Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 511 : Veresti - Botosani

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Urmatorul
AutorMesaj
bogdan srl



Numarul mesajelor : 620
Varsta : 28
Localizare : Brasov
Reputatie : 3287
Data de inscriere : 16/11/2009

MesajSubiect: Re: 511 : Veresti - Botosani   Sam 11 Dec 2010, 09:26

joanta a scris:
acar a scris:
Ia sa facem noi un mic test. Cu noul mers de tren in fata, sa determinam, din numarul total de trenuri de rang superior care pleaca din Bucuresti Nord spre Piatra Neamt, Suceava si Botosani, cate sunt accelerate ? Booooon, acu' sa vedem, din numarul total de trenuri de rang superior care pleaca din Bucuresti Nord spre Ramnicu Valcea, Targu Jiu si Drobeta - Turnu Severin, cate sunt accelerate ? Perrrfect !!! Ceva constatari si concluzii ?

Mda, spre destinatiile mentionate din Moldova, acceleratele sunt raritati. Or fi cerut calatorii sa nu fie jigniti cu asemenea oferta. Ceva ca in reclama pentru Duster: "La valoarea noastra ???!!!"

Acel accelerat spre Vatra Dornei e cam putin...ar trebui sa existe si un accelerat de zi sau macar cel care circula pana la Bacau sa fie prelungit pana Suceava...
Sus In jos
lovekomotive
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 764
Varsta : 28
Localizare : Piatra Neamt
Reputatie : 3485
Data de inscriere : 20/08/2009

MesajSubiect: Re: 511 : Veresti - Botosani   Sam 11 Dec 2010, 11:37

Eu unul as vrea un accelerat pe Piatra Neamt, la valoarea mea nu ma deranjeaza, n-am nevoie de IC care merge azi maine. Un accelerat cu vagoane 22-96 sau 21-70 sau 20-76 ar fi perfect chiar. Tot in acelasi timp de mers s-ar incadra, numai ca in loc de 70 de lei pe bilet la cl.2 as plati probabil 50 de lei cat e tariful pt accelerat, imi raman 20 de lei de un Top Gear si o bere Very Happy
Sus In jos
acar



Numarul mesajelor : 50
Localizare : din orașul în care s-au născut Mihai Eminescu, Nicolae Iorga, Octav Băncilă, Grigore Antipa, Elie Radu și multe alte personalități de prim rang
Reputatie : 3080
Data de inscriere : 23/09/2008

MesajSubiect: Re: 511 : Veresti - Botosani   Lun 13 Dec 2010, 19:18

Macar trenul de Mangalia sa fie accelerat... Ori il facem EN ?? Evil or Very Mad
Sus In jos
bogdan srl



Numarul mesajelor : 620
Varsta : 28
Localizare : Brasov
Reputatie : 3287
Data de inscriere : 16/11/2009

MesajSubiect: Re: 511 : Veresti - Botosani   Dum 19 Dec 2010, 18:19

Personalele intre Suceava si Botosani sunt compuse mai nou dintr-un singur vagon 19-55 (statia de domiciliu Iasi)... Laughing
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9225
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11866
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: 511 : Veresti - Botosani   Dum 19 Dec 2010, 18:31

bogdan srl a scris:
Personalele intre Suceava si Botosani sunt compuse mai nou dintr-un singur vagon 19-55 (statia de domiciliu Iasi)... Laughing

Si un LDE de 120 de tone Smile) de ce nu baga un Desiro sau numai au nici Malaxa disponibila?
Sus In jos
lovekomotive
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 764
Varsta : 28
Localizare : Piatra Neamt
Reputatie : 3485
Data de inscriere : 20/08/2009

MesajSubiect: Re: 511 : Veresti - Botosani   Dum 19 Dec 2010, 18:43

Pe 509 de la noul mers de tren sunt 2 personale in plus, formate in general din 3 vagoane goale pusca si bineinteles un LDE. Imi imaginez ce profit are CFR-ul de pe urma asta. Daca tot voiau sa puna niste trenuri in plus trebuie sa puna niste automotoare, dar ei special gandesc asa doar doar ii ia naiba si dau faliment.
Sus In jos
relisys



