Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 515 : Dornești - Gura Putnei - (Putna) - Nisipitu

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Urmatorul
AutorMesaj
Balto
User Dezactivat
User Dezactivat


Numarul mesajelor : 1592
Reputatie : 3841
Data de inscriere : 05/12/2010

MesajSubiect: Re: 515 : Dornești - Gura Putnei - (Putna) - Nisipitu   Vin 18 Mar 2016, 18:32

Pe data de 24 martie, ora 11 la Putna va avea loc o întâlnire între primarul/viceprimarul municipiului Rădăuți și Sucursala de Transport Feroviar Iași, pentru discuții privind oportunitatea redeschiderii traficului feroviar de călători pe relația Suceava - Putna.
Sus In jos
cfr500



Numarul mesajelor : 1926
Varsta : 25
Reputatie : 3795
Data de inscriere : 18/11/2011

MesajSubiect: Re: 515 : Dornești - Gura Putnei - (Putna) - Nisipitu   Vin 18 Mar 2016, 19:27

Balto a scris:
Pe data de 24 martie, ora 11 la Putna va avea loc o întâlnire între primarul/viceprimarul municipiului Rădăuți și Sucursala de Transport Feroviar Iași, pentru discuții privind oportunitatea redeschiderii traficului feroviar de călători pe relația Suceava - Putna.
E simplu. R de Dornesti se pot prelungi la Putna.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 3683
Reputatie : 4676
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: 515 : Dornești - Gura Putnei - (Putna) - Nisipitu   Vin 18 Mar 2016, 20:13

Conditie: sa fie calatori.

Normal spre Putna ar trebui sa fie.
Sus In jos
cfr500



Numarul mesajelor : 1926
Varsta : 25
Reputatie : 3795
Data de inscriere : 18/11/2011

MesajSubiect: Re: 515 : Dornești - Gura Putnei - (Putna) - Nisipitu   Vin 18 Mar 2016, 20:17

dan tm a scris:
Conditie: sa fie calatori.

Normal spre Putna ar trebui sa fie.
Si chiar pentru Radauti. In 2011 erau studenti care mergeau cu P5602 Putna-Iasi. Compunerea era EA/LDH si 4-5 vagonare 20-54/19-50. Ce timpuri..
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2364
Varsta : 34
Localizare : Husi
Reputatie : 4719
Data de inscriere : 03/11/2010

MesajSubiect: Re: 515 : Dornești - Gura Putnei - (Putna) - Nisipitu   Vin 18 Mar 2016, 21:34

Calatori cred ca ar fi- si pentru Radauti, si pentru Putna si chiar pentru Nisipitu HM!

Insa starea liniei e destul de precara, iar tronsonul Gura Putnei- Nisipitu HM este aproape complet distrus!

Ca idee- ce suma de bani ar fi necesara pentru reparatia completa (si eventual reconstructia pe un alt traseu ferit de inundatii) a intregii linii Dornesti- Radauti- Gura Putnei- Nisipitu HM si Gura Putnei- Putna, la o VS de 80 km/h pe intreaga distanta ?
Sus In jos
Balto
User Dezactivat
User Dezactivat


Numarul mesajelor : 1592
Reputatie : 3841
Data de inscriere : 05/12/2010

MesajSubiect: Re: 515 : Dornești - Gura Putnei - (Putna) - Nisipitu   Sam 19 Mar 2016, 14:02

ULTIMA ȘANSĂ !

Joi, 24 martie, la inițiativa CFR Călători, mănăstirea va găzdui o dezbatere care va fi decisivă cu privire la reluarea sau nu a traficului feroviar. La întâlnire vor participa primari din localitățile tranzitate de această linie, directori ai școlilor din zonă, șefi de la CFR, autorități județene, reprezentanți ai bisericii și ai comunității. Fiecare este așteptat cu argumente prin care să îi convingă pe cei de la CFR Călători că merită să redeschidă traficul feroviar.

