Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiți | 
 

 515 : Dornești - Gura Putnei - (Putna) - Nisipitu

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 21 ... 38, 39, 40, 41  Urmatorul
AutorMesaj
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 4597
Reputatie : 5850
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: 515 : Dornești - Gura Putnei - (Putna) - Nisipitu   Vin 25 Mar 2016, 22:18

Dar cu ce probleme vine primarul. Cica sint sedii de firme cu sediul aproape de calea ferata, dar ce ar vrea ? sa nu circule trenul?
cica o firma a depozitat materiale pe linie, asta e problema cel mai usor de rezolvat.
Proprietarul in adica CFR face plingere la Politie pentru incalcarea si folosirea proprietatii simplu, tulburare de posesie si mai trece pe acolo si ANAF ul sa intrebe de facturi.

Soferii nemultumiti de trecerile la nivel? nu-i nimic fac presiuni la primarie sa faca pasaj suprateran. What a Face 

S-au intilnit sa nu zica lumea ca nu s-au intilnit.


La Timisoara circula 5 motoare cuplate, azi am fost in gara cind a plecat 2234 compus din 2 malaxe (962 avea numarul vechi vopsit si trecut nr. UIC), eram in gara si cind a plecat 2236 compus din 2 malaxe(940 pregatita sa primeasca nr UIC) astea 4 se intorc cuplate la Timisoara Nord ca tren 2237 insa mai aduc si malaxa sosita de la Radna ca tren 2235.

Asadar eficienta maxima, 3 mecanici si 5 nasi + o malaxa care sta pe sectie prin radna si Remetea Mica.
Mai adaugam ca un desiro merge dimineta de la Lugoj la Dobra si sta acolo pina dupa amiaza, alta eficienta in timp ce alte sectii nu au trenuri.

Uite la Putna ar trebui tren dar din ce zicea doctorul depoul Suceava strica tot ce primeste Malaxa ca sa traga motorina, deci mai bine sa fie un IR de la Iasi la Suceava sa duca Desiro pentru rutele alea.

Ramele Z cu cupla Schaku se pot cupla cu Desiro?
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 13607
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 15903
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: 515 : Dornești - Gura Putnei - (Putna) - Nisipitu   Sam 26 Mar 2016, 03:12

Balto a scris:
Parere personala: Nimic concret incă, totul planează la propuneri și discuții, toți vor dar nimeni nu dă un termen de începere a lucrărilor sau de reintroducere a trenurilor. Bun, după această discuție am înaintat propuneri la CFR Călători, daca ei le refuza? Asta a, nu introducem.
CFR Călători e foarte precaut când vine vorba de partea financiară... dacă se va merge pe pierdere, sigur nu va intra acolo.

Balto a scris:
pe lângă cele 6.500 traverse (cam multe, dar in fine, depinde cine le-a numărat).
Le-a numărat revizorul de cale la recensământul traverselor, care se face periodic. Oricum, ele nu sunt defecte de câteva luni, unele probabil sunt așa de zeci de ani.

Balto a scris:
Pun pariu ca Primăria Rădăuți și Poliția rutiera nu își vor da acordul pentru treceri cu "Crucea Sf. Andrei" pentru ca sunt multi idioti care ar intra sub tren, desi viteza va fi de doar 30km/h.
Nu e trecerea aia prin mijlocul intersecției, cu mai multe bariere? Aia are regulamentul ei special, aprobat prin ordin de ministru.

Balto a scris:
Intrebarea mea ramane, este dispusa compania CFR la asemenea costuri?
Probabil că nu, mai ales că TUI-ul pentru un AM900 pe o secție de genul ăla probabil e vreo 6 lei/tren*km, iar din 4 trenuri pe zi, faceți voi calculele în cât timp își amortizează lucrarea.

c2016 a scris:
Ca automotor trebuie Siemens Desiro. Daca pun Malaxa 900, salutare.
Depoul Suceava nu are niciun echipament măcar pentru verificarea automotoarelor Desiro și nici personal calificat pentru întreținere și exploatare. Ar costa sute de mii de euro să dotezi depoul Suceava astfel încât să primească Desiro și să specializezi personalul.