Numarul mesajelor : 3
Reputatie : 2572
Data de inscriere : 27/11/2009

MesajSubiect: Re: 511 : Veresti - Botosani   Dum 19 Dec 2010, 21:09

lovekomotive a scris:
Pe 509 de la noul mers de tren sunt 2 personale in plus, formate in general din 3 vagoane goale pusca si bineinteles un LDE. Imi imaginez ce profit are CFR-ul de pe urma asta. Daca tot voiau sa puna niste trenuri in plus trebuie sa puna niste automotoare, dar ei special gandesc asa doar doar ii ia naiba si dau faliment.


nu gandirea e de vina ci comisioanele.greseala este ca sa investit in chestiile alea care li se zice automotoare.piese de schimb pt. ele nu sunt si sunt si destul de defectuoase.Pt. toata lumea ar fi mai comod daca ar fi automotoare .Si ziceai de desiro.....sunt cateva zeci retrase din cauza bandajelor.probabil cand o fi comisionul mare se vor rebandaja Smile.Si acu sa fiu si rautacios:cati scot bilete pe relatia veresti -botosani ?....doar cei ce vin de mai departe si au doar ca tren de legatura din veresti.Personal iti spun ca am vrut sa cumpar un bilet pt. o ruda si de la casa de bilete botosani mi sa sugerat sa dau bani la nas ca e scump biletul.Am ramas ......no coment.
Sus In jos
joanta



Numarul mesajelor : 111
Varsta : 27
Localizare : 511 - capătul tramvaiului 102
Reputatie : 2394
Data de inscriere : 11/09/2010

MesajSubiect: Re: 511 : Veresti - Botosani   Sam 08 Ian 2011, 18:48

relisys a scris:
lovekomotive a scris:
Pe 509 de la noul mers de tren sunt 2 personale in plus, formate in general din 3 vagoane goale pusca si bineinteles un LDE. Imi imaginez ce profit are CFR-ul de pe urma asta. Daca tot voiau sa puna niste trenuri in plus trebuie sa puna niste automotoare, dar ei special gandesc asa doar doar ii ia naiba si dau faliment.


nu gandirea e de vina ci comisioanele.greseala este ca sa investit in chestiile alea care li se zice automotoare.piese de schimb pt. ele nu sunt si sunt si destul de defectuoase.Pt. toata lumea ar fi mai comod daca ar fi automotoare .Si ziceai de desiro.....sunt cateva zeci retrase din cauza bandajelor.probabil cand o fi comisionul mare se vor rebandaja Smile.Si acu sa fiu si rautacios:cati scot bilete pe relatia veresti -botosani ?....doar cei ce vin de mai departe si au doar ca tren de legatura din veresti.Personal iti spun ca am vrut sa cumpar un bilet pt. o ruda si de la casa de bilete botosani mi sa sugerat sa dau bani la nas ca e scump biletul.Am ramas ......no coment.

Ce spui tu dovedeste ca n-ar fi rau daca si pe liniile asa zis interoperabile s-ar permite accesul operatorilor privati, cel putin in ce priveste trenurile de scurt parcurs.
Cat despre trenurile compuse din locomotiva si un singur vagon (si ala aproape gol) care circula pe relatia Veresti-Botosani si retur, acestea sunt inca o dovada crasa de iresponsabilitate in materie de utilizare a resurselor, generandu-se nu venituri, ci pierderi constante si consistente, suportate de noi toti.
Sus In jos
relisys



