Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiți | 
 

 Idei de reformare a CFR

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Urmatorul
AutorMesaj
traian

avatar

Numarul mesajelor : 222
Varsta : 33
Localizare : Eforie Sud
Reputatie : 2483
Data de inscriere : 23/06/2011

MesajSubiect: Re: Idei de reformare a CFR   Mar 23 Aug 2011, 18:11

Eu cred ca nu ar mai trebui sa creasca tarifele si in decembrie sau ianuarie chiar daca se va reorganiza rangul trenurilor, deoarece deja au scumpit acum, in august cu 18%. Pai daca vor scumpi si atunci cu 5-10% asta inseamna o scumpire de 23-28% in mai putin de 4 luni, ceea ce e o magarie! Pai unde ajungem pe principiul asta, daca tot vor scumpi o data la 4-5 luni? Si-ar taia singuri craca de sub picioare (sau ce a mai ramas din ea!). :joker:
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
avatar

Numarul mesajelor : 3698
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6130
Data de inscriere : 09/01/2011

MesajSubiect: Re: Idei de reformare a CFR   Mar 23 Aug 2011, 19:25

Unde ajungem? Trenuri din ce in ce mai goale..."faliment" CFR calatori......preluati de firma vreunui jmecher....dupa care vom avea si orar decent cu legaturi decente si trenuri civilizate...poate si preruti mai mici pentru a atrage calatori...si asa mai departe.
Sus In jos
acdb

avatar

Numarul mesajelor : 10
Reputatie : 2121
Data de inscriere : 08/11/2011

MesajSubiect: Re: Idei de reformare a CFR   Joi 10 Noi 2011, 19:37

1. Inregistrarea marcii "Caile Ferate Romane" si a siglei "CFR" , cea veche.
2. Transportul de Calatori
Numarul calatorilor cu trenul a scazut din cauza aparitiei alternativei transportului rutier, care prezinta avantajul mobilitatii si al pretului scazut, acesta din urma fiind un efect al numarului mare de operatori de transport , fapt ce ingreuneaza activitatea ARR, in raport cu AFER.
Cred ca solutiile sunt:
2.1. Identificarea opiniilor calatorilor, fosti clienti ai CFR si care au renuntat la tren in favoarea operatorilor de transport rutier, efectuata de un institut de sondaje profesionist.
2.2. Colectarea opiniilor calatorilor actuali, prin oferirea posibilitatii inregistrarii sugestiilor si reclamatiilor in forma scrisa sau online.
2.3. Inregistrarea datelor privind numarul calatorilor si dinamica acestora si realizarea de studii statistice, eventual prin incredintarea acestei sarcini unui institut profesionist. Elaborarea Mersului Trenurilor pentru a corespunde cel mai bine nevoilor calatorilor.
2.4. Functionarii de la ghiseu si controlorii de bilete sunt cei mai importanti angajati ai CFR , deoarece ei intra in contact direct cu clientul. Modul de adresare, precum si reactia in diferite situatii posibile nu trebuie sa fie lasate la voia intamplarii, ci sa fie reglementate de niste proceduri standard. Procesarea traficului de pasageri trebuie facuta in conformitate cu un sistem pentru asigurarea calitatii.
2.5. Renuntarea la posibilitatea platii biletului in tren la un pret comparabil cu cel de la casa de bilete. Pretul in tren trebuie sa fie de 10 ori mai mare ca la ghiseu. In schimb, calatorul trebuie sa aiba posibilitatea de a-si rezerva biletul de pe calculator , iPad, smartphone sau prin SMS, chiar daca nu isi rezerva si loc.
2.6. Lansarea unei campanii de publicitate sustinuta, prin (re)crearea imaginii de marca "CFR", realizata de o firma de publicitate profesionista. Reabilitarea garilor, podurilor, lucrarilor de arta de pe traseele cailor ferate tinand seama de planurile initiale. Chiar daca se construieste un nou pod, este bine ca acesta sa se incadreze in ansamblul liniei. Constructii precum castelele de apa fac parte din arhitectura statiilor de cale ferata si nu trebuie distruse sau abandonate fara un studiu temeinic. Materialul rulant abandonat , care creeaza impresia de dezordine trebuie sa dispara din zonele vizibile din trenurile de calatori. In schimb, locomotivele sau vagoanele vechi constituie puncte de atractie pentru copii, viitorii pasageri ai CFR. Organizarea de calatorii turistice cu trenuri de epoca in zonele din apropierea statiunilor de odihna cu colaborarea Agentiilor de turism
2.7. Incheiearea de contracte de partenariat cu operatori de transport rutier care sa isi asume obligatia de a transporta calatorii in localitati invecinate garilor si haltelor CFR. Desi pentru acestia castigul nu este mare, el este unul constant. Contractele de partenariat ar putea prevedea dreptul acestora de a pune in vanzare bilete de tren si de a face rezervari de locuri in trenurile accelerate, precum si de a afisa inscriptia " Operator Partener CFR" si sigla "CFR". In schimb, acesti operatori ar trebui sa se conformeze standardelor de siguranta si calitate impuse de CFR.
2.8. In mod normal, si operatorii feroviari privati ar trebui sa fie parteneri ai CFR.
3. Transportul de Marfuri
Ca si in cazul transportului de calatori, avantajul mobilitatii , precum si independenta de un orar rigid , au derturnat o parte din piata catre operatorii rutieri.
Cred ca solutiile ar fi:
3.1. Identificarea clientilor care au nevoie de transportul unui volum mare si constant de marfa si aceleasi puncte de destinatie si incercarea de a-i convinge de avantajele transportului pe calea ferata, intelegerea motivelor lor de scepticism si studii de fezabilitate pentru a decide daca venirea in intampinarea nevoilor lor este posibila in conditii de rentabilitate. Obtinerea catorva contracte mari ar fi un bun start pentru dezvoltarea transportului de marfa.
3.2. Deschiderea spre clientii care necesita un transport de marfa de volum mediu si neregulat, prin asigurarea interoperabilitatii cu transportul rutier sub forma transferului de containere din vagoane speciale (Rmms, Rgs) sau a incarcarii tirurilor pe vagoane (rollende landstrasse). Aceasta ar presupune un sistem informatic prin care sa se aloce resursele necesare transportului in timp util si contracte de partenariat cu operatori rutieri .
4. Infrastructura
Problema de baza a infrastructurii este identificarea unei scheme de finantare, atata timp cat CFR inregistreaza pierderi. Prezentarea unui proiect de restructurare a CFR in vederea obtinerii unui credit sau finantarea de la stat ca investitie cu rol de multiplicator in economie.
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2410
Varsta : 35
Localizare : Bucharest, Romania
Reputatie : 4768
Data de inscriere : 26/05/2011