„Am avut destul de multe solicitări privind dorința localnicilor de a avea din nou tren. La această întâlnire așteptăm propuneri concrete, date din care să rezulte că aceste trenuri sunt necesare și vor avea public călător”, a explicat directorul Regionalei CFR Călători Iași.

Principalii călători ai trenurilor spre Putna ar urma să fie elevii care fac naveta la Suceava sau Rădăuți, studenții care merg la Suceava sau Iași, localnicii navetiști și, în weekend, turiștii și pelerinii care vor să ajungă la mănăstire fără a fi nevoiți să schimbe mai multe mijloace de transport, din Suceava sau din Iași.

Primarul comunei Putna, Gheorghe Coroamă, unul dintre susținătorii redeschiderii traficului feroviar, a declarat că la întâlnirea din 24 martie atât el, cât și alți primari vor veni cu argumente privind redeschiderea traficului feroviar. Primarul a arătat că pe lângă utilitatea locală a acestei linii nu trebuie uitată importanța turistică a unei legături feroviare de tradiție, spre Mănăstirea Putna.

Sursa: https://www.monitorulsv.ro/Local/2016-03-19/Manastirea-Putna-va-gazdui-o-intalnire-decisiva-in-vederea-redeschiderii-caii-ferate
Sus In jos
DAS 2011



Numarul mesajelor : 222
Reputatie : 2136
Data de inscriere : 18/09/2011

MesajSubiect: Re: 515 : Dornești - Gura Putnei - (Putna) - Nisipitu   Sam 19 Mar 2016, 14:17

Se vede clar ca este necesara dotarea Depoului Suceava cu echipamente intretinerii automotoarelor Desiro si aducerea a 4-5 Sageti care se vor repara la Pascani. Pot fi deservite rutele Dornesti - Putna, Suceava - Botosani si chiar Suceava - Cacica - Gura Humorului, Suceava - Campulung. Insa cat de smenari sunt sucevenii care nu au acceptat Z-urile pentru ca nu pot fura curent cu galeata, cred ca ar pune pe chituci si Desiro.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 3683
Reputatie : 4676
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: 515 : Dornești - Gura Putnei - (Putna) - Nisipitu   Dum 20 Mar 2016, 01:16

La cit de smenari sint cum ar fi sa fie desfiintat depoul lor si sa preia alt depou tractiunea?Ei sa se faca smenari in afara caii ferate sau sa ramina smenari dar fara sa aiba ce opera.
Sus In jos
kasapis2007
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 615
Varsta : 21
Localizare : Bucuresti/Suceava/Dornesti
Reputatie : 2982
Data de inscriere : 03/08/2010

MesajSubiect: Re: 515 : Dornești - Gura Putnei - (Putna) - Nisipitu   Dum 20 Mar 2016, 07:31

Ar fi bine dacă s-ar reintroduce trenurile pe această secție și ar fi și mai bine dacă ar face o legătură bună cu trenurile IR380/381 Very Happy.
Sus In jos
http://www.youtube.com/user/kasapis2007?feature=mhee
cfr500



Numarul mesajelor : 1926
Varsta : 25
Reputatie : 3795
Data de inscriere : 18/11/2011

MesajSubiect: Re: 515 : Dornești - Gura Putnei - (Putna) - Nisipitu   Dum 20 Mar 2016, 13:48

R5601 Suceava-Iasi si actualul R5606 Suceava-Iasi fost 5602 pot fi prelungite la Putna cum era in mersul 2011-2012.
Sau Botosani-Suceava se poate prelungi la Putna ca sa nu fie Suceava-Dornesti-Putna format din vagonele Sucevei. La Botosani revizia poate sa faca punct de lucru cum e la vatra Dornei care curata doar o pereche de IR pentru Bucuresti.
Sus In jos
deconectat



Numarul mesajelor : 584
Reputatie : 1214
Data de inscriere : 27/05/2015

MesajSubiect: Re: 515 : Dornești - Gura Putnei - (Putna) - Nisipitu   Vin 25 Mar 2016, 15:19

