Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 511 : Veresti - Botosani

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
AutorMesaj
joanta



Numarul mesajelor : 111
Varsta : 27
Localizare : 511 - capătul tramvaiului 102
Reputatie : 2394
Data de inscriere : 11/09/2010

MesajSubiect: Re: 511 : Veresti - Botosani   Vin 21 Ian 2011, 20:58

@ndrey a scris:
... vreu sa iti spun ca in momentul in care sa ales construirea liniei CF Pascani Tg Neamt,simpla electrificata,banii necesari, s-au considerat necesari pentru electrificarea integrala si dublarea magistralei 600 la vremea aceea... .

Mda, enuntul e sublim, dovedeste cunoasterea profunda a problematicii si... nu-i asa?... n-are nici o noima, da' nu-i bai!
In alta ordine de idei, da, foi finanta din surse proprii constructia noii linii. Mai mult decat atat, voi folosi cash, monede. Mi-am spus in barba ca linia va fi dubla, electrificata si va asigura cerintele impuse pentru circulatia TGV. La fel voi proceda cu portiunea Veresti-Suceava. tongue
Acum scuza-ma, am ceva de discutat cu alti vizionari.
Sus In jos
@ndrey
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 715
Varsta : 30
Localizare : Iasi
Reputatie : 3362
Data de inscriere : 26/09/2009

MesajSubiect: Re: 511 : Veresti - Botosani   Sam 22 Ian 2011, 09:08

Probabil ca ai o problema, daca nu ai inteles iti explic ca la copiii de gradinita( ca probabil esti unul dintre ei,si mai ales cu viziunea asta ), valoare cheltuielilor pentru sectia noua era aproape identica cu valoare dublarii si electrifiicari unei magistrale,acum care crezi dumneata ca ar fi mai rentabila?

Cu scuzele de rigoare dar vad ca incepe fenomenul atotcunoasterii si in domeniul feroviar,toata lumea de cum are pretentii de cunoscator dar aici nu tine treaba;trecand mai departe,cand faci o afirmatie fa-o complet cu spirit de propunere sau nu,dupa caz;ti-am justificat cheltuielile care au fost necesare intrun proiect nou,printr-o comparatie,care intamplator sau nu o cunosc,dar ai tinut-o tot pe a ta,cu "avioane care merg pe sub apa";
Pe nici un forum nu este necesar sa ai nus ce calificare in domeniul feroviar ca sa poti fi membru cu drepturi,dar asta nu-ti da dreptul sa bati campii cand cineva iti spune ceva concret si tot tu sari in sus.
Deocamdata daca cineva cu putere de decizie,si in urma atator ani nu sa/au facut nimic la acea sectie in a schimba ceva,ce te face sa crezi ca se va intampla acum,eu personal m-am saturat sa aud vorbe goale, si lauda, probabil ca nici nu stii cum arata un bilet de tren dar ai pretentii ca esti pasionat,fi respectuos pentru pasiunea ta ,pentru ca acesta este motto-ul aici,pe asta se bazeaza calea ferata,pe respect si nu pe vorbe.
Am incheiat aici discutia ,mai aprinsa zic eu ,dar fara nici o intentie rea; inca o data scuze pentru discutia totala pe langa subiect.


Ultima editare efectuata de catre @ndrey in Sam 22 Ian 2011, 15:44, editata de 1 ori
Sus In jos
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: 511 : Veresti - Botosani   Sam 22 Ian 2011, 13:27

@ndrey a scris:
Probabil ca ai o problema, daca nu ai inteles iti explic ca la copiii de gradinita( ca probabil esti unul dintre ei,si mai ales cu viziunea asta ), valoare cheltuielilor pentru sectia noua era aproape identica cu valoare dublarii si electrifiicari unei magistrale,acum care crezi dumneata ca ar fi mai rentabila?

Scuze ca ma bag, dar de ce s-a optat pentru construirea unei linii scurte, infundate si pe deasupra electrificata in dauna dublarii si electrificarii unei magistrale?

