Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 511 : Veresti - Botosani

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Urmatorul
AutorMesaj
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9195
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11830
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: 511 : Veresti - Botosani   Lun 10 Ian 2011, 19:08

cristi CFR a scris:
Citat :
Oricum n-ai prins o chestie, privatii sunt subventionati pe trenuri.
La fel si CFR e subventionat tot pe trenuri/km.
Citat :
Cu cat freaca mai multe trenuri pe sectia respectiva cu atat incaseaza mai multi bani.

Un lucru nu inteleg ,nu demult toata lumea plangea ca vai ce putine trenuri ca sunt sectii inchise si acum iarasi nu va convine ca s-au inmultit trenurile s-au deschis niste sectii, a da nu va convine ca nu sunt CFR Calatori.

In fond ce conteaza pentru voi , sa aveti trenuri la ore la care va intereseaza sau denumirea operatorului si daca e de stat sau privat ?

Bine imi raspunzi tu in numele sefilor de la CFR de ce ei nu au putut introduce 4 Desiro sau sa cumpere niste VT624 din Germania Pnetru linile alea secundare?
Cum isi scoate profitul Rego cand trenul ACC Arad-Brasov circula gol? iar dupa ce ocupa trasele Regio anuleaza trenurile si poate chiar iau subventie pe ele
De ce subentile pentru Calatori svad in fiecare an si nu se platesc la timp?
Sus In jos
cristi CFR
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 3255
Varsta : 27
Localizare : Timișoara
Reputatie : 6370
Data de inscriere : 02/11/2008

MesajSubiect: Re: 511 : Veresti - Botosani   Lun 10 Ian 2011, 19:28

Citat :
Bine imi raspunzi tu in numele sefilor de la CFR de ce ei nu au putut introduce 4 Desiro sau sa cumpere niste VT624 din Germania Pnetru linile alea secundare?

Pentru ca minunata companie CFR Calatori nu are bani sa schimbe osiile monobloc la AM Desiro dar are bani sa cumpere locomotive apte de 200 km/h...
In momentul de fata se afla in desfasurare o licitatie pentru acizitie automotor cu transmisie hidraulica tip VT614... nu are rost sa spun cine va castiga e evident acest lucru.

Citat :
Cum isi scoate profitul Rego cand trenul ACC Arad-Brasov circula gol?

A circulat anul trecut si nu in fiecare zi, era folosit pentru transportul automotoarelor la si de la Arad , Alba Iulia.

Citat :
iar dupa ce ocupa trasele Regio anuleaza trenurile si poate chiar iau subventie pe ele

1. Subventie primest pentru cat circula trenul.

2. Tariful pentru intomirea unei trase este 3,35 LEI/tren km la tren de călători, Tarif de rezervare a traselor este :
0.1 x nr. zile x TUI
unde:
- nr. zile - numărul de zile pentru care Operatorii de Transport Feroviar solicită rezervarea,
- TUI - valoarea Tarifului de Utilizare a Infrastructurii pentru tonajul maxim al trasei alocate.

Citat :
De ce subentile pentru Calatori svad in fiecare an si nu se platesc la timp?

Si la privati s-a platit cu intarziere nu numai la CFR Calatori.
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
lovekomotive
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 764
Varsta : 28
Localizare : Piatra Neamt
Reputatie : 3479
Data de inscriere : 20/08/2009

MesajSubiect: Re: 511 : Veresti - Botosani   Lun 10 Ian 2011, 19:31

@ Cristi CFR.... la unele capitole ai dreptate, tu vezi din unghiul calatorului care intr-adevar nu-i pasa de cine apartine trenul cu care merge el. Dar tocmai aici e buba ca pe la spate sunte niste treburi mai putin curate. Zi-mi si mie ca sunt curios de unde a avut bani Comana si altii ca el care au companii private sa cumpere harburile alea la second-hand? Ca doar nu erau "mocca". Nu i le-a dat nimeni de pomana cred, si nici integral prin fonduri europene n-au fost cumparate sau prin alte subventii de genu, ca asa ma apuc si eu maine si-mi deschid companie de transport feroviar privat. In continuare subliniez: nu am nimic cu operatorii privati atata timp ca tot ce fac e normal, legal, moral si concurenta e loiala Cat timp nu e asa, am mult scarba de impartit pt aia care vor sa profite si sa ingroape o companie care e simbolul Romaniei...restul e cancan
Sus In jos
cristi CFR
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 3255
Varsta : 27
Localizare : Timișoara
Reputatie : 6370
Data de inscriere : 02/11/2008

MesajSubiect: Re: 511 : Veresti - Botosani   Lun 10 Ian 2011, 19:37

Citat :
Zi-mi si mie ca sunt curios de unde a avut bani Comana si altii ca el care au companii private sa cumpere harburile alea la second-hand? Ca doar nu erau "mocca".