Sus In jos
Balto
User Dezactivat
User Dezactivat


Numarul mesajelor : 1592
Reputatie : 3841
Data de inscriere : 05/12/2010

MesajSubiect: Re: 515 : Dornești - Gura Putnei - (Putna) - Nisipitu   Vin 25 Mar 2016, 15:27

Șefii de la CFR, primarii și starețul Mănăstirii Putna s-au pus de acord pentru ca trenurile să ajungă din nou la Putna

REZUMAT:

Primarii au semnat la final un memoriu, pe care l-au înaintat celor din conducerea CFR Călători, cerând ca trenul să treacă din nou prin localitățile lor.

Dovada interesului CFR pentru această întâlnire de la Putna este arătată de oamenii care au fost prezenți. Șeful CFR Călători Iași, Constantin Axinia, șeful CFR SA Regionala Iași - Infrastructură, Radu Pipa, șeful Serviciului Suport Afaceri și Managementul Performanței din partea Regionalei Iași, Cristian Lăcătuș, plus directorul comercial al CFR Călători SA București, Marcel Litră.

„Este o mare bucurie pentru noi că s-a ajuns la această întâlnire. Oamenii, pelerinii, cer tren spre Putna, discutăm despre asta aproape în fiecare zi. Sunt convins că, dacă s-a ajuns la această întâlnire importantă, problema este rezolvată”, s-a arătat optimist starețul.

Constantin Axinia, șeful Regionalei CFR Călători Iași, a declarat că întâlnirea de la Putna trebuie să fie una decisivă privind răspunsul cu privire la reluarea traficului feroviar spre Putna.

„În ultima perioadă am primit multe semnale că se dorește din nou tren până la Rădăuți și mai ales până la Putna. Noi avem toată deschiderea în acest sens, putem asigura un transport ecologic și sigur, chiar dacă mai lent decât pe șosea”, a declarat Constantin Axinia.  

Planuri care includ MALAXA 900:

Marcel Litră, directorul comercial al CFR Călători, a spus că, în momentul de față, la modul realist, cu lucrările de reparație minime amintite, un drum de la Suceava la Putna, pe calea ferată, ar trebui să dureze 2 ore și 14 minute. Asta cu un automotor care să nu mai piardă mult timp la Dornești.

Soferii si patronașii sunt împotrivă:


Viceprimarul cu atribuții de primar al municipiului Rădăuți, Bogdan Loghin, a precizat că a organizat o dezbatere în Consiliul Local, iar „rădăuțenii sunt în general pentru tren”. El a spus că sunt și oponenți, existând destul de multe firme care au sediile aproape de calea ferată, iar unii șoferi ar fi nemulțumiți de numărul mare de treceri la nivel cu calea ferată.

În unele zone, sunt sedii de firme care s-au apropiat mult de linie. La Bivolărie, de exemplu, materialele de construcție ale unei societăți au fost depozitate pe calea ferată. Totuși, nu se poate vorbi de probleme majore din acest punct de vedere

El a subliniat că, pe lângă trenurile de zi cu zi, CFR poate veni cu garnituri suplimentare, cu ocazia marilor sărbători, așa cum s-a întâmplat la Cacica, pe 15 august, dar și în multe alte localități din țară. De asemenea, Axinia a subliniat că traficul regulat pentru călători poate fi îmbinat și cu turismul feroviar, care ar putea fi foarte bine exploatat spre Putna.