MesajSubiect: Re: Idei de reformare a CFR   Lun 12 Dec 2011, 00:53

In plus un CALL CENTER pentru probleme ale calatoriilor si rezervari.

Very Happy
Sus In jos
razvandoru



Numarul mesajelor : 13
Reputatie : 2283
Data de inscriere : 08/06/2011

MesajSubiect: TRENURILE SUPER RAPIDE sunt viitorul   Lun 27 Feb 2012, 14:02

Am sa scriu cteva lucruri care sa credeti ca acest mijloc de transport ete viitorul:

este cel mai sigur transport pana la ora aceasta

nu exista contrasens (adica sa te intalnesti cu un ne*un ,drogat sau baut ) cum este pe calea auto

nu ai semafoare sa dormi sub ele

este ultra comod,te poti deplasa la o cafea,toaleta si chiar poti conversa cu cineva sau chiar "poti urca unul si cobora doi"

nu esti stresat cu volanul si te poti gandi la ale tale ,adica poti rezolva ceva pana cobori

calea ferata nu COSTA CAT O AUTOSTRADA DE CONSTRUIT, autostrazile necesita intretinere masiva(cine sa plateasca?) statul
roman? NOI SUNTEM CONTRIBUTORII, UNII "SE DAU " PE ELE SI ALTI LE REPARA,autostrazile sunt numai pentru unii,restul
folosesc mijloacele de transport in comun. TREBUIE SA PLATEASCA PENTRU CONSTRUCTIA AUTOSTRAZILOR NUMAI CEI CARE
VOR SA LE FOLOSEASCA, nu trebuie sa plateasca lumea care nu foloseste ,ASA VOR OBSERVA CE INSEAMNA autostrazile.

ANUAL AUTOSTRAZILE TREBUIE REASFALTATE DUPA O IARNA DE -25grade (crapa tot)


Al doilea pas pentru CFR PERSOANE sa faca PROIECTE EUROPENE DE FINANTARE sa de-a drumul la trenuri de mare viteza

care vor fi folosite de cei CARE SE DEPLASEAZA INTRE JUDETE (la interior ori sa-si foloseasca autoturismul)

FINANTAREA EUROPEANA SA FIE FOLOSITA LA SUPORTUL DE CALE FERATA SI SA CUMPERE TRENURI SCURTE,MICI SI SIGURE

Dupa care sa angajeze oameni din tara si strainatate pentru constructia lor in tara(pot fi si licente SIEMENS pentru inceput)

Sa faca institut de cercetare propriu la LOCOMOTIVE CRAIOVA si sa vedem pe piata LUCRU ROMANESC _importul iti inchide afacerea repede.