Numarul mesajelor : 3
Reputatie : 2572
Data de inscriere : 27/11/2009

MesajSubiect: Re: 511 : Veresti - Botosani   Dum 09 Ian 2011, 19:51

(Ce spui tu dovedeste ca n-ar fi rau daca si pe liniile asa zis interoperabile s-ar permite accesul operatorilor privati, cel putin in ce priveste trenurile de scurt parcurs.
Cat despre trenurile compuse din locomotiva si un singur vagon (si ala aproape gol) care circula pe relatia Veresti-Botosani si retur, acestea sunt inca o dovada crasa de iresponsabilitate in materie de utilizare a resurselor, generandu-se nu venituri, ci pierderi constante si consistente, suportate de noi toti.)

nu e nimic rau sa fie concurenta,dar sa fie cat de cat corecta.oare nu se intreaba nimeni cum se face ca trenurile operatorilor privati circula din jumate in jumate de ora sau din ora in ora,chiar si in majoritatea lor goale?raspunsul e cat se poate de simplu :pt. ca li se acorda subventie de pana la 70% din costuri pe km .de aici si marele profit.crede oare cineva ca s-ar incurca cineva cu transportul de calatori altfel? cfr-ului i se da o anumite subventionare dar e pe numar de calatori.altfel spus nu conteaza daca un tren privat circula gol banul iese.afacere paguboasa pt .stat si buna pt.asa zis ``baietii destepti.

http://www.financiarul.com/articol_46242/ministerul-transporturilor-subventioneaza-pierderile-operatorilor-feroviari-privati.html

Sus In jos
lovekomotive
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 764
Varsta : 28
Localizare : Piatra Neamt
Reputatie : 3485
Data de inscriere : 20/08/2009

MesajSubiect: Re: 511 : Veresti - Botosani   Dum 09 Ian 2011, 20:02

bravo relisys, ai pus punctul pe i Very Happy
Sus In jos
ATM



Numarul mesajelor : 1358
Varsta : 36
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3720
Data de inscriere : 10/07/2010

MesajSubiect: Re: 511 : Veresti - Botosani   Lun 10 Ian 2011, 01:10

Da, dar sunt mai multi "i" in propozitie.
Intr-adevar explicatia oferita clarifica partial multe intrebari.
Pe de alta parte trebuie subliniat ca (re)atragerea calatorului catre CFR (sau catre privati) nu se face doar cu 2 curse pe zi, puse la ore de sictir. Mult mai pertinent mi se pare modul de abordare al privatilor -curse dese, cu capacitate deocamdata redusa, automotoare deci, pana se (re)invata omul sa mearga iar cu trenul. Da, probabil ca faptul ca sunt subventii conteaza in decizia asta, sunt de acord ca sunt cam mari, dar intr-un fel sunt justificate de scopul vizat. Pana la urma, ca sa fii profitabil trebuie sa mai scoti inca 31% de costuri din calatori. Iar calatorii astia nu o sa dea buluc din prima zi, la un tren caruia tu, ca privat, i-ai facut o trasa noua sau ai reinfiintat o trasa pe care CFR-ul nu a mai folost-o de ani buni (si pe care imediat a aparut o firma de dube). Pentru ca nu toata lumea se uita pe Infofer ca noi, sa afle imediat ce mai e nou; ci mai afla si de la vecini , de la colegi de munca, de la rude, de unde o fi, ca au aparut iar trenuri satisfacatoare. Si asta ia ceva timp. Inertia calatorului e mare (sau mai pe romaneste zis, ii inveti greu si ii pierzi usor). Daca navetistul stie ca are tren de atatia ani la ora X , vine la el. Scoate trenul ala 4 luni sau pune-i semnul (N), si mai vine ciuciu la gara dupa aia, ca s-au reorientat la altceva. Trebuie sa-i inveti iarasi.
Si sa fim seriosi, absolut orice face un privat poate sa il faca si CFR-ul daca vrea. Are parc mai mare, are oameni mai multi, are putere financiara. Cap trebuie. Si daca ma uit atent, sunt segmente in care CFR chiar a aplicat niste masuri care de mult le asteptam. Uitati-va la linia 901, unde Desiro baleiaza regulat tot segmentul Buc-Pitesti-Craiova, cu ramificatii inspre Curtea de Arges, Campulung, Targoviste. Trenurile alea sunt clar o declaratie de razboi catre dubari. Oare nu ar merge si niste curse regulate Botosani-Suceava asa?
Pana la urma,in esenta, ar cam trebui aplicata aceeasi procedura a dubarilor rutieri cand au intrat (prin anii 96-97) pe piata. Daca a mers la ei (si a mers, aici nu-s dubii) ar trebui sa mearga si pentru calea ferata.
Sus In jos
mihaiuc



