Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiți | 
 

 STIATI CA.....???

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4  Urmatorul
AutorMesaj
Adrian78
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 10285
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13219
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: STIATI CA.....???   Joi 21 Noi 2013, 09:08

Sa impuna ca soferul care produce accidente grave mai ales din cauza alcoolului sa plateasca si serviciile medicale plus o amenda de 10000-15000 lei
Sus In jos
COSTACHE MIHAIL



Numarul mesajelor : 7994
Reputatie : 12896
Data de inscriere : 06/03/2009

MesajSubiect: Re: STIATI CA.....???   Joi 21 Noi 2013, 20:41

Daca s-ar incerca o trecere de la transportul rutier la cel feroviar, accidentele si mai ales victimele ar fi mai putine. Asta inseamna sa se construiasca sectii noi de cale ferata, si tot ce misca in jurul acestora, calatori, navetisti, sa foloseasca transportul feroviar. Tot ce inseamna microbuze, midibuze, autobuze, autocare, etc, care sa transporte calatorii pe soselele paralele cu sectiile feroviare, sa fie cu desavarsire interzise. Iar transportul masiv de marfa care este transportat cu T.I.R.-urile sa fie transferat in vagoanele transportului feroviar. In acest fel, cred ca cei condamnati la moarte dintre noi pe soselele patriei, ar fi mult mai putini decat unul la 4 ore!
Sus In jos
cortexedge
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 3117
Reputatie : 6782
Data de inscriere : 20/08/2008

MesajSubiect: Re: STIATI CA.....???   Joi 21 Noi 2013, 20:58

Nu cred ca exista tara in lume unde sa nu circule masini pe drumul ce merge paralel cu calea ferata.

_________________
https://www.youtube.com/watch?v=DHIh1GHQG1g
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2421
Varsta : 35
Localizare : Bucharest, Romania
Reputatie : 4817
Data de inscriere : 26/05/2011

MesajSubiect: Re: STIATI CA.....???   Lun 16 Feb 2015, 23:40

Uitati aici angajare pentru un JOB :

http://www.myjob.ro/locuri-munca-bucuresti/inginer-cai-ferate-drumuri-si-poduri-1063638.html

Sus In jos
Adisoft1991s
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 1217
Varsta : 25
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3464
Data de inscriere : 30/09/2011

MesajSubiect: Re: STIATI CA.....???   Joi 05 Mar 2015, 15:08


http://depozituldereduceri.blogspot.ro/2015/03/fa-ti-tren-electric-in-casa-ai-nevoie.html
Sus In jos
http://www.adysoft.tk
spiderpc

avatar

Numarul mesajelor : 410
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 2235
Data de inscriere : 12/10/2012

MesajSubiect: Re: STIATI CA.....???   Mar 10 Mar 2015, 22:26

Cea mai inalta gara din Europa e cea din Samara, Rusia. Are o inaltime de ~114 metri.



Sursa imagine: http://commons.wikimedia.org/wiki/File:View_on_Samara_train_station_from_the_train_window.jpg
Sus In jos
http://2wireless.blogspot.ro
Luna



Numarul mesajelor : 1988
Reputatie : 4388
Data de inscriere : 18/03/2011

MesajSubiect: Re: STIATI CA.....???   Vin 17 Mar 2017, 23:04

De la o campanie a TFC: https://www.transferoviarcalatori.ro/campanii/campanie-de-prevenire-accidente-trecere-la-nivel.html


STIATI CA:

• Un tren care circula cu 50 km/h franeaza in 170 – 200 m

• Un tren care circula cu 70 km/h franeaza in 250 – 300 m

• Un tren care circula cu 100 km/h franeaza in 500 – 600 m


Atat de mult? Oare se refera la trenuri in general sau la automotoarele lor?
Sus In jos
@ndrey
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 755
Varsta : 30
Localizare : Iasi
Reputatie : 3695
Data de inscriere : 26/09/2009