PROBLEME:


Radu Pipa, directorul de la CFR Infrastructură, a venit cu detalii mai tehnice, legate de starea liniei. Din acest punct de vedere, situația nu este prea roz, însă asta nu este de mirare pentru cine cunoaște starea liniei. El a spus că în urma analizelor făcute rezultă că ar fi necesară suma de 1.400.000 de lei pentru lucrări minime la linie, iar alți 1.100.000 de lei, pentru lucrări la instalații. Ultimele ar putea fi reduse dacă se va renunța la trecerile la nivel cu calea ferată cu semnal sonor din Rădăuți, care să fie înlocuite cu trecerile semnalizate doar cu indicator de avertizare „Crucea Sf. Andrei”. Asta depinde însă, a subliniat el, de acordul multor factori, Primăria Rădăuți, Secția de Drumuri Naționale și nu în ultimul rând Poliția Rutieră.
„Sunt 6.500 de traverse cu probleme, care trebuie înlocuite. Acestea ar fi lucrări minime, de întreținere. Să vorbim de o reparație capitală este o utopie în acest moment”, a vorbit cât se poate de realist Radu Pipa.
El a spus că o variantă care i se pare normală ar fi legată de o deschidere graduală a liniei, pe măsura înlocuirii traverselor

„Poate ar fi bine să dăm drumul mai întâi la trafic până la Rădăuți sau până la Gălănești, iar de la anul cel târziu și până la Putna”, a propus Radu Pipa.

Gara Rădăuți deși cu instalația furată face profit:

„Gara e deschisă, avem o casieră care vinde bilete în sistem de agenție. Vreau să vă spun că anul trecut am vândut de la Rădăuți bilete de tren în valoare de 270.000 de lei. Am ieșit în profit cu Gara Rădăuți, fără a avea vreun tren”, a declarat Axinia.  Este vorba de oameni din Rădăuți care cumpără bilete de tren pentru a pleca din Suceava spre destinații din țară.

Articol complet: https://www.monitorulsv.ro/Local/2016-03-25/Sefii-de-la-CFR-primarii-si-staretul-Manastirii-Putna-s-au-pus-de-acord-pentru-ca-trenurile-sa-ajunga-din-nou-la-Putna

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Parere personala: Nimic concret incă, totul planează la propuneri și discuții, toți vor dar nimeni nu dă un termen de începere a lucrărilor sau de reintroducere a trenurilor. Bun, după această discuție am înaintat propuneri la CFR Călători, daca ei le refuza? Asta a, nu introducem. Partea cu instalatia de la SAT-uri mi se pare cea mai problematică, pe lângă cele 6.500 traverse (cam multe, dar in fine, depinde cine le-a numărat). Pun pariu ca Primăria Rădăuți și Poliția rutiera nu își vor da acordul pentru treceri cu "Crucea Sf. Andrei" pentru ca sunt multi idioti care ar intra sub tren, desi viteza va fi de doar 30km/h. (momentan au demontat toate STOP-urile de la treceri, si nimeni nu se mai asigura, de oprit nici vorba), si pentru a ii educa trebuie ceva accidente sau panouri informative MARI. Bun, ajungem la sume:
- 1.400.000 de lei pentru lucrări minime la linie
- 1.100.000 de lei, pentru lucrări la instalații (mai putin daca se renunta la SAT)
Intrebarea mea ramane, este dispusa compania CFR la asemenea costuri? De ce au un interes atat de pregnant pentru aceasta linie? Hai sa fiu putin carcotas, dar se cam apropie alegerile, iar adunarea de primari din zona, mi se pare interesanta.. totusi daca pana la 1 mai nu vad miscari la linie (de lucrari, bineinteles), imi cam iau gandul ca se va mai face ceva. REPET totul e o discutie, nimeni nu a zis concret DA, incepe din X sau din vara.
Sus In jos
cfr500



Numarul mesajelor : 1926
Varsta : 25
Reputatie : 3795
Data de inscriere : 18/11/2011

MesajSubiect: Re: 515 : Dornești - Gura Putnei - (Putna) - Nisipitu   Vin 25 Mar 2016, 21:02

Ca automotor trebuie Siemens Desiro. Daca pun Malaxa 900, salutare. bom
Sus In jos
Balto
User Dezactivat
User Dezactivat