Metodele prin care a procurat grupul RC CF Trans automotoarele din Franta nu il cunosc, cum automotoarele acolo au fost radiate pot sa deduc ca s-au luat ieftin.

Tramvaiele germane din Timisoara de exemplu nu sunt cumparate sunt primite ca donatie.
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
relisys



Numarul mesajelor : 3
Reputatie : 2566
Data de inscriere : 27/11/2009

MesajSubiect: Re: 511 : Veresti - Botosani   Lun 10 Ian 2011, 19:46

nu cred ca iti poate raspunde cineva de ce nu se vrea sa mearga ceva ce e al statului.ca tot suntem pe domeniul feroviar ..cum se face ca cfr marfa o companie foarte profitabila a decazut intr-un timp atat de scurt ,in timp ce firmele private de transport prospera.unul din raspunsuri ar fi ca sefii sunt numiti politic si nu au nici o treaba cu calea ferata?ca asa a trebuit sa fie?ca firmele private au inceput si unele lucreaza si acum cu material feroviar inchiriat de la cfr marfa si calatori?apropos stii cum firmele astea de transport ``trag`` de locomotive pana le strica ,apoi le returneaza cand nici bandajele nu mai permit sa circule?nu ai idee cum sau facut ``externalizari `` la cfr.totul in detrimentul cfr.mersul trenurilor...da ,o ciudatenie,dar foarte profitabila pt. societatatile de transport auto(probabil ai observat ca in general linga gari sunt autogari .care au si un program de plecare cu 5-10 min inaintea trenului).sunt foarte multe nereguli si anomalii in cadrul cfr.din pacate as vrea sa cred ca se vor rezolva ,dar nu mai am sperante.si apoi...toti cei ce sunteti pe acest forum si iubiti locomotivele si trenurile...oare va plac cele clasice cu care ati crescut sau conservele astea ale privatilor.sincer cred ca majoritatea preferati o locomotiva insotite de vagoane.asadar ce pot sa va spun :iubiti cfr-ul si angajatii sai (si nu ma refer la sefii din minister).sa va spun si de ce?majoritatea care nu au plecat de la cfr ,lucreaza pt. ca iubesc ce e legat de cfr si inca mai spera.si eu mai sper (chiar daca din ce in ce mai putin).
acu sa spun ca la fotbal :Forta CFR.
Sus In jos
lovekomotive
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 764
Varsta : 28
Localizare : Piatra Neamt
Reputatie : 3479
Data de inscriere : 20/08/2009

MesajSubiect: Re: 511 : Veresti - Botosani   Lun 10 Ian 2011, 19:50

Si totusi iar am luat-o off-topic cu totii Mad Sper sa faca moderatorul curatenie, iar noi sa continuam pe PM cu lamuririle in legatura privatii vs. CFR
Sus In jos
cristi CFR
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 3255
Varsta : 27
Localizare : Timișoara
Reputatie : 6370
Data de inscriere : 02/11/2008

MesajSubiect: Re: 511 : Veresti - Botosani   Lun 10 Ian 2011, 20:08

Mda, ca tot e offtopic.

@relisys , eu iubesc sistemul de transport feroviar (in ansamblu cu tot ce contie) dar din 2002 am inceput sa nu mai iubesc politica mersului de tren CFR Calatori.
Cam de atunci s-a inceput distrugerea legaturilor si anularea trenurilor profitabile ca sa faca clienti microbuzele (era PSD).
Intrebarea este cat va mai rezista situatia actuala...
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
acar



Numarul mesajelor : 50
Localizare : din orașul în care s-au născut Mihai Eminescu, Nicolae Iorga, Octav Băncilă, Grigore Antipa, Elie Radu și multe alte personalități de prim rang
Reputatie : 3074
Data de inscriere : 23/09/2008

MesajSubiect: Re: 511 : Veresti - Botosani   Sam 15 Ian 2011, 16:45

Vorbind de transportul de calatori, in configuratia actuala, linia Veresti-Botosani prezinta interes practic numai pentru trenurile de lung parcurs. Cele de scurt parcurs - sa zicem Botosani-Suceava - chiar de-ar fi mai convenabile decat varianta auto, in termenii tarifelor, n-au cum sa se impuna in ce priveste timpii de calatorie. Asta pentru ca linia in cauza, in loc sa fi fost construita ca un segment drept (max. 25 km), a fost realizata ca un V (44km). Solutia? Un viaduct de vreo 500 m in zona Stancesti, un tunel de vreun km in apropiere de Baisa si pod nou peste Siret, plus ceva traseu fara mari probleme Very Happy
Sus In jos
joanta