TOATE ASTEA TREBUIE SA DERULEZE CAT MAI RAPID POSIBIL SI FACUT APEL DIRECT LA MINISTRUL DE FONDURI EUROPENE

SI NU PRIN INTERMEDIADIARI PENTRU CA ASTIA IA PUS GAND RAU LA CFR,au masini puternice ,ii dor in cot,ce le pasa lor.


AL teilea pas este CFR MARFA, tot pe fonduri europene sa cumpere sau sa faca vagoane pentru TRANSPORT CAMIOANE MARI,

DE LA 10tone in sus obligatoriu pe calea ferata cu lege data si fara suparari.


Ceasul de la CFR MARFA TREBUIE SA LE INTRE IN SANGE LA MECANICII DE LOCOMOTIVA , EI VOR FI SINGURI CARE

TRANSPORTA CANTITATI MARI DE MARFA SI NU SA SE CULCE PE O URECHE CA NU-S NIMENI CA EI.


TRENURILE TREBUIE SA FIE INSOTITE DE PAZA MILITARIZATA DE LA JANDARMERIE PE TOATA DISTANTA(SUNT BUNURI DE

VALORI MARI,ASA CRESTE INCREDEREA IN ACEST TRANSPORT.

CFR PERSOANE sa fie insotit in permanenta de paza militarizata (jandarmerie,politie tf) nu sa stea in barfa cu infractorul sau

sa caute sa-i dea bani sa scape ,totul sub control pentru ca populatia priveste la tot ce se intampla si se duce buful de nu mai urca
nimeni.


O SA MAI VORBIM DESPRE ASTA SI SA AUZIM REZULTATE NU SMIORCAIELI SI BARFE.

Cuvantul de baza sa fie ACTIUNE!!!!!!
Sus In jos
Luna



Numarul mesajelor : 1945
Reputatie : 4307
Data de inscriere : 18/03/2011

MesajSubiect: Re: Idei de reformare a CFR   Mar 13 Mar 2012, 16:03

Posibilitatea alegerii seriei vagonului in care urmeaza sa circuli in momentul cumpararii unui bilet cu rezervare a locului, acolo unde trenurile sunt compuse din mai multe serii de vagoane diferite, in special in cazul calatoriilor lungi.
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 7764
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 10518
Data de inscriere : 05/01/2011

MesajSubiect: Re: Idei de reformare a CFR   Mar 13 Mar 2012, 22:48

Nici tu nu stii seriile vagoanele si diferentele intre 20-55 si 20-54 ,ce sa mai zic de oameni care nu stiu ce e aia EA.Un amic m-a intrebat "de ce i zici ea?" poate e el .. am ras cu lacrimi.
Nu te opreste nimeni sa ti iei bilet la ce vagon vrei tu cu 24 de ore inainte Smile... si e asa pentru ca trebe sa stie calculatoru ce scot aia din remiza ... poate vagonu nu i apt .. ce se fac daca nu au aceasi serie ? imagineaza ti sa crape un 20-49 si sa trimta un 20-55 in locul lui .. cati au cumparat loc si stau in picioare?
Sus In jos
Luna



Numarul mesajelor : 1945
Reputatie : 4307
Data de inscriere : 18/03/2011

MesajSubiect: Re: Idei de reformare a CFR   Mar 13 Mar 2012, 23:05

Nu exista vagoane de rezerva din acceasi serie ? Iar ce se scoate din revizie nu se poate stabilii cu ceva timp inainte ? Situatia cu 20-49 crapat si pus 20-54/55 in loc am intalnit-o pe 1822/1821 de 2-3 ori, noroc ca au pus si vagoane suplimentare incat sa fie cel putin accelasi numar de locuri. Stiu ca pot cere eu la ce vagon vreau loc daca cumpar bilet cu 24 de ore inainte (deregula asa si fac, cumpar bilet cu cel putin 24 de ore inainte, desii nu beneficiez de reducere de anticipatie), insa degeaba aleg nr. comercial al vagonului cand nu sunt sigur mereu ca va fi o anumita serie.

P.S. Stiu diferentele dintre cele 2 tipuri de vagoane (multumita voua de pe acest forum), insa cand notez compunerea unui tren nu fac diferenta intre ele pentru ca ma intereseaza confortul interior care e accelasi din punctul meu de vedere. Fiind calator nu pasionat de trenuri, ma intereseaza mai putin detalii gen locul modernizarii sau tipul de incalzire atata timp cat oricum e sauna in ambele.
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2410
Varsta : 35
Localizare : Bucharest, Romania
Reputatie : 4768
Data de inscriere : 26/05/2011

