat budele vacuumatice. De exemplu, Desiro care face București - Tulcea nu e vidanjat la Tulcea, iar cele de pe Videle - Giurgiu se vidanjează o dată la 2 zile, când ajung la București (și asta doar dacă e timp, că dacă nu e alt Desiro disponibil, pleacă înapoi nevidanjate. Evident, buda se înfundă, apoi refulează în tren, e picioarele și bagajele călătorilor).
Cum Timișoara nu a avut în viața ei vagoane cu budă vacuumatică, cu excepția câtorva 22-96, probabil nu are cum să golească budele.
Waw, ma doare capul ce citesc pe aici ! Esti sigur pe tine ca desiro-urile alea sunt plecate cate 2 zile ? De unde le scoti "prietene" ?
Cu vidanjarea (uneori) la 2 zile din motivele prezentate de tine ai dreptate. Mai sunt si scapari d-astea...

Intreb aici pentru ca este topic despre vagoane :
Ce planuri are CFR Calatori cu garnitura aia (vreo 15 vag din seriile 19-50, 39-50, si altele) adusa de ceva timp de la desfiintata Revizie Obor in cea de la Basarab ? Le-au scos toate geamurile am observat.
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7723
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 10223
Data de inscriere : 05/01/2011

MesajSubiect: Re: Vagoane seria 21-76(B11) si 89-87(B6)   Joi 04 Iun 2015, 00:38

Probabil autogen.. Nu se mai fac 20-83, deci alte planuri ?
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12069
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14108
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Vagoane seria 21-76(B11) si 89-87(B6)   Joi 04 Iun 2015, 00:44

Proiectul mai prevedea 30 de bucăți de 19/20-83. Ca fapt divers, ar mai trebui modernizate 4 TEuri, 18 vagoane 20-68 și 24 vagoane 11/21-47. Astea erau planurile de acum câțiva ani.
Dar asta când or fi bani. Restul vagoanelor ,,reci"... ar trebui urgent casate și valorificate, ocupă loc degeaba.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12505
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15674
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Vagoane seria 21-76(B11) si 89-87(B6)   Joi 04 Iun 2015, 02:16

Nu doar vagoanele ci si locomotivele trebuie casate si taiate la fier vechi, nu mai avem nevoie de atatea fiare care ocupa locul degeaba, punctul de glorie al CFR s-a dus, nu va mai fi ce a fost si sunt atea conserve care stau degeaba de x ani.

Cat despre vagoane, da, 21-47 ar trebui modernizate in 20-31, minim 30-40 de bucati, apoi 20-68 la fel, continuat proiectul ca sunt vagoane bune iar 20-83 la fel, toate 20-50 modernizate in 20-83. Te-uri modernizate in acvile nu mis e par stralucite, sunt prea inghesuite, dar pentru trasee de maxim 200 km sunt ok cum este Bucuresti-Marasesti unde circula pe 5001. Si cateva 20-49 200 ar fi bine venite, pentru trenurile de noapte sa ai si compartimente iar 21-80 modernizate in 21-70 tot pentru IR de noapte iar ar fi minunate daca bani de altele noi nu avem. Cu ce bani s-ar castiga din taiatul locomotivelor conservate ar putea moderniza cateva vagoane.

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12069
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14108
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Vagoane seria 21-76(B11) si 89-87(B6)   Joi 04 Iun 2015, 14:26

21-80 se vor face salon, pe modelul 21-96.

La locomotive, de bine, de rău, CFR Călători stă mai bine, în sensul că s-au mai valorificat din ,,cadavre" în ultimii ani, unele la privați, altele la fier vechi sau pentru piese (de ex., motorul diesel de pe 060-DA-802 a fost vândut Unifertransului de firma de fier vechi care a cumpărat locomotiva). În schimb, la CFR Marfă e tragedie, cam 40% din locomotive sunt conservate de ani buni... și refuză să le valorifice. Bine măcar că mai taie din vagoanele abandonate (Castelu, Videle, Buc. Triaj, Ploiești Triaj), multe erau atât de afectate de furturi că nici nu au mai putut fi mutate, fiind dezmembrate la fața locului.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
ATM



Numarul mesajelor : 1358
Varsta : 36
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3719
Data de inscriere : 10/07/2010

MesajSubiect: Re: Vagoane seria 21-76(B11) si 89-87(B6)   Joi 04 Iun 2015, 23:43

Obiectiv vorbind, vagoanele 21-47 sunt fabricate prin anii 70...tehnologia e invechita, cutiile...hm...cam curge rugina din ele...actualmente nu stiu daca are rost sa mai bage bani intr-o modernizare, in conditiile in care exista alte variante cu avantajele lor. Mult mai degraba as fi modernizat ce au mai ramas din 19/20-50, par sa fi fost construite mai cu simtul raspunderii. Ca sa nu mai vorbim de 21-80 si Ava Corail, basca sunt sigur ca s-ar gasit la preturi de dumping niscaiva vagoane straineze s-h care, oricum, sunt deasupra 21-47.

Desigur, 21-47 au avantajul impartirii in saloane medii/mici, iar proiectul 20-31 e Ok pentru tren Regio...dar asta e cam singurul lucru care poate fi mentionat in favoarea lor.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9221
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11861
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Vagoane seria 21-76(B11) si 89-87(B6)   Joi 04 Iun 2015, 23:53

Decât sa modernizeze în 20-68 și 20-83 mai bine ar cumpără 50 de bucăți de afară și modernizate 21-90 noastre împreună cu 21-80 și revizuite vagoanele apte de 160km/h
Decât un 20-55 vara mai bine as prefera un 20-31 plus ca ieri am văzut utilitatea vagoanelor cu uși mari gen 20-31 26-16 la trenurile de naveta regio am stat 2 minute sa coboare 20 de oameni cu toate ca au coborât pe partea opusa nu se putea urca pentru ca nu aveau loc sa înainteze cei de jos
Sus In jos
tcm



Numarul mesajelor : 386
Varsta : 21
Localizare : Oradea ; Leeds (UK)
Reputatie : 1314
Data de inscriere : 27/06/2014

MesajSubiect: Re: Vagoane seria 21-76(B11) si 89-87(B6)   Dum 05 Iul 2015, 00:51

In compunerea lui IR 1932.
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Vagoane seria 21-76(B11) si 89-87(B6)   Astazi la 02:10

Sus In jos
 

Vagoane seria 21-76(B11) si 89-87(B6)

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Vagoane seria 11-31 si 21-31
» Vagoane seria 19-76 si 20-76
» Vagoane seria 11-47 si 21-47
» Vagoane seria 22-96 si 84-96
» Vagoane seria 19-70 si 21-70
Pagina 8 din 11Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MATERIAL RULANT :: VAGOANE-