MesajSubiect: Re: STIATI CA.....???   Sam 18 Mar 2017, 08:30

La automotoarele lor ,dar si alea difera functie de numarul de osii,starea lor de incarcare,aderenta,panta si tipul de frana !
Drumurile de franare reglementate sunt de 700 m, 1000m si 1200 m !
Sus In jos
Luna



Numarul mesajelor : 1988
Reputatie : 4388
Data de inscriere : 18/03/2011

MesajSubiect: Re: STIATI CA.....???   Sam 18 Mar 2017, 14:34

Ma gandesc insa totusi ca la o franare de urgenta drumul de franare este mai mic, mult mai mic. Gen 250-500 de metrii.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 13797
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 16129
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: STIATI CA.....???   Sam 18 Mar 2017, 14:43

La frânarea de urgență depinde de frână și tonaj, dar instrucția impune 700, 1000 și 1200m. Dacă vine un marfar cu 2000t, la 80 km/h, la frâna lui cu acțiune înceată, probabil se oprește în vreo 1000m din cei 1200m impuși de instrucție.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 10285
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13219
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: STIATI CA.....???   Sam 18 Mar 2017, 16:50

Dr2005 a scris:
La frânarea de urgență depinde de frână și tonaj, dar instrucția impune 700, 1000 și 1200m. Dacă vine un marfar cu 2000t, la 80 km/h, la frâna lui cu acțiune înceată, probabil se oprește în vreo 1000m din cei 1200m impuși de instrucție.

Hai că asta e bună rău..Cum face atuncea un mecanic Vurile si cum operete dacă are un galben la un așa tren depășește toate semnalele?
Eu zic că un tren încărcat oprește mai repede decât un tren gol să nu mai că diferă și tipul de vagon și compoziția sabotului
Sus In jos
AndreiCFRbv

avatar

Numarul mesajelor : 101
Varsta : 18
Localizare : Brasov
Reputatie : 1589
Data de inscriere : 01/09/2013

MesajSubiect: Re: STIATI CA.....???   Lun 20 Mar 2017, 15:22

Adrian78 a scris:
Dr2005 a scris:
La frânarea de urgență depinde de frână și tonaj, dar instrucția impune 700, 1000 și 1200m. Dacă vine un marfar cu 2000t, la 80 km/h, la frâna lui cu acțiune înceată, probabil se oprește în vreo 1000m din cei 1200m impuși de instrucție.

Hai că asta e bună rău..Cum face atuncea un mecanic Vurile si cum operete dacă are un  galben la un așa tren depășește toate semnalele?
Eu zic că un tren încărcat oprește mai repede decât un tren gol să nu mai că diferă și tipul de vagon și compoziția sabotului
Hmm, interesanta logica. Sa ma anunti si pe mine cand o sa opresti tu mai repede un marfar plin decat unul gol.
Si ca un mic exemplu, tu ai putea opri un autobuz mai repede decat o masina mica nu? scratch
Sus In jos
http://www.railnet.ro
Adrian78
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 10285
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13219
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: STIATI CA.....???   Lun 20 Mar 2017, 15:38

AndreiCFRbv a scris:
Adrian78 a scris:
Dr2005 a scris:
La frânarea de urgență depinde de frână și tonaj, dar instrucția impune 700, 1000 și 1200m. Dacă vine un marfar cu 2000t, la 80 km/h, la frâna lui cu acțiune înceată, probabil se oprește în vreo 1000m din cei 1200m impuși de instrucție.

Hai că asta e bună rău..Cum face atuncea un mecanic Vurile si cum operete dacă are un  galben la un așa tren depășește toate semnalele?
Eu zic că un tren încărcat oprește mai repede decât un tren gol să nu mai că diferă și tipul de vagon și compoziția sabotului
Hmm, interesanta logica. Sa ma anunti si pe mine cand o sa opresti tu mai repede un marfar plin decat unul gol.
Si ca un mic exemplu, tu ai putea opri un autobuz mai repede decat o masina mica nu? scratch