Numarul mesajelor : 111
Varsta : 27
Localizare : 511 - capătul tramvaiului 102
Reputatie : 2388
Data de inscriere : 11/09/2010

MesajSubiect: Re: 511 : Veresti - Botosani   Mier 19 Ian 2011, 19:48

acar a scris:
Vorbind de transportul de calatori, in configuratia actuala, linia Veresti-Botosani prezinta interes practic numai pentru trenurile de lung parcurs. Cele de scurt parcurs - sa zicem Botosani-Suceava - chiar de-ar fi mai convenabile decat varianta auto, in termenii tarifelor, n-au cum sa se impuna in ce priveste timpii de calatorie. Asta pentru ca linia in cauza, in loc sa fi fost construita ca un segment drept (max. 25 km), a fost realizata ca un V (44km). Solutia? Un viaduct de vreo 500 m in zona Stancesti, un tunel de vreun km in apropiere de Baisa si pod nou peste Siret, plus ceva traseu fara mari probleme Very Happy

Nu suna rau! Sa nu uitam nici de racordarea de la Veresti, pentru ca sa se poate merge fara oprire pan-la Bucuresti. Bon voyage!
Sus In jos
@ndrey
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 713
Varsta : 29
Localizare : Iasi
Reputatie : 3354
Data de inscriere : 26/09/2009

MesajSubiect: Re: 511 : Veresti - Botosani   Mier 19 Ian 2011, 20:45

joanta a scris:
acar a scris:
Vorbind de transportul de calatori, in configuratia actuala, linia Veresti-Botosani prezinta interes practic numai pentru trenurile de lung parcurs. Cele de scurt parcurs - sa zicem Botosani-Suceava - chiar de-ar fi mai convenabile decat varianta auto, in termenii tarifelor, n-au cum sa se impuna in ce priveste timpii de calatorie. Asta pentru ca linia in cauza, in loc sa fi fost construita ca un segment drept (max. 25 km), a fost realizata ca un V (44km). Solutia? Un viaduct de vreo 500 m in zona Stancesti, un tunel de vreun km in apropiere de Baisa si pod nou peste Siret, plus ceva traseu fara mari probleme Very Happy

Nu suna rau! Sa nu uitam nici de racordarea de la Veresti, pentru ca sa se poate merge fara oprire pan-la Bucuresti. Bon voyage!
Presupun ca glumesti cu racordarea ,in Veresti trenurile practic rebruseaza din directia Leorda spre Pascani.
Sus In jos
bogdan srl



Numarul mesajelor : 620
Varsta : 28
Localizare : Brasov
Reputatie : 3281
Data de inscriere : 16/11/2009

MesajSubiect: Re: 511 : Veresti - Botosani   Mier 19 Ian 2011, 22:06

Si ar insemna sa mearga cu diesel pana la Pascani...javascript:emoticonp(':shock:')
Sus In jos
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: 511 : Veresti - Botosani   Joi 20 Ian 2011, 09:20

Uau, nu am amai fost de mult pe aici sa citesc!

Ca sa revin la of topic:

1. nu doar Botosani -Suceava e o linie concurata puternic de sosea datorita solutiei constructive. Nu cred ca cineva vreodata in Romania va construi o linie directa Botosani Suceava pt evitarea ocolului.

2. nu cunosc legea si nu am cautat sa o citesc, dar CINE obliga CFR-ul sa ofere spre concesionare liniile unor operatori privati?

3. dupa concesionare care lege obliga statul sa plateasca subventii catre OTF privat intr-un alt mod decit catre CFR(stat)? daca unuia ii da per tren si altuia per calator nu e o discriminare?

4. cine obliga CFR sa puna trenuri la ore alandala, sa aiba accelerate care preced IC iar IC opresc in aceleasi statii pierzind timp la un pret mare si trenuri care nu se asteapta 10 minute?a dat cineva un exemplu de pe linia 202 pe aici, vin si eu cu unul: A 1832 circula pe racordarea Simeria, un lucru bun, se cistiga timp, insa in urma lui la 10 minute vine di directia Deva P 2024 care mai opreste si in Simeria Triaj. Consider ca cu putina gindire P 2024 ar fi putut ajunge in Calan la timp pentru a aduce calatori din directia Arad, mai ales ca circula ca un accelerat.