Numarul mesajelor : 267
Reputatie : 2614
Data de inscriere : 14/07/2010

MesajSubiect: Re: 511 : Veresti - Botosani   Lun 10 Ian 2011, 14:29

relisys a scris:
(Ce spui tu dovedeste ca n-ar fi rau daca si pe liniile asa zis interoperabile s-ar permite accesul operatorilor privati, cel putin in ce priveste trenurile de scurt parcurs.
Cat despre trenurile compuse din locomotiva si un singur vagon (si ala aproape gol) care circula pe relatia Veresti-Botosani si retur, acestea sunt inca o dovada crasa de iresponsabilitate in materie de utilizare a resurselor, generandu-se nu venituri, ci pierderi constante si consistente, suportate de noi toti.)

nu e nimic rau sa fie concurenta,dar sa fie cat de cat corecta.oare nu se intreaba nimeni cum se face ca trenurile operatorilor privati circula din jumate in jumate de ora sau din ora in ora,chiar si in majoritatea lor goale?raspunsul e cat se poate de simplu :pt. ca li se acorda subventie de pana la 70% din costuri pe km .de aici si marele profit.crede oare cineva ca s-ar incurca cineva cu transportul de calatori altfel? cfr-ului i se da o anumite subventionare dar e pe numar de calatori.altfel spus nu conteaza daca un tren privat circula gol banul iese.afacere paguboasa pt .stat si buna pt.asa zis ``baietii destepti.

http://www.financiarul.com/articol_46242/ministerul-transporturilor-subventioneaza-pierderile-operatorilor-feroviari-privati.html


Subventia la calatori se acorda in EXACT acelasi fel si CFR Calatori si privatilor. CFR calatori, este, cf. bazei legale, tratat identic dpdv al subventionarii cu operatorii privati. In plus, grosul subventiei vine din ceea ce se numeste 'pachetul social' - adica un set de trenuri considerate minimum de serviciu, si pe care se plateste subventia.
Ideea e simpla: CFR Calatori, cu toata subventia, iese TOT pe pierdere (si incearca, pe multe rute, reducerea pachetului social, ca sa mai taie din pierderi), privatii vor exact opusul - activitatea lor fiind... rentabila. Repet, in EXACT aceleasi conditii de piata.
P.S., articolul spune tampenii despre 'investitii'. Hai sa vedem cum arata o linie Regiotrans, de ex. Bartolomeu - Rasnov, sau Brasov - Intorsura Buzaului, si cum arata pe vremea CFR. Mi se pare ca linia e ingrijita, cladirile si peroanele curate si aranjate, personalul civilizat. Si hai sa vedem cum arata o linie secundara similara la CFR - sa zicem Bucuresti - Oltenita (cu care era ades comparat dpdv al 'rentabilitatii' Brasov - Intorsura).
Sus In jos
lovekomotive
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 764
Varsta : 28
Localizare : Piatra Neamt
Reputatie : 3485
Data de inscriere : 20/08/2009

MesajSubiect: Re: 511 : Veresti - Botosani   Lun 10 Ian 2011, 17:03

Hai s-o lasam moarta, nu mai lua apararea privatilor, ca la conducerea lor se afla tot felul de persoane de 2 lei la fel de marsave ca cele puse sa conduca CFR-ul. Oricum n-ai prins o chestie, privatii sunt subventionati pe trenuri. Cu cat freaca mai multe trenuri pe sectia respectiva cu atat incaseaza mai multi bani. Eu nu-s impotriva transportului feroviar privat, dar concurenta sa fie loiala, nu cum se desfasoara la noi.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9225
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11866
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: 511 : Veresti - Botosani   Lun 10 Ian 2011, 17:31