Balto a scris:
Cred că o să le avem pe 905+906 legate în cel mai aglomerat caz, oricum 3 Malaxe nu fac față pe 511 și 515, minim 2 trebuie să penduleze câte 2 curse pe zi spre Putna, și rămâne o relicvă pe Botoșani care nu cred că e suficient.
Se pot aduce din alte părți, cred că de la Pitești sau Timișoara s-or găsi vreo 2 în plus. Acuma, problema e alta: ce te faci cu mecanicii obișnuiți să mulgă motorina? Că de pe AM900 nu poți să furi, că are computer de bord. De aia se fac cursele de Botoșani cu un vagon, că DA-ul e ușor de muls, iei direct de la rezervorul auxiliar de deasupra motorului diesel.

c2016 a scris:
Pe Timisoara-Remetea-Radna circula 4 Malaxe 900 impreuna
Cu 2 mecanici, că tracțiunea multiplă merge doar la două unități cuplate, nu la 4.

dan tm a scris:
Dar cu ce probleme vine primarul. Cica sint sedii de firme cu sediul aproape de calea ferata, dar ce ar vrea ? sa nu circule trenul?
Primarul gândește ,,firma aia plătește impozit la mine, pe când impozitele pentru biletele de tren merg la București". Dar gândirea e proastă, pentru că dacă oamenii nu au cu ce ajunge la firmă ca să muncească, firma oricum o să plece, din lipsă de angajați.

dan tm a scris:
Ramele Z cu cupla Schaku se pot cupla cu Desiro?
Teoretic, ar trebui. Însă nu cred că a încercat cineva, mai ales că multe rame Z au cuplă UIC. Chiar dacă cupla e identică, e posibil să fie mai sus/jos, să aibă prinderile de dimensiune mai mare sau mai mică ș.a.. Dar Desiro e prevăzut cu cuplă adaptor Schaku - UIC. Ar trebui ca și Z-urile cu Schaku să aibă acest adaptor.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
cfr500



Numarul mesajelor : 2010
Varsta : 25
Reputatie : 4133
Data de inscriere : 18/11/2011

MesajSubiect: Re: 515 : Dornești - Gura Putnei - (Putna) - Nisipitu   Sam 26 Mar 2016, 10:51


c2016 a scris:
Ca automotor trebuie Siemens Desiro. Daca pun Malaxa 900, salutare.
Depoul Suceava nu are niciun echipament măcar pentru verificarea automotoarelor Desiro și nici personal calificat pentru întreținere și exploatare. Ar costa sute de mii de euro să dotezi depoul Suceava astfel încât să primească Desiro și să specializezi personalul.

De ce din cele 11 Desiro de Iasi functioneaza vreo 3-4? Lipsa pieselor e de vina?

Sus In jos
Balto

avatar

Numarul mesajelor : 1612
Reputatie : 4115
Data de inscriere : 05/12/2010

MesajSubiect: Re: 515 : Dornești - Gura Putnei - (Putna) - Nisipitu   Sam 26 Mar 2016, 12:25

Starețul de la Putna a promis că biletul de tren va fi și bilet de intrare la mănăstire, dacă CFR reintroduce trenurile

Biserica se implică și susține trasportul feroviar:


Starețul Mănăstirii Putna, Melchisedec Velnic, cel care a fost gazda întâlnirii de acum două zile în cadrul căruia s-a discutat subiectul repunerii în circulație a trenurilor de la Suceava la Putna, le-a promis șefilor de la CFR că va veni cu un sprijin concret pentru încurajarea transportului pe calea ferată, anume că biletul de tren va fi și bilet de intrarea la mănăstire.

„Putem veni cu această contribuție din partea noastră, ca biletul de tren să fie bilet de intrare și chiar să includă și taxa foto”, a spus starețul. El a subliniat că din 2012, de când trenurile dintre Suceava și Putna au fost  anulate, mănăstirea a trimis în mod repetat solicitări către CFR,  cu privire la necesitatea readucerii pe harta CFR a mănăstiri de la Putna.

„Oamenii, pelerinii, cer tren spre Putna, discutăm despre asta aproape în fiecare zi”, a spus starețul Melchisedec Velnic.

„Peste doi ani, când se împlinesc 120 de ani de la deschiderea acestei căi ferate, vom sărbători acest moment cu o gară la Putna în care vor fi oameni și trenuri”, le-a spus starețul șefilor de la CFR prezenți la întâlnire. Printre ei s-au aflat șeful Regionalei CFR Călători Iași, Constantin Axinia, șeful CFR SA Regionala Iași - Infrastructură, Radu Pipa, și directorul comercial al CFR Călători SA București, Marcel Litră.