Daca nu te pricepi nu te mai baga aiurea
Un tren cu vagoane de transport auto franeaza destul de urat pentru ca are saboti de compozitie K si trebuie sa faci depresiuni foate mari pana la 1 bar ca sa se produce efectul de franare iar cand se incalzesc efectul de franare scade foarte mult pe cand poti sa ai un tren incarcat cu cocs cu vagoane Eacs cu 4 saboti de frana pe roata care franeaza foarte eficient
Plus daca nu stiai vagonul are o parghie de regim incarcat/gol tocmai pentru a produce niste efecte de franare mai bune ca nu e pus degeaba acolo sa nu mai zic ca daca cateva vagoane sunt puse si la persoane cum sunt in trenurile RCCRO efectele se simt
Un ultim aspect vagoane platforma au un ventil care functioneaza ca un cantar si sesizeaza daca vagonul e incarcat sau gol si mareste presiunea de franare
Sus In jos
AndreiCFRbv

avatar

Numarul mesajelor : 101
Varsta : 18
Localizare : Brasov
Reputatie : 1589
Data de inscriere : 01/09/2013

MesajSubiect: Re: STIATI CA.....???   Lun 20 Mar 2017, 16:07

Adrian78 a scris:
AndreiCFRbv a scris:

Hmm, interesanta logica. Sa ma anunti si pe mine cand o sa opresti tu mai repede un marfar plin decat unul gol.
Si ca un mic exemplu, tu ai putea opri un autobuz mai repede decat o masina mica nu? scratch

Daca nu te pricepi nu te mai baga aiurea
Un tren cu vagoane de transport auto franeaza destul de urat pentru ca are saboti de compozitie K si trebuie sa faci depresiuni foate mari pana la 1 bar ca sa se produce efectul de franare iar cand se incalzesc efectul de franare scade foarte mult pe cand poti sa ai un tren incarcat cu cocs cu vagoane Eacs cu 4 saboti de frana pe roata care franeaza foarte eficient
Plus daca nu stiai vagonul are o parghie de regim incarcat/gol tocmai pentru a produce niste efecte de franare mai bune ca nu e pus degeaba acolo sa nu mai zic ca daca cateva vagoane sunt puse si la persoane cum sunt in trenurile RCCRO efectele se simt
Un ultim aspect vagoane platforma au un ventil care functioneaza ca un cantar si sesizeaza daca vagonul e incarcat sau gol si mareste presiunea de franare
Omule gandeste din punct de vedere fizic, nu dupa materialele din care sunt facuti sabotii sau parghia pentru regimul de franare. Zici de altii ca nu se pricep sau sa nu se bage dar cred ca esti singurul de aici care habar nu are fizica.
Ai cam ocolit miezul subiectului, hai sa luam altfel problema.
Un tren cu saboti de compozitie K, pe regim incarcat, franeaza mai repede daca ar fi gol, si mai incet daca e incarcat.
Comparatii intre cele 2 regimuri de franare nu isi au rostul pe tema asta. Era mai mult o problema de fizica.
Invatati sa depasiti nivelul de simplii pasionati care fac poze si atat si invatati logic daca vreti sa razbiti in domeniu.
Sus In jos
http://www.railnet.ro
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 4735
Reputatie : 6024
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: STIATI CA.....???   Lun 20 Mar 2017, 20:40

Tinere, mai incet cu habarnismul pe aici, cred ca tu esti habarnist daca nu intelegi ce iti scrie.
Daca esti cumva un geniu al fizicii sau un profesionist feroviar ce cauti pe forumul pasionatilor? lasa-i pe pasionati sa ramina prosti.
Sau nu ai loc nici e forumul elitelor?

Nu cumva ai mai facut tu pe aici scandaluri si in viata reala te-ai dat mare cheț?

poate intra si citeste alt user si ne lamureste despre ,,jmecherii" de Brasov,
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: STIATI CA.....???   

Sus In jos
 

STIATI CA.....???

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Stiati ca? Inedit in lume- forumul florilor
» STIATI CA.....???
Pagina 3 din 4Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: DIVERSE :: DISCUTII LIBERE-