Nu am nimic cu operatori privati chiar ma bucur ca au imbunatatit un pic imaginea sistemului feroviar dar trebuie sa progreseze in privinta dotarii cu material rulant sa nu se culce pe o ureche si sa investeasca o parte din profit
Ce ma supara cel mai mult e nepasare voita e celor care conduc CFRul care fac mersul trenurilor in bataie de joc
Legatura din Petrosani care pleaca spre Tirgu Jiu cu 10 minute inainte sa ajunga legatura de la Simeria si apoi stationeaza in Tirgu Jiu 15 min..de la ora 7.38 pana la 16.50 nu mai exista legatura intre Tirgu Jiu si Petrosani .De ce nu se testeaza 2 Desiro intre Tirgu Jiu si Craiova sa faca concurenta dubelor in care mori de frig si stai inghesuit ?
In loc sa se investeasca in Automotoare noi sau sa le repare se arunca bani in modernizari de vagoane si LDH-uri..
Sus In jos
cristi CFR
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 3267
Varsta : 27
Localizare : Timișoara
Reputatie : 6388
Data de inscriere : 02/11/2008

MesajSubiect: Re: 511 : Veresti - Botosani   Lun 10 Ian 2011, 18:53

Citat :
Oricum n-ai prins o chestie, privatii sunt subventionati pe trenuri.
La fel si CFR e subventionat tot pe trenuri/km.
Citat :
Cu cat freaca mai multe trenuri pe sectia respectiva cu atat incaseaza mai multi bani.
E usor sa vorbesti, tu ai idee ce inseamna sa introduci mai multe trenuri ?

1. Cheltuieli cu Tariful pereceput de CFR SA de conducere operativă a circulației trenurilor pe secțiile neinteroperabile
închiriate = 2,72 lei (RON)/tren-stație;

2. Cheltuieli personal salarii mecanic, sef tren

3. Plata unei taxe de utilizare a infrastructurii neinteroperabile inchiriate negociat intre operator OTF si gestionarul sectiei, unde acestia sunt 2 entitati juridice diferite.

4. Cheltuieli de intretinere.

5. Alte taxe pentru servicii auxiliare.

Nu stiu de ce dar unii de pe aici au impresia ca sa plimbi un tren pe o sectie inchiriata e moca , ei nu este si veniturile obtinute din bilete-abonamente nu acopera cheltuielile.

Nu numai la privati circula trenuri goale circula si la CFR si sunt chiar foarte multe pentru ca sunt puse sa circule asa, dar un OTF prefera sa ii circule un tren cu 5 calatori de la Timisoara la Periam pentru ca perechea sa ce soseste in Timisoara are calatori, sunt asa numite trase pentru retragerea garniturilor la punctul de exploatare.

De asemenea unii au impresia ca subventia umfla profitul, nu e asa, subventia acopera diferenta dintre venituri cumulate si cheltuieli cumulate, pentru ca poti avea un tren cu un profit mai mare si altu cu unul mai mic.

Un lucru nu inteleg ,nu demult toata lumea plangea ca vai ce putine trenuri ca sunt sectii inchise si acum iarasi nu va convine ca s-au inmultit trenurile s-au deschis niste sectii, a da nu va convine ca nu sunt CFR Calatori.

In fond ce conteaza pentru voi , sa aveti trenuri la ore la care va intereseaza sau denumirea operatorului si daca e de stat sau privat ?
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: 511 : Veresti - Botosani   Astazi la 23:11

Sus In jos
 

511 : Veresti - Botosani

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» TELEFOANE C.F.R.
» Constructii si reconstructii de linii
» Propuneri pentru înființări de trenuri noi la C.F.R.
Pagina 5 din 7Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 500-