Numarul mesajelor : 1592
Reputatie : 3841
Data de inscriere : 05/12/2010

MesajSubiect: Re: 515 : Dornești - Gura Putnei - (Putna) - Nisipitu   Vin 25 Mar 2016, 21:35

Din păcate mă văd nevoit să îți dau dreptate, la cum se prezintă linia, te zdruncină de plângi, mai bine stai în picioare. Singura șansă pentru Desiro ar fi un tren Iași - Putna, cu această compunere pe tot traseul. Deși să îl plimbi sub catenară de la Iași până la Dărmănești, iarăși nu e în regulă. Cred că o să le avem pe 905+906 legate în cel mai aglomerat caz, oricum 3 Malaxe nu fac față pe 511 și 515, minim 2 trebuie să penduleze câte 2 curse pe zi spre Putna, și rămâne o relicvă pe Botoșani care nu cred că e suficient. Ar trebui dotat și Depoul Suceava Nord cu ceva mai de doamne ajută (să primească 2 Desiro, că tot se repară în ultima vreme). Să zicem că linia se deschide și pe 15 august ai nevoie de trenuri suplimentate spre Putna și Cacica, de unde? Legi LDH si 3 malaxe? Sa fim seriosi.. fără un minim confort fizic, nici bătrânii nu circulă cu trenul (tocmai că au dureri).
Sus In jos
cfr500



Numarul mesajelor : 1926
Varsta : 25
Reputatie : 3795
Data de inscriere : 18/11/2011

MesajSubiect: Re: 515 : Dornești - Gura Putnei - (Putna) - Nisipitu   Vin 25 Mar 2016, 21:50

Balto a scris:
Din păcate mă văd nevoit să îți dau dreptate, la cum se prezintă linia, te zdruncină de plângi, mai bine stai în picioare. Singura șansă pentru Desiro ar fi un tren Iași - Putna, cu această compunere pe tot traseul. Deși să îl plimbi sub catenară de la Iași până la Dărmănești, iarăși nu e în regulă. Cred că o să le avem pe 905+906 legate în cel mai aglomerat caz, oricum 3 Malaxe nu fac față pe 511 și 515, minim 2 trebuie să penduleze câte 2 curse pe zi spre Putna, și rămâne o relicvă pe Botoșani care nu cred că e suficient. Ar trebui dotat și Depoul Suceava Nord cu ceva mai de doamne ajută (să primească 2 Desiro, că tot se repară în ultima vreme). Să zicem că linia se deschide și pe 15 august ai nevoie de trenuri suplimentate spre Putna și Cacica, de unde? Legi LDH si 3 malaxe? Sa fim seriosi.. fără un minim confort fizic, nici bătrânii nu circulă cu trenul (tocmai că au dureri).
Pe Timisoara-Remetea-Radna circula 4 Malaxe 900 impreuna. Depoul Suceava la are pe 905, 906 si 944 care anu trecut a primit si cabina si vopsire delfin rosu.
Pe Botosani s-a bagat vagon 20-54 in locul Malaxei sapatamana asta.
Singura solutie e sa fie transferate Desiro de la Iasi. Din 11 sunt folosite vreo 3 si nu le-am vazut niciodata pe toate la lucru. asa ar merge si la Botosani Desiro, dar nu poate fi atasat ca Malaxa la coada lui R5566 Suceava-Botosani din cauza cuplei. Atunci vor introduce un Regio dupa R5566 si s-ar prinde si legatura de la 1834 Timisoara-Iasi pentru Botosani, ca acum nu mai este.
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: 515 : Dornești - Gura Putnei - (Putna) - Nisipitu   Astazi la 16:40

Sus In jos
 

515 : Dornești - Gura Putnei - (Putna) - Nisipitu

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» 515 : Dornești - Gura Putnei - (Putna) - Nisipitu
» Dornești (500)
» Campulung Est - Gura Humorului
» 513 : Dărmănești - Cacica - Gura Humorului
» 221 : Gura Motrului - Turceni - Rovinari - Targu Jiu
Pagina 38 din 40Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 500-