5. sint si la privati trenuri care nu se potrivesc la anumite ore nici cu CFR si nici chiar intre ale lor. P 15613 soseste in Dorohoi de la Iasi la ora 12-13 in timp ce 15634 pleaca din Dorohoi spre Botosani la 12.03. P14866 soseste in Alba Iulia de la Cugir la 16.10 in timp ce P14646 pleca din Alba Iulia spre Brasov la 16.00.

6. Consider ca CFR Infrastructura ar trebui sa investeasca in moderrnizarea infrastructurii si la fel cum e o piata deschisa pentru marfa sa lase acces si operatorilor privati sau chiar de stat, in acest fel nu ar avea de cistigat decit CFR Infrastructura respectiv statul precum si publicul calator. Cum ar fi sa apara aceste discutii in Franta, Germania, Italia, Belgia, Olanda unde circula TGV-ul francez si ICE - ul german? Si in Elvetia?

7. sint de acord cu cel care a spus ca e foarte greu sa recistigi calatorii o data ce iai pierdut

Sus In jos
joanta



Numarul mesajelor : 111
Varsta : 27
Localizare : 511 - capătul tramvaiului 102
Reputatie : 2388
Data de inscriere : 11/09/2010

MesajSubiect: Re: 511 : Veresti - Botosani   Joi 20 Ian 2011, 18:55

bogdan srl a scris:
Si ar insemna sa mearga cu diesel pana la Pascani...javascript:emoticonp(':shock:')

Ba pardon! La 25 km de traseu nou intre Veresti si Botosani, electrificarea e clar subinteleasa, inclusiv pe viitoarea racordare. Ar mai fi de analizat doar in legatura cu alegerea intre cale simpla si cale dubla. Wink
Sus In jos
joanta



Numarul mesajelor : 111
Varsta : 27
Localizare : 511 - capătul tramvaiului 102
Reputatie : 2388
Data de inscriere : 11/09/2010

MesajSubiect: Re: 511 : Veresti - Botosani   Joi 20 Ian 2011, 19:14

dan tm a scris:
Uau, nu am amai fost de mult pe aici sa citesc!

Ca sa revin la of topic:

1. nu doar Botosani -Suceava e o linie concurata puternic de sosea datorita solutiei constructive. Nu cred ca cineva vreodata in Romania va construi o linie directa Botosani Suceava pt evitarea ocolului.


Nu fii atat de sigur! In primul rand: e vorba de linie noua intre Botosani si Veresti (25 km). In al doilea rand: s-a construit linia noua Pascani-Targu Neamt (aprox. 31 km), care a insemnat tunel, viaduct si pod peste Moldova. Ti se pare cumva ca gradul de importanta al celor doua trasee este acelasi?! E lesne de observat ca, pe langa orasul Botosani (120.000 locuitori), statia Botosani deserveste practic intregul judet Botosani. So, never say never and be patient!
Sus In jos
@ndrey
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 713
Varsta : 29
Localizare : Iasi
Reputatie : 3354
Data de inscriere : 26/09/2009

MesajSubiect: Re: 511 : Veresti - Botosani   Vin 21 Ian 2011, 13:19

joanta a scris:
bogdan srl a scris:
Si ar insemna sa mearga cu diesel pana la Pascani...javascript:emoticonp(':shock:')

Ba pardon! La 25 km de traseu nou intre Veresti si Botosani, electrificarea e clar subinteleasa, inclusiv pe viitoarea racordare. Ar mai fi de analizat doar in legatura cu alegerea intre cale simpla si cale dubla. Wink
Probabil daca vei finanta dumneata lucrarea se va executa dupa pretentii,insa vreu sa iti spun ca in momentul in care sa ales construirea liniei CF Pascani Tg Neamt,simpla electrificata,banii necesari, s-au considerat necesari pentru electrificarea integrala si dublarea magistralei 600 la vremea aceea, deci te invit sa iti faci o idee despre costurile unei linii noi de C.F. electrificata simpla, si una noua neelectrificata;puneti problema din punctul de vedere al castigurilor realizate pentru viteza sporita si tonaj sporit daca linia ar fi electrificata.
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: 511 : Veresti - Botosani   Astazi la 01:50

Sus In jos
 

511 : Veresti - Botosani

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» TELEFOANE C.F.R.
» Constructii si reconstructii de linii
» Propuneri pentru înființări de trenuri noi la C.F.R.
Pagina 6 din 7Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 500-