Problema ajunge la minister:

“Memoriul va ajunge pe masa ministrului Transporturilor. Dacă va fi aprobat de ministru, noi suntem pregătiți să ne apucăm de treabă, să pregătim linia și apoi să dăm drumul la trenuri”.

„OK”-ul de la minister trebuie însoțit însă și de bani pentru lucrări minime la linie. Radu Pipa, șeful CFR de la Infrastructură, a spus că în urma analizelor făcute rezultă că ar fi necesară suma de 1.400.000 de lei pentru lucrări minime la linie, iar alți 1.100.000 de lei, pentru lucrări la instalații. Ultimele ar putea fi reduse dacă se va renunța la trecerile la nivel cu calea ferată cu semnal sonor din Rădăuți, care să fie înlocuite cu trecerile semnalizate doar cu indicator de avertizare „Crucea Sf. Andrei”.

Articol complet: https://www.monitorulsv.ro/Local/2016-03-26/Staretul-de-la-Putna-a-promis-ca-biletul-de-tren-va-fi-si-bilet-de-intrare-la-manastire-daca-CFR-reintroduce-trenurile

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Parere personală: Treaba cu mănăstirea e chiar OK, se poate promova astfel cumpărarea de bilete și atragerea totodata (daca va fi facuta si o reclama a ofertei) a pelerinilor care vin din diferite colturi de tara la Suceava si de acolo la Putna. Spre exemplu pe 15 aug 2012 când am fost cu ultimul tren (Malaxa), deși a fost anunțat foarte din scurt cu câteva afișe prin gările de pe traseu și pe infofer, înafara faptului că au fost peste 200 de persoane înauntru chiar și pe scări, am întâlnit și turiști străini !!!

Despre partea cu ministerul, aici e problema cea mare și probabil șansa să nu mai vedem trenuri niciodată. Dacă cei din minister gândesc în sistemul lui Dr2005, sunt șanse mari să gasească nod în papură și să nu avizeze reluarea circulației. Cu tipul ăsta de gândire în care nimic nu-i rentabil, și nu sunt bani pentru traverse deși tot din incompetența companiei din ultimii 20 ani s-au distrus, pentru că nu le-au înlocuit la timp, câteva pe lună și au preferat să pună stâlpi cu restricții și să fugărească călătorii la auto. Nu avem nevoie de traverse noi, ne mulțumim și cu cele scoase de pe liniile modernizate, dar conforme. La fel și instalațiile, probabil CFR Infrastructură deține depozite pentru elemente de schimb și nu topește tot ce scoate bun de pe linii.
Sus In jos
kristi kkk
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 1585
Varsta : 38
Localizare : Alexandria
Reputatie : 4892
Data de inscriere : 25/08/2008

MesajSubiect: Re: 515 : Dornești - Gura Putnei - (Putna) - Nisipitu   Sam 26 Mar 2016, 13:47

La Putna oricum nu se plătea intrare decât la muzeu, așa că starețul minte prin omisiune(am fosr astă-vară). Măcar să înceapă să circule trenurile, chiar și cu Malaxa inițial, după aceea prin numărul mare de călători să oblige să redimensioneze CFR Călători materialul rulant.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 13607
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 15903
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: 515 : Dornești - Gura Putnei - (Putna) - Nisipitu   Sam 26 Mar 2016, 15:36

Balto a scris:
Despre partea cu ministerul, aici e problema cea mare și probabil șansa să nu mai vedem trenuri niciodată. Dacă cei din minister gândesc în sistemul lui Dr2005, sunt șanse mari să gasească nod în papură și să nu avizeze reluarea circulației. Cu tipul ăsta de gândire în care nimic nu-i rentabil, și nu sunt bani pentru traverse deși tot din incompetența companiei din ultimii 20 ani s-au distrus, pentru că nu le-au înlocuit la timp, câteva pe lună și au preferat să pună stâlpi cu restricții și să fugărească călătorii la auto. Nu avem nevoie de traverse noi, ne mulțumim și cu cele scoase de pe liniile modernizate, dar conforme. La fel și instalațiile, probabil CFR Infrastructură deține depozite pentru elemente de schimb și nu topește tot ce scoate bun de pe linii.
Toată lumea aruncă pisica la Ministerul Transporturilor. Dar cei de la Ministerul Finanțelor Publice mereu sunt imaculați, Curtea de Conturi la fel... cine credeți că stabilește valoarea compensațiilor? Cine a venit cu ideea (de fapt obligația) de a penaliza operatorii de transport care nu reușesc să transporte câți călători își propun? Cine a introdus penalizarea operatorilor chiar dacă trenul e anulat din vina CFR S.A.? Cine tot respinge contractele de servicii publice?