Care au fost motivele care au inclinat balanta?
Sus In jos
@ndrey
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 715
Varsta : 30
Localizare : Iasi
Reputatie : 3362
Data de inscriere : 26/09/2009

MesajSubiect: Re: 511 : Veresti - Botosani   Sam 22 Ian 2011, 13:53

Scuze de continuare a offtopic ,o parrte a raspunsului e simpla,era "cineva" din acea zona,a doua parte a raspunsului este aceea ca se urmarea o noua traversare a muntilor si de aceea sa optat pentru aceasta costructie in detrimentul electrificarii unei magistrale care la acea vreme era deservita de locomotive diesel de mare putere.
Sus In jos
joanta



Numarul mesajelor : 111
Varsta : 27
Localizare : 511 - capătul tramvaiului 102
Reputatie : 2394
Data de inscriere : 11/09/2010

MesajSubiect: Re: 511 : Veresti - Botosani   Sam 22 Ian 2011, 14:25

@ndrey a scris:
Probabil ca ai o problema, daca nu ai inteles iti explic ca la copiii de gradinita( ca probabil esti unul dintre ei,si mai ales cu viziunea asta ), valoare cheltuielilor pentru sectia noua era aproape identica cu valoare dublarii si electrifiicari unei magistrale,acum care crezi dumneata ca ar fi mai rentabila?

Avand in vedere "abilitatile" tale in materie de exprimare, ortografie, etc., ma tem ca nu esti in masura sa-mi explici nimic. Cat priveste jignirile prin care invoci gradinita la al carei nivel oricum nu te ridici, ele nu fac altceva decat sa dovedeasca faptul ca nu ai fost capabil nici macar sa-ti depasesti complexele puberale, daramite sa emiti pareri despre ce a fost, ce este si ce va fi calea ferata. Back to school, son and grow up!


Ultima editare efectuata de catre joanta in Sam 22 Ian 2011, 14:35, editata de 1 ori
Sus In jos
cristi CFR
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 3267
Varsta : 27
Localizare : Timișoara
Reputatie : 6388
Data de inscriere : 02/11/2008

MesajSubiect: Re: 511 : Veresti - Botosani   Sam 22 Ian 2011, 14:32

D-l Joanta, ce pregatire ai dumneata in domeniul feroviar ?

@ndrey din cate stiu eu are autorizatie de mecanic locomotiva si automotor.
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
joanta



Numarul mesajelor : 111
Varsta : 27
Localizare : 511 - capătul tramvaiului 102
Reputatie : 2394
Data de inscriere : 11/09/2010

MesajSubiect: Re: 511 : Veresti - Botosani   Sam 22 Ian 2011, 15:07

cristi CFR a scris:
D-l Joanta, ce pregatire ai dumneata in domeniul feroviar ?

@ndrey din cate stiu eu are autorizatie de mecanic locomotiva si automotor.

Imi cer scuze daca n-am observat ca pe acest forum se poate intra doar pe baza de patalama! Din cate stiu eu, pasiunea, vocatia, profesia si/sau domeniul in care facem business nu se suprapun intotdeauna. Carevasazica si simplul calator poate fi pasionat de trenuri. Cat priveste evolutia in orice domeniu, nu o data idei "nastrusnice" au devenit fapt peste mai mult sau mai putin timp. Asta nu inseamna ca "dezvoltarea" pe care mi-am permis-o a fost altceva decat o gluma, lucru evident pentru cine vrea sa-l vada si poate sa-l inteleaga. Fara sa vreau ca, la randul meu, sa jignesc pe cineva, chestia cu posesorul de autorizatie de mecanic ma lasa rece. M-ar interesa insa abordarile care dovedesc consistenta in materie de marketing feroviar.
Sus In jos
cristi CFR
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 3267
Varsta : 27
Localizare : Timișoara
Reputatie : 6388
Data de inscriere : 02/11/2008

MesajSubiect: Re: 511 : Veresti - Botosani   Sam 22 Ian 2011, 15:16

Poate intra oricine
Dar un utliziator care nu are o scoala in domeniu sa faca asemenea afirmatii la adresa unei persoane care are, este in opinia mea un lucru deplasat.

Peace bro.
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: 511 : Veresti - Botosani   Astazi la 05:48

Sus In jos
 

511 : Veresti - Botosani

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» TELEFOANE C.F.R.
» Constructii si reconstructii de linii
» Propuneri pentru înființări de trenuri noi la C.F.R.
Pagina 7 din 7Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 500-