MesajSubiect: Re: Idei de reformare a CFR   Mier 14 Mar 2012, 12:35

Un lucru negativ este acela de anuntare a trenurilor de rang superior - IC SI INTERNATIONALE doar in limba romana. Si asta in conditiile in care sunt din ce in ce mai multi cetatenii straini care merg cu trenurile din Romania si care merita sa auda si in limba engleza trenurile asa cum este in Brasov (care are cel mai bun sistem de anuntare ale trenurilor).
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 7764
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 10518
Data de inscriere : 05/01/2011

MesajSubiect: Re: Idei de reformare a CFR   Mier 14 Mar 2012, 15:10

Doar remizele mari gen Bucuresti Grivita ,Timisoara,Cluj,Iasi isi permit vagoane de rezerva care in general sunt pentru suplimentat .. si din cele enumerate exista cazuri cand nu au vagoane de trimis pe personale .. Bucurestiu e Bucuresti in rest mai greu .. gandeste-te ca gaseste un vagon defect in Arad la 1822 si cum e saracie ori il aduc urgent de la Timisoara ori baga 20-54/55 sau ce au prin revizie pentru regio.. au fost cazuri in Simeria in care au fost facute personalele cu doar 1 vagon ca alalt crapase si nu aveau ce pune .. de atunci Simeria tine acolo la naftalina 3 21-47 si un 20-57 500 si ceva care in timpul saptamani 2 mai ajung si pe la Petrosani.. iar alealate 2 stau pentru forta majora .. cand mergi spre Deva le poti vedea ca nu a placute pe ele .. cum sunt vagoanele in transit activ.
Referitor la sistem 90 % din oameni chiar si navetisti nu cred ca ar distinge intre serii,dar problema apare la sistemul lor de bilete care nu emite bilete in regim de preferinta a locului pentru faptul ca e centralizat , adica toata lumea opereaza in aceeasi baza de date pentru 1822 ca ti iei bilet de la Savarasin sau nu stiu ce statie utila , si problema e ca tanti bifeaza un loc si intre timp e luat de alta tanti care vinde un bilet la Draganesti Olt .. atunci ii da cu virgula,asa ca in ultimele 24 de ore calculatorul bazei de date preia afacerea si da in functie de fiecare request pe baza in modul lista FIFO ... first input first output.Oricum exista anumite preferinte in alegerea locului,adica daca o sa observi locurile se dau in general dinspre mijloc spre capete,si daca e cumparat in ultimele 24 de ore in random,exista o mare sansa sa nimeresti acelasi compartiment,dupa cum voi uploda eu niste bilete luate la 1622 in decursul lunii trecute cu acelasi compartiment/vagon pentru aceeasi destinatie;dar nu e o regula


Ultima editare efectuata de catre DUAL in Mier 14 Mar 2012, 15:13, editata de 1 ori
Sus In jos
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: Idei de reformare a CFR   Mier 14 Mar 2012, 15:12

cel mai bun din toata tara acolo este. Din cate mi-aduc aminte parca anunta si in maghiara si in franceza, pe langa romana si engleza dar numai la internationale.
Sus In jos
Luna



Numarul mesajelor : 1945
Reputatie : 4307
Data de inscriere : 18/03/2011

MesajSubiect: Re: Idei de reformare a CFR   Sam 20 Oct 2012, 23:30

Cum vagoane de dormit exista deja, la fel si vagoane restaurant ori vagoane bar, ar trebui si cateva vagoane discoteca/club, cu boxe, lumini, dj. Very Happy Sigur ar avea succes.
Sus In jos
Luna



Numarul mesajelor : 1945
Reputatie : 4307
Data de inscriere : 18/03/2011

MesajSubiect: Re: Idei de reformare a CFR   Mier 26 Dec 2012, 04:35

Mai ales in perioada sarbatorilor de iarna sa se monteze multe beculete si lumini colorate in trenuri si pe trenuri/locomotive. Atata ca s-ar/se vor umple trenurile de copii. Smile)
Sus In jos
NicuS
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 1014
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 2905
Data de inscriere : 23/07/2012

MesajSubiect: Re: Idei de reformare a CFR   Mier 26 Dec 2012, 13:20

In vagoane e mai greu, dar locomotive exista deja cateva "dotate" de iarna.
Sus In jos
Luna



Numarul mesajelor : 1945
Reputatie : 4307
Data de inscriere : 18/03/2011

MesajSubiect: Re: Idei de reformare a CFR   Joi 27 Dec 2012, 01:49

Pe bune ? Ceva poze ? Si de ce mai greu in vagoane ? Sa ma angajeze pe mine sa ma ocup eu de asta Smile)
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Idei de reformare a CFR   

Sus In jos
 

Idei de reformare a CFR

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Idei de reformare a CFR
» Idei pentru reducerea nr. accidentelor auto
Pagina 7 din 8Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: DESPRE CFR :: PLUS(+) SI MINUS(-) LA CFR-