---
200 de călători nu încap într-un AM900. Oricât de plin ar fi fost, nu aveau cum să fie 200. Capacitatea e de 58 locuri, să zicem că intră 80 - 90, dar 200 clar nu. Ca să nu mai vorbesc că riști să depășești tonajul.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
kasapis2007
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 615
Varsta : 22
Localizare : Bucuresti/Suceava/Dornesti
Reputatie : 3236
Data de inscriere : 03/08/2010

MesajSubiect: Re: 515 : Dornești - Gura Putnei - (Putna) - Nisipitu   Sam 26 Mar 2016, 21:56

Cel puțin 100 de persoane au fost în trenul acela și mulți alții nu au putut să urce deoarece nu mai aveau loc. În Gura Putnei trenul abia a plecat de pe loc. Nu mai găsesc pozele, dar pun o filmare în care sunt și pozele pe care voiam să le postez. Abia după ce au coborât o parte din călători am reușit să fac pozele.
Sus In jos
http://www.youtube.com/user/kasapis2007?feature=mhee
Balto

avatar

Numarul mesajelor : 1612
Reputatie : 4115
Data de inscriere : 05/12/2010

MesajSubiect: Re: 515 : Dornești - Gura Putnei - (Putna) - Nisipitu   Lun 04 Apr 2016, 15:19

Momentan memoriul se află la MT și decizia le aparține, cine dorește să susțină redeschiderea liniei, este rugat să completeze o petiție, iar în textul ei să specifice necesitatea trenurilor de călători.
Link petiție: http://mt.gov.ro/web14/e-petitie
Multumesc.
Sus In jos
Balto

avatar

Numarul mesajelor : 1612
Reputatie : 4115
Data de inscriere : 05/12/2010

MesajSubiect: Re: 515 : Dornești - Gura Putnei - (Putna) - Nisipitu   Mier 13 Apr 2016, 20:47

Ieri a apărut primul utilaj aparținând CFR Infrastructură pe această secție după mult timp în care nu a trecut nici o osie. Tot ce știu, este că a plecat de dimineață din Suceava și a mers undeva în zona Bivolărie-Vicov, fără intervenții pe sectorul Dornești - Rădăuți. Revin cu informații când dispun de ele, și timpul îmi permite să le postez.


Foto: Viorel Pascal


Foto: Adrian Padurariu

Sus In jos
Balto

avatar

Numarul mesajelor : 1612
Reputatie : 4115
Data de inscriere : 05/12/2010

MesajSubiect: Re: 515 : Dornești - Gura Putnei - (Putna) - Nisipitu   Mier 27 Apr 2016, 19:49

Între timp, pe sectorul Gura Putnei - Putna, se fură și ce a mai rămas din linie, traversele. Dacă mai sunt persoane care întreabă cât costa refacerea liniei, îi rog să se abțină. Nu a mai rămas mai nimic din ce a fost odată, și nimeni nu o va mai reconstrui vreodată. Un sector foarte frumos din punct de vedere al peisajelor, linia fiind între apă și pădure. Indiferent că era afectată de inundații sau nu, ea figura la pierderi încă din 2008 și urma să se închidă. Puținii navetiști nu aveau niciunul bilet, iar turismul nu prea s-a dezvoltat acolo. Închisă probabil se zbătea cu linia spre Putna, pentru redeschidere, după mulți ani, dar având în vedere câte obiective are Putna, și câți călători avea, cu chiu cu vai se încearcă redeschiderea ei, Gura Putnei - Nisipitu nu avea șanse, și mai mult de atât, fiind prin zone mai retrase, în 6-8 ani era imposibil să nu fie furate măcar șuruburile, iar CFR-ul sărea imediat că necesită costuri pentru reparații și nu este rentabilă investiția, deci tot aici ajungeam. Asta a fost destinul ei, a trăit totuși peste 100 de ani, tot ce se naște, moare într-un final, mai repede sau mai târziu. Tot respectul pentru Mihai (mishu88) , care a făcut un reportaj înainte de închidere, și e o amintire valoroasă. Cam asta a fost ultimul drum pentru Gura Putnei - Nisipitu. CFR s-a trezit în al 9-lea ceas și au demontat și ei traverse care probabil le vor schimba pe Dornești - Putna. Dacă o demontau mai demult, puteau crește viteza pe Dornești - Putna și dintre 2 rele era raul mai mic. Dar cer prea mult, nu? Ne-am obișnuit că totul e sortit pieirii în România post-decembristă. Să ne bucurăm de ce mai avem ÎNCĂ, viitorul e nesigur, precum fuga pe gheață.

https://www.monitorulsv.ro/Ultima-ora-local/2016-04-27/Prins-in-timp-ce-fura-traverse-de-cale-ferata
Sus In jos
j o a n t a



Numarul mesajelor : 104
Varsta : 28
Localizare : BOTOSANI
Reputatie : 1805
Data de inscriere : 27/12/2012

MesajSubiect: Re: 515 : Dornești - Gura Putnei - (Putna) - Nisipitu   Sam 02 Iul 2016, 09:06

http://www.romanialibera.ro/economie/companii/din-nou-cu-trenul-la-putna--staretul-a-cerut-reluarea-circulatiei--cfr-calatori-se-conformeaza-421227
Sus In jos
AndreiSV

avatar

Numarul mesajelor : 209
Varsta : 18
Localizare : Suceava
Reputatie : 1499
Data de inscriere : 05/03/2014

MesajSubiect: Re: 515 : Dornești - Gura Putnei - (Putna) - Nisipitu   Vin 26 Aug 2016, 16:19

https://m.monitorulsv.ro/Local/2016-08-26/CFR-sterge-definitiv-de-pe-harta-feroviara-calea-ferata-Gura-Putnei-Nisipitu
Sus In jos
cfr500



Numarul mesajelor : 2010
Varsta : 25
Reputatie : 4133
Data de inscriere : 18/11/2011

MesajSubiect: Re: 515 : Dornești - Gura Putnei - (Putna) - Nisipitu   Vin 26 Aug 2016, 19:30

AndreiSV a scris:
https://m.monitorulsv.ro/Local/2016-08-26/CFR-sterge-definitiv-de-pe-harta-feroviara-calea-ferata-Gura-Putnei-Nisipitu
CFR Infrastructura s-a apucat de demolari, dupa raderea de pe fata pamantului a fostei cladiri si taierea copacilor din Halta Bursuceni, s-au apucat si de liniile inchise. Poate urmeaza si Dornesti -Siret, Vama-Moldivita, Pojorata-Fundu Moldovei. Decat sa fie furate suprastructura mai bine refolosite din ceea ce se mai poate. Cool
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 13607
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 15903
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: 515 : Dornești - Gura Putnei - (Putna) - Nisipitu   Vin 26 Aug 2016, 19:52

Trebuiau să se apuce din 2008. Dar HG de desființare nu are trecute numerele și valorile de inventar, nu cred că se poate aplica, deci nu știu cât de legal e ce se face acolo.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Andrey_tm
Moderator si Regizorul anului
Moderator si Regizorul anului
avatar

Numarul mesajelor : 5703
Reputatie : 8846
Data de inscriere : 08/09/2011

MesajSubiect: Re: 515 : Dornești - Gura Putnei - (Putna) - Nisipitu   Joi 08 Sept 2016, 21:10

Câteva poze de anul trecut cu ce a mai rămas din linia de cale ferată Gura Putnei - Brodina - Nisipitu. Pe foarte lungi porțiuni șina și traversele au fost furate. Se mai vedea doar terasamentul. S-au mai furat și câteva semafoare și bucăți din poduri.

Cât despre linia Dornești - Rădăuți - Putna, se mai știe ceva? Luni începe școala, iar elevii tot fără tren au rămas. Trăiască dubele!

Acum pozele. Partea 1/5



















Sus In jos
http://www.youtube.com/AndreyCFR
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: 515 : Dornești - Gura Putnei - (Putna) - Nisipitu   

Sus In jos
 

515 : Dornești - Gura Putnei - (Putna) - Nisipitu

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» 515 : Dornești - Gura Putnei - (Putna) - Nisipitu
» Dornești (500)
» Campulung Est - Gura Humorului
» 221 : Gura Motrului - Turceni - Rovinari - Targu Jiu
» Putna (515)
Pagina 39 din 41Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 21 ... 38, 39, 40, 41  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 500-